Witam serdecznie.
To mój pierwszy post tutaj, będzie z pewnościa wiecej jak się uporam z problemem przy odpaleniu gry
Mam laptopa Dell Inspiron 9100 z kartą graficzną Mobility Radeon 9800. Karta nie jest oficjalnie supportowana przez grę, ale spełnia wymagania do jej odpalenia. Nie należy mylic tej karty ze zwykłym Redeonem 9800 czy nawet 9800XT, gdyż karta w laptopie ma inną architekturę, blizszą serii X800. tak czy siak Fallout 3 powinna na tej karcie odpalić na niskich detalach bez potrzeby modowania patrz wątek:
http://www.bethsoft.com/bgsforums/index.php?showtopic=897254&st=0&gopid=13097939&#entry13097939Pierwszym problemem jaki napotkałem po instalacji było wyswietlenie komunikatu o takiej treści: "Nie można uruchomić aplikacji, ponieważ jej konfiguracja jest niewłaściwa. Problem ten może rozwiązać ponowne zainstalowanie aplikacji". Wyczytałem na którymś z amerykańskich forów, że pomaga zainstalowanie Microsoft Visual C++ 2005. Faktycznie pomogło, komunikat przestaje sie wyświetlać. Niestety gra wciąż sie wiesza po instalacji. Pojawia się czarne okienko w lewym górnym rogu i zwis. Fallout Launcher odpala normalnie po instalacji wykrywając poprawnie kartę, informując, iz należy ustawić niski poziom detali.
Proszę o pomoc, bo nie wiem gdzie tkwi problem. Jestem prawie pewien, że po prostu brakuje mi jakiegoś pliku w systemie.
Konfiguracja WinXP+SP3, procesor 3,4GHz Extreme Edition, karta mobility Radeon 9800 256mbRAM, Pamięć 2gbRAM. Gra oczywiście oryginalna, wydanie polskie CENEGI + PAtch 1.1.0.35. Prosze o pomoc. Na życzenie moge podesłać zrzuty z dxdiag. Poniżej plik rendererinfo.txt jak jest wykrywana karta graficzna:
Renderer Device Information:
ATI MOBILITY RADEON 9800
ati2dvag.dll
RenderPath : BSSM_SV_2_B
PSversion : 200
VSversion : 200
VStarget : vs_2_0
PStarget : ps_2_b
PS2xtarget : ps_2_b
maxPS20inst : 512
3.0 Support : no
3.0 Lighting : yes
Nonpowerof2textures : yes
FP16ARGB blending : no
FP16ARGB filtering : no
High dynamic range : no
Bloom lighting : no
Refraction : yes
2.0 hairw : yes
SLI mode : no
Water shader : yes
Water reflections : no
Water displacement : no
Water high res : no
Multisample Type : 0
Transparency MS : no
Shader Package : 6
HW Thread Count : 2
Pzdr.
Cezi