pucka
Schronowa wisienka
Mł. chorąży - Redaktor

Wiadomości: 138
|
 |
« : Marzec 13, 2012, 18:52:42 » |
|
Wasteland 2 pojawi się dzisiaj na Kickstarterze - twórcy Fallouta poproszą o 900 tysięcy dolarów na nową grę RPG! Dzisiaj wystartuje akcja mająca na celu sfinansowanie postapokaliptycznej gry RPG Wasteland 2, czyli kontynuacji hitu sprzed lat, który uznaje się za początki serii Fallout. Twórcy produkcji poproszą fanów o wsparcie projektu za pośrednictwem strony Kickstarter. Potrzeba 900 tysięcy dolarów.
Brian Fargo, dobrze znany producent gier, zamierza wystartować dzisiaj z akcją mającą na celu sfinansowanie postapokaliptycznego erpega Wasteland 2. Na kontynuację hitu sprzed lat, który stał się ogromną inspiracją dla późniejszego Fallouta, potrzeba okrągły milion dolarów. Producent postanowił przeznaczyć na ten cel 100 tysięcy dolarów z prywatnej kieszeni, co oznacza, że fani zostaną poproszeni o dołożenie brakujących 900 tysięcy dolarów na stronie Kickstarter.
Fargo przedstawił szczegóły kickstarterowej akcji w rozmowie z serwisem Rock, Paper, Shotgun, w której przypomniał, że prace nad Wasteland 2 były podejmowane w przeszłości. Studio InXile, założone przez producenta, zajmowało się grą przez około rok. W tym czasie przygotowano linię fabularną, dialogi, część umiejętności, czy chociażby statystyki. Jeden z twórców Fallouta powiedział jednak, że i tak trzeba będzie włożyć sporo pracy w nową produkcję.
Ciekawe jest to, że Fargo zrezygnował na dobre z próby wskrzeszenia Wasteland 2 parę tygodni temu. Później wypłynęła jednak sprawa studia Double Fine, które zdołało zebrać prawie 3 miliony dolarów od swoich fanów na nową przygodówkę (zbiórka zakończy się dzisiaj). To zainspirowało szefa studia inXile do podjęcia tematu i sprawdzenia, czy fani chcą jeszcze jednej postnuklearnej produkcji. Przekonamy się o tym za kilkanaście godzin.
Nowy Wasteland będzie grą z widokiem z góry, co pozwoli oszczędzić środki i skupić się na najważniejszych rzeczach. Fargo i spółka zamierzają też zrezygnować z przerywników filmowych, które wzbogacają doświadczenie gracza, ale pochłaniają sporo pieniędzy. Autorzy słuchają też uwag fanów na forum poświęconym projektowi – priorytetem dla wielu z nich jest rozbudowana rozgrywka. Muzykę do Wasteland 2 przygotuje Mark Morgan (Fallout, Planescape Torment).
Informacja z serwisu www.gry-online.plOficjalna strona Westeland 2 http://wasteland.inxile-entertainment.com/
|
|
« Ostatnia zmiana: Marzec 14, 2012, 01:12:26 wysłane przez Uqahs »
|
Zapisane
|
Jestem WISIENKĄ na biodegradowalnym torcie Trzynastego Schronu
|
|
|
Squonk
Schronowy Inżynier
Gen. armii - Redaktor

Wiadomości: 8811
Wytyczając kierunek - Emanacja azymutem!
|
 |
« Odpowiedz #1 : Marzec 13, 2012, 19:13:18 » |
|
Jaaauć!!! Pócka i zbiurka fóndószy  ===== Jak to wrzucę na SG (może się dziś uda) to ten spam  żeby nie było 
|
|
|
Zapisane
|
Możemy dojść od sukcesu do upadku, od marzeń do urny z prochami. Możemy spaść z czerwonego blasku rakiet, do 'bracie, czy mógłbyś mnie poratować'.
|
|
|
Jerzy
Major - Redaktor

Wiadomości: 1506
Nie możesz być lisem, lwem też nie, bądź jeżem
|
 |
« Odpowiedz #2 : Marzec 13, 2012, 19:53:44 » |
|
 Jak masz w  , to co się będę ograniczał. 
|
|
|
Zapisane
|
Historia uczy nas tylko tego, że jeszcze nigdy, nikt się z niej niczego nie nauczył. Coś się kończy, coś się zaczyna- apokalipsa jest wokół.
|
|
|
Squonk
Schronowy Inżynier
Gen. armii - Redaktor

Wiadomości: 8811
Wytyczając kierunek - Emanacja azymutem!
|
 |
« Odpowiedz #3 : Marzec 13, 2012, 20:40:05 » |
|
Tylko żeby nasza  się nie obraziła na te nasze grubo ciosane grepsy z ludzkich, naturalnych słabości  Ale dziwne jest to, że jak się mięchem rzuca to błędów się tam nie robi, hmm 
|
|
|
Zapisane
|
Możemy dojść od sukcesu do upadku, od marzeń do urny z prochami. Możemy spaść z czerwonego blasku rakiet, do 'bracie, czy mógłbyś mnie poratować'.
|
|
|
pucka
Schronowa wisienka
Mł. chorąży - Redaktor

Wiadomości: 138
|
 |
« Odpowiedz #4 : Marzec 13, 2012, 21:23:13 » |
|
Śmiej się z chorego  A to przecież nie moja wina że jak się wpisuje w "temacie" to net błędów nie poprawia!  Zamiast się czepiać zrób coś z tym I jeszcze jedno... FOCH!!! 
|
|
« Ostatnia zmiana: Marzec 13, 2012, 21:25:57 wysłane przez pucka »
|
Zapisane
|
Jestem WISIENKĄ na biodegradowalnym torcie Trzynastego Schronu
|
|
|
Squonk
Schronowy Inżynier
Gen. armii - Redaktor

Wiadomości: 8811
Wytyczając kierunek - Emanacja azymutem!
|
 |
« Odpowiedz #5 : Marzec 13, 2012, 22:40:55 » |
|
Ojjj kurde noo  Nie chciałem nooo  Znaczy chciałem ale tylko troszeczkę  No przepraszam nooo 
|
|
|
Zapisane
|
Możemy dojść od sukcesu do upadku, od marzeń do urny z prochami. Możemy spaść z czerwonego blasku rakiet, do 'bracie, czy mógłbyś mnie poratować'.
|
|
|
V4ult
Podporucznik

Wiadomości: 30
|
 |
« Odpowiedz #6 : Marzec 13, 2012, 23:43:58 » |
|
|
|
|
Zapisane
|
Powered by The Force/Drum'n'Bass/YK42B PULSE RIFLE/M44 Engine
|
|
|
Jerzy
Major - Redaktor

Wiadomości: 1506
Nie możesz być lisem, lwem też nie, bądź jeżem
|
 |
« Odpowiedz #7 : Marzec 14, 2012, 00:33:30 » |
|
Dramatyczny apel Tokara (Zagłoby, znaczy) podpinam. Gracze i graczki Polskiej Rzeczypospolitej Fabularnej!"Zwracam się do Was dziś jako lojalny żołnierz i weteran wielu wirtualnych przygód. Zwracam się do Was w sprawie najwyższej wagi. Gatunek nasz znalazł się nad przepaścią." Czytaj dalej na stronie GE.
|
|
|
Zapisane
|
Historia uczy nas tylko tego, że jeszcze nigdy, nikt się z niej niczego nie nauczył. Coś się kończy, coś się zaczyna- apokalipsa jest wokół.
|
|
|
Uqahs
Gen. brygady - Redaktor

Wiadomości: 1002
Extraterrestrial
|
 |
« Odpowiedz #8 : Marzec 14, 2012, 01:11:04 » |
|
Sequel Wasteland cieszy się ogromnym zainteresowaniem. Od momentu uruchomienia jego strony na Kickstarterze, a było to jakieś dziewięć godzin temu, fani przeznaczyli ponad 300 tysięcy dolarów na konto twórców. Brian Fargo i jego studio wyznaczyli sobie za cel kwotę 900 tysięcy dolarów, którą bez wątpienia uda im się uzyskać w bardzo krótkim czasie. Na uwagę zasługuje filmik promujący projekt, w zabawny sposób ukazujący to, jak współcześni wydawcy patrzą na rynek gier. Wasteland 2 ma być od początku do końca grą odzwierciedlającą oczekiwania zagorzałych fanów. W przeciwieństwie do wielkich producentów, którzy wolą trzymać się pewnych utartych konwencji i uproszczeń, aby zyskać jak największą liczbę odbiorców, ekipa InXile planuje stworzyć coś, czego Bethesda czy inny korporacyjny gigant nie tknąłby nawet kijem. Mowa tu o rozbudowanym cRPG utrzymanym w dawnym stylu, z walką w systemie turowym. Twórcy planują ukończyć projekt w ciągu 18 miesięcy. W ekipie zasiadają już takie osobistości jak: Alan Pavlish, Mike Stackpole, Ken St. Andre (projektanci pierwowzoru), Mark Morgan (twórca muzyki do Falloutów), Andree Wallin (twórca konceptów). Scenariusz to dzieło Jasona Andersona. Panowie bez wątpienia dołożą wszelkich starań, aby ich dzieło sprawiło przyjemność graczom. Czego im i sobie życzymy. A pucka dostaje drugą wisienkę na torcie za informację. Źródło: Kickstarter
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Jerzy
Major - Redaktor

Wiadomości: 1506
Nie możesz być lisem, lwem też nie, bądź jeżem
|
 |
« Odpowiedz #9 : Marzec 14, 2012, 17:57:00 » |
|
Fakt, ale kilka postów straciłoby aktualność. Powiedzmy, że chwilowo - do czasu zmiany decyzji - jesteśmy za równouprawnieniem dyslektyków. A serio, to widocznie umknęło wrzucającemu.
|
|
|
Zapisane
|
Historia uczy nas tylko tego, że jeszcze nigdy, nikt się z niej niczego nie nauczył. Coś się kończy, coś się zaczyna- apokalipsa jest wokół.
|
|
|
Squonk
Schronowy Inżynier
Gen. armii - Redaktor

Wiadomości: 8811
Wytyczając kierunek - Emanacja azymutem!
|
 |
« Odpowiedz #10 : Marzec 15, 2012, 11:25:34 » |
|
|
|
|
Zapisane
|
Możemy dojść od sukcesu do upadku, od marzeń do urny z prochami. Możemy spaść z czerwonego blasku rakiet, do 'bracie, czy mógłbyś mnie poratować'.
|
|
|
Rezro
St. chorąży

Wiadomości: 4053
Why you people care so much where your souls are?
|
 |
« Odpowiedz #11 : Marzec 15, 2012, 12:08:59 » |
|
I dobrze! Niech bezpośredni handel z klientami okaże się lepszym wyjściem niż konieczność użerania się z wydawcami kretynami.. niech chwała będzie Indi!
PS: Ciekawe jaki budżet będzie gdy zbiórka się skończy? Bo z tego co rozumiem osiągnięcie zakładanej sumy jeszcze nie kończy sprawy.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
V4ult
Podporucznik

Wiadomości: 30
|
 |
« Odpowiedz #12 : Marzec 15, 2012, 23:29:22 » |
|
maja juz ponad milion dolcarów !  ja mam juz 20 zeta na gre  jeszcze ok 70 i kupuje wersje za 30 dolcow 
|
|
|
Zapisane
|
Powered by The Force/Drum'n'Bass/YK42B PULSE RIFLE/M44 Engine
|
|
|
Adam
St. sierżant

Wiadomości: 479
|
 |
« Odpowiedz #13 : Marzec 16, 2012, 12:23:51 » |
|
Ciekawe czy nadwyżka będzie przeznaczona na ulepszenie gry czy na reklamę i inne bzdury 
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Uqahs
Gen. brygady - Redaktor

Wiadomości: 1002
Extraterrestrial
|
 |
« Odpowiedz #14 : Marzec 16, 2012, 13:19:17 » |
|
Przy kwocie 1,5 miliona mają powstać wersje na Linuxa i Maca. Twórcy też zapowiadają stworzenie większego i bardziej rozbudowanego świata. Zebrać milion dolarów w kilka dni - też tak chcę. 
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Rezro
St. chorąży

Wiadomości: 4053
Why you people care so much where your souls are?
|
 |
« Odpowiedz #15 : Marzec 16, 2012, 13:54:07 » |
|
Ciekawe czy nadwyżka będzie przeznaczona na ulepszenie gry czy na reklamę i inne bzdury  Wiesz? Przy tej formie sprzedaży reklama mijała by się z celem bo produkt sprzedaje się przed jego powstaniem.. no chyba że naprawdę nie mieli by co robić z kasą, ale i tak niewiele by to dało bo mainstream nie kupuje produktów niszowych takich jak... no nie wiem jak to nazwać? Niektórzy nazywają to classic RPG (wiedzieliście że w najnowszej Amerykańskiej klasyfikacji nazwa "computer RPG" już nie obowiązuje? Teraz gatunek określa się obecnie mianem Role Playng Video-Game czyli RPG.. dlaczego bez "V" mnie się nie pytajcie, niemniej w mojej ocenie uznanie tej zmiany jest zasadne i wygodne). Edit: A i bym zapominał.. w Polsce określenie "gry komputerowe" stosuje się jako synonim "gier wideo", więc te zmiany nie muszą być uwzględniane u nas w kraju.
|
|
« Ostatnia zmiana: Marzec 16, 2012, 16:16:28 wysłane przez Rezro »
|
Zapisane
|
|
|
|
Pilarious
Porucznik - Redaktor

Wiadomości: 350
Mister Handy
|
 |
« Odpowiedz #16 : Marzec 17, 2012, 14:16:49 » |
|
Ja tylko dodam, że gra ukarze się także w języku polskim. Fani gry mają zająć się tłumaczeniem jej na różne języki i w ten sposób gra ukarze się w językach: francuskim, niemieckim, rosyjskim, włoskim, hiszpańskim i właśnie polskim. Jeszcze 250$ tysięcy i "we will be adding a Linux version along with the Mac OS X version"  Widać, że wielce chcą się postarać dla fanów.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Adam
St. sierżant

Wiadomości: 479
|
 |
« Odpowiedz #17 : Marzec 17, 2012, 16:12:02 » |
|
Ja tylko dodam, że gra ukarze się także w języku polskim. OK, przekonali mnie, kupuję 
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Nightmaster
Nocny strażnik
St. chorąży - Redaktor

Wiadomości: 541
Betonowa konserwa i ten od rila
|
 |
« Odpowiedz #18 : Marzec 18, 2012, 04:52:52 » |
|
zabrzmi hipstersko, ale tak powinno wygladac robienie gier a nie to cale mainstrimowe guano... wreszcie cos dla graczy od graczy:-)
|
|
|
Zapisane
|
Co Cię nie zabije to zabije Cię co innego
|
|
|
Rezro
St. chorąży

Wiadomości: 4053
Why you people care so much where your souls are?
|
 |
« Odpowiedz #19 : Marzec 18, 2012, 17:46:24 » |
|
zabrzmi hipstersko, ale tak powinno wygladac robienie gier a nie to cale mainstrimowe guano... wreszcie cos dla graczy od graczy:-)
Bez przesady... rynek gier Indie rozwija się w ostatnich latach dość prężnie, a w ciągu ostatniej dekady było kilka projektów (nie tylko Aftershit) cRPG'ów które albo umarły śmiercią naturalną, albo po premierze przeszły bez echa jako produkty niszowe (bo cRPG takie już są, choć niektórym się wydaje inaczej... to że w złotej erze był to mainstreamowy gatunek to ewenement, a nie norma). Swoją drogą historia ewolucji tego gatunku jest dość pokrętna... gatunek ten wywodzi się z tekstowych gier przygodowych, później wraz z rozwojem grafiki (wpierw 2D, a potem 3D) i w związku z problemami licencyjnymi doprowadził do powstania FPS'ów (mówię to jak najbardziej na serio... strzelnianki są naturalną pochodną rozwoju czy też właściwie uproszczania labiryntowych cRPG'ów tzw. "Dungeon Crawler"... jak ktoś nie wierzy to niech porówna np. taką Ultimę Underworld z Hexen'em). Później w związku z przedefiniowaniem gatunku przez kilka grup programistów i fanów papierowych gier RPG w jednym (głownie Bioware i BIS) nastała złota era cRPG... która jednak szybko się skończyła gdyż nowa interpretacja była w gruncie rzeczy od początku niszowa i nie poddawała się mainstreamizacji (wybaczcie mi słowotwórstwo) jaka dotknęła cały ówczesny rynek gier PC (wcześniejsza popularność niektórych gatunków jak np. cRPG'ów, DC'ów i Rogali wynikała nie tyle z zapotrzebowania rynku, co z braku bardziej "rozrywkowych" gatunków, które w końcu zaczęły się na PC także pojawiać)... w końcu udało się co prawda opracować nieco bardziej popularną odmianę szerokopojętych gier RPG mianowicie pojawiły się gry Action RPG (w gruncie rzeczy wciąż dość niszowe jak na mainstream, a zajmują się nimi głownie wciąż Bioware, Pirania Bites i tfu Bethesda... bo BIS zdechł z powodu głupoty Intera odradzając się ostatecznie jako Obsydian), oraz cała masa innych dziwnych krzyżówek jakie się przez ten czas wypleniły (znane ogólnie jako gry RPG)... szczególnie że ostatnich latach gatunki gier akcji jakie się z cRPG wyłoniły jak np. Strzelaniki i Slashery zaczęły ponownie wracać do korzeni rozbudowując się o liczne elementy pierwotnego gatunku (swoisty chichot losu).
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
|