Osceolla

<< Wróć do początku

WYBIERZ autora solucji: Yoda

Skan lokacji

Cele misji:
Zabij Gammorina
Informacje wywiadu:
To miejsce startu i punkt ewakuacyjny po wykonaniu misji.
1. W tym budynku zmieniają się straże.
2. Tutaj znajduje się wejście do podziemnego tunelu.
3. To południowe wejście do kompleksu. Należy się spodziewać, że będzie silnie strzeżone.
4. To zachodnie wejście do kompleksu. Należy się spodziewać, że będzie silnie strzeżone.
5. Omiń lub rozbrój znajdujące się w tym miejscu pole minowe.
6. Tutaj znajduje się wejście do tuneli znajdujących się pod kompleksem.
7. Tutaj znajduje się wejście do tuneli znajdujących się pod kompleksem.
1. Wywiad donosi, że ten rejon jest cały czas patrolowany.
2. Zwiadowcy donieśli, że ten obszar jest bardzo często patrolowany.
3. ...
4. Tutaj znajduje się złomowisko. Uważa się, że to pozostałości po pojeździe Paladyna Lathama.
5. Pomiędzy kompleksem a urwiskami znajduje się śmietnisko.
6. To tylne wejście do kompleksu wojskowego. Styka się z urwiskiem na północy i północnym wschodzie.
7. Tutaj wybudowano wieżę strażniczą. Wschodni odcinek jest strzeżony przez znajdujących się na niej snajperów.

Yoda

do góry

W tej misji musimy odbić generała Barnaky'ego zabić dowódcę mutantów - Gammorin'a. Był on kiedyś paladynem Bractwa, więc sprawa może być trudna. Zaczynamy w dolnym rogu planszy. Na dole są skrzynki, a nich stimpaki i miny. Miły prezent od bractwa ;]. W tej misji najbardziej przydatni będą szturmowcy, oczywiście bez Browninga ani rusz (no, może nie ani rusz, ale łatwo nie będzie). Ja miałem dwóch i to nimi przeszedłem tą misję. Idziemy na północ, niszczymy mutantów w drugim budynku i tych, którzy patrolują teren dookoła. W skrzynce jest sporo amunicji do Browninga. Następnie idziemy do budynku, w którym zmieniają się straże. W nim jest 2 mutantów z M249. Potem kierujemy się w stronę wejścia do tunelu. Po drodze oczyszczamy często patrolowany teren (jest tam bodajże 3 albo 4 mutantów). Wejście chronione jest przez trzech przeciwników. Likwidujemy ich.

Możemy wejść do obozu tunelem, ale po wyjściu trafimy prosto pod ogień silnej grupy mutantów. Idziemy pod najbliższą bramę. Skradamy się (kucając) za budki po obu stronach, tak, żeby po wstaniu widzieć tylko jednego mutanta. Wstajemy, strzelamy i bardzo szybko się chowamy. Każdego mutanta musimy rozwalić jedną serią (najprościej użyć metody save&load). Tak samo robimy przy drugiej bramie. Następnie idziemy na północ. Przy wraku stoi obdarty człowiek - Roshambo (i plecie od rzeczy - dop. Squonk). Na razie nas nie atakuje, ale jeśli podejdziemy do niego po śmierci Gammorin'a, to tak zrobi .

W skrzynkach obok są stimpaki. Idziemy do przejścia w płocie (uwaga na miny). Wchodzimy przez tę dziurę, a następnie konsekwentnie zabijamy wszystkich po kolei (mutanci mają głównie M249, jeden ma granaty). Na końcu niszczymy grupkę na placu we wschodnim rogu. Wschodnimi schodami schodzimy do podziemi. W pierwszym pomieszczeniu (drzwi są zapułapkowane) jest jakiś mutant. Umiera i bredzi, ale wyjawia nam sporo informacji (myśli, że jestem Gammorinem). Barnaky został porwany. W ciele mutanta jest list do jego żony generała, zabieramy go. W pomieszczeniu niżej jest kilku mutantów (ten schowany obok drzwi ma miotacz ognia). W centralnym pomieszczeniu jest Gammorin razem z mutantami. Rozwalamy ich, bierzemy sprzęt (były paladyn ma fajny karabin :D ). W skrzynce jest jakaś aktówka, bierzemy ją. To wszystko w tej planszy, idziemy na pozycje wyjściowe, a następnie obładowani sprzętem (głównie amunicją do Browningów) wracamy do bunkra.

Skan lokacji:

 

<< Wróć do początku