Autor Wątek: Dyskusja oraz pomoc do modułu Aurelinusa  (Przeczytany 170655 razy)

Aurelinus

  • Moderator
  • *
  • Wiadomości: 625
    • Mój miniblog tematyczny
drobna postura - czyli w zasadzie jest równa dwóm punktom siły, co daje w zamian?
Zręczność +2 i +5 do skradania, które dodałem w wersji 2.06.

Poza tym w grze można znaleźć ubiór i sprzęt przeznaczony dla tego typu postaci, nie gorszy niż pancerz Reilly, nie mówiąc o tym, że 2 pkt. siły można zdobyć nie kiwając niemal palcem..., więc w cziom dieła?

zmuszasz graczy, żeby trzymali towarzyszy i wszystkie zdobycze dawali im.
Przeczysz sam sobie w dużej mierze - skoro decydujesz się na drobną posturę, to powinieneś założyć, że możesz potrzebować przynajmniej tragarzy, jeśli nie wsparcia ogniowego. Na tym polegają gry cRPG - musisz wybierać i ponosić tego konsekwencje - w innym wypadku masz grę taką jak Wiedźmin, Fallout 3 czy Mass Effect - zajefajne, ale to nie są prawdziwe cRPG, bo nie "odgrywasz żadnej roli", ale jesteś prowadzony za rączkę przy pomocy instrukcji od młotka.
Idąc na siłownię możesz spodziewać się takich lub innych efektów, ale nie wiesz dokładnie czy złamiesz kręgosłup, napakujesz klatę czy przejdzie ci chęć po jednej wizycie... czyż nie?
« Ostatnia zmiana: 21 Lutego 2009, 19:01:24 wysłana przez Aurelinus »

Szakal119

  • St. chorąży sztab.
  • *
  • Wiadomości: 392
Po wypiciu wódki nie mogę pozbyć się minusa do inteligencji. Odpoczynek nic nie daje. Próbowałem spać, czekać nawet całe dnie i nic. Przechodziłem z lokacji do lokacji, wczytywałem grę, bez rezultatów.

pawelx

  • St. sierżant sztab.
  • *
  • Wiadomości: 117
Tak wygląda bikini na facecie. Działa prawie jak stealth boy, ale prawie robi wielką różnice. ;) 


Aurelinus

  • Moderator
  • *
  • Wiadomości: 625
    • Mój miniblog tematyczny
Tak wygląda bikini na facecie. Działa prawie jak stealth boy, ale prawie robi wielką różnice.
Nie ma męskiej wersji, dam inne ubranie instead.

Po wypiciu wódki nie mogę pozbyć się minusa do inteligencji. Odpoczynek nic nie daje. Próbowałem spać, czekać nawet całe dnie i nic. Przechodziłem z lokacji do lokacji, wczytywałem grę, bez rezultatów.
A jesteś pewien, że to nie efekt uzaleznienia lub innych powodów?
« Ostatnia zmiana: 22 Lutego 2009, 16:25:02 wysłana przez Aurelinus »

Szakal119

  • St. chorąży sztab.
  • *
  • Wiadomości: 392

Po wypiciu wódki nie mogę pozbyć się minusa do inteligencji. Odpoczynek nic nie daje. Próbowałem spać, czekać nawet całe dnie i nic. Przechodziłem z lokacji do lokacji, wczytywałem grę, bez rezultatów.
A jesteś pewien, że to nie efekt uzaleznienia lub innych powodów?


No właśnie nie jestem uzależniony. Leczenie uzależnienia nic nie daje. Cały czas mam w statystkach -1 do inteligencji i piszę, że to od alkoholu. Próbowałem uzależnić się od wódki i wyleczyć, ale to nic nie dało. Jedyny efekt jaki to dało to + 1 do charyzmy na stałe. Mam teraz -1 do inteligencji i +1 do charyzmy przez picie napojów wyskokowych.

Aurelinus

  • Moderator
  • *
  • Wiadomości: 625
    • Mój miniblog tematyczny
Mam teraz -1 do inteligencji i +1 do charyzmy przez picie napojów wyskokowych.
Uznaj to za rodzaj casuala, problem polega na tym, że ja w alkoholach wogóle nie grzebałem, nie wiem skąd sie to wzięło, ale znam dziwniejsze rzeczy wyskakujące w tej grze..., choć oczywiście efekt który otrzymałeś to zamierzony Perk w grze.

Szakal119

  • St. chorąży sztab.
  • *
  • Wiadomości: 392
To jest wkur*******  >:( . Grałem wcześniej parę razy i nic podobnego się nie zdarzyło, dopiero po zainstalowaniu moda. Grzebałeś jednak w środkach chemicznych, może to przez to? Aha i najpierw miałem minus 1 do inteligencji, a dopiero później pojawiło się plus 1 do charyzmy.

kat1000

  • Kapral
  • *
  • Wiadomości: 13
Grzebałeś jednak w środkach chemicznych, może to przez to?
Stało Ci się przez to coś strasznego?, zażyj mentany i po krzyku, takie stawianie sprawy jest nie fair z Twojej strony, które mogę zniechęcić Aurelinusa do "naprawienia i zrobienia tego czegoś" w F3.

Aurelinus

  • Moderator
  • *
  • Wiadomości: 625
    • Mój miniblog tematyczny
które może zniechęcić Aurelinusa do "naprawienia i zrobienia tego czegoś" w F3.
Nie, nie w tym rzecz, po prostu nie potrafie nic na to zaradzić, obejrzałem już odpowiednie pliki i nic tam ciekawego nie trafiłem.

A przyczyn może być całe mnóstwo, trzebaby powtórzyć experyment kilkakrotnie, by być pewnym, że to wina modułu (choć nie wiem jaka).

Szakal119

  • St. chorąży sztab.
  • *
  • Wiadomości: 392
Eh, dobra, będę musiał zacząć znów od wyjścia z krypty  :). W sumie daleko nie zaszedłem, ale trochę mi się nie chce  ;D  :P.

Grzebałeś jednak w środkach chemicznych, może to przez to?
Stało Ci się przez to coś strasznego?, zażyj mentany i po krzyku, takie stawianie sprawy jest nie fair z Twojej strony, które mogę zniechęcić Aurelinusa do "naprawienia i zrobienia tego czegoś" w F3.

Tylko zgłosiłem błąd. Po prostu chce żeby ten mod był jeszcze lepszy niż jest :).

Ps. A bug mnie osobiście irytuje  8).

Edit: Ale bez wyjazdów per osoba, proszę. (Aurel)
« Ostatnia zmiana: 22 Lutego 2009, 22:18:12 wysłana przez Aurelinus »

Aurelinus

  • Moderator
  • *
  • Wiadomości: 625
    • Mój miniblog tematyczny
Może do jutra zdążę...:

1. Quest z uwolnieniem dzieci trzeba będzie zrobić "ręcznie" tzn. odprowadzić całą trójkę do Latarenki. Koniec nieśmiertelności dzieci wogóle.
2. Po wyjściu z krypty 112 trzeba będzie odprowadzić starego do Pomnika Jeffersona też ręcznie i też nie będzie już nieśmiertelny.
3. Szybka podróż przez mapę będzie teraz wiązać się z ryzykiem "nadziania się" na nieoczekiwanych przeciwników...
4. Rozszerzona lista upgradowanej broni u Moiry, być może zdążę z możliwością rozbierania broni i odzyskiwania komponentów.
5. Przywrócona oryginalna zawartość questu "Niepewna przyszłość" (a dokładniej sprawy związane z Colinem Moriartym i opowieścią Jericho)
6. Pistolet smg MP7 w kilku odmianach
7. Strzelba bojowa zastąpiona strzelbą Winchester City-Killer (wreszcie się pojawił), a model strzelby zastąpi niedany model Tommyguna
8. Nowy, duży zestaw ubrań codziennych NPCów dla urozmaicenia
9. Poprawiony hełm i czapka komandosa (oryginalne, retexturowane i przywrócone do gry przez Mła wcześniej, ale zwalone), poprawiony karabin MSG 90 (rzucanie na ziemię)
10. Nowy Perk "ulepszony krytyk" - 3 rangi po 5%, oddzielony od Człowieka-Demolki, przywrócony Perk "Rewolwerowiec" o ile przy tworzeniu postaci wybrana została Jednoręczność. Jednoręczność blokuje dostęp do Perku "Komandos", i viceversa.
11. Zniesione ograniczenie noszenia Pancerzy wspomaganych, zamiast tego, część udogodnień w nich zawartych będzie wymagała zdobycia przeszkolenia (zwiększenie wagi, bonusy do strzelania, percepcji, ew. komputera pokładowego i odporności na obrażenia).
12. Ilość zdobywanych punktów umiejętności przy awansie jest teraz ograniczona do poziomu inteligencji = max 10 + 3 z perka = 13
13. Ilość postaci w drużynie = CHAx3 = inne ograniczenia (np. karmy, konfliktu charakterów i celów)
14. Być może pojawią się już nowe postaci i budynki.

pawelx

  • St. sierżant sztab.
  • *
  • Wiadomości: 117
W FT Działko Gaussa MEC jest silniejsze od M249 SAW, a u ciebie jest na odwrót Działko Gaussa MEC 175 a M249 SAW 201.
Przy 100 broni ciężkiej.

Ekspert Robotyki mógłby niwelować wpływ karmy na werbunek Sierżant RL-3.
« Ostatnia zmiana: 24 Lutego 2009, 11:20:32 wysłana przez pawelx »

Aurelinus

  • Moderator
  • *
  • Wiadomości: 625
    • Mój miniblog tematyczny
W FT Działko Gaussa MEC jest silniejsze od M249 SAW, a u ciebie jest na odwrót Działko Gaussa MEC 175 a M249 SAW 201.
Wnioskujesz to po rzeczywistych obrażeniach czy na podstawie tego, co podaje menu gry czyli zabugowaną, teoretyczną szybkostrzelność?

Satan

  • Zbanowany
  • *
  • Wiadomości: 986
Odp: Kolekcja modułów do polskiej wersji Fallout 3 w dawnym, dobrym duchu
« Odpowiedź #53 dnia: 13 Marca 2009, 10:12:18 »
No, nieźle, nieźle. Tylko interesuje mnie jedno: AK-112? Skąd wziął się w Ameryce, skoro nazwa wskazuje na rosyjskie pochodzenie? Przecież USA brzydzi się rosyjską techniką...

Ale wciąż nie jest on trudny... Na twoim miejscu utrudnił bym walkę, tzn. zmniejszył nasze obrażenia i zwiększył te zadawane przez przeciwników. Ogółem - dobra robota. Czekam na więcej :)
Użytkownik został zbanowany.

owsianka

  • Chorąży - Redaktor
  • *
  • Wiadomości: 109
  • Nuclear Zombie Penguin
Odp: Kolekcja modułów do polskiej wersji Fallout 3 w dawnym, dobrym duchu
« Odpowiedź #54 dnia: 13 Marca 2009, 10:41:10 »
Satan: http://www.forum.armacenter.pl/viewtopic.php?t=8327 można więc uznać że AK-112 też się liczy do serii AK-1XX :D

zmiany w obrażeniach nie będą fajne ;p to że musisz komuś palnąć 20 razy nie zwiększa realizmu :D lepiej by było:
1. utrudnić skradanie się
2. zwiększyć celność u przeciwników (w końcu są na zewnątrz dłużej niż my, chyba wiedzą co robią)
Zaprawdę powiadam wam! Nie podążajcie ścieżka Wielkiego Lansu!

Satan

  • Zbanowany
  • *
  • Wiadomości: 986
Odp: Kolekcja modułów do polskiej wersji Fallout 3 w dawnym, dobrym duchu
« Odpowiedź #55 dnia: 13 Marca 2009, 10:55:58 »
owsianka:
1. skradanie się bym właśnie ułatwił, bo przy skillu na 100% trudno jest się przekraść za plecami wroga.
2. zauważ, że nasza postać (oczywiście jeśli chcemy) w krypcie ćwiczyła z wiatrówki, więc też wie co robi :)

Co do obrażeń: nie chodzi mi o to żeby trzeba było w byle szczura 20 razy wypalić z Combat Shotguna, tylko żeby np. supermutka nie rozwalało się 4 strzałami z pistoletu 10mm (a przynajmniej nie na trybie bardzo trudnym) :)
Użytkownik został zbanowany.

owsianka

  • Chorąży - Redaktor
  • *
  • Wiadomości: 109
  • Nuclear Zombie Penguin
Odp: Kolekcja modułów do polskiej wersji Fallout 3 w dawnym, dobrym duchu
« Odpowiedź #56 dnia: 13 Marca 2009, 11:02:57 »
1. ułatwisz skradanie = częściej krytki, więc nawet jak obniżysz obrażenia to będziesz dalej marudził że za łatwo;
2. racja, zawodowcy ćwiczą na wiatówkach, potem z M4 się łatwiej wali;
3. a w co strzelasz? w głowę? mutki całego świata: dlaczego nie macie czaszek z metalu? wal w nogi, więcej zabawy będzie :D
Zaprawdę powiadam wam! Nie podążajcie ścieżka Wielkiego Lansu!

Holden

  • Major
  • *
  • Wiadomości: 1572
>>> Posty przeniesione do właściwego tematu, tamten istnieje w celach informacyjnych

no ale przecież byłą chińska inwazja na USA ;p Poza tym nie wierze żeby w stanach nie można było znaleźć każdej możliwej broni  Język

Aurelinus

  • Moderator
  • *
  • Wiadomości: 625
    • Mój miniblog tematyczny
Odp: Dyskusja oraz pomoc do modułu Aurelinusa
« Odpowiedź #58 dnia: 13 Marca 2009, 13:12:23 »
Co do broni - zapewniam was, że sprawdziłem wszystkie rodzaje pod kątem ew. możliwości wystepowania na terenie USA, chyba, że dana spluwa pochodzi z poprzednich, klasycznych wydań. Tym nie mniej AK-112 to przeróbka nazwy karabinu produkowanego w Chinach i exportowanego do Stanów (nazwy nie pomnę coś na Q). To samo dotyczy innych karabinów o rosyjskich korzeniach - wszystkie pod zmienioną nazwą i dostosowanym kalibrem występują na rynku cywilnym lub jako wyposażenie wojska/policji i niemal wszystkie są importowane z Chin. Np. Dragunov w USA jest sprzedawany jak NMD 86 i zasilany jest ammo 7,62 NATO.

Co do stopnia trudności, awansów, XP i leveli, to wersja 2.06.04 jest w zasadzie ostateczna. Satan mówi o wersjach dużo starszych (1.08/09 - 2.00), gdzie jeszcze co-nieco experymentowałem.

Satan

  • Zbanowany
  • *
  • Wiadomości: 986
Odp: Dyskusja oraz pomoc do modułu Aurelinusa
« Odpowiedź #59 dnia: 13 Marca 2009, 15:37:38 »
1. ułatwisz skradanie = częściej krytki, więc nawet jak obniżysz obrażenia to będziesz dalej marudził że za łatwo;
2. racja, zawodowcy ćwiczą na wiatówkach, potem z M4 się łatwiej wali;
3. a w co strzelasz? w głowę? mutki całego świata: dlaczego nie macie czaszek z metalu? wal w nogi, więcej zabawy będzie :D

A to róbta co chceta, na wszystko musicie mieć wytłumaczenie ;D
Użytkownik został zbanowany.