Autor Wątek: Jak miał pierwotnie wyglądać S.T.A.L.K.E.R. ?  (Przeczytany 1776 razy)

Zagłoba

  • Porucznik - Redaktor
  • *
  • Wiadomości: 425
  • Prima Polonia, indopo i cristiani
Jak miał pierwotnie wyglądać S.T.A.L.K.E.R. ?
« dnia: 02 Marca 2009, 18:21:34 »
Zapewne te pytanie bez przerwy zadawali sobie fani tej produkcji, od chwili gdy firma GSC Game World poinformowała o niezbędnych cięciach sporej części interesujących elementów gry, które wymagały jeszcze wielu miesięcy testów oraz po prostu przerosły studio. Nie od dziś wiadomo, że dzieje wydania Oblivion Lost (bo tak pierwotnie miał brzmieć podtytuł i brzmiałby tak gdyby nie znana nam dobrze Bethesda ;) ) były bardzo burzliwe i produkcje już spisywano na straty, porównując ją do 'wiecznie żywego' Duke Nukem Forever. Wszak pierwotna premiera datowana była już na 2001 r., a gra wielokrotnie zaliczała popularny poślizg i przekładano ją na inny, lepszy termin. W końcu THQ zaczęło się mocno niecierpliwić i powoli zakręcać kurek z pieniędzmi. Efektem czego Ukraińcy wzięli się w końcu do roboty i S.T.A.L.K.E.R.: Cień Czarnobyla ujrzał światło dzienne 20 marca 2007 r., niestety kosztem pozbawienia gry wielu smakowitych opcji.

Gracze nie dali jednak za wygraną i wielokrotnie namawiali GSC Game World do choć częściowego udostępnienia pierwotnej wersji gry. W końcu po blisko dwóch latach studio poszło na rękę fanom i udostępniło do ogólnego użytku wczesną wersje alpha projektu (z 18 października 2004 r.) o nazwie 'xrCore build 1935'. Jest to w pełni grywalny komponent (oczywiście pełen różnorakich błędów, ale nie ma co się czepiać), który pozwoli nam zaznajomić się z tym jak wyglądała gra blisko trzy lata przed premierą. Czego możemy oczekiwać ? Między innymi doświadczymy w działaniu zupełnie nowego silnika fizycznego, będziemy mieli okazje zwiedzić kilka nieznanych lokacji (choć część z nich pojawiła się już w dodatku Czyste Niebo), zastrzelić niewidzianych wcześniej mutantów czy podziwiać nieopublikowane efekty specjalne. No i na deser wielki nieobecny S.T.A.L.K.E.R.'a - możliwość wykorzystania środków transportów podczas swoich wędrówek. Lepszej okazji do powrotu do Zony już chyba nie będzie ? ;)

xrCore build 1935
FAQ
Ogólna dyskusja na temat dodatku

Źródło --> http://www.gaminator.pl/newsy/news/4629,Zobacz-jak-m%C3%B3g%C5%82-wygl%C4%85da%C4%87-S-T-A-L-K-E-R.html
« Ostatnia zmiana: 02 Marca 2009, 18:25:44 wysłana przez Zagłoba »

nie wiem

  • Leseferyzm schronowy!
  • Gen. brygady - Redaktor
  • *
  • Wiadomości: 4777
  • Sejmik szlachecki musi być, a nie porządek!
    • Trzynasty Schron
Odp: Jak miał pierwotnie wyglądać S.T.A.L.K.E.R. ?
« Odpowiedź #1 dnia: 03 Marca 2009, 16:22:11 »
Oto człowiek stał się taki jak My (...)

***

Leseferyzm i konsultacja podstawą działania zdrowego systemu schronowego!