Autor Wątek: Lonesome road  (Przeczytany 10317 razy)

Gregis

  • St. szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 12
  • I don't want to set the world on fire...
Lonesome road
« dnia: 04 Maja 2012, 21:06:59 »
No i kolejna kiszka przy okazji FNV:UE... Gdzieś w połowie tego DLC, przy wejściu do tuneli, tracę wszystkie "bojowe" statystyki do "0" (broń energetyczna, materiały wybuchowe, itd.). W czasie awansu na kolejne poziomy widzę rzeczywiste wartości, ale w praktyce, zgodnie ze wskazaniami Pip-boya, są one na "0". Nie mogę tego w żaden sposób zmienić - np. czytanie czasopism nie zwiększa statystyk. Myślałem, że po zakończeniu DLC i powrocie na Mojave, wszystko wróci do normy, ale niestety tak nie jest. Macie jakieś info o tym? To jakiś bug? Kurde, same problemy z tą wersją rozszerzoną ;)
Czary Mary (Cherry Mary)

Nightmaster

  • Nocny strażnik
  • St. chorąży
  • *
  • Wiadomości: 541
  • Betonowa konserwa i ten od rila
Odp: Lonesome road
« Odpowiedź #1 dnia: 05 Maja 2012, 07:32:26 »
wygląda na to, ze bug, ja mam wszystkie dodatki oddzielnie i nie mam tego problemu.
Pytałeś w innym temacie o podjęcie recenzji LR, otóż nie warto... myślałem że Honest Hearts był kiepski, w porównaniu z tym - nie, nie był.
Wkrótce wysmażę recenzję całości, łącznie ze wszystkimi dodatkami
Co Cię nie zabije to zabije Cię co innego

Archanix

  • Plutonowy
  • *
  • Wiadomości: 90
Odp: Lonesome road
« Odpowiedź #2 dnia: 05 Maja 2012, 08:05:34 »
wygląda na to, ze bug, ja mam wszystkie dodatki oddzielnie i nie mam tego problemu.
Pytałeś w innym temacie o podjęcie recenzji LR, otóż nie warto... myślałem że Honest Hearts był kiepski, w porównaniu z tym - nie, nie był.
Wkrótce wysmażę recenzję całości, łącznie ze wszystkimi dodatkami

Mówisz tak jakbyś nie grał w Mothership Zeta...

Gregis

  • St. szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 12
  • I don't want to set the world on fire...
Odp: Lonesome road
« Odpowiedź #3 dnia: 05 Maja 2012, 11:53:39 »
Trochę kurde szkoda...małym plusikiem tego dziwnego buga jest fakt, że mocno utrudnia on rozgrywkę i podnosi poziom (przy takich statystykach można zapomniec o łatwych zwycięstwach...), ale ewidentny minus jest taki, że nie działają zupełnie granaty i miny (mogę je razu wyrzucić do kosza) a także w opcjach dialogowych nie mam szans na te kwestie, w których liczą się obniżone wskaźniki. Gdyby ktoś miał patcha łatającego ten problem będę wdzięczny za podpowiedź (swoją drogą: to chore, że "Ultimate edition" ma takie bugi - ta wersja powinna być "połatana" od A do Z).

P.S. I też uważam, że Mothership Zeta to największe dno ze wszystkich DLC...
Czary Mary (Cherry Mary)

Archanix

  • Plutonowy
  • *
  • Wiadomości: 90
Odp: Lonesome road
« Odpowiedź #4 dnia: 05 Maja 2012, 12:38:16 »
Raz mi się coś takiego przytrafiło ale wykorzystałem autosave.


Ciekawe że Najcik ma kompletnie inne zdanie odnośnie DLC niż reszta internetu. Ja postrzegam je kompletnie inaczej. Czy mógłbym spodziewać się ciepłego odbioru gdybym napisał własne recenzje i wysłał je do schronu?
« Ostatnia zmiana: 05 Maja 2012, 12:51:29 wysłana przez Archanix »

Jerzy

  • Major - Redaktor
  • *
  • Wiadomości: 1568
  • Nie możesz być lisem, lwem też nie, bądź jeżem
Odp: Lonesome road
« Odpowiedź #5 dnia: 05 Maja 2012, 12:57:02 »
Ciekawe że Najcik ma kompletnie inne zdanie odnośnie DLC niż reszta internetu. Ja postrzegam je kompletnie inaczej. Czy mógłbym spodziewać się ciepłego odbioru gdybym napisał własne recenzje i wysłał je do schronu?
Czekamy.  :) Trzeba jednak pamiętać o schronowych trybach.  :P
Historia uczy nas tylko tego, że jeszcze nigdy, nikt się z niej niczego nie nauczył.
Coś się kończy, coś się zaczyna- apokalipsa jest wokół.

Nightmaster

  • Nocny strażnik
  • St. chorąży
  • *
  • Wiadomości: 541
  • Betonowa konserwa i ten od rila
Odp: Lonesome road
« Odpowiedź #6 dnia: 05 Maja 2012, 15:06:43 »
bo ten dodatek jest kiepski... najpierw idziemy przez kanion, potem riuny z basenami nad głową, potem gonimy przez most na którym z każdego miejsca wyskakują dziwne stworki i szpony śmie(r)ci, a na koniec trzaskamy się z rastamanem w silosie rakietowym... poezja. Zapomniałem dodać informacji o tunelu w którym atakują nas świecące golumy... nie wiem co brali projektanci dodatku, ale niech rzucą to gówno :P
Co Cię nie zabije to zabije Cię co innego

Archanix

  • Plutonowy
  • *
  • Wiadomości: 90
Odp: Lonesome road
« Odpowiedź #7 dnia: 05 Maja 2012, 15:36:24 »
Racja w końcu 5 mózgów w słojach było lepszą wizją... bardziej realną. Night doceniam że chcesz by ludzie nie wydawali pieniędzy w błoto lecz widzę że jesteś uprzedzony jak ja do Skyrima (który jest tylko patchem do Obliviona bo lukruje teren na biało). Pozwolisz że napiszę recenzję o NV: UE? Po prostu ludzie muszą poznać inną opinię by zobaczyć kogo bardziej przypominam i czy przy tym produkcie mogę się lepiej bawić.

A co do tunelowych całkowicie się zgadzam!!! O ile sens istnienia tej istoty był słuszny to te świecące elementy świadczą że Fallout w ich przekonaniu miał być częścią TES.

Nightmaster

  • Nocny strażnik
  • St. chorąży
  • *
  • Wiadomości: 541
  • Betonowa konserwa i ten od rila
Odp: Lonesome road
« Odpowiedź #8 dnia: 05 Maja 2012, 19:08:12 »
oczywiście, pisz :) czasami pojawia się kilka recenzji jednego produktu i to jest fajne :)
A co do mojego uprzedzenia, to nie do końca tak jest. Zwyczajnie uważam, że to powinno być częścią podstawki a nie dodatek za 10euro.
Co Cię nie zabije to zabije Cię co innego

Archanix

  • Plutonowy
  • *
  • Wiadomości: 90
Odp: Lonesome road
« Odpowiedź #9 dnia: 05 Maja 2012, 20:30:54 »
Osobiście też tak sądzę. Jednak pamiętaj że mieszkamy Polsce (Przynajmniej w większości przypadków), na zachodzie 10 Euro to jak u nas 10 zł czyli porównawczo kupujemy albo paczkę papierosów albo kilka godzin rozgrywki (muszę tego użyć przy Dead Money). A że teraz strzelaniny za 80 zł przechodzimy w 4 godziny to cena i tak nie jest zła. No i oczywiście najbardziej istotny fakt; dodatki nie były tłumaczone aż do wersji Ultimate. Ta w dniu premiery kosztowała do 150 zł (wersja PC) i była to cena dość przystępna porównując do samej podstawki. Osobiście jeśli ktoś ma kupować ten tytuł teraz, to cały pakiet ewentualnie gdy trochę stanieje lub pojawi się specjalnej edycji.

Podsumowując będę pisał o tym jako o całości, może wyszczególnię po kolei fabułę i konstrukcję "fabularnych" DLC bo każda opiera się na innym schemacie rozgrywki.

Ale szczerze fabularnie wszystkie dodatki mi się podobały. Dead Money opiera się na prostym pomyśle lecz ma przesłanie które nie jest takie dosłowne. Honest Hearts był oazą spokoju, w każdej chwili gdy miałem dość biegania za Prezydentem, dogadywania się z gangami wracałem do Zionu i przy ognisku obserwowałem gwiazdy. Old World Blues jest po prostu świetny. Tak inteligentny i tak głupi w tym samym momencie że aż genialny. Lonesome Road był eksperymentem, nie przypominał fallouta dopóki...

Dobra kiedy indziej o tym.

No NightMaster, mam już 3 strony recenzji i na tym nie kończę. Albo zobaczysz że mogę mieć rację w kilku sprawach albo ubawisz się moją głupotą.  :piwo2:

Jerzy

  • Major - Redaktor
  • *
  • Wiadomości: 1568
  • Nie możesz być lisem, lwem też nie, bądź jeżem
Odp: Lonesome road
« Odpowiedź #10 dnia: 05 Maja 2012, 22:08:02 »
Pisz. Najlepiej w konkretnych kawałkach.
Historia uczy nas tylko tego, że jeszcze nigdy, nikt się z niej niczego nie nauczył.
Coś się kończy, coś się zaczyna- apokalipsa jest wokół.

Squonk

  • Schronowy Inżynier
  • Gen. armii - Redaktor
  • *
  • Wiadomości: 8804
  • Wytyczając kierunek - Emanacja azymutem!
    • Trzynasty Schron
Odp: Lonesome road
« Odpowiedź #11 dnia: 06 Maja 2012, 11:51:16 »
Byle nie było tam błędów stylistycznych czy w ogóle jakichś łamańców językowych, bo schronowe koła się wręcz zatną  :zwr
Możemy dojść od sukcesu do upadku, od marzeń do urny z prochami. Możemy spaść z czerwonego blasku rakiet, do 'bracie, czy mógłbyś mnie poratować'.

Archanix

  • Plutonowy
  • *
  • Wiadomości: 90
Odp: Lonesome road
« Odpowiedź #12 dnia: 06 Maja 2012, 12:33:19 »
Spoko nie będzie... do czego służy przecinek?

Archanix

  • Plutonowy
  • *
  • Wiadomości: 90
Odp: Lonesome road
« Odpowiedź #13 dnia: 17 Maja 2012, 16:11:50 »
teraz zauważyłem... Wartości odpowiedzialne za walkę spadają gdy przypadkiem oberwiemy granatem hukowym. Efekt powinien zniknąć po jakimś czasie.

smyczy

  • Plutonowy
  • *
  • Wiadomości: 40
Odp: Lonesome road
« Odpowiedź #14 dnia: 15 Marca 2014, 16:54:45 »
Poszła bombka na Legion :D, a wy co zrobiliście ?