<< Powrót do wyboru lokacji
KLAMATH & TOXIC CAVES (Radioaktywne Jaskinie)

Outdoorsman na 300% już w Klamath!

Gdy uwolnimy Simleya z Toxic Caves, wracamy do Klamath i gadamy z nim. Najpierw nauczy nas sprawiać skóry gekosów. Gadamy z nim jeszcze raz - dokładnie ścieżki dialogowej nie pamiętam, jednak zagadujemy go, aby nauczył nas czegoś o gekosach. Cały czas wybieramy pierwszą opcję dialogu, ostatnią z nich będzie "oh teach me the great trapper" (lub coś w tym stylu) - outdoorsman podskoczy nam losowo o 1-10%... Jednak możemy ponownie z nim zagadać i znów wybrać tą samą ścieżkę dialogową, znów dostając bonus do skilla... I tak aż nam się nie znudzi... Przklikałem z 5 dni (w świecie gry oczywiście) doskoczyłem do 102% (z 13% zaczynałem :)) i dalej mi się nie chciało :) Ale można tak sobie dobić skilla do 300%.

Podziękowania dla: Yoghurt

Korepetycje???

Koleś w Klamath ten, który daje Ci klucz do Trapper Town (do siedziby szczurów) może za kasę podszkolić Cię w umiejętności przeżycia na pustkowiu.

Podziękowania dla: Golic

Meat jerky, a zwierzęta

Przejrzałem wasze Ciekawe Questy i Ciekawostki i widzę że nikt nie zwrócił uwagi jak w Klamath mówią, że meat jerky jest tak dobre, że lubią go niektóre zwierzęta.

Kupujemy tak z 50 od bliźniaków i idziemy później w karawanie z Redding do Reno - jak atakują zwierzęta to wywalamy wszystko na ziemie :) (Nie próbowałem, ale może i coś się dzieje... - dopisek Hammer'a)

Podziękowania dla: Gazda'Baar

"Torr i Moo-Moosy"

Gdy w Klamath Torr prosi cię o pomoc w pilnowaniu moo-moosów :] atakowanych przez bugmenów :] (nawiasem mówiąc :] sam Torr jak i kilka innych osób w mieście opisuje ich jako dwunogie istoty wzrostu człowieka, podejrzewam, że chodziło o żołnierzy Enclawy a nie zwykłe skorpiony) zgadzasz się i zabijasz jednego skorpiona po czym masz wybór: Zabić resztę skorpionów (w sumie za tego questa coś ok. 360exp.) lub zagadać do Duntonów. Pierwsza możliwość eliminuje drugą - Duntonowie odchodzą, natomiast w drugiej masz pozbyć się Torra aby bracia mogli przejąć moo-moo... tfu... brahminy. Torrowi łatwo kit wcisnąć, teraz można pozabijać resztę skorpionów i odebrać nagrodę (150 exp. , 50$ oraz 5xMeat Jearky ale karma spadła mi na tym poziomie do -40). Idąc do matki (Mrs. Bucker) Torra dowiadujemy się, że za bardzo na niego nakrzyczała i synek gdzieś zniknął, prawdopodobnie udał się do walking spirit canion (tam gdzie jest mr Handy z połamanymi handami i rozbity Vertibird). Idziesz tam zabijasz 4 robota (200exp.) i odprowadzasz Torr'a do wyjścia (200 exp. + 100$ od pani Bucker gdy powiesz, że nagroda nie jest wymagana, a twoja karma powinna co najmniej wrócić do stanu wyjściowego).

Podziękowania dla: Brov

Skorpion czy Dunton, oto jest pytanie ;-)

A ja uważam, że to po prostu Duntonowie - stąd te szczypce skorpionów przed ich chatką, używali ich by nabrać Torra i zabrać moo-moo. :)

Podziękowania dla: CaptGinyu

Broń i pancerze

Po zdobyciu electronic lockpick wróć do Toxic Caves, otwórz drzwi na końcu i napraw generator. Na dole znajdziesz fajną broń i pancerze.

Podziękowania dla: gizmek

Dodatkowe informacje do Questu w Toxic Caves

Co do Toxic Caves to żeby tam wejść wcale nie trzeba iść do San Francisco czy Navarro. W piwnicy New Reno Arms (tam gdzie ten gostek ulepsza broń) w górnym lewym rogu stoi lodówka a w niej elektronic lockpick i 2 granaty elektromagnetyczne (roboty za nimi nie przepadają:)), Bierzesz to i idziesz do jaskini metodą save&load można trafić obydwoma granatami, ten głupi robot tego nie przeżyje.

Podziękowania dla: Hammer

Sposób na Toxic Caves

Znalazłem sposób na plądrowanie szafek w Toxic Caves, bez zabijania robota, a przy tym, gdy jest się słabym, bez straty życia. Po naprawieniu generatora i uruchomieniu windy, podczas jazdy w dół przycisnąłem "A" (podejrzewam, że chodziło o ENTER, albo coś uruchamiającego tryb walki :-] - dopisek DoPr'a) i na dole byłem w trybie walki. Mając 9 AP, przeszedłem korytarz i robot mnie nie zaatakował. Przeszukałem szafki i wróciłem, tym samym sposobem. Robot nawet się nie ruszył. Sulika i Vic'a zostawiłem na górze.

Podziękowania dla: Paweł

Sposób na radioaktywne plamy w Toxic Caves

Czy wiesz że... po odpadach radioaktywnych (to zielone np. w Toxic Caves) można szaleć nie odnosząc obrażeń w butach gumowych, Power Armourach, Metal Armourach i szatach strażnika mostu (przed promieniowaniem chroni tylko w pewnym stopniu PA).

Podziękowania dla: Hammer

Bogactwa w Toxic Caves

Toxic Caves - ze wzgledu na zawartość lokacji wydaje się, że jest to wysunięty bastion Brotherhood of Steel. Aby się tam dostać, najpierw trzeba naprawić generator naprzeciwko windy. Potem użyć Electronic Lockpick (może Mk II - nie pamiętam) na drzwiach od windy - można go znaleźć w bazie Navarro (na 100% działa), potem otworzyć drzwi i zjechać w dół. Uwaga od razu na dole zaatakuje robot i to dosyć potężny (taki jak w Enclawie). Zawartość lockerow jest imponująca, nawet dla tak "rozwiniętej" postaci jak moja Julia (sniper, HP 390 - ale ci ągle zbieram...). Tak więc po rozwaleniu NIEZWYKLE upierdliwego Security Bota, możemy do woli pławić się w takich bogactwach jak : SETKI jednostek energii (microfusion cell & small energy cell), po 200 sztuk : gauss rifle ammunition, 4.77 ceasless, .233 sniper rifle; do tego Bozar, Combat Armor Mark II, laser pistol i plasma pistol oraz pokaźne ilości chemii typu stimpaki, radx i radaway... Ogólnie very profitable quest, polecam mały włam dla takich dóbr...

Podziękowania dla: Hornet

<< Powrót do wyboru lokacji