<<Wróć do Solucji F2
Modoc

Ogólne informacje

Modoc leży na drodze z Den do Vault City i jest małą osadą rolniczą. Rolnicy zaopatrują okoliczne miasta w żywność. Obecnie borykają się z różnorakimi problemami, które uniemożliwiają rozwój wsi. Na środku jest kościół, który został wybudowany dawno temu aby dziękować Bogu za jego dary, ale jak mówią mieszkańcy ostatnimi laty nie ma za co dziękować, więc nikto do kościoła nie chodzi :)). W Modoc mieszka facet, który garbuje skóry brahmin i robi z nich armory. Najbardziej upierdliwą rzeczą w tej wieśniackiej wsi :-) jest to, że drzwi się zawsze za nami zamykają i potem trzeba je otwierać... horror :-(.

Questy:

Farrel has a rodent problem in his garden. Remove the infestition

Za ten quest dostaniesz tylko XP i karmę, więc oszczędzaj amunicję :) W ogródku są po prostu Mutated Rat-y i Molerat-y, więc możesz spokojnie załatwić sprawę gołymi rękami :). Profity: 635 XP za rozwalenie szczurów + 300 XP extra.

Farrel wants you to find the Cornelius's gold pocket watch. Find it and return it to Farrel

Ci dwaj przyjaciele, Farrel i Cornelius, pokłócili się przez zegarek :) Masz dwa wyjścia: albo oddasz go Farrelowi, albo Corneliusowi. osobiście wolę pierwsze rozwiązanie (bo się wtedy pogodzą). Ten quest to, tak jak poprzedni, praca społeczna ;). A więc: kupujesz w General Store bombę. W pobliski wychodku otwierasz klapę, schodzisz w dół, ustawiasz zegar bomby, zostawiasz ją tuż pod kamieniami zagradzającymi przejście i uciekasz na górę. Bomba wybuchnie, rozwalając wychodek i paćkając całą okolicę w gównie (świetny widok!). Za ten wyczyn dostajesz 500 XP. Zejdź w dół, do wychodka, rozwal szczura, który się tam kryje i weź zegarek (leży na ziemi i wygląda jak jakieś pudełko). I oddaj go komu chcesz... Cornelius jednak pomyśli, że jesteś złodziejem i wyrzuci Cię za drzwi (zabierając oczywiście zegarek). Natomiast Farrel rozpłynie się ze szczęścia i wdzięczności.

Johny is missing. Find him and bring him home to Balthas

Balthas to właściciel Tannery w Modoc, pilnie poszukuje syna. Da Ci psa Johny'ego, aby ułatwić poszukiwania. Najpierw pies zaprowadzi Cię to studni, gdzie znajduje się trochę drobnych pieniędzy. Użyj liny aby tam zejść i wybadać sprawę :). Potem skieruj się do Ghost Farm.

Johny's in the Ghost Farm. Find a way to get Johny back home to Balthas

W jaskiniach farmy przejdź na kolejną planszę, jest tam mnóstwo dzieciaków. Pies wybierze jednego, zagadaj do niego. Tak, to Johny! Powiedz mu, że weźmiesz go do domu. On zapyta się o imię swojego ojca (dla pewności). Nie zapomnij, że to Balthas :). Potem idź do przywódcy Slagów i poproś o zgodę na wydostanie Johny'ego. Pojawisz się w Modoc, przy studni, uszczęśliwiając rodziców dzieciaka :) Pogadaj z Balthusem, a podaruje Ci Combat Leather Jacket - która jest trochę lepsza od Leather Armor. Ponadto dostaniesz 2500 XP.

Obrona brahmin przed wilkami

Kiedy poczujesz się na siłach i będziesz miał jakąś dalekosiężną broń (najlepiej hunting rifle) idź do właściciela Slaughterhouse i pogadaj z nim. Kiedy już bedziesz odchodzić, zaproponuje Ci obronę swoich brahmin atakowanych przez wilki. Zgódź się, ale nie zapomnij zapytać, ile płaci!!! Pojawisz się na łące. Szybko przebiegnij na mniej więcej środek planszy i powoli rozwalaj wilki z hunting rifle, ściągając na siebie wilki. Dlaczego? Bo za każdą zabitą brahminę ten wieśniak potrąci Ci z ustalonej sumy $1000 aż po $100! Za zabicie wilków dostaniesz 600 XP. Kiedy pojawisz się z powrotem w mieście, zauważysz chorą brahminę (nazywa się Bess). Użyj na niej skilla doctor i wylecz jej złamaną nogę (w jaki sposób uszkodzoną? Czytaj dalej...). Możesz ją sprzedać rzeźnikowi, ale musisz wejść do środka budynku (tego, w którym dostałeś questa obrony brahmin przed wilkami...), tak, aby krowa była widoczna dla rzeźnika, tj musi być w tym samym pomieszczeniu. Dopiero wtedy ta opcja będzie aktywna. Kiedy już rzeźnik ją zarżnie, żarcie (meat jerky) znajdziesz w wędzarni (osobne pomieszczenie przy budynku slaughterhouse). No bo po co komu krowa w drużynie? :-)

Something strange is happening on a farm northeast of Modoc. Investigate and report back to Jo

Jo (facet w General Store) da ci questa nawiedzonej farmy. Będąc na farmie (której położenie dostaniesz od Jo) dwa razy kliknij przycisk "Zobacz" na ciała powbijane na pale aby dowiedzieć się, że nie są prawdziwe. Idź do budynku, stań na środkowym dywanie i spadnij :) Zostaniesz zaprowadzony do przywódcy Slagów, który da Ci następnego questa.

Deliver Slag message to Jo in Modoc

Dostaniesz od przywódcy Slagów wiadomość - propozycję współpracy. Dostarcz ją do Jo w Modoc - bez komentarza :).

Jo is suspicious of the Slags. Find out about the dead bodies at the Ghost Farm and find out what happened to Karl

Jo będzie nadal dość podejrzliwy, szczególnie o ciała i o niejakiego Karla. Wyjaśnij mu, że ciała nie są prawdziwe, a Karl... pamiętasz gościa w zielonym ubraniu w stołówce "Mommy's" w Den? Tak, tego, który prosił Cię to $1000? To on! Trzeba mu było wtedy dać $25 i poprosić, żeby opowiedział Ci swoją historię. Jeżeli tego nie zrobiłeś, to nic straconego - możesz tam wrócić i załatwić to. Masz na to miesiąc. Kiedy już wrócisz i złożysz raport Jo, będzie okaże się, że uratowałeś Modoc. Ghost Farm rozpocznie z nimi współpracę. Ty w nagrodę dostaniesz 3500 XP i od Assault Rifle od przywódcy Slagów. Jest też inne rozwiązanie: możesz zaatakować wraz z mieszkańcami Modoc na Ghost Farm - ale to rozwiązanie naprawdę nie ma sensu.

Go to the Den and tell Karl it's alright to come back home.

Kiedy już rozwiążesz problem nawiedzonej farmy, możesz skoczyć do Den i powiedzieć Karlowi, że może wracać do domu - dostaniesz za to 500 XP i dużą satysfakcję :o).

Dodatkowe możliwości


<<Wróć do Solucji F2