Autor Wątek: [DO POBRANIA] Fallout 2 Restoration Project 2.3.2 PL  (Przeczytany 74840 razy)

Szakal119

  • St. chorąży sztab.
  • *
  • Wiadomości: 392
Odp: [DO POBRANIA] Fallout 2 Restoration Project 2.3.2 PL
« Odpowiedź #40 dnia: 02 Maja 2014, 18:40:34 »
Aaa, no tak. Ja zadowolony wypakowałem RP i nawet nie popatrzyłem, że były z nim jeszcze inne mody :). Zauważyłem już jednak, że amunicja AP spisuje się w walce niemal tak samo jak JHP. Przynajmniej podczas starć ze zwykłymi wrogami. W normalnej grze AP było gówno warta. Pytanie: którzy wrogowie są uznawani za opancerzonych? Czy przeciwnik w pancerzu metalowym jest opancerzony? Kogo oprócz robotów, wieżyczek i ludzi w pancerzach wspomaganych można uznać za opancerzonego?

Chad669

  • St. szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 10
  • Dzięki Bogu że jestem ateistą.
Odp: [DO POBRANIA] Fallout 2 Restoration Project 2.3.2 PL
« Odpowiedź #41 dnia: 03 Maja 2014, 16:57:19 »
(...) Pytanie: którzy wrogowie są uznawani za opancerzonych? Czy przeciwnik w pancerzu metalowym jest opancerzony? Kogo oprócz robotów, wieżyczek i ludzi w pancerzach wspomaganych można uznać za opancerzonego?

Na razie dosłownie nie wiem co Ci odpowiedzieć, myślałem i szukałem trochę, bo mnie zaciekawiłeś tym pytaniem i niestety nie znalazłem odpowiedzi.
Ale szczerze mówiąc do momentu jak już wszyscy u mnie w drużynie używali strzelb lub broni na amunicję FMJ(czyli jak dobrze rozumiem połączenie możliwości AP i JHP) to nie spotkałem za dużo stworzeń które mógł bym podejrzewać o posiadanie pancerza. Z jednym wyjątkiem - Wanamingo, czy kosmici jak to karta postaci lubi twierdzić(choć to nie prawda).
Które to ponoć pancerz posiadają(mają AC33+ czy to znaczy że mają pancerz? nie wiem) i które to spotkałem pierwszy raz pod Redding, tam też w moim wypadku Sulik się wykazał z smg10mm załadowanym amunicją AP.

Tak że powiedział bym że problem do ominięcia...
albo do wyczucia: kojarzysz taki komunikat jak "(x) obrywa w (y) i traci (z)punktów życia POMIMO pancerza"?
Można wtedy śmiało założyć że ta istota ma pancerz ;D
(a na logikę? od combat armor i w górę, może od metal armor? też już dodaje sporo pancerza, ale mało odporności na nawet zwykłe obrażenia więc ciężko wyczuć)

Co do tego ac33 lub więcej, jeśli nawet to się odnosiło do f2 że od powiedzmy 30 w górę znaczy że dana istota jest opancerzona to YAAM zmienił formułę obrażeń, więc nie wiem jak to teraz działa, bo się nie zagłębiałem, najlepiej było by do @killap'a w tej sprawie napisać. Ale jak ktoś chce podejrzeć tu są wzory z readme YAMM-a:
4.1 New Damage Formula

In Fallout 2, calculation of damage against a critter is the responsibility of one function. It is this function that has been modified. A more precise "grammar" follows:

damage = max[int(total_damage) - int(modified_DR * int(total_damage)), 0]

total_damage = [(raw_damage - max(modified_DT, 0)) * modified_mult] / [dmg_div * 2 * 100]

modified_DR = armor_DR + [10 * min(modified_DT, 0) / 100]

modified_DT = armor_DT - ammo_DT

modified_mult = critical_hit_bonus * dmg_mult * combat_difficulty_modifier

raw_damage = random(damage_range_of_weapon) + 2 * (rank_of_Bonus_Ranged_Damage_perk)

armor_DR = the DR attribute of the victim's armor. Reduce by 80% if a critical hit is deemed to be armor bypassing. Add 30 if player has the Finesse trait.

armor_DT = the DT attribute of the victim's armor. Reduce by 80% if a critical hit is deemed to be armor bypassing, if the weapon has the Weapon Penetrate perk, or an armor piercing Unarmed attack was used.

ammo_DT = the DT mod attribute of the ammunition. This number replaces what was the DR mod of ammunition attribute in the vanilla game.

critical_hit_bonus = 2, 3, 4, 5, 6, or 8. A non-critical hit will always have a value of 2.

combat_difficulty_modifier = 75, 100, or 125. If the player is attacking, or the combat difficulty is set at Normal, this is 100. Otherwise, it is set at 75 if combat difficulty is set at Wimpy, and 125 if combat difficulty is set at Rough.

dmg_mult = the dividend of the Dmg Mod attribute of ammunition.

dmg_div = the divisor of the Dmg Mod attribute of ammunition.

rank_of_Bonus_Ranged_Damage_perk = 0, 1, or 2

damage_range_of_weapon = damage range of the weapon as shown by its attributes in the Inventory screen. For example, the 10mm Pistol has a damage range of 5 to 12 inclusive.

(Note: Certain perks, such as Living Anatomy, add their damage after the above damage calculation routine is done. This is an artifact from the original damage calculation code. The merits of doing this are debatable, and perhaps a future version of YAAM will address it.)
« Ostatnia zmiana: 03 Maja 2014, 17:03:40 wysłana przez Chad669 »
Quidquid latine dictum sit altum videtur.
Cokolwiek powiesz po łacinie brzmi mądrze.
:gfmask:

Szakal119

  • St. chorąży sztab.
  • *
  • Wiadomości: 392
Odp: [DO POBRANIA] Fallout 2 Restoration Project 2.3.2 PL
« Odpowiedź #42 dnia: 03 Maja 2014, 19:17:57 »
Cóż, będę chyba musiał przekonać się o tym empirycznie  :) .

m6k3

  • Wiadomości: 1
Odp: [DO POBRANIA] Fallout 2 Restoration Project 2.3.2 PL
« Odpowiedź #43 dnia: 08 Maja 2014, 13:41:57 »
Dzięki wielkie za tłumaczenie, własnie zbierałem się za F2 po raz kolejny a RP całkowicie odświeża grę i dostarcza nowych wrażeń, coś jak paczka dlc do NV i F3. Nie mogę się już doczekać wersji 2.3.3.

marcx

  • St. szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 11
Odp: [DO POBRANIA] Fallout 2 Restoration Project 2.3.2 PL
« Odpowiedź #44 dnia: 03 Czerwca 2014, 15:12:53 »
Nooooo i się spieprzyło (coś!?)

Wersja F2 PL + RP2.1.2b + PL  chodziło jak zegarek ...... podkusiło mnie ..........pobrałem 2.3.2exe /200Mb/
...zainstalowałem plus 2.3.2PL       i     ZOOOOOONK  :nord:

ERROR
Couldn't find/load text fonts     

Ktoś się z tym spotkał ?


Juraszka

  • Sierżant
  • *
  • Wiadomości: 56
Odp: [DO POBRANIA] Fallout 2 Restoration Project 2.3.2 PL
« Odpowiedź #45 dnia: 14 Czerwca 2014, 23:54:35 »
Zainstaluj Fallout'a 2 (wersje PL lub ANG a potem oficjalne spolszczenie) - instaluj na czysto, do nowego folderu.
Zainstaluj RP 2.3.2
Rozpakuj spolszczenie RP 2.3.2


powinno działać... Jeżeli będzie to samo, to pobierz jeszcze raz moda i spolszczenie ale za pomocą jakiegoś menadżera pobierania który odgórnie sprawdza rozmiar pliku, kontroluje jego integralność oraz pozwala na wznowienie wstrzymanego pobierania z jednoczesnym ponownym pobraniem pakietów w okolicach których pobieranie zostało wstrzymane - osobiście używam Free Download Manager.
Tłumaczenie Restoration Project 2.3.3 zostało ukończone, więcej w temacie:
http://trzynasty-schron.net/forum/index.php?topic=8221.0

Johny8888

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 5
Odp: [DO POBRANIA] Fallout 2 Restoration Project 2.3.2 PL
« Odpowiedź #46 dnia: 12 Lipca 2014, 00:52:55 »
Dobra 2.3.3 już do pobrania, ale gdzie polska wersja do wyboru przy instalacji moda ?
90% ludzi uważa, że jest mądrzejsza od 90% ludzi.

Juraszka

  • Sierżant
  • *
  • Wiadomości: 56
Odp: [DO POBRANIA] Fallout 2 Restoration Project 2.3.2 PL
« Odpowiedź #47 dnia: 20 Lipca 2014, 19:36:11 »
Nooo... powiem tylko tyle, że czekałem na odzew od Killap'a a z powodów osobistych nie śledziłem rozwoju RP i najwidoczniej albo zawiódł mój mail, że nie dostałem powiadomienia o PW albo żadnego PW od Killap'a nie dostałem przez co nawet nie wiedziałem o nowej wersji RP.

Możliwe, że wersja 2.3.3 nie ma zmodyfikowanych plików dialogowych względem 2.3.2 (Killap twierdził, że zmian takich nie będzie) - niestety tłumaczenie 2.3.2 doskonałe nie jest, wtedy nie miałem czasu poprawić tego a teraz tym bardziej...
Tłumaczenie Restoration Project 2.3.3 zostało ukończone, więcej w temacie:
http://trzynasty-schron.net/forum/index.php?topic=8221.0

karenz

  • Wiadomości: 1
Odp: [DO POBRANIA] Fallout 2 Restoration Project 2.3.2 PL
« Odpowiedź #48 dnia: 03 Września 2014, 13:40:59 »
Czy to normalne że nie ma napisów w filmach ?
jak grałem w oryginał od cd-projektu miałem napisy po polsku


Teraz mi płytka popękała więc ściągnąłem sobie wersje od GOGa która była za darmo

normalna instalacja + spolszczenie z neta + mod + spolszczenie moda

Teraz są napisy ale po ang 
« Ostatnia zmiana: 03 Września 2014, 13:44:57 wysłana przez karenz »

ixMarcel

  • Wiadomości: 1
Odp: [DO POBRANIA] Fallout 2 Restoration Project 2.3.2 PL
« Odpowiedź #49 dnia: 22 Września 2014, 18:14:29 »
Zainstalowałem Restoration Project 3.2.3 + Twoje spolszczenie do 3.2.2 i wszystko działało w porządku (pierwszy raz przeszedłem tą grę do końca FTW). Jedyny błąd na jaki natrafiłem to crash gry i brak plików dialogowych dla Vortisa łowcy niewolników z RNK.

Juraszka

  • Sierżant
  • *
  • Wiadomości: 56
Odp: [DO POBRANIA] Fallout 2 Restoration Project 2.3.2 PL
« Odpowiedź #50 dnia: 28 Września 2014, 08:42:03 »
Witajcie,
Chciałbym wyjaśnić parę kwestii odnośnie tłumaczenia:
1) Dlaczego nie ma wersji PL do wyboru w instalatorze?
KillApp miał napisać PW (powiadomienie mail) na No Mutants Allowed, kiedy będzie mieć gotową wersję 2.3.3 i podesłać mi pliki do przetłumaczenia. Maila nie otrzymałem, a sam wątku na forum nie pilnowałem. Przepraszam.

2) Dlaczego nadal nie ma spolszczenia do 2.3.3?
Padł mi dysk i wszystkie programy i oryginalne pliki od poprzednich wersji poszły się jeb... na spacer.
Niestety przy prędkości mojego internetu, pobranie 200 MB to krucjata na cały dzień a musiałbym pobrać wszystkie 3 wersje (2.1.2b, 2.3.2 i 2.3.3), a w czasie pobierania nie da się korzystać z internetu a ten jest do dyspozycji dla 5 osób - ja mógłbym nie używać ale reszta domowników nie ma zwyczaju się ograniczać więc najzwyczajniej się nie da pobrać tak dużych plików u mnie w domu.
Na szczęście w październiku zaczyna się rok akademicki (dla mnie pzynajmniej) a na uczelni net jest szybki - pozwoli mi to wszystko pobrać. Czyli nad spolszczeniem 2.3.3 (tłumaczenie nieprzetłumaczonego + poprawki) pracę rozpocznę w październiku i mam nadzieję, że zajmie mi to tydzień lub dwa... niestety obecnie pracuję a studia zajmują weekendy więc czasu wolnego za dużo nie mam. Szkoda, że nie ma zimy, bo zimą przynajmniej nie ma jak robić przy domu czegokolwiek więc tego czasu wolnego mam więcej, ale to już pół roku od wydania 2.3.3 minęło chyba... ;/

Teraz odpowiem na w/w posty:
@karenz
wersja z GOG'a jest wersją angielską, natomiast spolszczenie do RP 2.3.2 jest tylko spolszczeniem do 2.3.2 (i w 95% do 2.3.3), aby wszystko było w pełni spolszczone musisz pobrać oficjalne spolszczenie do Fallout 2, czyli:
- Instalujesz Fallout 2,
- Instalujesz oficjalne spolszczenie,
- Instalujesz RP 2.3.2 lub 2.3.3
- Instalujesz spolszczenie do RP 2.3.2.
Teraz cały Fallout i 99% lub 95% RP jest przetłumaczone, ale nadal możesz nie mieć napisów - trzeba je włączyć w opcjach :D

@ixMarcel
Crash w takiej sytuacji wystąpić może gdy, w 2.3.2 Vortis ma np. 5 kwestii dialogowych a w 2.3.3 już np. 6 - gra odwołuję się do kwestii dialogowej której w plikach z dialogami w wersji PL nie ma co powoduje crash (instalując spolszczenie, nadpisałeś oryginalny pełny plik 2.3.3, plikiem spolszczonym który nie zawiera kwestii dialogowej) - oczywiście nie jest to Twoja wina a moja, że jeszcze nie zrobiłem tłumaczenia pod 2.3.3. Gdyby była sytuacja, że postać ta jst całkiem nowa, i w 2.3.3 pierwszy raz by się pojawia, wo spolszczenie nie zawierałoby pliku z tłumaczeniem dla tej postaci co skutkowałoby, że w grze dialog byłby po angielsku ale w pełni sprawny - podobna sytuacja była w spolszczeniu wielu autorów do 3.2, gdy dochodziło do walki z synem Tali - ten chce rzucić jakiś okrzyk bojowy na początku walki, ale nie ma go w plikach gry co powoduje crash, natomiast bez spolszczenie wszystko działa ok... niestety nie wiem czy poprawiłem ten błąd, bo przeszukując pliki gry nie pamiętam, żebym coś zmieniał w okrzykach bojowych itp. ba... nie jestem pewien, czy w RP postać ta jakkolwiek ulega zmianie - mógł to być zbieg okoliczności, błąd samej gry lub osoby co ten błąd miały, może posiadały spolszczenie całości pobrane z internetu i może nie do koca było ono ok... sam nigdy nie sprawdziłem tego bo zanim dostałem się do RNK, to zawsze coś przyciągało moją uwagę i o tym zapominałem... :D
Tłumaczenie Restoration Project 2.3.3 zostało ukończone, więcej w temacie:
http://trzynasty-schron.net/forum/index.php?topic=8221.0

BeF1990

  • Mł. chorąży - Redaktor
  • *
  • Wiadomości: 295
  • Fallout fan
    • Outsiders Parkour Sosnowiec - official website
Odp: [DO POBRANIA] Fallout 2 Restoration Project 2.3.2 PL
« Odpowiedź #51 dnia: 28 Września 2014, 17:22:30 »
Juraszka super, że chce Ci się to robić... Fallout 2 to wspaniała gra - nie ma co do tego żadnych wątpliwości, mod Restoration Project powoduję jednak, że gra ta nabiera jeszcze "pełniejszych kształtów" i pozwala cieszyć się nią na nowo. Dlatego trzymam kciuki za to abyś mógł spokojnie dokończyć spolszczenie. Życzę powodzenia i czekam z niecierpliwością! Pozdrawiam :)

Juraszka

  • Sierżant
  • *
  • Wiadomości: 56
Odp: [DO POBRANIA] Fallout 2 Restoration Project 2.3.2 PL
« Odpowiedź #52 dnia: 28 Września 2014, 22:26:53 »
Wiem, że jest wspaniała - jest to chyba jedyna gra, której nigdy nie ukończyłem bo grając dobrą postacią i przechodząc fabułę, nagle ogarniała mnie Ciemna Strona Mocy i zacząłem wieść żywot "najgorszego z najgorszych", dosłownie masakrując każdego na drodze dla zabawy :D
Tłumaczenie Restoration Project 2.3.3 zostało ukończone, więcej w temacie:
http://trzynasty-schron.net/forum/index.php?topic=8221.0

Johny8888

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 5
Odp: [DO POBRANIA] Fallout 2 Restoration Project 2.3.2 PL
« Odpowiedź #53 dnia: 01 Listopada 2014, 05:39:16 »
Witam! Juraszka, jak tam prace nad spolszczeniem do RP 2.3.3, coś już ruszyło? Nie chciałem zaczynać gry bez pełnego spolszczenia, bo pewnie sam bym usiadł i zaczął wszystko tłumaczyć zamiast grać, a czasu nie za wiele. Tak już mam, że lubię gdy wszystko jest "cacy". Listopad i zima już z nami, za niedługo będę miał małe świąteczne wakacje więc mógłbym się trochę pobawić z tłumaczeniem RP 2.3.3. Jeśli brak ci czasu, a już coś tam masz to wyślij mi wszystkie potrzebne pliki, dokończę robotę. Jeśli nic nie masz i nie masz czasu, daj znać, a zajmę się tłumaczeniem kiedy tylko będę mógł.
90% ludzi uważa, że jest mądrzejsza od 90% ludzi.

Juraszka

  • Sierżant
  • *
  • Wiadomości: 56
Odp: [DO POBRANIA] Fallout 2 Restoration Project 2.3.2 PL
« Odpowiedź #54 dnia: 23 Stycznia 2015, 23:13:22 »
2-3 dni po napisaniu posta z 28. Września miałem wypadek - dachowanie, samochód skasowany...
Urazy regenerowały się przez bardzo długi czas i z przykrością muszę powiedzieć, że mimo przymusowego wolnego nie zrobiłem ŻADNYCH postępów w tworzeniu spolszczenia - te które zrobiłem to wypakowanie plików tekstowych z wersji 2.3.2 i 2.3.3 do osobnych folderów - nawet ich nie porównałem a co dopiero mówić tutaj o tłumaczeniu różnic.

Nie mam kiedy się za to zabrać i przyznam się... nie mam ani ochoty ani sił by to robić, na samą myśl o ponownym przeglądaniu plików tych plików mnie nerwica bierze, a tutaj jeszcze trzeba wprowadzić poprawki do wcześniejszego.

Do porównywania używałem WinMerge, więc jeżeli ktoś jest zainteresowany dokończeniem spolszczenia to daję zielone światło.


Drodzy koledzy i koleżanki - jadąc samochodem NIGDY się nie śpieszcie, NIGDY nie jedzcie za szybko.
Czasami chcąc być 5 minut wcześniej u celu, możecie być całe życie szybciej w grobie - w załączniku zdjęcie z wypadku.
Tłumaczenie Restoration Project 2.3.3 zostało ukończone, więcej w temacie:
http://trzynasty-schron.net/forum/index.php?topic=8221.0

Sajok

  • Chorąży
  • *
  • Wiadomości: 140
Odp: [DO POBRANIA] Fallout 2 Restoration Project 2.3.2 PL
« Odpowiedź #55 dnia: 31 Stycznia 2015, 17:26:18 »
Życzę Ci w takim razie szybkiego powrotu do zdrowia. Może to głupie, ale zawsze staram się traktować takie sytuacje jak żółtą kartkę daną mi od życia - chrzanić samochód to tylko "gadżet" najważniejsze jest zdrowie, czyste sumienie i nauczka na przyszłość. Trzymaj się chłopie i jeszcze raz życzę Ci zdrowia i powodzenia  :)

parzon

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 4
Odp: [DO POBRANIA] Fallout 2 Restoration Project 2.3.2 PL
« Odpowiedź #56 dnia: 21 Maja 2015, 19:40:08 »
Witam, czy ruszyło już coś z tłumaczeniem do 2.3.3?

Juraszka

  • Sierżant
  • *
  • Wiadomości: 56
Odp: [DO POBRANIA] Fallout 2 Restoration Project 2.3.2 PL
« Odpowiedź #57 dnia: 29 Lipca 2015, 15:07:26 »
Witam, ostatnio ktoś napisał z pytaniem czy nie zrobiłbym tłumaczenia do 2.3.3 - w pierwszej chwili odpowiedziałem, że nie moge ale w sumie mogę.
Jednakże potrzebuję instalki wersji 2.1.2b (*.exe!) - jeżeli ktoś posiada darmowy link do instalki 2.1.2b to bardzo bym prosił. Nie posiadam transferu na chomikuj przez co nie mogę pobierać z chomika.

Instalka jest mi potrzeba, ponieważ chcę spolszczyć różnice między 2.1.2b a 2.3.3 od nowa, ponieważ wcześniej zrobiłem straszny błąd o którym poinformował mnie Chad669.
« Ostatnia zmiana: 29 Lipca 2015, 15:11:41 wysłana przez Juraszka »
Tłumaczenie Restoration Project 2.3.3 zostało ukończone, więcej w temacie:
http://trzynasty-schron.net/forum/index.php?topic=8221.0

kryspin013

  • St. chorąży sztab.
  • *
  • Wiadomości: 412
Odp: [DO POBRANIA] Fallout 2 Restoration Project 2.3.2 PL
« Odpowiedź #58 dnia: 30 Lipca 2015, 00:42:38 »
Witam, ostatnio ktoś napisał z pytaniem czy nie zrobiłbym tłumaczenia do 2.3.3 - w pierwszej chwili odpowiedziałem, że nie moge ale w sumie mogę.
Jednakże potrzebuję instalki wersji 2.1.2b (*.exe!) - jeżeli ktoś posiada darmowy link do instalki 2.1.2b to bardzo bym prosił. Nie posiadam transferu na chomikuj przez co nie mogę pobierać z chomika.

Instalka jest mi potrzeba, ponieważ chcę spolszczyć różnice między 2.1.2b a 2.3.3 od nowa, ponieważ wcześniej zrobiłem straszny błąd o którym poinformował mnie Chad669.

Nie potrzebujesz chomika

http://www.fileplanet.com/194872/download/Fallout-2---Restoration-Project-Mod-v2.1.2

Fireyos

  • Wiadomości: 1
Odp: [DO POBRANIA] Fallout 2 Restoration Project 2.3.2 PL
« Odpowiedź #59 dnia: 05 Sierpnia 2015, 18:45:48 »
Witam, mam 2 pytania ;)

Można wiedzieć kiedy mniej więcej będzie gotowe spolszczenie do 2.3.3? I ma ktoś może na komputerze Restoration Project 2.3.2 i wrzuci na hosting? Nigdzie nie mogę znaleźć, na oficjalnej stronie killapa i na NMA jest do pobrania tylko 2.3.3, a po wejściu w linki z 2.3.2 wyskakuje error 404 (prawdopodobnie ta wersja jest usunięta z serwera).