Trzynasty Schron - Postapokalipsa i Fallout
Czerwiec 15, 2019, 22:51:30 *
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Aktualności: Czy wiesz że... na Trzynastym Schronie wciąż działa system ankiet. Oddaj głos w aktualnej ankiecie
 
   Strona główna   Pomoc Kalendarz Zaloguj się Rejestracja  
Strony: [1] 2 3 ... 19   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Dyskusja oraz pomoc do modułu Aurelinusa  (Przeczytany 107078 razy)
Delvis
Kapral
*
Wiadomości: 30



« : Luty 08, 2009, 22:39:31 »

Temat dla wszystkich którzy mają pytania/problemy z modułem oraz do dyskusji.

Cytuj
Witam

Mam problem po wgraniu moda mozliwosc noszenia ciezarow spadla ale ciezar jaki mam w ekwipunku to ponad 1k.
« Ostatnia zmiana: Marzec 13, 2009, 12:56:36 wysłane przez Holden » Zapisane
Holden
Major
*
Wiadomości: 1572



« Odpowiedz #1 : Luty 08, 2009, 22:56:52 »

Temat dla wszystkich którzy mają pytania/problemy z modułem.

Temat został lekko zmoderowany, jeżeli niechcący usunąłem coś ważnego to przepraszam i proszę o ponowne napisanie ;p
« Ostatnia zmiana: Luty 09, 2009, 01:39:40 wysłane przez Holden » Zapisane
Aurelinus
Moderator
*
Wiadomości: 581



WWW
« Odpowiedz #2 : Luty 09, 2009, 01:03:41 »

Mam problem po wgraniu moda mozliwosc noszenia ciezarow spadla ale ciezar jaki mam w ekwipunku to ponad 1k.

W oryginalnym Fallout 1/2 już byś nie mógł się ruszać. Dopuszczalny ciężar jest odpowiedni do stopnia trudności gry. Wyrzuć/sprzedaj niepotrzebne śmieci. Cel modułu jest taki byś zastanowił się co w danym momencie może ci się przydać, wybrał sobie najlepszy dostępny pancerz do poziomu , na którym jesteś i planował. Jeśli potrzebujesz w ekwipunku 10 karabinów, 30 pancerzy bandytów, kupy złomu, sensorów i 2000 szt. amunicji, to taki jest skutek. Poza tym, możesz dokupić plecak, zainwestować w siłę, albo po prostu mieć jeden karabin, jeden pistolet i kilka granatów. Reszta zostaje w domku. Możesz tez przyłączyć zawsze kogoś do drużyny, będzie miał zajęcie...
Zapisane
Delvis
Kapral
*
Wiadomości: 30



« Odpowiedz #3 : Luty 09, 2009, 02:04:14 »

po wyrzuceniu wszyskiego z ekwipunku mam 43 punkty sily wykozystane nawet nie wiem na co to chyba sam pipboy tyle wazy;)
Zapisane
kuroliszek
Szeregowy
*
Wiadomości: 1


« Odpowiedz #4 : Luty 09, 2009, 11:08:32 »

Mam kilka pytań:) Zainstalowałem gre, później patcha 1.35PL i następnie wgrałem moda. Przy strzelaniu z widoku 3-osoby moje strzały padają troche w lewo. Przy przejściu na widoku 1-osoby, strzały padają lepiej(tzn. dokładniej). Czy tak ma być?? Czy cel poprawi się wraz ze wzrostem np. broni palnej?? I kolejne pytanko:) Wcześniej jak wgrywałem paczke o wysokiej rozdzielczości to pojawiały się opisy broni i innych przedmiotów po angielsku. Czy jak wgram tą paczke która jest zamieszona to będzie ona czysto do wersji polskiej?? Teraz z innej beczki! Poza tym maczka mod-ów jest super. Gre już raz przeszedłem, ale po tym jak zobaczyłem tą paczke ze zmianami, aż zachciało się grać. Szacunek:)! P.S. proszę o odpowiedź...
Zapisane
pawelx
Plutonowy
*
Wiadomości: 117



« Odpowiedz #5 : Luty 09, 2009, 13:33:35 »

po wyrzuceniu wszyskiego z ekwipunku mam 43 punkty sily wykozystane nawet nie wiem na co to chyba sam pipboy tyle wazy;)

w moim przypadku ciężar przeczytanej  książki lub zjedzonego jedzenia pozostawał.
Zapisane
Aurelinus
Moderator
*
Wiadomości: 581



WWW
« Odpowiedz #6 : Luty 09, 2009, 19:01:58 »

Wagę ma amunicja, leki, kapsle, w zasadzie wszystko (figurki, niektóre przedmioty questowe, które są w osobnej zakładce i nie da się ich wyrzucić).
Jeśli rzeczywiście macie taki efekt, pomimo kompletnie pustego ekwipunku, zawsze można sprawdzić, czy to samo macie zaczynając grę od nowa. Czasem (naprawdę rzadko) trzeba reinstalować z powodu smieci pozostałych po innych modułach, które mogą wywołać konflikt. Moduł zawiera kilkanaście zmienionych plików silnika, więc w pewnych sytuacjach granie od bieżącego sejwa przechodząc z czystej gry na moduł, może cos pokiełbasić (choć nie powinno, szybciej, gdy wcześniej były inne mody).

Niejasność tego problemu polega na tym, że jedyne co zrobiłem, to obniżyłem bazową wagę z 60 do 40.
Zapisane
umberto0077
Szeregowy
*
Wiadomości: 3



« Odpowiedz #7 : Luty 10, 2009, 03:15:04 »

U mnie występuje brak tekstur w obrzynie i coś czego nie umiem nazwać, by brzmiało nieśmiesznie Cheesy Mianowicie jest to wydobywanie się łuny światła z głowy syna szeryfa Megatony - Lucasa Simmsa Smiley


http://img155.imageshack.us/img155/3659/screenshot4fk3.jpg
brak tekstur

http://img155.imageshack.us/img155/2190/screenshot0kx3.jpg
czacha dymi Tongue
Zapisane
Aurelinus
Moderator
*
Wiadomości: 581



WWW
« Odpowiedz #8 : Luty 10, 2009, 17:35:53 »

U mnie występuje brak tekstur w obrzynie i coś czego nie umiem nazwać, by brzmiało nieśmiesznie Cheesy Mianowicie jest to wydobywanie się łuny światła z głowy syna szeryfa Megatony - Lucasa Simmsa

Obrzyn ma textury -zapomniałeś napisać, że efekt występuje tylko w pewnych pozycjach broni. Nic z tym nie zrobię, poza usunięciem textury HD i przywróceniem oryginalnej.

Co do Simmsa: nie mam pojęcia jakim cudem ma na głowie efekt flary - chodzi z nim czy tak ma jak siedzi?

Poza tym, nawet jeśli wyszło tak przypadkiem, to sposób komentarza trąci agresją; a nie powinieneś zakładać, że złośliwie wprowadzam w dodatku jakiekolwiek anomalie i jeśli bawi cię wyżywanie się na kimś nie do końca winnym - nie graj, nie ma obowiązku.
Błędy się zdarzają, stoi za tym kilkaset godzin mojej pracy, a ja jestem dostępny niemal non-stop i usuwam każdy napotkany błąd z pieczołowitością mrówki, jeśli jestem w stanie. Casual z głową Hardena jest dla mnie całkowitą nowością.

Zgłaszając błędy należy podawać chociaż minimum informacji o wersji modułu, czy gracie od nowa, jakie inne mody dodaliście (jeśli wogóle, jest to absolutnie niewskazane i wręcz wymaga konsultacji)
« Ostatnia zmiana: Luty 10, 2009, 19:51:28 wysłane przez Aurelinus » Zapisane
umberto0077
Szeregowy
*
Wiadomości: 3



« Odpowiedz #9 : Luty 11, 2009, 12:36:23 »

Na starcie - mam do Ciebie wielki szacunek za podjęcie się takiej pracy jakiej wymaga stworzenie tej kompilacji modów. Teraz pytanie - gdzie mój komentarz trąci agresją? Gdzie napisałem, że złośliwie wrzuciłeś te anomalie, bo nie widzę żebym coś takiego napisał. Nie wysnówaj pochopnych wniosów. Z góry thx, pokój.

Głowa Hardena świeciła gdy chodził po swoim mieszkaniu, gdy usiadł i siedział. Czy było tak przy rozmowie? Nie wiem, nie pomyślałem żeby sprawdzić.

Wersja MODa - Mod_Collection_Fallout3_PL_v2.04
Gram z modem od początku.
Brak dodanych innych modułów.
Zapisane
Aurelinus
Moderator
*
Wiadomości: 581



WWW
« Odpowiedz #10 : Luty 11, 2009, 18:08:59 »

Nie wysnuwaj pochopnych wniosów.
Wystarczyło wkleić screena bez zjadliwego komentarza o śmieszności, bo dla mnie to nie jest śmieszne i potrafi rozwalić po tylu godzinach pracy... Cry

Do tematu: Powinieneś kontrolnie sprawdzić czy tak masz zawsze, czy to tylko przypadek - wyjdź jeszcze raz z krypty (tylko wyjdź, jest od tego specjalny sejw) i pomaszeruj od razu do Hardena (zrób sobie backup sejwów albo w tym czasie nie zapisuj). Bardzo by mi to pomogło. Upewnij się, że moduł działa tzn. dopisz go do pliku INI zgodnie z instrukcją.
Zapisane
Aurelinus
Moderator
*
Wiadomości: 581



WWW
« Odpowiedz #11 : Luty 11, 2009, 23:13:20 »

po wyrzuceniu wszyskiego z ekwipunku mam 43 punkty sily wykozystane nawet nie wiem na co to chyba sam pipboy tyle wazy;)
w moim przypadku ciężar przeczytanej  książki lub zjedzonego jedzenia pozostawał.
Przy pomocy kilku osób pozwoliłem sobie sprawdzić o co chodzi - częściowo macie rację, po prostu skrypt od amunicji nie resetuje się poprawnie w pewnych okolicznościach. Jeśli tak jest, powinien to zrobić po ponownym wczytaniu gry lub zmianie lokacji. Generalnie przekładając amunicję do szafek, po zamknięciu menu działa, ale w innych okolicznościach czasem zawodzi. Undecided Mimo wszystko lepiej, że jest taka waga, niż żadna. Lips Sealed
Zapisane
Delvis
Kapral
*
Wiadomości: 30



« Odpowiedz #12 : Luty 12, 2009, 11:19:42 »

Grajac od nowa zauwazylem, ze teraz zeby sie wyleczyc mozna uzyc tylko medx z chemi. Proponowal bym zeby jedzenie tez dawalo troche hp ewentualnie zeby stimpack dawal pare punktow zycia jak to bylo w poprzednich czesciach na stale.
Zapisane
Aurelinus
Moderator
*
Wiadomości: 581



WWW
« Odpowiedz #13 : Luty 12, 2009, 21:46:46 »

Grajac od nowa zauwazylem, ze teraz zeby sie wyleczyc mozna uzyc tylko medx z chemi. Proponowal bym zeby jedzenie tez dawalo troche hp ewentualnie zeby stimpack dawal pare punktow zycia jak to bylo w poprzednich czesciach na stale.
Nazwa Med-X to skrót od specyfiku opartego na morfinie i jest bardziej sensowny do leczenia kończyn niż stimpaki. Tak też zostało to zmienione, a ponieważ sprawdza się, nie ma takiej potrzeby. Kończyny zawsze możesz wyleczyć przez spanie, żarcie nie działało tak nawet w oryginale, a co dopiero stimpaki których funkcję w tym zakresie przejął Med-X.
Zapisane
Delvis
Kapral
*
Wiadomości: 30



« Odpowiedz #14 : Luty 12, 2009, 21:56:51 »

Nie wiem nie chce nikogo obrazic, ale po takiej zmianie gra staje sie bardzo trudna przynajmniej jak dla mnie.
Zapisane
Aurelinus
Moderator
*
Wiadomości: 581



WWW
« Odpowiedz #15 : Luty 12, 2009, 22:56:21 »

Nie wiem nie chce nikogo obrazic, ale po takiej zmianie gra staje sie bardzo trudna przynajmniej jak dla mnie.

Przełącz na tryb "Łatwy". Tryb normalny jest *trudny*, przynajmniej dla tych, którzy nie mieli styczności z Fallout 1/2 lub Tactics... Takie też było założenie modułu. Tym nie mniej nie martw się, ja cały czas chodzę z obitą głową, złamana nogą... Czerpię z tego wiekszą przyjemność niż koszenie 150 supermutantów za pomocą pistoletu 10 mm... Prawda jest taka, że Fallout 3 w wersji BTH to instrukcja dla ułomnych. Tylko FPSowcy mogą się tym zachwycać...

Gra jest trudniejsza, bo wymaga pomysłu, zastanowienia się, doboru sprzętu do aktualnych potrzeb. Przyzwyczajenia z wersji podstawowej tutaj zwyczajnie się nie sprawdzają.
Zapisane
Delvis
Kapral
*
Wiadomości: 30



« Odpowiedz #16 : Luty 13, 2009, 00:30:08 »

juz to zrobilem a f1 i f2 gralem bardzo dawno temu
Zapisane
Rafian
Szeregowy
*
Wiadomości: 2



« Odpowiedz #17 : Luty 13, 2009, 01:16:43 »

A ja mam taki problem ze nie mam tekstur w broniach nie których w zwykłym widoku Tongue Wszystko inne jak na razie gra tylko to jest źle. Nie wiem może coś źle zrobiłem heh, może już było napisane co trzeba zrobić i nie doczytałem. Proszę o pomoc. Pozdrawiam....
Mam zainstalowanego Fallouta 3 Pl z Patchem 1.35 PL i modem Mod Collection Fallout3 PL v2.04 do tego jeszcze Fallout 3 - High Definition Pack v1.00 i Collection Fallout3PL HQ landscape



« Ostatnia zmiana: Luty 13, 2009, 01:18:57 wysłane przez Rafian » Zapisane

AMD Athlon 64X2 Dual Core 6000+ 3,11 GHZ
2GB-Ram Dual DDR3
Geforce 9800 GT 512 DDR3
750GB
Aurelinus
Moderator
*
Wiadomości: 581



WWW
« Odpowiedz #18 : Luty 13, 2009, 20:16:25 »

A ja mam taki problem ze nie mam tekstur w broniach nie których w zwykłym widoku Tongue Wszystko inne jak na razie gra tylko to jest źle. Nie wiem może coś źle zrobiłem heh, może już było napisane co trzeba zrobić i nie doczytałem. Proszę o pomoc. Pozdrawiam....
Mam zainstalowanego Fallouta 3 Pl z Patchem 1.35 PL i modem Mod Collection Fallout3 PL v2.04 do tego jeszcze Fallout 3 - High Definition Pack v1.00 i Collection Fallout3PL HQ landscape

Będzie problem z powodu High Definition Pack. Zapewne nie zauważyłeś, że zawiera on również textury broni i osobny plik ArchiveInvalidation.txt. Jeśli nie daj boże nadpisałeś nim mój plik, to wszystko będzie się kaszanić. Prawidłowa instalacja HD Packa jest skomplikowana, bo musisz z niej usunąć wszystkie pliki, które już są w modzie (min. textur broni) albo nie pozwolić by zostały nadpisane.

Spróbuj najpierw przywrócić plik ArchiveInvalidationz modułu i sprawdź, czy jest ok., ale szanse są niewielkie... jeśli pomogło, przerzuć ten sam plik z Landscape packa (rozumiem, że to ten który jest dostepny wraz z modułem) i na tym zakończ experymenty.

Jeśli nic to nie da będzie kłopot z usunięciem HD Packa, przed tobą trochę roboty...:

1. Zabezpiecz Zapisane stany gry
2. Odinstaluj grę i usuń wszystkie śmieci z folderu Gry
3. Zainstaluj grę ponownie, patch i potem moduł
4. Ew. dorzuć Landscape pack
5. Wczytaj Zapis i sprawdź teraz czy jest ok.
HD pack ew. należy dodać na końcu i nic nie nadpisywać (czytaj dalej na czerwono)!!!

Instalowanie HD Packa i innych dużych textur packów wymaga najpierw przanalizowania zawartości i nie instalowania tych, które mogłyby zostać nadpisane. Dodane pliki trzeba ręcznie dopisać do pliku ArchiveInvalidation.txt. Skopiowanie nic nie da, bo pojawią się podwójne wpisy i może być znowu problem (choć bardzo teoretycznie nie powinien).

Mogę jeszcze ew. sprawdzić u siebie, czy wszystko ok., ale musiałbyś mi podać, które bronie mają glitch, na screenie widzę chyba berettę...
« Ostatnia zmiana: Luty 13, 2009, 20:25:53 wysłane przez Aurelinus » Zapisane
Aurelinus
Moderator
*
Wiadomości: 581



WWW
« Odpowiedz #19 : Luty 16, 2009, 22:50:39 »

Udostępniłem wersję 2.05, szczegóły w podwieszonym wątku głównym.

Z powodu kilku drażniących błędów w wersji 2.04 usilnie zalecam zmianę wersji grającym, dostosowałem do niej również opcjonalny pakiet textur HD (usunięto migotanie obrzyna).

Mam nadzieję, że kłopoty z przyłączaniem różnych NPCów zostały naprawione, dodatkowo pojawi się ew. info o co im chodzi.
Przy okazji znalazłem kilka drobnych konfliktów, które powodowały problemy z Gorzką.
Zlikwidowałem migotanie obrzyna, ale wymusiło to modyfikację pliku Archiveinvalidation.txt, a co za tym idzie - paczki textur HD.
« Ostatnia zmiana: Luty 16, 2009, 23:17:40 wysłane przez Aurelinus » Zapisane
Strony: [1] 2 3 ... 19   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Kanał RSS Trzynastego Schronu Trzynasty Schron na Twitterze Trzynasty Schron na Facebooku Trzynasty Schron na Tumblr Trzynasty Schron na Instagramie Postapokalipsa bez ograniczeń! Radia Trzynastego Schronu na TubaFM Trzynasty Schron na YouTube
Działa na MySQL Działa na PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2011, Simple Machines Prawidłowy XHTML 1.0! Prawidłowy CSS!