Trzynasty Schron - Postapokalipsa i Fallout
Czerwiec 25, 2019, 10:14:22 *
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Aktualności: Czy wiesz że... na Trzynastym Schronie wciąż działa system ankiet. Oddaj głos w aktualnej ankiecie
 
   Strona główna   Pomoc Kalendarz Zaloguj się Rejestracja  
Strony: 1 [2]   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Fallout - kilka pytań  (Przeczytany 10713 razy)
Ulyssaeir
Kapitan - Redaktor
*
Wiadomości: 729


The Catalyst


« Odpowiedz #20 : Maj 14, 2009, 21:04:36 »

1. Łatwiej ci uzyskać cechę Gwiazda Porno, w dodatku w kilku momentach w rozmowie z kobietami/facetami masz jakiś rozbudowan dialog, ale  ilość takich dialogów można policzyć na palcacj jednej ręki u wietnamskiego sapera. Poza aspektem fabularnym nie wiem czy opłaca się brać...

2. Jak chcesz się tylko obronić od czasu do czasu to small guns wystarczy, albo melee/unarmed i rękawica wspomagana albo młot wspomagany oraz kompani. Lepiej mieć w takim przypadku jedną umiejętność walki na 130 niż dwie na 80

Których misji nie możesz popchnąć do przodu? wymagających więcej myślenia czy strzelania? Podaj jakiś przykład, czy np. Morodino odmawia ci pracy bez powodu, czy  daje ci prace ale nie potrafis jej wykonać, albo mimo pakowania w charyzmę masz za mało dialogów by wogóle zapytać o pracę czy questa...?
Zapisane
mattejko
St. kapral
*
Wiadomości: 60



« Odpowiedz #21 : Maj 14, 2009, 21:57:52 »

dzienki  Cheesy
ee no szczelania, bo w myśleniu to tylko kwestia czasu jak sie na coś wpadnie. co do strzelania to np. chyba przy schronie 15 jest jakiś obóz w którym babka prosi o nie pamiętam co (chyba żeby jakichś bandytów załatwić). Trzeba iść na północny zachód i tam jest chatka do której trzeba sie dostać, ale przed chatką stoją bandyci. Nawet jak właduję w siebie psycho i jeta to przegrywam. A pokojowo tej sytuacji nie da się rozwiązać.
PS. sory ale nie pamiętam nazwy questa a gre musiałem usunąć  Cry
« Ostatnia zmiana: Maj 14, 2009, 22:04:41 wysłane przez mattejko » Zapisane
Ulyssaeir
Kapitan - Redaktor
*
Wiadomości: 729


The Catalyst


« Odpowiedz #22 : Maj 14, 2009, 23:12:13 »

Bierzesz psycho i nic to nie daje? A który - miałeś - masz poziom?

Obok V15 są osiedleńcy, kobieta prosi o znalezienie jej córki, jak najbardzie jda się questa rozwiązać pokojowo Smiley Pamiętam tą walke, potrafi zaboleć, dziesiątki razy traciłe mtam towarzyszy. Jeśl itak czy siak chce się roznieść tych rabusiów to trzeba mocnej giwery albo wysokiego skilla i z dystansu do nich walić przez otwarte drzwi.

A jak nie to stawaj w drzwiach, ściągnij ogień na siebie i zejdź z pola widzenia przeciwnika, po to masz charyzmę żeby towarzysze walczyli za ciebie...
Zapisane
id-seven
Plutonowy
*
Wiadomości: 94


*RaDiaTioN Fr3e*


WWW
« Odpowiedz #23 : Listopad 04, 2010, 20:08:59 »

Mam pytanie do starych wyjadaczy, co powinien wiedzieć każdy żółtodziób zaczynający grać w Fallouta I? Dzidzia
Zapisane
Veron
Gen. broni - Redaktor
*
Wiadomości: 1601


Gdy słucham, co mówisz, słyszę kim jesteś


WWW
« Odpowiedz #24 : Listopad 04, 2010, 20:52:14 »

Żeby przed rozpoczęciem gry zaopatrzyć się w słone paluszki i gazowaną wodę mineralną. Czuje się klimat Tongue Hyhyhy
Zapisane

Projekt '13'

Polskie uniwersum postapokaliptyczne!
Jim Cojones
Podporucznik - Redaktor
*
Wiadomości: 541



« Odpowiedz #25 : Listopad 04, 2010, 21:11:54 »

Zawsze warto mieć w plecaku zapasową linę. Przez 95% gry nie będziesz miał kontaktu z promieniowaniem, ale kiedy zostaniesz wysłany do jednej z lokacji i postać ostrzeże cię, że jest ona radioaktywna - potraktuj to poważnie. Kup wtedy ze dwa Rad-X'y i pewnie jakiegoś RadAway'a. Uważaj, co mówisz i do kogo - czasami nieopacznie wypowiedziane zdanie może zrazić postać do ciebie, a nawet doprowadzić do walki. Często zapisuj pod różnymi slotami. Nie przejmuj się, jeśli w wyniku swoich działań nie będziesz w stanie wykonać jakiegoś zadania. Nie przeszkodzi to w ukończeniu gry, a pojedyncze przejście nie zabiera zbyt wiele czasu, więc można ją przechodzić wiele razy, żeby potem osiągnąć to, czego wcześniej się nie udało/pracować dla innych postaci/ukończyć questy korzystając z innych metod.

Rozwój postaci nie jest szczególnie zbalansowany i niektóre statystyki i umiejętności są lepsze od innych, ale nie na tyle, aby konieczne było korzystanie z poradników - najlepiej i tak stworzyć samemu postać, jaka będzie ci odpowiadała i samemu później odkryć tajniki gry. Jedyna decyzja, jaka mogłaby znacząco utrudnić rozgrywkę nowicjuszowi jest całkowita rezygnacja z umiejętności walki (small guns, unarmed lub meelee - pozostałe rodzaje broni też są przydatne, ale dopiero w późniejszych etapach rozgrywki). Co prawda jest możliwe przejście bez walki, ale nie gwarantuję, że to się uda za pierwszym razem.

Poza tym nie powinieneś spodziewać się niczego uniemożliwiającego kontynuowanie rozgrywki. Co prawda istnienie limitu czasu brzmi dla niektórych nowych graczy przerażająco, ale w rzeczywistości czasu jest dużo więcej, niż potrzeba na eksplorację wszystkich lokacji.

Żeby przed rozpoczęciem gry zaopatrzyć się w słone paluszki i gazowaną wodę mineralną. Czuje się klimat Tongue Hyhyhy

I że interface jest na tyle prosty, że da się grać samą myszką - więc nie trzeba przerywać gry, aby oddać się konsumpcji. Cheesy
Zapisane

Firepower mate! Separates the men from the boys.
id-seven
Plutonowy
*
Wiadomości: 94


*RaDiaTioN Fr3e*


WWW
« Odpowiedz #26 : Listopad 04, 2010, 22:09:32 »

Żeby przed rozpoczęciem gry zaopatrzyć się w słone paluszki i gazowaną wodę mineralną. Czuje się klimat Tongue Hyhyhy
Dooobre

Dziękuje Jim Cojones za wyczerpującą odpowiedź na moje pytanie Pijmy piwo!

Mojego bohatera skonfigurowałem w ten sposób:
(przed przeczytaniem twojego postu)

Promieniowanie Promieniowanie Promieniowanie

SI - 09
PE - 08
WY - 06
CH - 06
IN - 06
ZR - 07
SZ - 05

Cechy:

- Finezja
- Zdolniacha

Umiejętności:

- Ręczna broń palna
- Leczenie
- Otwieranie zamków

Sugerowałem się własnymi obserwacjami z gry Fallout 3 Terminator
« Ostatnia zmiana: Listopad 04, 2010, 22:11:22 wysłane przez id-seven » Zapisane
Veron
Gen. broni - Redaktor
*
Wiadomości: 1601


Gdy słucham, co mówisz, słyszę kim jesteś


WWW
« Odpowiedz #27 : Listopad 04, 2010, 23:44:56 »

Proponuję poświęcić SI i WY na IN, ZR i SZ. SI i tak zwiększysz sobie przy zdobyciu pancerza wspomaganego, poza tym te współczynniki definiują tak naprawdę punkty wytrzymałości i masę udźwigu, które aż tak istotne nie są (zawsze można kogoś przegadać zamiast się bić, a sprzęt poniosą towarzysze). Punkty akcji zawsze się przydadzą, a te definiuje ZR, no a szczęście wiadomo - krytyczne obrażenia i inne. Poza tym przy relatywnie niskiej IN wybieranie Leczenia też nie wydaje mi się najlepsze - poza tym wg mnie lepiej jest zainwestować w retorykę. Nie mówię, że nie lubię dobrej bitki, ale dyplomatyczną drogą zdobędziesz więcej punktów doświadczenia. Smiley

I radzę nie sugerować się FO3 podczas tworzenia postaci w pierwszych Falloutach - rozbieżności są dość... rozbieżne Wink
Zapisane

Projekt '13'

Polskie uniwersum postapokaliptyczne!
id-seven
Plutonowy
*
Wiadomości: 94


*RaDiaTioN Fr3e*


WWW
« Odpowiedz #28 : Listopad 05, 2010, 00:02:41 »

Dziękuje Veron za porady Żółtek
Zapisane
Strony: 1 [2]   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Kanał RSS Trzynastego Schronu Trzynasty Schron na Twitterze Trzynasty Schron na Facebooku Trzynasty Schron na Tumblr Trzynasty Schron na Instagramie Postapokalipsa bez ograniczeń! Radia Trzynastego Schronu na TubaFM Trzynasty Schron na YouTube
Działa na MySQL Działa na PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2011, Simple Machines Prawidłowy XHTML 1.0! Prawidłowy CSS!