Autor Wątek: Dyskusja oraz pomoc do modułu Aurelinusa  (Przeczytany 170636 razy)

Holden

  • Major
  • *
  • Wiadomości: 1572
Odp: Dyskusja oraz pomoc do modułu Aurelinusa
« Odpowiedź #60 dnia: 25 Marca 2009, 12:54:27 »
hmm pograłem chwilkę i jest bardzo fajnie tylko mam pewne zastrzeżenia, chodzi mi o brak infa przy:

- niektórych perkach np drobna budowa czy mięśniak o tym co one właściwie dają.
- brak infa przy broniach jakiego są rodzaju, np M60 pewnie jest bronią ciężką no ale nie powinno być to kwestią przypuszczeń ;p
« Ostatnia zmiana: 25 Marca 2009, 13:03:33 wysłana przez Holden »

Aurelinus

  • Moderator
  • *
  • Wiadomości: 625
    • Mój miniblog tematyczny
Odp: Dyskusja oraz pomoc do modułu Aurelinusa
« Odpowiedź #61 dnia: 25 Marca 2009, 14:11:24 »
hmm pograłem chwilkę i jest bardzo fajnie tylko mam pewne zastrzeżenia, chodzi mi o brak infa przy:

- niektórych perkach np drobna budowa czy mięśniak o tym co one właściwie dają.
- brak infa przy broniach jakiego są rodzaju, np M60 pewnie jest bronią ciężką no ale nie powinno być to kwestią przypuszczeń ;p
1. Opisy są żywcem z Fallout 2, tam też nie było takich szczegółów... Generalnie mam to w programie, ale to wtórna sprawa tak "at all".

2. Nie ma za bardzo gdzie dodać takiego szczegółowego info, musisz zdać się na intuicję, ale chyba "karabin maszynowy" i "szturmowy" to nie to samo...? De facto polska nomenklatura używa nazw (jest na to norma) Karabin i Karabinek, i ew. subkarabinek... oj, wtedy dopiero byłoby narzekanie...
« Ostatnia zmiana: 25 Marca 2009, 14:13:51 wysłana przez Aurelinus »

Holden

  • Major
  • *
  • Wiadomości: 1572
Odp: Dyskusja oraz pomoc do modułu Aurelinusa
« Odpowiedź #62 dnia: 25 Marca 2009, 14:19:41 »
Spoko, posłużę się schronowym działem o broniach FT i jeżeli wszystko jest tak samo to problemu nie ma.

W poprzednich częściach zaznaczając traitsa (bo nie były to perki) można było zobaczyć efekt w specialu więc brak infa nie był problemem, szczerze powiem jak mi stuknął drugi poziom nie wiedziałem co wybrać.

No ale to szczegóły bo gra się świetne - ja ofc na poziomie bardzo trudnym i ci ochroniarze w krypcie dali mi nieźle popalić, do tej dwójki pod koniec nawet nie podszedłem tylko jak najszybciej uciekłem  :P


Aurelinus

  • Moderator
  • *
  • Wiadomości: 625
    • Mój miniblog tematyczny
Odp: Dyskusja oraz pomoc do modułu Aurelinusa
« Odpowiedź #63 dnia: 25 Marca 2009, 14:40:57 »
maszynowy = br. ciężka, szturmowy i inne = lekka, minigun chyba jesteś w stanie rozpoznać...? ;) Kategorie oczywiście zgodne (generalnie) z Fallout 2/T, o ile tam były.

Nie zapomnij się zaktualizować do wersji 2.07.04, bo cię supermutanty rozwałkują na ciacho, w wersji 2.07 wkradł się błąd przy "poprawianiu" stworzeń (GECK nic nie mówił że tak jak zrobiłem, to będą superman-supermutanty). :-[
« Ostatnia zmiana: 25 Marca 2009, 14:43:04 wysłana przez Aurelinus »

Holgin

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 6
Odp: Dyskusja oraz pomoc do modułu Aurelinusa
« Odpowiedź #64 dnia: 25 Marca 2009, 17:02:57 »
po zaktualizowaniu do 2.07.04 w miejscu stolików i innych śmieci mam wykrzykniki. Granie od nowa nie działa, mam reinstalowac gre?
Mam patch 1,35 PL i moduł 2.07

pawelx

  • St. sierżant sztab.
  • *
  • Wiadomości: 117
Odp: Dyskusja oraz pomoc do modułu Aurelinusa
« Odpowiedź #65 dnia: 25 Marca 2009, 19:16:05 »
Mam takie pytanie czy niemożna zmienić coś w skryptach żeby nasz towarzysz używał stimpaków podczas walki ?

Satan

  • Zbanowany
  • *
  • Wiadomości: 986
Odp: Dyskusja oraz pomoc do modułu Aurelinusa
« Odpowiedź #66 dnia: 25 Marca 2009, 19:18:55 »
A przypadkiem już w podstawce nie uzywał...?
Użytkownik został zbanowany.

Aurelinus

  • Moderator
  • *
  • Wiadomości: 625
    • Mój miniblog tematyczny
Odp: Dyskusja oraz pomoc do modułu Aurelinusa
« Odpowiedź #67 dnia: 26 Marca 2009, 08:36:31 »
po zaktualizowaniu do 2.07.04 w miejscu stolików i innych śmieci mam wykrzykniki. Granie od nowa nie działa, mam reinstalowac gre?
Mam patch 1,35 PL i moduł 2.07
Uruchomiłeś ArchiveInvalidation Invalidated!.exe? Zanim pomyślę co dalej, przerzuć jeszcze raz cały 2.07 do Data, a potem najnowszą aktualizację 2.07.05 (dziś rano ją wypuściłem). Aktywuj ww. plik i usuń plik ArchiveInvalidation.txt.

Aurelinus

  • Moderator
  • *
  • Wiadomości: 625
    • Mój miniblog tematyczny
Odp: Dyskusja oraz pomoc do modułu Aurelinusa
« Odpowiedź #68 dnia: 26 Marca 2009, 08:38:32 »
Mam takie pytanie czy niemożna zmienić coś w skryptach żeby nasz towarzysz używał stimpaków podczas walki?
Można, ale najprawdopodobniej, podczas jednej walki zużyliby cały zapas (stimpaki działają "na czas", więc zużywaliby je bez opamiętania).

A przypadkiem już w podstawce nie uzywał...?
Nie, nie używali, ale okazyjnie niektórym można było dać, np. Sidney lub Ochłapowi. Regularni towarzysze byli od zawsze regenerowani po każdej walce. Widocznie już BTH miało kłopoty z ww. problemem.
« Ostatnia zmiana: 26 Marca 2009, 09:42:18 wysłana przez Aurelinus »

pawelx

  • St. sierżant sztab.
  • *
  • Wiadomości: 117
Odp: Dyskusja oraz pomoc do modułu Aurelinusa
« Odpowiedź #69 dnia: 26 Marca 2009, 12:28:34 »
Regularni towarzysze byli od zawsze regenerowani po każdej walce. Widocznie już BTH miało kłopoty z ww. problemem.
To rozwianie pewną wadę. Jeżeli trwa za długo i jest dużo wrogów to towarzysz niema szans na przeorzcie.

Satan

  • Zbanowany
  • *
  • Wiadomości: 986
Odp: Dyskusja oraz pomoc do modułu Aurelinusa
« Odpowiedź #70 dnia: 26 Marca 2009, 16:08:54 »
Tym bardziej, że dogmeat rzuca się na supermutanty masterów....
Użytkownik został zbanowany.

Aurelinus

  • Moderator
  • *
  • Wiadomości: 625
    • Mój miniblog tematyczny
Odp: Dyskusja oraz pomoc do modułu Aurelinusa
« Odpowiedź #71 dnia: 26 Marca 2009, 16:54:04 »
Regularni towarzysze byli od zawsze regenerowani po każdej walce. Widocznie już BTH miało kłopoty z ww. problemem.
To rozwianie pewną wadę. Jeżeli trwa za długo i jest dużo wrogów to towarzysz niema szans na przeżycie.
Ze stimpakami miałby niewiele większe, albo i wcale.

Satan

  • Zbanowany
  • *
  • Wiadomości: 986
Odp: Dyskusja oraz pomoc do modułu Aurelinusa
« Odpowiedź #72 dnia: 26 Marca 2009, 20:46:14 »
Eeee? Stimpaki to najlepszy środek elczniczy w grze i jest świetny. Nie raz mi uratował dupę.
Użytkownik został zbanowany.

Aurelinus

  • Moderator
  • *
  • Wiadomości: 625
    • Mój miniblog tematyczny
Odp: Dyskusja oraz pomoc do modułu Aurelinusa
« Odpowiedź #73 dnia: 26 Marca 2009, 21:32:51 »
Eeee? Stimpaki to najlepszy środek elczniczy w grze i jest świetny. Nie raz mi uratował dupę.
Ale w module, tak jak w Fallout 2 nie działa magicznie, tylko przywraca 1-2 PŻ na sekundę, zanim HP by skoczyło takiemu followersowi, zeżarłby wszystko co ma. W Fallout 2 traciłeś na to sporo rund w walce. Nie sądze też, by w vanilii ten magiczny, kretyński efekt był aż tak różny w tym wypadku.

Szakal119

  • St. chorąży sztab.
  • *
  • Wiadomości: 392
Odp: Dyskusja oraz pomoc do modułu Aurelinusa
« Odpowiedź #74 dnia: 27 Marca 2009, 10:27:44 »
W F2 wystarczyło tylko wejść do ekwipunku i można było zażyć tyle stimpaków ile było potrzeba, a także przeładować broń (mając perka traciło się na tym tylko dwa punkty akcji, normalnie cztery) :). Po za tym ich efekt może nie działał natychmiast, ale wystarczająco szybko, zwłaszcza zważywszy, że walka toczyła się w TURACH :P . Nie wiem jak jest w najnowszej wersji moda, ale w tej wersji moda z którym ja grałem stimpaki działały strasznie powoli, ich używanie w trakcie walki praktycznie mijało się z celem...

Aurelinus

  • Moderator
  • *
  • Wiadomości: 625
    • Mój miniblog tematyczny
Odp: Dyskusja oraz pomoc do modułu Aurelinusa
« Odpowiedź #75 dnia: 27 Marca 2009, 11:07:05 »
stimpaki działały strasznie powoli, ich używanie w trakcie walki praktycznie mijało się z celem...
I tak pozostanie. Klasyka nie zawsze oznacza "coś dobrego". Poza tym jest różny system rozgrywki, gdyby ktoś nie zauważył. 8)

Szakal119

  • St. chorąży sztab.
  • *
  • Wiadomości: 392
Odp: Dyskusja oraz pomoc do modułu Aurelinusa
« Odpowiedź #76 dnia: 27 Marca 2009, 11:22:42 »
Klasyka nie zawsze oznacza "coś dobrego".

I tu się właśnie NIE zgadzamy :).

Poza tym jest różny system rozgrywki, gdyby ktoś nie zauważył. 8)

Serio?  :D

Satan

  • Zbanowany
  • *
  • Wiadomości: 986
Odp: Dyskusja oraz pomoc do modułu Aurelinusa
« Odpowiedź #77 dnia: 27 Marca 2009, 14:22:20 »
Klasyka nie zawsze oznacza "coś dobrego".

I tu się właśnie NIE zgadzamy :).

W takim razie wyrzuć kompa przez okno i leć na giełdę kupić sobie Commodore'a. W końcu klasyczny, więc lepszy niż PC czy inne PS3 :P
Użytkownik został zbanowany.

Holgin

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 6
Odp: Dyskusja oraz pomoc do modułu Aurelinusa
« Odpowiedź #78 dnia: 27 Marca 2009, 20:36:38 »
ok, wrzucenie od nowa moda pomogło, ale mam inny problem, związany z rozgrywką. Otóż denerwuje mnie bardzo ilość exp które dostaje w walce. Jak na razie NIGDY nie dostałem więcej jak 5 PD. Robię wszystkie zadania które mogę, ale problemem było dla mnie wbicie lvl 3  a o 4 mogę marzyc. Bardziej opłaca mi się łazić po pustkowiach i odkrywać lokacje niż walczyć - efekt ten sam, a amunicji nie tracę. Myślę ze za zabicie bandyty z bronią o obrażeniach 50 exp powinien być większy. Nie wiem czy to błąd czy celowe, ale IMO można by to zmienić.

btw - też uważam, że stimpaki powinny leczyć od razu, jak w F1/2.

Aurelinus

  • Moderator
  • *
  • Wiadomości: 625
    • Mój miniblog tematyczny
Odp: Dyskusja oraz pomoc do modułu Aurelinusa
« Odpowiedź #79 dnia: 27 Marca 2009, 21:51:39 »
Myślę ze za zabicie bandyty z bronią o obrażeniach 50 exp powinien być większy. Nie wiem czy to błąd czy celowe, ale IMO można by to zmienić.

btw - też uważam, że stimpaki powinny leczyć od razu, jak w F1/2.
Nikt nie powiedział, że w wyniku gry z dodatkiem masz osiągnąć 20 poziom, ani nie jest on ukierunkowany na strzelanie do wszystkiego co się rusza. Właśnie masz odkrywać, robić questy, łamać zamki i kompy itp, za co jest odp. ilośc XP.
Co do stimpaków - już mówiłem, efekt w Fallout 2 był nierealistyczny, bzdurny i przeznaczony dla lam ::), ale - przy okazji kosztował min. 2 PA, tu nie miał żadnych ograniczeń. Nie ma mowy o zmianie, bo macie walczyć z głową, a nie łykać 50 stimpaków i nosić ich 500 sztuk.