<< Powrót do Solucji F1
Nekropolis - Necropolis

Nekropolis to pozostałości Bakerfsfield, zrujnowane miasto zasypane gruzem i pełne zapachu... śmierci. Unosi się wszędzie, poprzez ruiny i kanały. To miejsce upodobały sobie ghule, czyniąc z niego swoistą enklawę, kompletnie samowystarczalną i odciętą od świata. Ich spalone promieniowaniem ciała i lata męki nazwane życiem nie sprawiły, że łaskawie patrzą na "turystów". Nie zdziwcie się, jeśli was zaatakują, dlatego trzymajcie się od nich z dala. Podstawową metodą poruszania się po Nekropolis są kanały, ulice w wyniku gruzowisk oraz lat zaniedbania, podczas których rozpadały się budynki, są nieprzejezdne. We wspomnianych podziemiach można spotkać całkiem przyjaznych ghuli, którzy żyją w odosobnieniu, nie zapuszczajcie się jednak zbyt daleko w te ciemne i wilgotne miejsca - czają się tam potwory. Głęboko pod miastem znajduje się pokazowa Krypta 12, opanowały ją świecące istoty - ludzie napromieniowani tak bardzo, że sami stali się źródłem światła, jak i szaleństwa. Powierzchnią rządzi Set wraz ze swoimi gangiem i innymi mu podległymi, ma problemy ze swoim cieniem. W tym "poukładanym miejscu" wszystko się jednak zaczęło zmieniać, przybyli supermutanci...

1. Napraw pompę wodną Nekropolis.

Zadanie zleca nam przywódca Ghuli mieszkających w podziemiu (w lokacji motel trzeba wejść do kanałów i przejść do następnej planszy, znajdziemy go tuż przy wejściu). Zapewne przybyliście do miasta po to, by zdobyć hydroprocesor, jednak co zrobią ghule jeśli go zabierzemy? Skąd będą czerpać Wodę (zakładając oczywiście ze nas to w ogóle obchodzi :))? A no z pompy wodnej, która jest zepsuta i w dodatku opanowana przez super mutanty. Najpierw będziemy musieli odszukać części do wymiany, które są w kanałach pod Wododziałem. Nic trudnego, przechodzimy do następnej lokacji i wychodzimy z kanałów. Jesteśmy w Wododziale, teraz pora znaleźć właściwy kanał, co wbrew pozorom wcale nie jest trudne, ponieważ niedaleko niego stoi super mutant - na pewno nie przegapicie. W środku napotkamy szczury oraz o wiele większe kretoszczury, czyli nic co by mogło nas skrzywdzić. Kanał się rozdwaja, jedna odnoga prowadzi do drugiego wyjścia, a druga do ślepego zaułka, w którym leżą części (uwaga, ważą 12 funtów!) Teraz wystanarczy wrócić do ghuli i im je pokazać - pora naprawić pompę. Zanim jednak do tego przystąpicie, zacznijcie drugi quest, który jest opisany poniżej, ponieważ oba się kompletnie zazębiają.

⇒ Powrót

2. Wyeliminuj super mutantów przy Wododziale.

Zadanie zleca Set, którego znajdziemy w Auli Umarłych (to lokacja, która znajduje się na powierzchni kanałów, w których siedzą podziemne ghule). Ghul jest cholernie wredny i nie ma sensu go wkurzać, chce się pozbyć mutantów z Wododziału, a i tak tam idziemy, więc się zgadzamy.
Udajemy się na miejsce i szykujemy się do wybicia nieproszonych gości - Harry (ten ubrany na czarno) ma karabin laserowy, który może nieźle nas przypalić, a w pomieszczeniu za nim jest jeszcze mutant z miotaczem ognia - ich powinniśmy zlikwidować jako pierwszych. Reszta walczy pięściami i nie powinna stanowić zagrożenia. Po wygranej batalii naprawiamy pompę, za co inkasujemy 1000 PD i koniecznie uwalniamy ghula z klatki , co nam daje kolejne 500 PD. Natomiast kiedy wrócimy do Seta dostaniemy marną strzelbę z 40 nabojami - to już koniec obu zadań.

⇒ Powrót

Ciekawostki:

⇒ Powrót

© Holden

<< Powrót do Solucji F1