Trzynasty Schron - Postapokalipsa i Fallout
Czerwiec 20, 2019, 17:18:29 *
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Aktualności: Czy wiesz że... na Trzynastym Schronie wciąż działa system ankiet. Oddaj głos w aktualnej ankiecie
 
   Strona główna   Pomoc Kalendarz Zaloguj się Rejestracja  
Strony: [1]   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Podkładanie ładunków, ożywienie członka grupy  (Przeczytany 2895 razy)
Demarest
Szeregowy
*
Wiadomości: 3


« : Marzec 20, 2014, 21:01:35 »

Witam,
Mam taki problem w Bazie Wojskowej z polami siłowymi. Żółte wysadziłem, a czerwone jak świeciły, tak świecą.
1. Tak ma być, czy robię jakiś błąd w podkładaniu ładunku?
2. Jeśli nie da się ich wyłączyć, to czy jest opcja, żeby ożywić kogoś z grupy? Oczywiście zdaję sobie sprawę, że czitując  Żółtek
Zapisane
Tormencjusz
Kapral
*
Wiadomości: 19



« Odpowiedz #1 : Marzec 21, 2014, 00:56:21 »

Nie pamiętam dokładnie jak można obejść te pola siłowe. Wiem, że mutanci w ekwipunku mieli jakiś sprzęt do wyłączania barier.
Zapisane
Wrathu
Gen. brygady - Redaktor
*
Wiadomości: 984



WWW
« Odpowiedz #2 : Marzec 21, 2014, 01:27:56 »

Jeśli dobrze pamiętam, to można było ożywić postać, podmieniając plik lokacji w aktualnej grze z takim z jakiegoś innego zapisu, gdzie postać przebywa w tej lokacji. W F2 to działało, nie wiem, jak w F1, ale prawdopodobnie podobnie.
Zapisane

W facebook: https://www.facebook.com/Wrathu
W Soundcloud: https://soundcloud.com/wrathu
W Bandcamp: http://wrathu.bandcamp.com/
W YouTube: www.youtube.pl/Wrathu
Last FM użytkownik: http://www.lastfm.pl/user/Wrathu
Email: wrathu(małpa)trzynasty-schron.net
Rezro
St. chorąży
*
Wiadomości: 3997


Why you people care so much where your souls are?


« Odpowiedz #3 : Marzec 21, 2014, 10:45:53 »

A, tak, pamiętam. Pola siłowe są ogólnie nieco w tej grze zabugowane i lepiej ich nie wysadzać jeśli nie trzeba. Z tego co pamiętam przynajmniej część z nich da się wyłączyć którymś komputerem. Jeśli problem dotyczy tylko czerwonych to jest o tle jeszcze dobrze że da się przez nie przejść ryzykując obrażenia. Gorzej gdy zabuguje się ten drugi typ.
Zapisane
Demarest
Szeregowy
*
Wiadomości: 3


« Odpowiedz #4 : Marzec 21, 2014, 19:45:28 »

Jeśli dobrze pamiętam, to można było ożywić postać, podmieniając plik lokacji w aktualnej grze z takim z jakiegoś innego zapisu, gdzie postać przebywa w tej lokacji. W F2 to działało, nie wiem, jak w F1, ale prawdopodobnie podobnie.

Też coś takiego widziałem, ale nie wiem, z którego miejsca, co i w które mam przekopiować  Sad

@Tormencjusz: Mutant przy wejściu ma radio, którym czasowo można wyłączyć barierę.
« Ostatnia zmiana: Marzec 21, 2014, 20:02:06 wysłane przez Demarest » Zapisane
Wrathu
Gen. brygady - Redaktor
*
Wiadomości: 984



WWW
« Odpowiedz #5 : Marzec 21, 2014, 19:56:56 »

Niektóre nazwy plików są na tyle oczywiste, że nie trzeba zgadywać. Inne można sprawdzić poprzez ctrl+r w głównym menu albo na Vault wikia powinny też być nazwy plików konkretnych lokacji.
Fallout/Data/SAVEGAME/Slot**

Na takiej samej zasadzie działa słynny 'oszukany' save ze wszystkimi możliwymi przedmiotami zebranymi w Klamath.
Zapisane

W facebook: https://www.facebook.com/Wrathu
W Soundcloud: https://soundcloud.com/wrathu
W Bandcamp: http://wrathu.bandcamp.com/
W YouTube: www.youtube.pl/Wrathu
Last FM użytkownik: http://www.lastfm.pl/user/Wrathu
Email: wrathu(małpa)trzynasty-schron.net
Demarest
Szeregowy
*
Wiadomości: 3


« Odpowiedz #6 : Marzec 22, 2014, 19:34:30 »

Ech... nie wiem jak to zrobić. Na nma i wikii nic nie znalazłem. Chciałem przejść całym składem, tym bardziej, że wersja z gog jest ładnie połatana, ale cóż radzić  Huh? Zresztą z 10 x przeszedłem Fallouta 1, to może już wystarczy  Grin

Edit: Jednak można przeprowadzić Ochłapa i całą ekipę przez Bazę Wojskową bez cheat'ów. Początkowo utknąłem na 4 p. i zawsze traciłem tam kogoś z drużyny na czerwonym polu siłowym (przejście tam i z powrotem). Wystarczyło zamknąć Ochłapa w pomieszczeniu z fioletowymi, odprawić resztę, ubić porucznika, zjechać na 1 p. wybić pojedynczo wszystkich wrogów, wysadzić żółte bariery energetyczne, wrócić na 4 p. i zrekrutować z powrotem ekipę, a reszta już standardowo.
« Ostatnia zmiana: Marzec 26, 2014, 11:40:33 wysłane przez Demarest » Zapisane
Strony: [1]   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Kanał RSS Trzynastego Schronu Trzynasty Schron na Twitterze Trzynasty Schron na Facebooku Trzynasty Schron na Tumblr Trzynasty Schron na Instagramie Postapokalipsa bez ograniczeń! Radia Trzynastego Schronu na TubaFM Trzynasty Schron na YouTube
Działa na MySQL Działa na PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2011, Simple Machines Prawidłowy XHTML 1.0! Prawidłowy CSS!