Autor Wątek: Jak połączyć mody?  (Przeczytany 5124 razy)

Sajok

  • Chorąży
  • *
  • Wiadomości: 140
Jak połączyć mody?
« dnia: 22 Kwietnia 2014, 14:49:09 »
Hej. Mam takie (chyba) proste pytanko. Zrobiłem sobie już kilka małych zmian w mechanice gry (bądź w innych modach) w formie mini modów i postanowiłem połączyć je w jeden mod. Czy ktoś może mi poradzić jak to uczynić bądź jeżeli to skomplikowane to chociaż udzielić ogólnych wskazówek? Na necie coś nie znalazłem odpowiedzi, choć przyznaje że szukałem dość pobieżnie.

Aurelinus

  • Moderator
  • *
  • Wiadomości: 625
    • Mój miniblog tematyczny
Odp: Jak połączyć mody?
« Odpowiedź #1 dnia: 28 Kwietnia 2014, 01:10:03 »
I raczej nie znajdziesz. A łączenie modów, nawet małych, wcale proste nie jest i nie bardzo da się ogólnie o tym napisać. Ale najlepiej wykorzystać do tego FNVEdit w kombinacji z GECKiem, bo nie ma programu uniwersalnego, który robiłby wszystko, nawet sam gECK ma sporo dziur, błędów i niewykonalnych czynności (np. konieczna zmiana ID plików przy łączeniu - robi to FNVEdit). Tak naprawdę, to trzeba do tego i GECKa, i FNVEdit i FMMa, bo każdy robi coś, czego nie robi inny).

Sajok

  • Chorąży
  • *
  • Wiadomości: 140
Odp: Jak połączyć mody?
« Odpowiedź #2 dnia: 29 Kwietnia 2014, 00:00:32 »
Dzięki za radę. Coś miałem przeczucie, że faktycznie to proste nie jest i widzę, że słusznie. Trudno. Pozostanę zatem przy "drobnicy". Chciałem połączyć modziki w jeden bo zawsze miałem wrażenie, że czym więcej modów, nawet drobnych, tym większe ryzyko, że gra będzie się wieszać lub wywalać do pulpitu. Ale może to tylko moje wrażenie.

Sajok

  • Chorąży
  • *
  • Wiadomości: 140
Odp: Jak połączyć mody?
« Odpowiedź #3 dnia: 19 Lipca 2015, 16:06:52 »
Nie będę zakładał nowego wątku tylko jeszcze zapytam tutaj. Czy da się jakoś przy tworzeniu modów w gecku zrobić tak, żeby nowy mod - nie wiem jak to fachowo powiedzieć - "uwzględniał" więcej niż jeden plugin typu master? Standartowo widzę, że tylko jeden na raz można używać. Chciałbym sobie zrobić własny system przepisów jednym modem a każdy dlc coś zmienia bądź dodaje w tym temacie, więc muszę kurcze robić cztery odrębne dodatkowe pluginy.

pawelx

  • St. sierżant sztab.
  • *
  • Wiadomości: 117
Odp: Jak połączyć mody?
« Odpowiedź #4 dnia: 22 Sierpnia 2015, 22:58:46 »
nie. Construction Set z oblivion też  obsługiwał tylko jeden dodatek  a Morrowind - Construction Set mogłeś ładować tyle modów ile wlezie. Prawdopodobnie jest to związane że silnik Morrowinda ładował nazwy obiektów a f3, fnv i oblivion Ładuje id w formie szesnastkowej .