Trzynasty Schron - Postapokalipsa i Fallout
Listopad 16, 2019, 03:58:42 *
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Aktualności: Czy wiesz że... na Trzynastym Schronie wciąż działa system ankiet. Oddaj głos w aktualnej ankiecie
 
   Strona główna   Pomoc Kalendarz Zaloguj się Rejestracja  
Strony: [1]   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Pytanie o dodatki  (Przeczytany 2684 razy)
smektes
Szeregowy
*
Wiadomości: 3


« : Lipiec 18, 2013, 14:09:09 »

Witam  Smiley

Mam pytanie, czy w przypadku wszystkich dodatków do NV po ukończeniu każdego z nich, jest zwracane wszystko z powrotem do ekwipunku ?? Bo np. czytałem gdzieś, już nie pamiętam dokładnie gdzie, że w F3 przy dodatku Mothership Zeta, po jego skończeniu rzeczy z ekwipunku przepadają...

2 sprawa. Rozwiązuję zadanie Na Zielonej Trawce, odnalazłem już Kelly i znalazłem miejsce wydostawania się gazu. Teraz w jaki sposób mam to wszystko wysadzić w powietrze ?? Próbowałem z dynamitem z długim lontem, ale albo nie jestem w stanie zdążyć do windy albo jak zdążę zjechać na inny poziom krypty 21, to wychodzi na to, że nim nie rzuciłem, wszystko inne potencjalnie zawodzi  Angry .

Pozdrawiam.
Zapisane
toga5
Knight of Ni
*
Wiadomości: 836


идиот pиот


« Odpowiedz #1 : Lipiec 18, 2013, 20:28:31 »

Jeżeli chodzi o dodatki NV, to nic nie powinno zaginąć, a i sprzęt z Mojave możesz wykorzystywać w DLC. Wyjątkiem jest Dead Money, gdzie musisz nastawić się na sprzęt zdobyty, ale i ten z którym dotrzesz do bunkra BoS odzyskasz po ukończeniu dodatku.

W przypadku krypty 22, to wystarczy rzucić granatem/dynamitem w kierunku oparów przez drzwi pomieszczenia, w którym znajduje się komputer z danymi.
Zapisane
smektes
Szeregowy
*
Wiadomości: 3


« Odpowiedz #2 : Lipiec 19, 2013, 00:36:08 »

Cytuj
Jeżeli chodzi o dodatki NV, to nic nie powinno zaginąć, a i sprzęt z Mojave możesz wykorzystywać w DLC. Wyjątkiem jest Dead Money, gdzie musisz nastawić się na sprzęt zdobyty, ale i ten z którym dotrzesz do bunkra BoS odzyskasz po ukończeniu dodatku.

Aha,ok. Schodząc trochę z tematu jak się to miewa w F3 ??

Cytuj
W przypadku krypty 22, to wystarczy rzucić granatem/dynamitem w kierunku oparów przez drzwi pomieszczenia, w którym znajduje się komputer z danymi.

Zadanie rozwiązane, dzięki  Smiley .
Zapisane
toga5
Knight of Ni
*
Wiadomości: 836


идиот pиот


« Odpowiedz #3 : Lipiec 19, 2013, 05:05:33 »

W The Pitt, Point Lookout, Broken Steel możesz swobodnie korzystać z ekwipunku - wnosić i wynosić.
Operation Anchorage w "symulacyjnej" części wykorzystuje własne wyposażenie, natomiast po DLC otrzymujesz dostęp do nowych zabawek, jak i tych z którymi zaczynałeś.
W Mothership Zeta może być problem jedynie, gdy pozostawisz część ekwipunku przed "spacerem kosmicznym", bo po tym etapie nie można wrócić do lokacji. Musisz albo targać złom, albo zapobiegawczo pozostawić sprzęty gdzieś na "kapitalnych pustkowiach".
Zapisane
smektes
Szeregowy
*
Wiadomości: 3


« Odpowiedz #4 : Lipiec 20, 2013, 02:59:25 »

Podziękował za info  Smiley .
Zapisane
Strony: [1]   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Kanał RSS Trzynastego Schronu Trzynasty Schron na Twitterze Trzynasty Schron na Facebooku Trzynasty Schron na Tumblr Trzynasty Schron na Instagramie Postapokalipsa bez ograniczeń! Radia Trzynastego Schronu na TubaFM Trzynasty Schron na YouTube
Działa na MySQL Działa na PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2011, Simple Machines Prawidłowy XHTML 1.0! Prawidłowy CSS!