Może do jutra zdążę...:
1. Quest z uwolnieniem dzieci trzeba będzie zrobić "ręcznie" tzn. odprowadzić całą trójkę do Latarenki. Koniec nieśmiertelności dzieci wogóle.
2. Po wyjściu z krypty 112 trzeba będzie odprowadzić starego do Pomnika Jeffersona też ręcznie i też nie będzie już nieśmiertelny.
3. Szybka podróż przez mapę będzie teraz wiązać się z ryzykiem "nadziania się" na nieoczekiwanych przeciwników...
4. Rozszerzona lista upgradowanej broni u Moiry, być może zdążę z możliwością rozbierania broni i odzyskiwania komponentów.
5. Przywrócona oryginalna zawartość questu "Niepewna przyszłość" (a dokładniej sprawy związane z Colinem Moriartym i opowieścią Jericho)
6. Pistolet smg MP7 w kilku odmianach
7. Strzelba bojowa zastąpiona strzelbą Winchester City-Killer (wreszcie się pojawił), a model strzelby zastąpi niedany model Tommyguna
8. Nowy, duży zestaw ubrań codziennych NPCów dla urozmaicenia
9. Poprawiony hełm i czapka komandosa (oryginalne, retexturowane i przywrócone do gry przez Mła wcześniej, ale zwalone), poprawiony karabin MSG 90 (rzucanie na ziemię)
10. Nowy Perk "ulepszony krytyk" - 3 rangi po 5%, oddzielony od Człowieka-Demolki, przywrócony Perk "Rewolwerowiec" o ile przy tworzeniu postaci wybrana została Jednoręczność. Jednoręczność blokuje dostęp do Perku "Komandos", i viceversa.
11. Zniesione ograniczenie noszenia Pancerzy wspomaganych, zamiast tego, część udogodnień w nich zawartych będzie wymagała zdobycia przeszkolenia (zwiększenie wagi, bonusy do strzelania, percepcji, ew. komputera pokładowego i odporności na obrażenia).
12. Ilość zdobywanych punktów umiejętności przy awansie jest teraz ograniczona do poziomu inteligencji = max 10 + 3 z perka = 13
13. Ilość postaci w drużynie = CHAx3 = inne ograniczenia (np. karmy, konfliktu charakterów i celów)
14. Być może pojawią się już nowe postaci i budynki.