Autor Wątek: Fallout 2: Alternate [Polski MOD]  (Przeczytany 8007 razy)

Ranger2400

  • St. szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 10
Fallout 2: Alternate [Polski MOD]
« dnia: 25 Stycznia 2018, 19:17:30 »
Witam z tej strony fffffffff,

pamięta ktoś mój post sprzed 4 lat? Jeśli nie to dobrze, niech dalej nie pamięta. Ja niestety pamiętam i żałuję. Wymyśliłem wtedy alternatywną historię dla zachodniego wybrzeża i odleciałem. No sorry, miałem wtedy 15 lat  :D

Ale wtedy było wtedy i dzisiaj jest dzisiaj. Akcja mojego moda rozgrywa się kilkaset dni po wydarzeniach z jedynki. Przybysz z Krypty odnalazł hydroprocesor, lecz drugiemu zadaniu już nie podołał, jego los pozostaje nieznany. Nie będzie tajemnicą, że wkrótce supermutanci najadą kryptę 13 i zamienią jej mieszkańców w armię bezmózgich ogórków, chyba, że ktoś im przeszkodzi, ktoś inny.

Zapraszam na fanpage: https://www.facebook.com/Fallout-Alternate-184153382181489/
Znajdziecie tam narazie screeny, a jeśli chodzi o samego moda, to według mnie jest już dużo zrobione.

Pozdrawiam i liczę na grono obserwatorów, to motywuje.

Rodrrik

  • Mł. chorąży sztab. - Redaktor
  • *
  • Wiadomości: 309
  • "Władza jest zawsze gwałtem na ludziach"
Odp: Fallout 2: Alternate [Polski MOD]
« Odpowiedź #1 dnia: 25 Stycznia 2018, 22:57:37 »
Wiedzę rocznik podobny. :bab

Dostanie Pan od nas nowinę ZARA. Jednak jeśli napiszemy o Pańskim modzie, to liczymy że da to szanownemu Panu kopniaka w dupsko i mod wyjdzie, bo zapowiada się super.

PS:Nie gadaj że wsadziłeś mechanikę kucania?
PS2: Więcej info by się przydało, bo skoro prace już zaawansowane, to chyba możesz się podzielić czymś więcej niż szybkim opisem fabuły.
"Choć droga jest bez końca
Pozornie bez znaczenia
Mniemam, że mam powody
By drogi swej nie zmieniać "

Ranger2400

  • St. szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 10
Odp: Fallout 2: Alternate [Polski MOD]
« Odpowiedź #2 dnia: 26 Stycznia 2018, 12:33:47 »
Czy ja wiem czy chcę zdradzać jak wygląda fabuła... sami dobrze wiemy, że pójście w ciemno to najlepsza droga.

Działania supermutantów przyciągają uwagę większych frakcji niekoniecznie z Kalifornii. Oni sami rosną jak grzyby po deszczu i zdobywają lepsze wyposażenie, to nie przelewki. Zniszczyli kilka głównych skupisk ludzi. Za górami nie czeka nic więcej jak kadzie lub śmierć. Złomowa już nie ma, Hub też. Jedynie w ruinach Los Angeles istnieje widoczny opór: Regulatorzy, Ostrza, Uczniowie Apokalipsy, Zbrojeniowcy. A północny-wschód? Też jakoś dziwnie ucichł, chociaż wieść niesie, że jacyś ludzie dalej tam są! Cytadela Bractwa Stali? Wyparowali... Ghoule z Nekropolis? Nie żartuj.

Głównym zadaniem gracza będzie zebranie doświadczonej ekipy w celu odbicia mieszkańców tejże krypty. Zdecydowano, że zanim przystąpią owi mieszkańcy do przemienienia, podda się ich serii eksperymentów i indoktrynacji nim staną się żołnierzami, bo co może pójść nie tak? Pojawią się "gadające głowy" z jedynki na bank, bo już niektóre zaimplementowałem.

Mechanika kucania była już wcześniej zaimplementowana w Fallout, była integralną częścią podnoszenia przedmiotów. Nie inaczej jest na tamtym screenie :D



A tak prezentuje się zakres mapy. Jak widać parę kratek na północ i ucięte o Los Angeles.

A i ten mod wyjdzie na 100%. Nie łudźcie się, że to kolejny ambitny projekt bez przyszłości bo za sobą mam już dwa inne.
http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=859390900
http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=936541051
« Ostatnia zmiana: 26 Stycznia 2018, 12:44:24 wysłana przez Ranger2400 »

Squonk

  • Schronowy Inżynier
  • Gen. armii - Redaktor
  • *
  • Wiadomości: 8804
  • Wytyczając kierunek - Emanacja azymutem!
    • Trzynasty Schron
Odp: Fallout 2: Alternate [Polski MOD]
« Odpowiedź #3 dnia: 26 Stycznia 2018, 21:21:20 »
Czegoś tu nie kumam  :-\ Jeśli to modyfikacja Fallouta, to dlaczego zwie się Fallout 2?  :afr
Możemy dojść od sukcesu do upadku, od marzeń do urny z prochami. Możemy spaść z czerwonego blasku rakiet, do 'bracie, czy mógłbyś mnie poratować'.

Ranger2400

  • St. szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 10
Odp: Fallout 2: Alternate [Polski MOD]
« Odpowiedź #4 dnia: 26 Stycznia 2018, 21:47:19 »
Bo jest na podstawce Fallouta 2. Na jedynce nie odpalisz, a zrobienie tego na jedynce to hardkor, zwłaszcza, że nie masz opcji przesuwać lokacji po mapie. No i stąd ten dwukropek właśnie. Nie chciałbym sytuacji, żeby ktoś próbował później instalować to na jedynce i wypytywać później o co cho.

Tormencjusz

  • Kapral
  • *
  • Wiadomości: 19
Odp: Fallout 2: Alternate [Polski MOD]
« Odpowiedź #5 dnia: 27 Stycznia 2018, 17:52:29 »
Właśnie przechodzę pierwszy raz Restoration Project i news o tym modzie na prawdę mnie zaskoczył. :) WINCYJ FALAŁTA

Jak długi będzie mod? Niektóre kadry z gry strasznie surowe i wyglądają jak koncepty, które ktoś zrobił w wolnych chwilach i porzucił :P. Więcej smaczków by się przydało. Mam nadzieję, że autor po prostu trzyma nas w niepewności.

Fabuła zapowiada się całkiem całkiem, podoba mi się wizja zniszczonych miast z jedynki.

Ranger2400@
Możesz oszacować procentowe ukończenie moda? Robisz absolutnie wszystko sam?
« Ostatnia zmiana: 27 Stycznia 2018, 18:11:25 wysłana przez Tormencjusz »

Ranger2400

  • St. szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 10
Odp: Fallout 2: Alternate [Polski MOD]
« Odpowiedź #6 dnia: 27 Stycznia 2018, 19:21:09 »
Praktycznie wszystko robię sam. Ale to:
  • Cubik2k wprowadził mnie w ten świat i dał mi narzędzia do tworzenia :D
  • Lexx - autor moda Shattered Destiny i Whispering Winds, doradza mi, kiedy coś nie działa i jestem w kropce
  • Pixote - dał pewne ciekawe graficzki

Pewne, że będę szukał ludzi, którzy pomogą mi to przetłumaczyć na angielski chociaż wolę sam to zrobić i żeby po prostu jakiś profesjonalista po mnie to poprawił. I jeszcze kogoś do "wypolerowania" map, jeśli wiesz o co mi chodzi.

Nie umiem powiedzieć jak długi będzie mod, zacząłem wyliczać i wychodzi na to, że w finalnej wersji będzie:
- krypta 13 - można ją odwiedzić w trakcie gry, porozmawiać z npc tamże też
- trzy lokacje, gdzie dostajemy questy i wykonujemy je
- trzy lokacje nastawione na wykonanie jednego głównego questa, w tym jedna gotowa w 100%
- "jakieś" przedwojenne miejsce
- i jeszcze inne "jakieś przedwojenne miejsce"
- parę lokacji malutkich questowych

Jest już dużo zrobione, nie umiem naprawdę oszacować ile to będzie procent. Nie będzie to na pewno 10, 20, 30. Może 40% to dobra liczba? :D Nie wiem, na prawdę, staram się zrobić przed maturą 2018 xdd

Tormencjusz

  • Kapral
  • *
  • Wiadomości: 19
Odp: Fallout 2: Alternate [Polski MOD]
« Odpowiedź #7 dnia: 27 Stycznia 2018, 20:18:35 »
Trzymam kciuki w takim razie, dla mnie skryptowanie to istna ezoteryka, więc szacun, że sam w tym dłubiesz. Gdyby mapper był prosty w obsłudze to sam bym coś swojego zrobił, nawet jeśli nikt by tego nie zaimplementował kiedykolwiek  ;D

Ranger2400

  • St. szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 10
Odp: Fallout 2: Alternate [Polski MOD]
« Odpowiedź #8 dnia: 27 Stycznia 2018, 22:36:47 »
Szczerze to przydałaby mi się osoba, która mogłaby dla mnie coś zbudować. Mógłbym nagrać szybko poradnik na youtuba co się z czym je, bo mam jeszcze trzy mapy do zrobienia. A tak to jak ktoś powolutku, 4fun będzie coś gdzieś tam budował nie na czas, a dla własnej przyjemności to ja chętnie na to idę.

Tormencjusz

  • Kapral
  • *
  • Wiadomości: 19
Odp: Fallout 2: Alternate [Polski MOD]
« Odpowiedź #9 dnia: 29 Stycznia 2018, 19:13:36 »
byłbym pierwszym widzem takiego poradnika ;)

A mapy zawsze uwielbiałem robić, tak więc nic na siłę bym nie robił, a fantazje mam :D Tak więc służę pomocą.

Ranger2400

  • St. szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 10
Odp: Fallout 2: Alternate [Polski MOD]
« Odpowiedź #10 dnia: 30 Stycznia 2018, 22:40:04 »
Jutro spróbuję nagrać podstawy i dam ci lekkie zadanie :D

Tormencjusz

  • Kapral
  • *
  • Wiadomości: 19
Odp: Fallout 2: Alternate [Polski MOD]
« Odpowiedź #11 dnia: 31 Stycznia 2018, 19:30:15 »
Czekam z niecierpliwością, podeślij na PW ;)