Sosenka, Twój opis przejścia gry zainspirował i zachęcił mnie do (który to już raz?) ponownej przygody ale uwzględniając Twoje wskazówki.
W miarę jej przejścia będę zamieszczał swoje spostrzeżenia, uwagi, itp.
FAQ:1. Jak ogarnąć moda do zarządzania ekwipunkiem?Genialny mod
Inventory Filter jest dostępny tutaj:
https://www.mediafire.com/file/xz1v2oavnsh408w/ifp_us_v2.0.zip/filea wątek z jego udziałem tutaj:
https://www.nma-fallout.com/threads/inventory-filter-mod.221005/2. Jak manualnie sterować jednym z naszych kompanów:W pliku z grą szukamy pliku "sfall-mods.ini", otwieramy go notatnikiem/notepadem.
Edytujemy wiersze:
z "Mode=0" na "Mode=2"
oraz
z "DisplayName=0" na "DisplayName=1"
zapisujemy plik.
Nie musimy zaczynać gry od początku, działa na starych savach.
Gdy nasze punkty ruchu się skończą, automatycznie gra oddaje nam do dyspozycji kompana.
Świątynia PróbW kolejnej lokacji warto rozbroić wszystkie 18 pułapek(...)
Lokalizacje ich poniżej:
Arroyo1.
Dodatkowe
25xp po otwarciu zamka w bramie od zagrody z brahminami, po prawo od Nagor'a. Wymagane minimum 30% lockpick.
Klamath1.
Potem z powrotem do Adrin ale nie prośmy o nagrodę kolejne +75 karmy. Zrobiliśmy ten quest tak z dwóch powodów: po pierwsze został darowany dług Sulika i możemy go zrekrutować 500xp po drugie, dzięki podpompowanej karmie cena skórzanego pancerza spadła nam z 1770$ do 1218$.
Wracając do
Maida są 3 opcje do wyboru:
Wybierając uwolnienie
Sulika dostałem xp oraz zmieniła się
karma w Klamath z Antipathy na Accepted.
Cena pancerza zmniejsza się wyłącznie spełnieniu dwóch warunków: po wykonaniu tak tego zadania i zrekrutowaniu Sulika.
2.
Odwiedzamy teraz warsztat Vica ale oczywiście go nie zastaniemy, rozbrajamy pułapkę na drzwiach oraz zamek(...)
Aby całkowicie pozbyć się pułapki w drzwiach trzeba na nich dwukrotnie użyć skila Lockpick, najpierw znajdujemy pułapkę a za drugim razem ją rozbrajamy.
Nora1.
To wszystko co chciałem tutaj na razie zrobić – podsumowując mamy strzelbę i 60 naboi, dwie książki od broni palnej, 3 szt. wygrzewu, 4 psycho i trochę jetu.
62 naboje (2 są w magazynku), w sumie już 3 książki od broni palnej.
Klamath i szczury1.
Tam podnosimy narzędzia oraz dynamit a drzwi rozwalamy koktajlem Mołotowa.
Mając
8 Siły zamiast marnować koktajl Mołotowa używamy łomu to otwarcia drzwi, robimy to tak:
Najeżdżamy kursorem na drzwi i wybieramy ekwipunek.
Wybieramy łom.
Próbujemy aż pojawi się komunikat o wyrwanych drzwiach.
Nora1.
Zanim udamy się do niej w głównej lokacji poczekajmy do północy by zagadać do ducha, który pojawił się w jednym domów.
Duch pojawia się w zachodniej części miasta, obok placówki bractwa stali.
2.
A my na tą wyprawę będziemy potrzebować: Linę, 5 korzeni Xandrowych, 3 kwiaty Broca, 5 zwykłych włóczni, 10 noży, 2 psycho.
Wystarczy że zabierzemy 4 noże, włócznie i pozostałe noże zdobędziemy w nowej lokalizacji. Krom przyjmie zwykłe i naostrzone włócznie.
Kryptopolis1.
splądrować dwa biurka
trzy biurka
Krypta 8 i lecimy po samochód1.
Następnie powiedzmy mu, że jesteśmy napromieniowani (po wizycie w toksycznych jaskiniach)(...)
W sytuacji w której nie jesteśmy napromieniowani/zatruci to jeszcze będąc w Gecko otwieramy drzwi w reaktorze i wchodzimy na jeden hex do środka i czekamy aż otrzymamy obrażenia wraz z napromieniowaniem.
Wchodzimy o jeden hex do środka i czekamy na obrażenia wraz z dawką.
2.
Na drugim poziomie aby sforsować dwie pary drzwi musimy zażyć dwa tabsy wygrzewa aby siła podskoczyła nam do 10(...)
9 siły wystarczy aby otworzyć drzwi.