Autor Wątek: Raport społecznościowy - podsumowanie roku 2014  (Przeczytany 1799 razy)

Squonk

  • Schronowy Inżynier
  • Gen. armii - Redaktor
  • *
  • Wiadomości: 8804
  • Wytyczając kierunek - Emanacja azymutem!
    • Trzynasty Schron
Raport społecznościowy - podsumowanie roku 2014
« dnia: 02 Stycznia 2015, 02:32:22 »

Fejsbuki, tłittery, jutuby, instagramy - to zwyczajowe określenia popularnych serwisów społecznościowych, za pomocą których można przekazywać i udostępniać bardzo dziś ważną, i przede wszystkim cenną rzecz. Informację. Pewność dotarcia i odbioru tejże gwarantuje w nich liczba osób związanych z projektem, który jest właścicielem profilu, w którymś z w/w social-mediów.

Słuszne skądinąd założenia są jednak wykrzywiane przez budowę całego, absurdalnego pędu i zacieszu do kreowania się serwisach społecznościowych, by robić z reguły treść z niczego, która z reguły będzie o niczym. Ale o tej sprawie bardzo dobrze i dosadnie wypowiedział się Marcin Lechowicz, i tam też odsyłam Was, jeśli chcecie poznać co ja o tym myślę.

Jednak Trzynasty Schron nie żyje w próżni, i chcąc wytyczać kierunek oraz nadawać agendę, też musi być w social-mediach. Przede wszystkim po to, by mieć narzędzia - czyli siły i środki - do skutecznej realizacji własnych celów i zadań. Poniżej więc dane na temat naszego potencjału w mediach społecznościowych, mierzonego liczbą fanów, na stan początku roku 2015.

Możemy dojść od sukcesu do upadku, od marzeń do urny z prochami. Możemy spaść z czerwonego blasku rakiet, do 'bracie, czy mógłbyś mnie poratować'.