Trzynasty Schron - Postapokalipsa i Fallout
Czerwiec 27, 2019, 15:02:01 *
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Aktualności: Czy wiesz że... na Trzynastym Schronie wciąż działa system ankiet. Oddaj głos w aktualnej ankiecie
 
   Strona główna   Pomoc Kalendarz Zaloguj się Rejestracja  
Strony: 1 ... 17 18 [19]   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Dyskusja oraz pomoc do modułu Aurelinusa  (Przeczytany 107502 razy)
Pavlovic
Kapral
*
Wiadomości: 36


« Odpowiedz #360 : Listopad 08, 2012, 17:33:38 »

polecam moduł do FNV, jest bardziej rozwinięty niż ten do F3

Jakoś nie ciągnie mnie do FNV... Klimat o wiele bardziej podoba mi się w F3, ale chętnie poczytam o zmianach... Mógłbyś pokierować...? No i mam pytanie odnośnie modułu do FNV, czy działa on z dodatkiem Project Nevada?
Zapisane
Aurelinus
Moderator
*
Wiadomości: 584



WWW
« Odpowiedz #361 : Listopad 08, 2012, 21:29:39 »

polecam moduł do FNV, jest bardziej rozwinięty niż ten do F3

Jakoś nie ciągnie mnie do FNV... Klimat o wiele bardziej podoba mi się w F3, ale chętnie poczytam o zmianach... Mógłbyś pokierować...? No i mam pytanie odnośnie modułu do FNV, czy działa on z dodatkiem Project Nevada?
Główny moduł działa, pozostałe (sprzęt i rebalans) nie. Tzn. możesz dość spokojnie zainstalować "Project Nevada - Core" i najprawdopodobniej "Project Nevada - Cyberware", pozostałych na pewno nie. Ale to moduł na NVSE, instalacja wyłącznie na własną odpowiedzialność.
Zapisane
Darek94PL
Szeregowy
*
Wiadomości: 1


« Odpowiedz #362 : Wrzesień 14, 2014, 09:19:44 »

Witam!
Mam falluta 3 goty i po wgraniu tej paczki modów mam same problemy. Już na samym początku gry jest problem z włosami tej dziewczyny, córki nadzorcy. Jej włosy mają różne kolory. Niekiedy również trupy radrakanów stają się fioletowe jak by nie miały tekstury. Nowe perki nie mają ikon oraz niektóre przedmioty, pojawia się napis not fund itp. Do tego gra dość często się wiesza. Nie wiem co robię źle, może czegoś nie zrobiłem przy wgraniu moda dlatego też proszę o pomoc.

Zamieszczam screena:


Co do tych znaków to wyłączyłem ArchiveInvalidation by sprawdzić czy coś to zmieni.
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 15, 2014, 13:52:21 wysłane przez Darek94PL » Zapisane
Pavlovic
Kapral
*
Wiadomości: 36


« Odpowiedz #363 : Wrzesień 22, 2014, 09:44:02 »

Poczytaj kilka stron wcześniej. Sam miałem problemy a było to spowodowane niepoprawną kolejnością wczytywania w FOMM.
Tak apropo, to sam mam problem. Sformatowałem sobie dysk w kompie, świeży system itp. Problem pojawia się przy instalacji FOMM. Potrzeba NET w wersji 4.0 natomiast ja przeglądając Windows Update widze zainstalowaną wersję 3.5 i w żaden sposób nie mogę tego aktualizować bo system nie widzi nic nowego. Macie jakiś sposób na obejście tego?
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 22, 2014, 09:47:16 wysłane przez Pavlovic » Zapisane
Aurelinus
Moderator
*
Wiadomości: 584



WWW
« Odpowiedz #364 : Wrzesień 23, 2014, 01:49:38 »

Witam!
Mam falluta 3 goty i po wgraniu tej paczki modów mam same problemy. Już na samym początku gry jest problem z włosami tej dziewczyny, córki nadzorcy. Jej włosy mają różne kolory. Niekiedy również trupy radrakanów stają się fioletowe jak by nie miały tekstury. Nowe perki nie mają ikon oraz niektóre przedmioty, pojawia się napis not fund itp. Do tego gra dość często się wiesza. Nie wiem co robię źle, może czegoś nie zrobiłem przy wgraniu moda dlatego też proszę o pomoc.

Co do tych znaków to wyłączyłem ArchiveInvalidation by sprawdzić czy coś to zmieni.
Archive Invalidator musi być włączony, a efekt, który widzisz to skutek niepoprawnej kolejności modułów. Jeśli mam ci pomóc to muszę widzieć screen z FOMM z kolejnością modułów lub sam je ustaw tak, jak na załączonym w paczce screenie.
Zapisane
Pavlovic
Kapral
*
Wiadomości: 36


« Odpowiedz #365 : Wrzesień 23, 2014, 11:41:07 »

Ludzie, Super Mutant Overlord. Feral Ghoul coś tam. Jacyś super żołnierze enklawy i kompanii szpona, a na dodatek trójwiązkowy laser w rękach tego pierwszego. O co tu chodzi? Załatwić tych diabłów sie nie da. Cały magazynek w łeb ledwie 1/3 hp im zabiera a mnie ściągnie na dwa-trzy strzały z tego lasera. Gdyby to był jakiś boss spotykany 2-3 razy w grze tak jak behemoth, idzie zrozumieć, ale trzeba ich zabić więcej razy, bo stoją na drodze w głównym wątku. Rozumiem, że to są "eksperymenty" związane z DLC? Czy odznaczenie tego w opcjach launchera wystarczy żeby gra wróciła do podstawki? Pytam tutaj, bo moduł Aurelinusa chyba nie był przewidziany do tego typu starć. Wiem, że można sie skradać, ale tylko jeśli ma się rozwiniętą tą umiejętność.

Kiedyś pisałem o problemie z szybkim poruszaniem sie postaci. Dalej mam ten problem. Teraz kolejność wczytywania została zachowana. Wszystko jak w readme instalacyjnym oraz tak jak na załączonym screenie. Zainstalowałem, wgrałem moda, dopiero później doinstalowałem pliki dla dlc. Myślałem, że pomoże. Reinstall. Druga próba zakończyła się podobnie, z tym że rozpocząłem grę bez modułu i postacie poruszały się normalnie. Wgrałem moda - problem wrócił. Zdenerwowany pobrałem pirata GOTY... Wybaczcie, tylko w celach testowych. Problem pozostał. Pobrałem pakę modów od nowa (może coś zmieszałem w wersjach). Reinstall. O kurde! Problem nie ustąpił. Grać się da, ale obserwowanie tych nerwowo drepczących ludzi...  Cenzura Pomijam fakt, że zanim zdąże wyjąć broń, leże. Nie zaobserwowałem innych problemów. Wszystko pozostałe jest na swoim miejscu.
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 26, 2014, 23:49:04 wysłane przez Pavlovic » Zapisane
Pavlovic
Kapral
*
Wiadomości: 36


« Odpowiedz #366 : Wrzesień 27, 2014, 18:51:20 »

Nikt już tu nie zagląda?  Sad
Zapisane
Aurelinus
Moderator
*
Wiadomości: 584



WWW
« Odpowiedz #367 : Listopad 08, 2014, 20:49:25 »

Zbyt wcześnie pojawiające się postaci z Enklawy to skutek zastosowania DLC (tego z Enklawą i zmienionym zakończeniem). Teoretycznie mod kompatybilizujące do DLC powinien to wyłączać.
Zapisane
Strony: 1 ... 17 18 [19]   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Kanał RSS Trzynastego Schronu Trzynasty Schron na Twitterze Trzynasty Schron na Facebooku Trzynasty Schron na Tumblr Trzynasty Schron na Instagramie Postapokalipsa bez ograniczeń! Radia Trzynastego Schronu na TubaFM Trzynasty Schron na YouTube
Działa na MySQL Działa na PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2011, Simple Machines Prawidłowy XHTML 1.0! Prawidłowy CSS!