Trzynasty Schron - Postapokalipsa i Fallout
Kwiecień 22, 2019, 17:58:27 *
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Aktualności: Czy wiesz że... na Trzynastym Schronie wciąż działa system ankiet. Oddaj głos w aktualnej ankiecie
 
   Strona główna   Pomoc Kalendarz Zaloguj się Rejestracja  
Strony: [1]   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Fallout New Vegas v1.1 G.E.C.K problem  (Przeczytany 1230 razy)
legendsofAmon
Kapral
*
Wiadomości: 69


« : Kwiecień 23, 2016, 14:05:25 »

witam mam problem, dopiero ucze się , https://www.youtube.com/watch?v=hbOVds5msag czas filmu 3:44 , robie tak jak w tym filmie,  potem daje ok, i nic nie wyskakuje, pomocy : (
Zapisane
Aurelinus
Moderator
*
Wiadomości: 581



WWW
« Odpowiedz #1 : Kwiecień 24, 2016, 00:27:16 »

Jeśli nie opiszesz dokładnie w czym masz problem, to raczej nikt ci nie pomoże. Ilość wciśnięć "ok" w tym filmiku przekracza możliwości wydumania tego.
Zapisane
legendsofAmon
Kapral
*
Wiadomości: 69


« Odpowiedz #2 : Kwiecień 24, 2016, 10:39:53 »

Jeśli nie opiszesz dokładnie w czym masz problem, to raczej nikt ci nie pomoże. Ilość wciśnięć "ok" w tym filmiku przekracza możliwości wydumania tego.
 napisałem ale dobra (...) , robie tak jak w tym filmie , gdy mam uruchomiony program Fallout New Vegas v1.1 G.E.C.K  daje wyczytaj, to nic nie wyskakuje mi  czyli same puste pola tak jak przy uruchomianiu programu , może problem z tym ze grę mam na STEAM ...  czy wiesz może co zrobić w tej sytuacji ? chciałbym nauczyć się modyfikować grę ale narazie nie ogarniam tego programu
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 24, 2016, 11:32:01 wysłane przez legendsofAmon » Zapisane
Aurelinus
Moderator
*
Wiadomości: 581



WWW
« Odpowiedz #3 : Kwiecień 25, 2016, 01:54:32 »

Nie ma to za bardzo znaczenia jaką masz wersję toolsetu (tzn. GECKa, czy ze strony Bethesdy, czy ze Steama), ale na Steamie jest wersja GECKa, więc jeśli w tym tkwi problem, to łatwo go rozwiązać.

Tak czy inaczej toolset sam się instaluje tam, gdzie powinien, skądkolwiek go weźmiesz. Odpalasz go potem, zaznaczasz w okienku moduły, które chcesz załadować (FalloutNV.esm to oczywiście obowiązkowa część, to baza do wszystkich modułów) i tyle. Jeśli nie masz własnego pliku ESP, to nie zaznaczaj żadnego jako "active", po odpaleniu toolsetu wciśnij "Save" i utworzy się nowy, tzn. twój. Generalnie, zamiast odpalać filmiki z sieci, wejdź na wikię GECKa i poczytaj o podstawach. Trochę to dziwne, że masz problem z samym odpaleniem toolsetu z załadowanymi modułami, bo to czysta łopatologia.

Jakby co, zrób parę printscreenów z tego co robisz i tu zamieść, będzie łatwiej zrozumieć co jest nie tak.
Zapisane
Strony: [1]   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Kanał RSS Trzynastego Schronu Trzynasty Schron na Twitterze Trzynasty Schron na Facebooku Trzynasty Schron na Tumblr Trzynasty Schron na Instagramie Postapokalipsa bez ograniczeń! Radia Trzynastego Schronu na TubaFM Trzynasty Schron na YouTube
Działa na MySQL Działa na PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2011, Simple Machines Prawidłowy XHTML 1.0! Prawidłowy CSS!