Ludzie, Super Mutant Overlord. Feral Ghoul coś tam. Jacyś super żołnierze enklawy i kompanii szpona, a na dodatek trójwiązkowy laser w rękach tego pierwszego. O co tu chodzi? Załatwić tych diabłów sie nie da. Cały magazynek w łeb ledwie 1/3 hp im zabiera a mnie ściągnie na dwa-trzy strzały z tego lasera. Gdyby to był jakiś boss spotykany 2-3 razy w grze tak jak behemoth, idzie zrozumieć, ale trzeba ich zabić więcej razy, bo stoją na drodze w głównym wątku. Rozumiem, że to są "eksperymenty" związane z DLC? Czy odznaczenie tego w opcjach launchera wystarczy żeby gra wróciła do podstawki? Pytam tutaj, bo moduł Aurelinusa chyba nie był przewidziany do tego typu starć. Wiem, że można sie skradać, ale tylko jeśli ma się rozwiniętą tą umiejętność.
Kiedyś pisałem o problemie z szybkim poruszaniem sie postaci. Dalej mam ten problem. Teraz kolejność wczytywania została zachowana. Wszystko jak w readme instalacyjnym oraz tak jak na załączonym screenie. Zainstalowałem, wgrałem moda, dopiero później doinstalowałem pliki dla dlc. Myślałem, że pomoże. Reinstall. Druga próba zakończyła się podobnie, z tym że rozpocząłem grę bez modułu i postacie poruszały się normalnie. Wgrałem moda - problem wrócił. Zdenerwowany pobrałem pirata GOTY... Wybaczcie, tylko w celach testowych. Problem pozostał. Pobrałem pakę modów od nowa (może coś zmieszałem w wersjach). Reinstall.
Problem nie ustąpił. Grać się da, ale obserwowanie tych nerwowo drepczących ludzi...
Pomijam fakt, że zanim zdąże wyjąć broń, leże. Nie zaobserwowałem innych problemów. Wszystko pozostałe jest na swoim miejscu.