Autor Wątek: Fallout 2 restoration project 2.3.3 error  (Przeczytany 2024 razy)

Natek94

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 5
Fallout 2 restoration project 2.3.3 error
« dnia: 14 Lipca 2019, 12:44:21 »
Witam

Przeszedłem sobie ostatnio Fallouta 2 z modem restoration project 2.3.3, po przejściu gry postanowiłem zainstalować bismapera, niestety zrobiłem patcha na limit miast (w poradniku było, żeby nie instalować, ale ja zainstalowałem, ponieważ bismapper nie działał) no i cóż zaczął działać, ale prawdopodobnie zaczął działać ponieważ skopiowałem pewien plik o nazwie bismpper z paczki do miejsca gdzie zainstalowałem bismappera (tak jest w poradniku do zainstalowania moda)
No i niestety, choć bismapper zaczął działać, to fallout 2 zaczął działać nie działać pojawił się jakiś error, że mu wersja nie pasuje było coś o sfallu
Postanowiłem usunąć fallouta 2 i zainstalować go na nowo, zaczął działać no i bismapper również. Po dodaniu Franka Horrigana i pancerza wspomaganego przed wejściem do świątyni prób, postanowiłem zainstalować restoration project (tym razem nie robiłem patcha) uśmiech na mojej twarzy szybko znikł, ponieważ pojawił się nowy error, który mówi, że trzeba uruchomić grę w 256 kolorach i w rozdzielczości 640480 w zgodnie z komunikatem postanowiłem to zmienić klikając prawym klawiszem na ikonę gry a następnie zmieniając to co trzeba, niestety nadal klapa, co gorsza usunąłem na nowo fallouta 2 z bismapperem i znowu go zainstalowałem, działał dobrze, ale po zainstalowaniu moda, gra się znowu nie włącza i znowu jest ten error o tej rozdzielczości i kolorach

Będę wdzięczny za jakąkolwiek pomoc

Szakal119

  • St. chorąży sztab.
  • *
  • Wiadomości: 392
Odp: Fallout 2 restoration project 2.3.3 error
« Odpowiedź #1 dnia: 18 Lipca 2019, 20:39:32 »
Spróbuj pokombinować z ustawieniami przez plik konfiguracyjny w folderze z grą.