SI: 05 - starczy, żeby udźwignąć kałasza.
PE: 08 - pole widzenia jest większe, co daje efekty przy wyższym poziomie.
WT: 07 - punkty życia też się czasami przydają. ;)
CH: 02 - postać z nastawieniem na Multiplayer, więc charyzma mało przydatna.
IN: 10 - punkty umiejętności.
ZR: 10 - chyba każdy wie, że od zręczności zależy jak dobrze strzelamy.
SZ: 05 - przeciętne jak na żołnierza; nie ma być hazardzistą, ale musi umieć strzelać.
Czasem zamiast Szybkostrzelności brałem Drobną budowę, co dawało mi dodatkowy punkt do Zręczności, ale tylko gdy próbowałem grać w FT w turach i jako snajper.
Postać sprawdza się najlepiej jako żołnierz. Po perkach: Dodatkowy ruch i Ciche bieganie jest świetnym zabójcą i co najważniejsze postać ta sprawdza się w grze.