Autor Wątek: Dyskusja oraz pomoc do modułu Aurelinusa  (Przeczytany 169834 razy)

Pavlovic

  • St. kapral
  • *
  • Wiadomości: 36
Odp: Dyskusja oraz pomoc do modułu Aurelinusa
« Odpowiedź #360 dnia: 08 Listopada 2012, 16:33:38 »
polecam moduł do FNV, jest bardziej rozwinięty niż ten do F3

Jakoś nie ciągnie mnie do FNV... Klimat o wiele bardziej podoba mi się w F3, ale chętnie poczytam o zmianach... Mógłbyś pokierować...? No i mam pytanie odnośnie modułu do FNV, czy działa on z dodatkiem Project Nevada?

Aurelinus

  • Moderator
  • *
  • Wiadomości: 625
    • Mój miniblog tematyczny
Odp: Dyskusja oraz pomoc do modułu Aurelinusa
« Odpowiedź #361 dnia: 08 Listopada 2012, 20:29:39 »
polecam moduł do FNV, jest bardziej rozwinięty niż ten do F3

Jakoś nie ciągnie mnie do FNV... Klimat o wiele bardziej podoba mi się w F3, ale chętnie poczytam o zmianach... Mógłbyś pokierować...? No i mam pytanie odnośnie modułu do FNV, czy działa on z dodatkiem Project Nevada?
Główny moduł działa, pozostałe (sprzęt i rebalans) nie. Tzn. możesz dość spokojnie zainstalować "Project Nevada - Core" i najprawdopodobniej "Project Nevada - Cyberware", pozostałych na pewno nie. Ale to moduł na NVSE, instalacja wyłącznie na własną odpowiedzialność.

Darek94PL

  • Wiadomości: 1
Odp: Dyskusja oraz pomoc do modułu Aurelinusa
« Odpowiedź #362 dnia: 14 Września 2014, 09:19:44 »
Witam!
Mam falluta 3 goty i po wgraniu tej paczki modów mam same problemy. Już na samym początku gry jest problem z włosami tej dziewczyny, córki nadzorcy. Jej włosy mają różne kolory. Niekiedy również trupy radrakanów stają się fioletowe jak by nie miały tekstury. Nowe perki nie mają ikon oraz niektóre przedmioty, pojawia się napis not fund itp. Do tego gra dość często się wiesza. Nie wiem co robię źle, może czegoś nie zrobiłem przy wgraniu moda dlatego też proszę o pomoc.

Zamieszczam screena:


Co do tych znaków to wyłączyłem ArchiveInvalidation by sprawdzić czy coś to zmieni.
« Ostatnia zmiana: 15 Września 2014, 13:52:21 wysłana przez Darek94PL »

Pavlovic

  • St. kapral
  • *
  • Wiadomości: 36
Odp: Dyskusja oraz pomoc do modułu Aurelinusa
« Odpowiedź #363 dnia: 22 Września 2014, 09:44:02 »
Poczytaj kilka stron wcześniej. Sam miałem problemy a było to spowodowane niepoprawną kolejnością wczytywania w FOMM.
Tak apropo, to sam mam problem. Sformatowałem sobie dysk w kompie, świeży system itp. Problem pojawia się przy instalacji FOMM. Potrzeba NET w wersji 4.0 natomiast ja przeglądając Windows Update widze zainstalowaną wersję 3.5 i w żaden sposób nie mogę tego aktualizować bo system nie widzi nic nowego. Macie jakiś sposób na obejście tego?
« Ostatnia zmiana: 22 Września 2014, 09:47:16 wysłana przez Pavlovic »

Aurelinus

  • Moderator
  • *
  • Wiadomości: 625
    • Mój miniblog tematyczny
Odp: Dyskusja oraz pomoc do modułu Aurelinusa
« Odpowiedź #364 dnia: 23 Września 2014, 01:49:38 »
Witam!
Mam falluta 3 goty i po wgraniu tej paczki modów mam same problemy. Już na samym początku gry jest problem z włosami tej dziewczyny, córki nadzorcy. Jej włosy mają różne kolory. Niekiedy również trupy radrakanów stają się fioletowe jak by nie miały tekstury. Nowe perki nie mają ikon oraz niektóre przedmioty, pojawia się napis not fund itp. Do tego gra dość często się wiesza. Nie wiem co robię źle, może czegoś nie zrobiłem przy wgraniu moda dlatego też proszę o pomoc.

Co do tych znaków to wyłączyłem ArchiveInvalidation by sprawdzić czy coś to zmieni.
Archive Invalidator musi być włączony, a efekt, który widzisz to skutek niepoprawnej kolejności modułów. Jeśli mam ci pomóc to muszę widzieć screen z FOMM z kolejnością modułów lub sam je ustaw tak, jak na załączonym w paczce screenie.

Pavlovic

  • St. kapral
  • *
  • Wiadomości: 36
Odp: Dyskusja oraz pomoc do modułu Aurelinusa
« Odpowiedź #365 dnia: 23 Września 2014, 11:41:07 »
Ludzie, Super Mutant Overlord. Feral Ghoul coś tam. Jacyś super żołnierze enklawy i kompanii szpona, a na dodatek trójwiązkowy laser w rękach tego pierwszego. O co tu chodzi? Załatwić tych diabłów sie nie da. Cały magazynek w łeb ledwie 1/3 hp im zabiera a mnie ściągnie na dwa-trzy strzały z tego lasera. Gdyby to był jakiś boss spotykany 2-3 razy w grze tak jak behemoth, idzie zrozumieć, ale trzeba ich zabić więcej razy, bo stoją na drodze w głównym wątku. Rozumiem, że to są "eksperymenty" związane z DLC? Czy odznaczenie tego w opcjach launchera wystarczy żeby gra wróciła do podstawki? Pytam tutaj, bo moduł Aurelinusa chyba nie był przewidziany do tego typu starć. Wiem, że można sie skradać, ale tylko jeśli ma się rozwiniętą tą umiejętność.

Kiedyś pisałem o problemie z szybkim poruszaniem sie postaci. Dalej mam ten problem. Teraz kolejność wczytywania została zachowana. Wszystko jak w readme instalacyjnym oraz tak jak na załączonym screenie. Zainstalowałem, wgrałem moda, dopiero później doinstalowałem pliki dla dlc. Myślałem, że pomoże. Reinstall. Druga próba zakończyła się podobnie, z tym że rozpocząłem grę bez modułu i postacie poruszały się normalnie. Wgrałem moda - problem wrócił. Zdenerwowany pobrałem pirata GOTY... Wybaczcie, tylko w celach testowych. Problem pozostał. Pobrałem pakę modów od nowa (może coś zmieszałem w wersjach). Reinstall. :@ Problem nie ustąpił. Grać się da, ale obserwowanie tych nerwowo drepczących ludzi...  :cnsd Pomijam fakt, że zanim zdąże wyjąć broń, leże. Nie zaobserwowałem innych problemów. Wszystko pozostałe jest na swoim miejscu.
« Ostatnia zmiana: 26 Września 2014, 23:49:04 wysłana przez Pavlovic »

Pavlovic

  • St. kapral
  • *
  • Wiadomości: 36
Odp: Dyskusja oraz pomoc do modułu Aurelinusa
« Odpowiedź #366 dnia: 27 Września 2014, 18:51:20 »
Nikt już tu nie zagląda?  :(

Aurelinus

  • Moderator
  • *
  • Wiadomości: 625
    • Mój miniblog tematyczny
Odp: Dyskusja oraz pomoc do modułu Aurelinusa
« Odpowiedź #367 dnia: 08 Listopada 2014, 19:49:25 »
Zbyt wcześnie pojawiające się postaci z Enklawy to skutek zastosowania DLC (tego z Enklawą i zmienionym zakończeniem). Teoretycznie mod kompatybilizujące do DLC powinien to wyłączać.

tamuzyn

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 1
Odp: Dyskusja oraz pomoc do modułu Aurelinusa
« Odpowiedź #368 dnia: 22 Maja 2022, 00:06:50 »
Cześć.
Potrzebuję odrobiny wsparcia i Twojej pomocy żeby przeżyć przygodę raz jeszcze.
Plik: ArchiveInvalidation Invalidated!.exe nie potrafi odnaleźć katalogu z F3. Pewnie to problem zgodności, ale primo nie znam się, a secundo starałem się, ale się nie udało... MateBook D15 basic
No i miewam niewidzialne postaci. Pomóż proszę, bo chyba czas wskrzesić Twój mod, by nie pozostał już tylko historią.

Przy okazji, dziękuję za Twoją pracę. Kiedyś tego nie doceniałem aż tak, ale teraz przy dzieciach... doceniam.
Daj się, proszę, oderwać od pampersów choć w sobotni wieczór. :)
Dziękuję i pozdrawiam,
ja

dziadekz

  • Kapral
  • *
  • Wiadomości: 39
Odp: Dyskusja oraz pomoc do modułu Aurelinusa
« Odpowiedź #369 dnia: 26 Czerwca 2023, 12:06:53 »
I jak, udało się rozwiązać temat?
« Ostatnia zmiana: 06 Sierpnia 2023, 09:20:47 wysłana przez Squonk »