Autor Wątek: Moduł Aurelinusa - wersja 2.06.03.  (Przeczytany 4162 razy)

Holden

  • Major
  • *
  • Wiadomości: 1572
Moduł Aurelinusa - wersja 2.06.03.
« dnia: 12 Marca 2009, 11:11:13 »

Aurelinus znowu postanowił rozświetlić mroki naszej szarej egzystencji i wypuścił kolejną łatkę do swojego modułu tym razem opatrzoną numerkiem 2.06.03, oto lista zmian:

1. usunięto niedziałające poprawnie losowe spotkania przy szybkiej podróży
2. ponowny balans doświadczenia na poziom oraz punktów umiejętności - teraz dostępne jest 2 pkt bazowo +10 za INT +3 z perka = 15, system podwójnego premiowania umiejętności głównych pozostał.
3. dodano możliwość odzyskiwania części ze snajperki .223 cala, Magnum, colta Pythona, karabinu myśliwskiego, pistoletów (Deasert Eagle ze zw. mag., Beretta 92C), pistoletów maszynowych MP9 (10 mm) i MP7,
4. testowo dodano info o niewystarczających umiejętnościach do odzysku części,
5. poprawki językowe i korekta drobnych błędów,

Wersja 2.06.02 (dla tych, których ominęła)

1. Ponownie poprawione przyłączanie Gorzkiej, ale nadal nie potrafi poprawnie przełączać się z broni palnej na broń do walki wręcz, poprawienie tego zajmie mi dłuższy czas,
2. Poprawione pomniejsze błędy dialogów związane ze zmianą numeracji broni
3. Poprawka skryptu "wybuchowych" terminali, może nadal sprawiać pewne (drobne) kłopoty, bo nie testowałem,
4. Zmniejszone wymagania XP dla kolejnych leveli powinny zbalansować obniżone punkty skilli, proszę o ew. uwagi,
5. poprawki broni (drobnica) związana z mozliwością ich demontażu i sam demontaż na stole rusznikarskim: aktualnie można zdemontować pistolet 10 mm, karabin M4 i AK-112, pozostałe w następnej aktualizacji, jest z tym mnóstwo roboty,


Natomiast lista modów z naszego forum wreszcie drgnęła – doszło do niej kilkanaście modów (zaznaczone kolorem fioletowym) które w większość nadesłał Satan (bardzo mu za to dziękujemy) a co za tym idzie liczba modyfikacji wzrosła do około 156, już dawno się w tej numeracji pogubiłem ;p Gorąco wszystkich zapraszamy na naszą forumową tablice o modowaniu po więcej infa.
« Ostatnia zmiana: 12 Marca 2009, 12:48:49 wysłana przez Holden »

Squonk

  • Schronowy Inżynier
  • Gen. armii - Redaktor
  • *
  • Wiadomości: 8805
  • Wytyczając kierunek - Emanacja azymutem!
    • Trzynasty Schron
Odp: Moduł Aurelinusa - wersja 2.06.03.
« Odpowiedź #1 dnia: 12 Marca 2009, 12:20:42 »
Poprawka 2.6.03 to na szczęście tylko poprawka a nie sam mod. Na szczęście - gdyż jej wgranie na Chomika zajęło paręnaście sekund, a nie parę godzin  ;D A to dlatego, że mało zajmuje  :P

Aktualizacja_2.06.03 [schronowy mirror]
Możemy dojść od sukcesu do upadku, od marzeń do urny z prochami. Możemy spaść z czerwonego blasku rakiet, do 'bracie, czy mógłbyś mnie poratować'.

Satan

  • Zbanowany
  • *
  • Wiadomości: 986
Odp: Moduł Aurelinusa - wersja 2.06.03.
« Odpowiedź #2 dnia: 12 Marca 2009, 12:24:58 »
Świetna robota z tym modułem - trudno mi było rozstać się ze swoją postacią po przejściu gry i od nowa tak jakoś głupio... A teraz mogę zagrać "na świeżo". Tylko jedno ALE (a raczej parę "ALI"). Po pierwsze: losowe spotkania są trochę nie teges. Po drugie: narzekacie że za szybko wbija się max. lvl. a tutaj go jeszcze ułatwiacie... i jeszcze jedno: nie kumam tego całego "odzyskiwania części". No, to tyle.
Użytkownik został zbanowany.

Holden

  • Major
  • *
  • Wiadomości: 1572
Odp: Moduł Aurelinusa - wersja 2.06.03.
« Odpowiedź #3 dnia: 12 Marca 2009, 12:40:19 »
Satan grałeś w ten moduł? Jeżeli nie to najpierw zagraj to sam zobaczysz czemu są takie zmiany a nie inne, z tego co mi mówili ci co grali to gra jest bardzo wymagająca i taka ma być ale nie chodzi o to by była absurdalnie trudna - to mam by wymagająca rozgrywka dająca przyjemność ;p Z częściami chodzi chyba po prostu o naprawę przedmiotów a losowe spotkania i tak były w F3 - jak dobrze rozumiem teraz może do nich dojść podczas szybkiej podróży ale głowy nie dam ;p

Satan

  • Zbanowany
  • *
  • Wiadomości: 986
Odp: Moduł Aurelinusa - wersja 2.06.03.
« Odpowiedź #4 dnia: 12 Marca 2009, 12:45:46 »
Ojej, właśnie o to mi chodzi - te randomy podczas szybkiej podróży...

A dla mnie moduł nie był aż tak wymagający :P chociaż jest wyraźnie trudniejszy.
Użytkownik został zbanowany.

Aurelinus

  • Sojusznicy 13S
  • *
  • Wiadomości: 625
    • Mój miniblog tematyczny
Odp: Moduł Aurelinusa - wersja 2.06.03.
« Odpowiedź #5 dnia: 12 Marca 2009, 13:07:13 »
Małe poprawki, mała waga...

Demontaż przedmiotów oznacza, że jak zamontujesz np. tłumik na miecz świetlny :-X, to możesz go zdjąć. Czary-mary do tego nie wystarczą ;)

Randomy podczas szybkiej podróży są usunięte (lądowanie w niektórych lokacjach groziło spotkaniem z czymś/kimś niezbyt miłym) - wrócą, jak poprawię skrypt bo zdarzały się ludziom crashe, a tego nie lubimy...

Trudniejszy, ale nie absurdalnie, kto grał "dwójkę" poradzi sobie i z modułem.

Leveling jest spowolniony i to drastycznie, a nie przyspieszony. Nie wiem skąd wziąłeś te informację.

Satan

  • Zbanowany
  • *
  • Wiadomości: 986
Odp: Moduł Aurelinusa - wersja 2.06.03.
« Odpowiedź #6 dnia: 12 Marca 2009, 18:53:45 »
Nie napisałem że przyspieszony tylko ułatwiony... a to przez mniejszą ilość expów wymaganych do osiągnięcia nstępnego poziomu.

Mniejsza ilość otrzymywanych i wymaganych wykluczają się nawzajem przez co nie odczułem zbytniej różnicy w prędkości levelowania.

Ale skończmy kłótnię, co? Moduł jest świetny i gdyby nie on to chyba nigdy bym nie zagrał w F3 do nowa.

Btw. polecałbym ci dodać moda Return to Talking Heads naszego rodaka. Znajdziesz go na Liście Modów F3 zaznaczony na fioletowo (wiem, w końcu sam go zapodałem...)
Użytkownik został zbanowany.

Aurelinus

  • Sojusznicy 13S
  • *
  • Wiadomości: 625
    • Mój miniblog tematyczny
Odp: Moduł Aurelinusa - wersja 2.06.03.
« Odpowiedź #7 dnia: 12 Marca 2009, 20:37:17 »
Mniejsza ilość otrzymywanych i wymaganych wykluczają się nawzajem przez co nie odczułem zbytniej różnicy w prędkości levelowania.
Ale skończmy kłótnię, co?
Po prostu grałeś w starą wersję, wcześniej jeszcze było tak mniej-więcej. Obecnie proces levelowania jest w zasadzie zupełnie inny (i faktycznie bliższy Fallout 1/2).

Co do większych zmian, np. wspomnianych przez ciebie, później, pora stworzyć trochę fabuły, a idzie mi to jak po grudzie... Ale jutro już wersja 2.06.05 i szlus ze zmianami, bo nigdy nie skończę. Choć cały czas dobrze się bawię  8))