Trzynasty Schron - Postapokalipsa i Fallout
Lipiec 04, 2020, 07:05:00 *
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Aktualności: Czy wiesz że... na Trzynastym Schronie wciąż działa system ankiet. Oddaj głos w aktualnej ankiecie
 
   Strona główna   Pomoc Kalendarz Zaloguj się Rejestracja  
Strony: [1]   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Fallout 3 - pomoc w wyborze mod packa - skąd ściągnąc mod pack Aurelinusa do F3  (Przeczytany 306 razy)
th44

Wiadomości: 2



« : Marzec 21, 2020, 10:22:22 »

Witam, jestem fanem serii Fallout, a szczególnie klasycznych części, przeszedłem wielokrotnie F1, F2, a także F1.5 (jeszcze w zapasie mi została Nevada).

Grałem w Fallout New Vegas na mod packu Aurelinusa i trybie hardcore. Wyśmienicie się bawiłem, przeszedłem grę na 3 sposoby i na pewno jeszcze nie raz do tej gry wrócę. Nie grałem nigdy na czystym F:NV, ale spotkałem się z opinią, że jest to w zasadzie interaktywny film. Mod pack Aurelinusa podkręcał poziom trudności, co mi bardzo pasowało, bo dla mnie jak gra nie stanowi wyzwania to szybko mnie nudzi.

W F3 nigdy nie grałem i zawsze sceptycznie do niego podchodziłem. Koledzy mi odradzali, recenzje fanów klasycznych falloutów były druzgoczące. Ale stwierdziłem, że skoro moderzy zrobili tak fantastyczną robotę z F:NV, to może z F3 też coś wykrzesali i warto by było po nią sięgnąć po latach?

Ale gubię się w wielości modyfikacji, nie wiem co wybrać.

PROSZĘ WAS O POMOC W WYBORZE MOD PACKA. Warunki, jakie musi (powinien) spełniać:
- podkręcać poziom trudności,
- dodawać możliwie dużo (dobrego) contentu,
- balansować dobrze rozgrywkę,
- nie musi być po polsku, nawet wolałbym grać po angielsku, bo się przyzwyczaiłem ze starych F,
- fajnie jakby to był 1 mod pack, a nie 15 modów, które trzeba wgrywać w odpowiedniej kolejności Smiley.

Prosiłbym także o wskazanie, w jakiej wersji powinienem mieć F3, żeby był w pełni kompatybilny z mod packiem.

Dziękuję za pomoc

EDITED: Widzę, że jest mod pack Aurelinusa. Trochę stary, ale jest. A mam do Aurelinusa zaufanie, bo odwalił w F:NV super robotę. Więc mimo, że mod pack jest stary i w międzyczasie pewnie mnóstwo cudów wyszło, to pewnie chciałbym ponownie zaufać Aurelinusowi. Tylko, że linki do ściągnięcia jego modpacka wszystkie wygasły... (https://trzynasty-schron.net/forum/index.php?topic=7383.0). Więc pytanie - gdzie można ściągnąć mod pack Aurelinusa?
« Ostatnia zmiana: Marzec 22, 2020, 00:31:13 wysłane przez th44 » Zapisane
Aurelinus
Moderator
*
Wiadomości: 623



WWW
« Odpowiedz #1 : Marzec 22, 2020, 03:03:15 »

Wszystkie są na Chomiku, jakby co, link masz w tym samym miejscu.
Zapisane
th44

Wiadomości: 2



« Odpowiedz #2 : Marzec 28, 2020, 20:52:58 »

Wszystkie są na Chomiku, jakby co, link masz w tym samym miejscu.
Dzięki Aurelinus, wszystko ściągnąłem.

Wgrałem wszystko tak:
1. Fallout 3 GOTY PL
2. Mod_Collection_Fallout3_PL
3. Mod_Collection_Fallout3_PL_Pliki_DLC

Odpalam przez FOMM w kolejności:
- Fallout 3.esm
- Fallout3PL_kolekcja.esm
- BrokenSteel.esm
- Anchorage.esm
- ThePitt.esm
- PointLookout.esm
- Zesta.esm
- zMod_Fallout3PL_kolekcja_dlcTP.esp
- zMod_Fallout3PL_kolekcja_dlcOA.esp
- BrokenSteel2.esp
- zMod_Fallout3PL_kolekcja_dlcPL.esp
- zMod_Fallout3PL_kolekcja_dlcMZ.esp

Mam problem na początku gry. Po wyjście z vaulta widzę bandytów, których atakują “policjanci/żołnierze” (niedaleko szkoły). I niby wszystko ok, ale widzę latające głowy z brońmi. Bandyci są widocznie ok. Tak jakby ci “policjanci/żołnierze” mieli niewidzialne tekstury ciała. Co z tym zrobić?
Zapisane
Aurelinus
Moderator
*
Wiadomości: 623



WWW
« Odpowiedz #3 : Marzec 29, 2020, 00:32:34 »

Co z tym zrobić?
Latające głowy to jasna oznaka, że cos poszło nie tak, tzn. albo coś poknociłeś przy uruchamianiu gdy z FoMM, albo masz randomowy - klasyczny dla Fallout 3 z modami - błąd gry. Trzeba dokładnie sprawdzić czy wszystkie pliki są na miejscu (tzn. wypakowało się wszystko z każdego archiwum - przypominam - to nie są pliki samorozpakowujące się) i zrobić sobie "bezpiecznego" sejwa przed samym wyjściem z krypty, żeby nie powtarzać nudnej sekwencji wewnątrz i grać od nowa tak długo aż ta anomalia się nie pojawi (przynajmniej nie zaraz po wyjściu). Jeśli "latające głowy" pojawią się na późniejszym etapie gry to najczęściej załadowanie ostatniego sejwa je usuwa. Tak samo zresztą mogą się pojawić wraz ładowaniem sejwa, więc czynność trzeba powtórzyć. Pamiętaj, ze to bardzo stara gra, zabugowana na potęgę od samego początku, więc można się spodziewać wszystkiego, szczególnie w związku z tymi DLC które same w sobie są niekompatybilne z grą.

Nie uruchamiaj też Broken Steel tak długo jak nie dotrzesz do bazy Enklawy, bo ci wszystko pokaszani.
« Ostatnia zmiana: Marzec 29, 2020, 00:36:17 wysłane przez Aurelinus » Zapisane
Strony: [1]   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Kanał RSS Trzynastego Schronu Trzynasty Schron na Twitterze Trzynasty Schron na Facebooku Trzynasty Schron na Tumblr Trzynasty Schron na Instagramie Postapokalipsa bez ograniczeń! Radia Trzynastego Schronu na TubaFM Trzynasty Schron na YouTube
Działa na MySQL Działa na PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2011, Simple Machines Prawidłowy XHTML 1.0! Prawidłowy CSS!