Trzynasty Schron - Postapokalipsa i Fallout
Sierpień 24, 2019, 06:11:52 *
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Aktualności: Czy wiesz że... na Trzynastym Schronie wciąż działa system ankiet. Oddaj głos w aktualnej ankiecie
 
   Strona główna   Pomoc Kalendarz Zaloguj się Rejestracja  
Strony: 1 2 [3]   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Wasteland 2 - co z tego będzie  (Przeczytany 14558 razy)
szczypiorofix
St. sierżant
*
Wiadomości: 308


To jest kura, panie generale!


« Odpowiedz #40 : Lipiec 14, 2012, 20:30:54 »

Fajnie by było Wink skoro np. na GOGu można kupić i bez problemów odpalić stare Ultimy (które wyglądają podobnie co do interfejsu jak Wasteland i mają już jakby wbudowany w siebie Dosbox jak sporo gier z tego serwisu) to myślę, że nie będzie problemów żeby udostępnić pierwszą część, którą da się odpalić bez żadnych problemów na współczesnych kompach. Miejmy taką nadzieję Wink
Zapisane

"Spoglądajcie często na swoje liczniki Geigera, dzieciaki. Tik-tik-tik, tak-tak-tak oznacza, że musicie stamtąd jak najszybciej spierdalać, a potem wziąć trochę Antyradu na wszelki wypadek." - Three Dog
Chris
Plutonowy
*
Wiadomości: 122



WWW
« Odpowiedz #41 : Lipiec 20, 2012, 21:47:22 »

No to mamy pierwszy obrazek z gry



Większy tutaj http://nma-fallout.com/forum/album_page.php?pic_id=5213

Trochę za kolorowo, ale pewnie się poprawią jak ich już beton na forum zaleje  Zwyrol
« Ostatnia zmiana: Lipiec 20, 2012, 21:49:22 wysłane przez Chris » Zapisane
Zurek
Plutonowy
*
Wiadomości: 25



« Odpowiedz #42 : Lipiec 22, 2012, 14:29:24 »

Ciekawie wygląda ten metalowy, gigantyczny skorpion w prawym górnym rogu.
Zapisane
Szakal119
Sierżant
*
Wiadomości: 390



« Odpowiedz #43 : Lipiec 24, 2012, 22:25:55 »

Nie dość, że za kolorowo to jeszcze postacie od tak sobie stoją na widoku i naparzają do Skorpiobota z kałachów...
Zapisane
Chris
Plutonowy
*
Wiadomości: 122



WWW
« Odpowiedz #44 : Lipiec 25, 2012, 19:29:05 »

Co z tego, że stoją na środku? Widocznie taki był zamysł przy robieniu tej fotki. Wiadomo, że taktyki nie ma w tym żadnej, ale nikt nie każe Ci tak grać Wink

Ogólnie na obrazku nie ma zaimplementowanych wszystkich efektów graficznych, więc końcowa gra może się różnić diametralnie od tego co widzimy teraz.
Zapisane
Szakal119
Sierżant
*
Wiadomości: 390



« Odpowiedz #45 : Lipiec 25, 2012, 22:03:56 »

Po prostu uderzyło mnie po oczach, bo wygląda to niepoważnie Smiley. Ale spoko, rozumiem, że to tak miało być tylko do tego obrazka Smiley.
Zapisane
DS
St. kapral
*
Wiadomości: 4


« Odpowiedz #46 : Lipiec 25, 2012, 23:25:19 »

Po wywiadzie z Chrisem Avellone'm - http://www.gamesindustry.biz/articles/2012-07-24-obsidians-chris-avellone -
nabrałem przekonania, że wiele godzin spędzonych przy Planescape warte były tego (kto nie grał, niech żałuje).

Jego słowa:
Cytuj
I think if you made a game using some of the concepts of Planescape, the metaphysical ideas and the plane travel, without using the D&D mechanics, you could actually come up with a much better game.
Zapisane

Rzeczy nie są takimi jakimi się wydają, nie są też inne.
Jerzy
Major - Redaktor
*
Wiadomości: 1502


Nie możesz być lisem, lwem też nie, bądź jeżem


« Odpowiedz #47 : Lipiec 25, 2012, 23:29:21 »

A kto grał?  Pijmy piwo!
Zapisane

Historia uczy nas tylko tego, że jeszcze nigdy, nikt się z niej niczego nie nauczył.
Coś się kończy, coś się zaczyna- apokalipsa jest wokół.
Chris
Plutonowy
*
Wiadomości: 122



WWW
« Odpowiedz #48 : Lipiec 26, 2012, 01:31:03 »

W Planescape? Każdy kto lubi cRPG  Cool A jak ktoś nie grał to chyba siedział pod kamieniem jakimś.
Zapisane
Chris
Plutonowy
*
Wiadomości: 122



WWW
« Odpowiedz #49 : Sierpień 16, 2012, 16:31:05 »

http://www.youtube.com/watch?v=vX6MA7WF8YA

Fragment ścieżki dźwiękowej. Jest dobrze  Cool
Zapisane
Szakal119
Sierżant
*
Wiadomości: 390



« Odpowiedz #50 : Luty 20, 2013, 15:15:36 »

Widzieliście gameplay? Nie jest źle. To co mnie szczególnie ucieszyło to okienko tekstowe w którym pojawiają się opisy przedmiotów i postaci napotkanych w grze, oraz turowa walka Smiley. Co mi nie przypadło do gustu? Na początku każdej walki na ekranie monitora pojawia się efekt "dziur w szybie". O ile za pierwszym razem byłby to fajny patent to po kilkunastu razach pewnie zacznie mnie to irytować. Druga sprawa to fakt, że nie ma normalnych dialogów...Po prostu wybieramy opcję z listy np. "pomoc", albo "rangersi" i postać z którą rozmawiamy odpowiada. Nie lubię czegoś takiego. Właśnie takie okrojone dialogi powodują, że nie mogę ukończyć tactisa Sad .
Zapisane
Chris
Plutonowy
*
Wiadomości: 122



WWW
« Odpowiedz #51 : Luty 23, 2013, 15:07:24 »

W najnowszej aktualizacji napisali, że dialogi zostały przemodelowane i teraz po najechaniu myszką na te słówko kluczowe dostaniemy informację co powiemy do NPC, więc jest git Smiley

Zmienne mające wpływ na dialogi:

- skład drużyny
- wybory jakich wcześniej dokonaliśmy
- poprzednie słowa kluczowe, których użyliśmy w rozmowie
- nasze odpowiedzi na to co powiedział do nas NPC
- nasze umiejętności
- charakter
- atrybuty (pewnie siła, charyzma i takie tam standardy)
- posiadane wyposażenie
- NPC kierowane przez komputer w naszym party
- ogólne poczynania naszej drużyny

Większość to dzisiaj standard, ale dobrze, że jest tego aż tyle i porównania, że dostaniemy Tactics 2 można potłuc o kant dupy Wink
Zapisane
Rezro
St. chorąży
*
Wiadomości: 4019


Why you people care so much where your souls are?


« Odpowiedz #52 : Luty 23, 2013, 18:39:51 »

No to mnie to uspokoiło.. nie że kocham te rozwiązanie, ale rozumiem że to tak bardziej "nowocześnie" Terminator
Zapisane
Chris
Plutonowy
*
Wiadomości: 122



WWW
« Odpowiedz #53 : Luty 23, 2013, 20:27:34 »

Przykład jak to będzie wyglądać:

Cytuj
NPC Bob, who is guarding some guns, has intro text that reveals two keywords he has more to say about. Clicking on Bob starts the dialog:

>NPC Bob – “Hey strangers, we don’t normally see people out so far into the wasteland. Be careful, it is really dangerous out here unless you are heavily armed.”

This introduces two keywords to the player that they can use to converse with NPC Bob, dangerous and armed. Using the keyword dangerous will prompt NPC Bob give you more information about what is up ahead.

>Ranger Party (keyword = dangerous) –“What is so dangerous about these canyons?”
>NPC Bob – “These canyons are crawling with the outcasts of every crappy society in the wasteland. You had better watch your step.”
Using the armed keyword will have NPC Bob tell you about a possible mission.
>Ranger Party (keyword = armed) –“How do you think we should be armed?”
>NPC Bob – “It is best to have a lot of hollow point ammo out here for all the mutant creatures wandering around. I just came from a cave at the end of that canyon where I found a half destroyed case of ammo. You are welcome to help yourself if you find them. You are going to need all the help you can get out here.”

Wiadomo, nie będzie to poziom soczystych dialogów z Falloutów (po naszej stronie, bo to co mówi NPC już pewnie będzie rozbudowane), ale zdecydowanie lepsze to niż pojedyncze słówka i dialogi przypominające Wikipedię Wink
« Ostatnia zmiana: Luty 23, 2013, 20:32:48 wysłane przez Chris » Zapisane
Szakal119
Sierżant
*
Wiadomości: 390



« Odpowiedz #54 : Luty 23, 2013, 23:38:01 »

Tak już lepiej. Przynajmniej będzie to bardziej "zjadliwe". Zdaje sobie sprawę, że W2 to nie będzie nowy Fallout tylko w innej oprawie fabularnej, ale też cieszę się, że dialogi nie będą tak ograniczone jak w tactisie. Żeby nie było, nic nie mam do F:T, bardzo przyjemnie się gra, walka potrafi być dość wymagająca i wciągająca, ale od Fallouta oczekuje rozbudowanych dialogów i fabuły. Pod tym względem nawet F3 jest lepszy od tactisa.
Zapisane
Szakal119
Sierżant
*
Wiadomości: 390



« Odpowiedz #55 : Sierpień 31, 2013, 12:23:45 »

http://www.gram.pl/artykul/2013/08/25/wasteland-2-pierwsze-wrazenia.shtml

Ja chcę tą grę już dziś Tongue . Martwi mnie jedynie polska lokalizacja. Czy w ogóle ta gra będzie wydana w Polsce, bo coś mi się obiło o uszy, że nic nie jest potwierdzone na pewno.
Zapisane
Strony: 1 2 [3]   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Kanał RSS Trzynastego Schronu Trzynasty Schron na Twitterze Trzynasty Schron na Facebooku Trzynasty Schron na Tumblr Trzynasty Schron na Instagramie Postapokalipsa bez ograniczeń! Radia Trzynastego Schronu na TubaFM Trzynasty Schron na YouTube
Działa na MySQL Działa na PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2011, Simple Machines Prawidłowy XHTML 1.0! Prawidłowy CSS!