Ciekawe Questy Fallout Tactics

W Fallout Tactics nie występuje cały szereg questów, czyli przygód - zadań, z którymi nasz bohater musi się uporać. Tak właściwie to esencją gry, zresztą jak i każdej strategii, są cele misji. Jednak te misje mają czasem ukryte ciekawostki, przedmioty lub zadania, które od bólu można nazwać "Ciekawymi Questami". By ten dział mógł się rozwijać, "questami" mogą też być sposoby na bardzo trudnych przeciwników, których w grze jest zatrzęsienie, a im dalej dojdziemy, tym trudniej jest ich pokonać.

LOKACJE

Brahmin Wood
Freeport
Rock Falls
Macomb
Preoria
Quincy
St Louis
Jefferson
Kansas City
Osceolla
Junction City
Coldwater
Newton
Canyon City
Scott City
Góra Cheyenne
Springfield
Inne

WARTO ZAJRZEĆ

Porady Fallout Tactics
Easter Eggs Fallout Tactics

Brahmin Wood
Zamknięta Skrzynia

Na końcu misji, w miejscu gdzie zabija się szefa bandytów, jest zamknięta skrzynka. Używając lockpicka, można ją otwierać i zamykać. Przy udanych próbach, dostaje się punkty doświadczenia. W 10 min. można zdobyć około tysiąca.

Podziękowania dla: Denton

Rock Falls
Sejf

W sejfie, w komnacie głównego szefa jest kilka ciekawych rzeczy, ale żeby go otworzyć, trzeba mięć niezły lockpick.

Podziękowania dla: Hammer

Szybkie wejście

W misji Rock Falls da się wejść od razu na pole minowe przed bramą - do dużego domu z czwartym przywódcą bandytów - patrz screeny - wystarczy wejść w zaułek przy murze i kliknąć w okolice drzew - tam nie ma min (przynajmniej u mnie). Trzeba tylko wiedzieć (a tego nie ma w solucji do tej misji), że klucz do drzwi z przełącznikiem ma ta laska, co więzi biednego Nanuka - klucz pasuje i do celi, i tych drzwi.

Rock Falls - Szybkie Wejście

Macomb
Okulary

Jest tam quest z okularami bibliotekarza. Mianowicie, jeśli oddasz mu okulary, otrzymasz od niego książkę o pułapkach. Okulary są w skrzynce w drugim budynku po prawej, za trzecią barykadą. Należy je zanieść bibliotekarzowi, przejść do okna handlu i po prostu dać. Po chwili dostaniesz książeczkę.

Podziękowania dla: Hammer

Preoria
Baterie Atomowe

Celem misji jest zdobyć trzy baterie atomowe, lecz jest sposób, aby zdobyć cztery... Trzeba tylko tak wykonać misję, aby zginęło tylko kilku dzikusów, lub aby nie zginął żaden. Tę czwartą baterię daje wódz wioski po tym, jak zdobędziesz trzy i podczas opuszczania wioski z nim pogadasz.

Podziękowania dla: Hammer

Quincy
Wskazówka

Nie jest to w sumie quest, ale tylko wskazówka gdzie trzeba iść. W kościele, w górnym prawym rogu mapy, jest pancerz metalowy II generacji i zielona apteczka. Niestety strzeżone są przez dwa Szpony Śmierci. W tej misji, podczas odbijania weterana, w jednej z cel w koszarach jest strzelba bojowa. Można tez odbić ghula w górnym lewym rogu mapy, rozbroić ładunki w fabryce nieopodal domu burmistrza i iść pogadać z kobietami lekkich obyczajów :-> w burdelu. Jednym słowem, warto pozwiedzać miasto.

Podziękowania dla: Hammer

Drugie wejście do burdelu

Znalazłem (przynajmniej dla mnie nowe) dodatkowe, wejście do Burdelu w Quincy - można tam wejść od strony Kościoła. Pojawiamy się za schodami prowadzącymi na wyższe kondygnacje domu schadzek. :)

Drugie wejście do burdelu Drugie wejście do burdelu

Podziękowania dla: HumbaQ

Harold

Po misji w Quincy i odbiciu więzionego przez władców zwierząt ghula, będzie można rekrutować do drużyny przedstawicieli tej rasy. Jednym z nich jest Harold, znany z Fallouta 1 i 2 ghul z drzewkiem bonsai na głowie. W 2191 roku Harold ma już 124 lata, tylko jego avatar w ogóle go nie przypomina. Zobacz statystki Harolda - posiada profity Twardziel, Dziecię Radu, Bonsai (pamiętacie drzewko na głowie?) i Droga Owocu.

Harold Harold

Podziękowania dla: Uqahs

St Louis
XL70E3 Enfield

Celem misji jest odbicie oddziału, ale masz nie wchodzić na teren bazy mutantów. Tyle tylko że zaraz za kanałem z zieloną cieczą w rogu stoi skrzynka, a w niej XL70E3 Enfield, jedna z lepszych broni palnych. Odradzam frontalny atak, bo kawałek za mostkiem stoją dwa mutanty z Browningami M2 i amunicją 0.50 cala, która robi z twoich ludzi (na obecnym poziomie) mielonkę. Najlepiej podkraść się tam zwiadowcą, otworzyć skrzynkę i spadać jak najszybciej.

Podziękowania dla: Hammer

Nawiązanie do opisu bunkra w St Louis

Tam gdzie jest ta skrzynka i stoją dwa mutki z Browningami M2... Mutek z Browningiem, to nie problem. Ci dwaj panowie natomiast, to dwa najbardziej dopakowane super mutanty w grze. Mają po ok. 250 HP (PW ;)) skilla takiego, że zawsze trafiają, no i najważniejsze, każdy ma 2 taśmy amunicji kaliber .50 ze zubożonym uranem (!!!). Jest to najlepsza amunicja w grze (50% do przebicia) i bohaterowi w najlepszym pancerzu na ten etap gry (Metal MkII), po wzięciu psycho, co daje maksymalne 90% dmg. res. (odporności na obrażenia), z odległości, w której zostajemy zauważeni, jeden koleś zadaje średnio 300 dmg (pkt. obrażeń). Jest jednak bezbolesny (przynajmniej dla jednej strony) sposób na zabicie tych dwóch. Wystarczy mieć tonę granatów i bohatera, który potrafi nimi rzucać. Podczołgujemy się nim pod samą krawędź stoku przed przeciwnikiem, obok kładziemy dwóch gości z jakąś ciężką bronią, włączamy tryb walki bez tur i używając prawego buttona myszki (bo wroga nie powinniśmy widzieć), rzucamy w okolice mutantów. Po kilkunastu rzutach jeden z nich padnie, a my zainkasujemy ok. 2200 exp. (pkt. doświadczenia - nie pamiętam dokładnie, możliwe, że dużo więcej). Żaden z nich nie pofatyguje się kilka kroków do przodu, nawet gdy jego kumpel będzie leżał w strzępach. Jednak po zabiciu pierwszego, wybiegnie co najmniej kilku kolesi z bunkrów (po to była ta obstawa). Drugiego typa zabijamy tak samo. Ktoś musi teraz tam podejść i zabrać amunicję (najlepiej załadować na pojazd, bo waży chyba z tonę, a poza tym lepiej ją sobie zostawić na jakiegoś twardszego przeciwnika typu Behemot). Aha, zapomniałem napisać o jeszcze jednej trudności. Przed wczołganiem się na stok przed pakerami zalecane jest zbombardowanie dużą ilością granatów całego stoku i okolic, gdyż leżą tam miny (prawie na pewno niewykrywalne, a do tego zadają ogromne ilości obrażeń).

Podziękowania dla: brov

Silni mutanci w bazie

W St Louis można wygrać strzelaninę z dwoma mutkami za mostem w ich bazie. Wystarczy jeden, dwa psycho i tyle samo voodoo (voodoo zwiększa poważnie szanse na krytyka, przynajmniej jak miałem 10 szczęścia). Trzeba stanąć z boku i zacząć strzelać. Ja z M249 SAW nie odniosłem obrażeń, a mutant był nieprzytomny po serii. Później zabiłem resztę. Jeden dał mi serię z browninga ze zubożonym uranem, ale zabrał mi tylko 3/4 życia!

Podziękowania dla: Michał

Kolejny opis przejścia bunkra

Pojawiały się już opisy jak przejść obok bunkra obstawionego przez mutanty, ja znalazłem chyba najlepszy sposób. :D

Gram w wersję 1.27 angielską. Aby przejść St Louis, a dokładnie zainkasować 5 Browningów M2, należy przed misją St Louis znaleźć lokację Powstanie - to jest takie fajne miejsce, gdzie stoi dwóch kolegów z BOS. Każdy z nich ma działo Oprawca (przed nimi jest kilkanaście ciał cywili), zabicie ich nie ma negatywnych konsekwencji, a zainkasujemy 2 miniguny, które ze wszystkiego robią sito, a jak jeszcze jesteś w jakimś łaziku to objedziesz mapę i wyrżniesz wszystkich, no ale mniejsza z tym. Wracając do tych dwóch kolegów, którzy stoją przy wejściu do zamkniętego bunkra - ataku otwartego nie polecam, bo obaj strzelają serią, jeden zabierał mi 3/4 HP, drugi wykańczał. Trzeba ich podejść sposobem - kładziemy obok nich po dwa plastiki C4. Nie ma bata, żeby przeżyli - zabieramy z ich ciał dwa miniguny i 1800 sztuk amunicji 7.62...

Teraz możemy iść do St Louis. Ja miałem w drużynie dwóch gości po 130% w broniach ciężkich, także z używaniem minigunów, problemu nie miałem... Po przejechaniu St Louis i wyleczeniu Talon Squadu zmierzamy pod bunkier - dojechać się tam nie da, więc dochodzimy pieszo. Potrzebujecie dwóch panów z minigunami, jednego snajpera ze snajperką, którą można znaleźć przy jednym z zabitych mutantów oraz medyka z wieloma RadAway. Panowie z minigunami jako drugą broń mają bazooke. Przed całą akcją upewnijcie się, że macie amunicję, bo jej sporo stracicie. Snajperem poszedłem na mostek, taki tam między tymi okopami i waliłem do mutków w bunkrze - mam 160% w broni palnej, po kilkunastu strzałach, kiedy mutki stracą amunicję, zaczną wybiegać, najpierw wpadną na miny, które sami zastawili, ale nie zginą, następnie przechodzimy do sieki. Ustawiamy się dwoma panami z miniguns w miejscu, gdzie odnaleźliśmy płaczącego generała, kucamy. Gdy mutki podejdą, wstajemy (mam wyłączony tryb walki turowej) i ładujemy sito jak w łeb strzelił. Mi padły po jednym strzale z bliska 4 mutki... To byli prawdopodobnie ci z bunkra i dwóch dalszych, nasze dwa super mutanty stoją dalej. Jest sposób żeby wywabić stamtąd jednego z nich. Wziąłem kolesia ze sneakiem i podszedłem za most, ale trzeba tak go ustawić w pozycji czołgania, żeby zasłaniały go poręcze z lewej strony. Mutki będą strzelać, ale nie będą trafiały. Jak wstaniecie, to sito - 400 dmg bez problemu zadają. Mutki będą strzelać i zabraknie jednemu amunicji, więc zacznie zbiegać, dosięgną go nasze bazooki jeszcze na wzgórzu. Został nam ostatni super mutant, wykończyłem go na hardcorze, ale padł. Poszedłem snajperem na wzgórze, trzeba uważać, żeby kulki nie zebrać, bo to 400 dmg. Wchodzimy za skałę zaraz przed mutantem w pozycji kucającej, wtedy trzeba zapisać grę jak nic. Q - klawisz podnosi postać, a klawiszem A kucamy. Okazuje się, że za naszym super mutantem stoi drugi mutant z Browningiem M2, słabo... Gdy wstajemy przy użyciu klawisza Q, to jak się mutki składają do strzału, szybko kucamy, oni nas nie trafiają, wtedy wstajemy szybko, jedziemy dwie kulki ze snajperki, nie podejdą, kładziemy się i tak dalej. Poważnym udogodnieniem jest to, że pierwszy mutant zbiera serię z browninga, którą jego kolega wystrzela w nas. Takim oto sposobem na mostku znalazłem 3 browy, a od tych dwóch zabrałem jeszcze 2. :D Niestety amunicji znajdujemy bardzo mało. Prócz tego zainkasowałem jakieś 40 granatów. Bawiłem się trochę, żeby ich zabić sposobem save & load.

Jefferson
Pancerze środowiskowe

Są tam dwa pancerze środowiskowe, niestety nie pamiętam gdzie, poszukajcie sami. W tunelu radioaktywnym, którym można się dostać do laboratorium jest skrzynka - co w niej jest, sprawdźcie sami.

Podziękowania dla: Hammer

Ukryty dzbanek

W Jefferson (tam gdzie mamy do zniszczenia 4 generatory) jest ciekawy quest. Aby go odkryć, musimy dojść do budynku, który jest tak jakby do połowy rozwalony. Dojść do niego jest łatwo, wystarczy, że rozwalimy 2 generator i wyjdziemy stamtąd drzwiczkami na prawo. Wtedy powinniśmy bez problemu zobaczyć budynek z rozwalonym mostkiem (na dole jest dwóch mutantów, jeden z browningiem!). Teraz gdy już jesteśmy w tym budynku, powinniśmy dojść do takiego kąta i powoli poruszać myszką w tym miejscu. Gdy nasz kursor podświetli napis "Dzban", klikamy, wtedy nasz bohater podejdzie i zabierze z niego parę rzeczy. :)

Podziękowania dla: Sub_zero

Kansas City
Tommy Gun

Na prawo od miasta jest zdezelowany pas startowy, a obok niego stary hangar, a w nim Tommy Gun.

Podziękowania dla: Hammer

Osceolla
Holodysk Paladyna Lathama

Grając w FT, znalazłem w misji Osceolla dodatkowe zadanie, o którym nie ma ani słowa w solucji. W pomieszczeniu, w którym znajduje się Gammorin i jego obstawa, można znaleźć holodysk Paladyna Lathama, zawierający szczegóły dotyczące pechowego lotu. Znajduje się on na podłodze, w zachodniej części pomieszczenia, niewidoczny zza ściany. Za odniesienie go do punktu ewakuacyjnego można otrzymać dodatkowy exp i ustną pochwałę. ;-) Grałem w wersję spolonizowaną i spatchowaną (1.27).

Podziękowania dla: V-tec

Junction City
Fanty

W mieście jest kilka ciekawych rzeczy, ale to poszperajcie sami. W jednym z domów jest drabinka do podziemnego tunelu, po drodze spotkasz kilka (trochę wyrośniętych :-)) szczurów i dotrzesz do kilku pomieszczeń. Pozbierajcie wszystkie fanty i możecie wrócić tą samą droga, lub wyjść drabinką no końcu tunelu i poniżej obozu Reaversów.

Podziękowania dla: Hammer

Coldwater
Ukryte pomieszczenie

Pomiędzy bazarem, a wejściem na drugi poziom zaraz za ojcem Donaldem są schody. Jeżeli będziesz się czołgać, to możesz pod nie wejść i dostać się do ukrytego pomieszczenia ze skrzynką.

Podziękowania dla: Hammer

Uwolnić (Si)orke ;)

FT skończyłem już sporo czasu temu, ale przypomniał mi się jeden quest. W miasteczku, które wyglądało jak pueblo (nie pamiętam jak się nazywało, ale zaczynało się misję w prawym dolnym rogu mapy) w jednym z budynków jest gość, który prosi, żeby pomoc jego siostrze. Wystarczy wejść do pokoju i zastrzelić raidera, który ja tam trzyma i 10000 punktów doświadczenia zasila konto drużyny.
(Nie jestem pewien, czy mówimy o tym samym, ale wydaje mi się, że siostrę można uwolnić w drugiej lokacji na jaką się natkniemy, a jej brata spotykamy dopiero później - chyba w Great Bend - dop.QBA)

Podziękowania dla: RSS

Inna (Si)orka do uwolnienia ;-)

W miasteczku Coldwater w barze (w wersjii polskiej i z patchem 1.27) jest facet (Simon jakiś tam), który prosii byś uwolnił jego siostrę. Idź za nim, wejdź do pokoju przy którym stoi (ten zamknięty), otwórz go i zabij wojownika, który się tam znajduje. Po rozmowie dostaniesz około 10000 punktów doświadczenia.

Podziękowania dla: Heftali

Morderstwo na zlecenie

W Coldwater dostajemy zlecenie zabójstwa. Szczegóły na screenach: (screen nr 1, screen nr 2, screen nr 3).

Podziękowania dla: Kerkas

Newton
Gdzie szukać zbroi wspomaganej

Najlepszy pancerz w grze (wspomagany). Jest to czwarty bunkier, a w nim ostatnia misja (tam, gdzie trzeba uratować czterech kolesi i wziąć tą pierwszą broń energetyczną) po prawej stronie mapy, na samej górze, są kontenery (to jest chyba miasteczko ghuli). W domku po lewej stronie (tam jest parę tych kontenerów mieszkalnych i chodzi o ten, co stoi na górze - na dwóch innych) trzeba wejść na górę - do tego kontenera, co jest ustawiony w poprzek, a nie jak reszta wzdłuż (oczywiście chodzi mi o te, co stoją zaraz po prawej stronie po przekroczeniu wejścia - najpierw stoją chyba 2, a mi chodzi o ten trzeci i resztę obok niego na górzę). Gdy będziemy na górnym kontenerze, pod spodem będzie stał barak, a w nim lodówka. W tej lodówce jest ta najlepsza zbroja. Prowadzi tam drabinka, ale jej nie widać (będzie takie ciemniejsze pole w środku tego kontenera, w którym stoimy, trzeba kliknąć na nie i koleś powinien tam wejść).

Podziękowania dla: Puchacz

Canyon City
Laser Gatlinga

W misji w Canyon City możemy znaleźć Laser Gatlinga - ma go robot, którego spotykamy po wejściu do budynku z dwoma ostatnimi węzłami. Android w drugim pomieszczeniu, do którego trafimy. Przed tą misją warto wyposażyć się w osoby z dużym współczynnikiem siły (czytaj mutanci), gdyż ilość przydatnej amunicji do broni energetycznej znajdywanej przy wrogach jest wręcz powalająca! (przy niektorych do 1k).

Podziękowania dla: Killbox

Scott City
Sejf

W Scott City na zachód (w wersji z patchem 1.27 pl) jest kawałek budynku, który jest pilnowany przez 2 boty zwiadowcze (ukryte). Jest tam sejf, który można otworzyć (trzeba mieć powyżej 200% Otwierania, ja miałem około 220%). Najlepiej w każdej ręce ręce mieć rozszerzony zestaw wytrychów. W sejfie nie ma nic ciekawego oprócz 5 plastików (ulepszony Dynamit) 3 Ultra Stimpaków.

Podziękowania dla: Heftali

Działko Gaussa

Działko Gaussa można znaleźć w misji Scott City. Pomiędzy budynkami, w których jest ciało Barnaky'ego a budynkiem z Handlarzem, jest budynek z około 6 androidami, jeden z nich ma to działo + około 200 sztuk amunicji 2mm EC.

Podziękowania dla: Killbox

Góra Cheyenne
Ukryte skrzynki

W misji Góra Cheyennne pod mostem (nie w szczelinie) są ukryte skrzynki.

Podziękowania dla: N3S

Springfield
Chris Avellone

W misji bonusowej (Springfield) naszym zadaniem jest uratowanie burmistrza. W tę rolę wcielił się sam Chris Avellone (jeden z twórców Fallouta). Po uratowaniu go, wygłasza specjalne przemówienie.

Chris Avellone - przemowa w Sprigfield

Mieszkańcy Springfield. Od dwóch lat znacie mnie jako Burmistrza Avellone, a wcześniej znaliście mnie jako Chrisa Avellone. Zawsze z dumą służyłem temu miastu i jego mieszkańcom - to fakt. Nie mogę jednak stać obojętny wobec przemocy płynącej z nienawiści. Ani jako burmistrz, ani tym bardziej jako człowiek.

Nie powinniśmy nienawidzić ghuli za to, kim są. To nie ich wina, że zmutowali w ohydne monstra. Pamiętajcie, że pod maską potwora, pod gnijącym ciałem, łuszczącą się skórą i zniekształconymi rysami, jest obywatel drugiej kategorii.

Ci poczciwcy oczyszczają nasze szamba, doły na śmieci i pracują w rzeźni. To uczciwa, ciężka praca. Nie żywcie do nich nienawiści za ich ohydny wygląd. Zamiast ich atakować, bądźcie mili. Zamiast nazywać ghula paskudą, powiedzcie mu jak dobrze wygląda. Wiem, że wielu z was nie poklepie ghula po plecach i rozumiem to. Ale nie podpalajcie jego domu.

Chciałbym wam przedstawić nową uchwałę. Jest to Uchwała o Prawach Potworów. Zgodnie z jej postanowieniami nie wolno używać przemocy względem ghula... chyba, że ghul sam zacznie. Od tej pory ghul ma prawo do płacy równej lub większej niż połowa wynagrodzenia człowieka czystej krwi. I w końcu wyrzucanie odpadów nie będzie wyrażane zwrotami w stylu "szczypanie ghula", "robienie ghulich dzieci" ani "zrzucanie ghula do basenu".

Wiem, że możemy żyć razem w harmonii. Po prostu to wiem. Dziękuję.

Poniżej avatar z gry (muśnięty Photoshopem :D) i prawdziwe zdjęcie Chrisa:

Chris Avellone Chris Avellone

Podziękowania dla: Uqahs

Inne
Tunning samochodów ;-)

Właśnie kończę FT BoS Singleplayer, a w pewnym momencie zauważyłem coś dziwnego. No to ciach screenshota i efekt możecie podziwiać (... - na zdjęciu). Niestety, mimo że pojazdy wyglądają bojowo, to niestety nie można z nich strzelać, choć działonowy załaduje pocisk np. do Hummera... :) (gram z patchem 1.27)

Tunning samochodów ;-)

Podziękowania dla: Marek

Szybki zarobek

Może i nie jest to żaden quest, ale przydaje się. Pod koniec gry, jeżeli mamy problem z pieniążkami, możemy wraz z kadetem "Babs" poodwiedzać wszystkie bunkry, w których byliśmy, i pookradać oficerów medycznych (a poźniej, o ile to możliwe posprzedawać im). Tak samo radzę zrobić z Handlarzem, Kupcem i Pustelnikiem (o ile ich spotkamy).

Podziękowania dla: Killbox

Całkowita ciemność (Pitch Black)

Otóż postanowiłem zabić wszystkie szpony śmierci, co było niezwykle trudne :), a Riddick cało doszedł do końca planszy i zostawiłem go w spokoju. Po kilku awansach (w rangach) znalazłem go u zarządcy kadr i mogłem go przyłączyć do drużyny. A warto to zrobić, bo ma Widzenie w ciemności i skradanie na około 130%! Świetny, cichy zabójca, a jeżeli go wyszkolicie w lekkich broniach palnych, to nie ma możliwości, by ktoś mu dorównał w posługiwaniu się Pancor Jackhammer.

Podziękowania dla: benn.yo

Po raz pierwszy można go zobaczyć w specjalnym spotkaniu o nazwie "Całkowita ciemność". Po jakimś czasie można go znaleźć u kwatermistrza jako rekruta. Zobacz jego statystyki (ma aż 6 profitów: Dodatkowe obrażenia - w. wręcz, Widzenie w ciemności, Ciche bieganie, Sztuka przetrwania, Cicha śmierć, Przypływ adrenaliny).

Riddick

Podziękowania dla: Uqahs

Joe i Jim Grimm - nadesłał Uqahs

Spotkanie specjalne, w którym poznajemy ich po raz pierwszy nosi nazwę "Bracia Grimm". Trzeba uleczyć rannego Jima i po osiągnięciu ostatniej rangi, będzie można ich przyłączyć do drużyny u Kwatermistrza w bunkrze. (Zobacz statystyki Joego i statystyki Jima). Poniżej Joe (po lewej) i Jim.

Joe Grimm Jim Grimm

Podziękowania dla: Uqahs

Pipboy

Tą postać również spotykamy w specjalnej lokacji. Aby go przyłączyć do drużyny, trzeba mieć przynajmniej jedno wolne miejsce w drużynie przy wejściu do lokacji (Zobacz statystyki Pipboya). Nazwa tej postaci świadczy o tym, iż sami twórcy padli ofiarą niewiedzy, bowiem ten charakterystyczny ludzik zowie się Vault Boy. PipBoy to nazwa naręcznego komputera osobistego, którym posługuje się główny bohater.

Pipboy Pipboy

Podziękowania dla: Uqahs

OUTRO

To dopiero zalążek tego, czym mamy nadzieję będzie ten dział w przyszłości. A ta przyszłość zależy w dużym stopniu także od Was, czytelników, od Waszej chęci pomocy i współpracy. Jeśli znasz więc jakiś "ciekawy quest" ;-) to koniecznie się nim z nami podziel!!! (w e-mailu napiszcie też czy chcecie by wasz adres e-mail był tu na stronie i jeśli możecie podajcie czy graliście w "spatchowaną" wersję gry oraz czy była to wersja anglojęzyczna czy polska :-))