TAK te perki działąja z kastetami i mechapiąchami.
skończyłem grę taką postacią. przydaje sie skradanie, bo zwyczajnie musisz podejść do wroga zanim ciebie ustrzeli. i zamiast brać z perków punkty akcji brałem szybkie stopy. zaawansowane ciosy do walki wręcz (z golymi piesciami) mają umiejętność przebijania pancerza i duuuuże szanse na krytyki także nawet eknlawe możesz walić, minusem jest duże zuzycie punktó akcji, awet po 7 za cios. rękawica wspomagana zawsze sie przydaje, ale można grac na hardkora na gołe pięści
. aha narkotyki twoim przyjacielem. nigdy z nich nie korzytałem, ale na tej postaci sie przydają, szczególnie psycho. Jak będzie wieksza nawalanka moze byc ciężko, ja przeszedłem grę solo, traktuj grę taką postacią jako grę dyplomatą. pewnie to wiesz, ale większosc spraw zalatwisz na gadke.
Nie polecam ciężkiej ręki, bo fajna jest tylko na początku. Polecam wzięcie cechy fatum (wypadki chodzą po ludziach, ALE I PO TOBIE!!!!!), i lekarza, czesto wrogom wypada bron, wybucha, pekaja kończyny, sami sie oslepiają, smiesznie sie gra.
Perk nietykalny to podstawa. razem z duza iloscia punktow zainwestowanych w walke wrecz, nasz klasa pancerze osiaga niebotyczne wartosci.