Trzynasty Schron - Postapokalipsa i Fallout
Listopad 14, 2019, 00:05:20 *
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Aktualności: Czy wiesz że... na Trzynastym Schronie wciąż działa system ankiet. Oddaj głos w aktualnej ankiecie
 
   Strona główna   Pomoc Kalendarz Zaloguj się Rejestracja  
Strony: 1 [2] 3 4 ... 11   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Kolekcja modułów do Fallout 3 PL w dawnym, dobrym duchu (wątek informacyjny)  (Przeczytany 122779 razy)
Holden
Major
*
Wiadomości: 1572



« Odpowiedz #20 : Luty 27, 2009, 22:07:54 »

no no wygląda smakowicie, news napisany  Tongue

http://trzynasty-schron.net/forum/index.php?topic=638.msg4835#new
Zapisane
Albert
Szeregowy
*
Wiadomości: 6



« Odpowiedz #21 : Luty 28, 2009, 00:04:17 »

Teraz to w Falloucie jest REALLLL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Grin Grin Grin Grin
Zapisane
Squonk
Schronowy Inżynier
Gen. broni - Redaktor
*
Wiadomości: 8807


Wytyczając kierunek - Emanacja azymutem!


WWW
« Odpowiedz #22 : Marzec 10, 2009, 17:13:22 »

Było ciężko ale się udało!!!  Grin

Mirror owego moda w wersji 2.06 jest już wgrany  Kiss
Zapisane

Możemy dojść od sukcesu do upadku, od marzeń do urny z prochami. Możemy spaść z czerwonego blasku rakiet, do 'bracie, czy mógłbyś mnie poratować'.
Aurelinus
Moderator
*
Wiadomości: 582



WWW
« Odpowiedz #23 : Marzec 11, 2009, 09:28:18 »

Aktualizacja 2.06.03 do kolekcji modułów:

1. usunięto niedziałające poprawnie losowe spotkania przy szybkiej podróży
2. ponowny balans doświadczenia na poziom oraz punktów umiejętności - teraz dostępne jest 2 pkt bazowo +10 za INT +3 z perka = 15, system podwójnego premiowania umiejętności głównych pozostał.
3. dodano możliwość odzyskiwania części ze snajperki .223 cala, Magnum, colta Pythona, karabinu myśliwskiego, pistoletów (Deasert Eagle ze zw. mag., Beretta 92C), pistoletów maszynowych MP9 (10 mm) i MP7,
4. testowo dodano info o niewystarczających umiejętnościach do odzysku części,
5. poprawki językowe i korekta drobnych błędów,

Wersja 2.06.02 (dla tych, których ominęła)

1. Ponownie poprawione przyłączanie Gorzkiej, ale nadal nie potrafi poprawnie przełączać się z broni palnej na broń do walki wręcz, poprawienie tego zajmie mi dłuższy czas,
2. Poprawione pomniejsze błędy dialogów związane ze zmianą numeracji broni
3. Poprawka skryptu "wybuchowych" terminali, może nadal sprawiać pewne (drobne) kłopoty, bo nie testowałem,
4. Zmniejszone wymagania XP dla kolejnych leveli powinny zbalansować obniżone punkty skilli, proszę o ew. uwagi,
5. poprawki broni (drobnica) związana z mozliwością ich demontażu i sam demontaż na stole rusznikarskim: aktualnie można zdemontować pistolet 10 mm, karabin M4 i AK-112, pozostałe w następnej aktualizacji, jest z tym mnóstwo roboty,

Zapraszam
Zapisane
Holden
Major
*
Wiadomości: 1572



« Odpowiedz #24 : Marzec 12, 2009, 13:41:02 »

te radosne wieści zostały ogłoszone w newsie: http://trzynasty-schron.net/forum/index.php?topic=691.0
Zapisane
Aurelinus
Moderator
*
Wiadomości: 582



WWW
« Odpowiedz #25 : Marzec 12, 2009, 13:58:39 »

te radosne wieści zostały ogłoszone w newsie: http://trzynasty-schron.net/forum/index.php?topic=691.0
Nie ci prezydent Eden wynagrodzi, w kapslach... Smiley
Zapisane
Aurelinus
Moderator
*
Wiadomości: 582



WWW
« Odpowiedz #26 : Marzec 14, 2009, 17:06:40 »

Wersja 2.06.04

1. dodano Perki: Wprawne oko (+3 do obrażeń dla broni dystansowych, 3 rangi), Książę Złodziei (+10% do mat. wybuchowych, skradania i otw. zamków), Urodzony Morderca (100 obrażeń w walce wręcz jest krytycznych), Idealne sprzężenie (+5 do obrażeń br. energetyczną, 2 rangi) i Duch (+20% do skradania po zmroku)
2. poprawka stimpaka
3. dodano AK-112 w wersji z tłumikiem i karabin G3 (laser, luneta) oraz maskę i pancerz SAS - na razie nie ma ich w grze,
4. poprawki i nowe ikony Perków
5. korekta Punktów Akcji dostepnych jest 15 pkt. bazowo + 10x8 (ZRN) = 95 (+ Perki i chemia = max ok. 120-130)
6. zmieniona tekstura pancerza zwiadowcy Bractwa

Tradycyjnie serdecznie zapraszam wszystkich do sprawdzenia czy jesteście twardzi czy tylko na tyle mientcy by zaliczyć vanilię, powszechnie kojarzoną z instrukcją od młotka... Cheesy
Zapisane
Aurelinus
Moderator
*
Wiadomości: 582



WWW
« Odpowiedz #27 : Marzec 21, 2009, 20:47:24 »

Wersja 2.07:

1. dodano moduł SPdestruction - możliwość zniszczenia sporej ilości elementów otoczenia - w tym amunicji, skrzynek itp...
2. pistolet maszynowy MP5, wersja z tłumikiem,
3. pistolet maszynowy Type 82 (chińska kopia polskiego PM63) i wersja pistoletu samopowtarzalnego,
4. klasyczny Ulepszony Pancerz Wspomagany MK II,
5. zbliżony do klasycznego pancerz Tesli,
6. nowy "body replacer", nie zdziwcie się jesli tu i ówdzie pojawi sie golizna, wymiana jest potrzebna by dodawać nowe ubiory
7. nowy model pistoletu Gaussa
8. karabin G3 w wersji z laserem i lunetą
9. nowe budynki, stroje i inne związane z fabułą w wersji 2.08 (i ew. wyższych)
10. poprawki i rebalans (drobne)

Zapraszam
Zapisane
Holden
Major
*
Wiadomości: 1572



« Odpowiedz #28 : Marzec 22, 2009, 21:19:28 »

k news poszedł - ale chyba jedną wersje przegapiłem.

Tak z ciekawości bo właśnie sobie moduł zainstalowałem, co oznaczają skróty FR i ER przy zbrojach?
Zapisane
Aurelinus
Moderator
*
Wiadomości: 582



WWW
« Odpowiedz #29 : Marzec 22, 2009, 23:09:04 »

A czemu kolega Readme nie czyta? Aj waj? ER = energy resistance, FR = fire resistance, DR = damage resistance, częściowo kumulowane z AR = armor rate.

Powinieneś się z tym zapoznać tak czy owak... Lips Sealed Wink
Zapisane
Holden
Major
*
Wiadomości: 1572



« Odpowiedz #30 : Marzec 22, 2009, 23:28:45 »

Czytałem tylko te główne widocznie za mało uważnie  Tongue 
Zapisane
Aurelinus
Moderator
*
Wiadomości: 582



WWW
« Odpowiedz #31 : Marzec 22, 2009, 23:37:11 »

Czytałem tylko te główne widocznie za mało uważnie  Tongue 
Dobra, dobra Smiley Tylko nie zgiń za szybko, bo kto ocali te paskudne pustkowia...?

EDIT: mała aktualizacja do wersji 2.07.02 jest dostępna.
« Ostatnia zmiana: Marzec 23, 2009, 01:04:19 wysłane przez Aurelinus » Zapisane
Satan
Zbanowany
*
Wiadomości: 986


« Odpowiedz #32 : Marzec 23, 2009, 15:28:32 »

Dyskusję i konkretne uwagi kieruj tu:
http://www.fallout3.net.pl/forum/index.php?topic=525.0
« Ostatnia zmiana: Marzec 24, 2009, 16:18:14 wysłane przez Aurelinus » Zapisane

Użytkownik został zbanowany.
Aurelinus
Moderator
*
Wiadomości: 582



WWW
« Odpowiedz #33 : Marzec 24, 2009, 10:16:48 »

Wypuściłem aktualizację 2.07.03. Zawiera w całości nieoficjalny patch z Nexusa i kilka poprawek balansu.
Zapisane
Aurelinus
Moderator
*
Wiadomości: 582



WWW
« Odpowiedz #34 : Marzec 27, 2009, 03:36:18 »

Wersja 2.07.06

1. poprawki stołu rusznikarskiego związane z demontażem karabinu M4 (jakiś cymbał napisał "zdemontuj tłumik" a powinno być "lunetę" Wink)
2. nowa wersja karabinu L1A1 z lunetą (oprócz tego jest też L1A1 z noktowizorem), dział jak snajperka z prawdziwego zdarzenia
3. karabin FNFAL i HPFA z lunetą
4. zmieniony model unikalnej wyrzutni rakiet - teraz ma celownik laserowy (szukać w grze)
5. poprawiony karabin snajperski .223 cala z tłumikiem i cel. laserowym (w widoku FPP nie było lasera)
6. Moira może montować karabin G3 w pełnej gamie oraz FNFAL z lunetą, HPFA/HPFA z lunetą i L1A1 z lunetą (patrz wyżej) oraz MP5 SD z lunetą, a na stole można je demontować

Wersja 2.07.05

1. Karabin M82A Barett
2. Nowy model Bozara
3. Reszta poprawek z nieoficjalnego patcha
4. Zmiany w zachowaniu Ochłapa - nie trzeba już uganiać się za nim, gdy szuka czegoś (i najczęściej ginie)

Wersja 2.07.04

1. poprawka przerasowanych supermutantów, ghuli itp.

Wersja 2.07.03

1. dodano nieoficjalny patch z Nexusa
2. poprawki pancerzy wspomaganych i Bractwa/Wygnańców
3. sprawdzony plik ArchiveInvalidated.exe.
« Ostatnia zmiana: Marzec 27, 2009, 03:39:40 wysłane przez Aurelinus » Zapisane
Aurelinus
Moderator
*
Wiadomości: 582



WWW
« Odpowiedz #35 : Kwiecień 06, 2009, 13:11:28 »

Dla zainteresowanych: oprócz tego, że od pewnego czasu jest dostępna łatka nr 2.07.07, to trwają prace nad wersją 2.08. Termin wydania nie jest sprecyzowany, bo oprócz typowych zmian jak dotychczas czyli uzupełniania modu o nowe elementy, dochodzi część fabularna, której namiastkę można oglądać w wersji 2.07 (nowe budynki i kilka postaci), i która powoduje, że ten termin nie będzie prędki - być może wypuszczę w charakerze bety częściowo wykonane elementy,ale to również za jakis czas.

Dość powiedzieć, że jest wykorzystywana dokumentacja niewydanej, drugiej części BoS na konsole, min. Tesla Cannon i jej właściciel.
Zapisane
Holden
Major
*
Wiadomości: 1572



« Odpowiedz #36 : Kwiecień 06, 2009, 13:53:41 »

a jaka jest lista zmian 2.07.07?
Zapisane
Aurelinus
Moderator
*
Wiadomości: 582



WWW
« Odpowiedz #37 : Kwiecień 06, 2009, 14:26:20 »

a jaka jest lista zmian 2.07.07?

To w zasadzie fix do wersji 2.07.06, czyli "poprawka do poprawki" (min. dialog Gorzkiej, super-supermutanty i świecący, drobne korekty plików warunkowych itp.), w każym razie nic nowego.

Ale avika masz teraz maxymalnie wy****** w kosmos...! Cool
Zapisane
Holden
Major
*
Wiadomości: 1572



« Odpowiedz #38 : Kwiecień 06, 2009, 15:02:28 »

ok napisałem newsa > http://trzynasty-schron.net/forum/index.php?topic=828.msg6446#msg6446

Cytuj
Ale avika masz teraz maxymalnie wy****** w kosmos...! Spoko

dzięki, tak zwykle wyglądam po imprezie  Tongue

EDIT: w każdym razie b. ładny, po dłuższym przyglądaniu się wzbudza odruchy wymiotne...  Tongue
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 06, 2009, 15:30:48 wysłane przez Aurelinus » Zapisane
Aurelinus
Moderator
*
Wiadomości: 582



WWW
« Odpowiedz #39 : Kwiecień 06, 2009, 18:34:54 »

Na razie jest tyle:

1. pliki z oryginalną muzyką z Fallout 2 przeniesiono do osobnej paczki, moduł robił się zbyt "tłusty",
2. dodano granatnik RPG-7 i amunicję PG,
3. dodano moduł umożliwiający przeprogramowywanie botów Enklawy, by nadawały radio GNR i były wrogie Enklawie (do przeprogramowania służą moduły sensora),
4. dodano opisy do traitów,
5. pojawiło się kilka budynków, które można zwiedzić i postacie wewnątrz (na razie bez questów, ale będą),
6. nowy model karabinu szturmowego M170 SCAR zastąpił karabin M41A (nadal pozostała "Alienowa" wersja prototypowa),
7. dodano rewolwer Colt Anaconda (inny niż współcześnie),
8. dodano pistolet maszynowy MP40,
9. nowy model strzelby bojowej Remington (M4) i wersja specjalna M4S90,
10. karabin Lincolna nie jest już strzelbą na loftki, przywrócony został jej charakter karabinu, ale na bardziej sensowną amunicję .223 cala (powinna być .222H),
11. dodano Działko Tesli (w posiadaniu NPC, którego można zrekrutować)
12. wersje z lunetą i tłumikiem karabinu M16A4
13. nowy karabin M14 i wersja snajperska (M21)
14. Nowy karabin SR25 w wersji standard i ze wskaźnikiem laserowym (snajperka)
15. dodano Wannamingo i Floatery do gry, pojawią się w specyficznych miejscach,
--. poprawki błędów wersji 2.07 (małego kalibru)

Ale jestem w ok. 30% pracy, na którą składa się wersja 2.08.
Zapisane
Strony: 1 [2] 3 4 ... 11   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Kanał RSS Trzynastego Schronu Trzynasty Schron na Twitterze Trzynasty Schron na Facebooku Trzynasty Schron na Tumblr Trzynasty Schron na Instagramie Postapokalipsa bez ograniczeń! Radia Trzynastego Schronu na TubaFM Trzynasty Schron na YouTube
Działa na MySQL Działa na PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2011, Simple Machines Prawidłowy XHTML 1.0! Prawidłowy CSS!