Autor Wątek: Kolekcja modułów do Fallout 3 PL w dawnym, dobrym duchu (wątek informacyjny)  (Przeczytany 157710 razy)

Aurelinus

  • Moderator
  • *
  • Wiadomości: 625
    • Mój miniblog tematyczny
Odp: Kolekcja modułów do polskiej wersji Fallout 3 w dawnym, dobrym duchu
« Odpowiedź #40 dnia: 09 Kwietnia 2009, 09:11:07 »
Jest dostępna aktualizacja 2.07.08, która powinna rozwiązywać problem "niewidzialnych" postaci, przynajmniej znacznie go redukować.

Aurelinus

  • Moderator
  • *
  • Wiadomości: 625
    • Mój miniblog tematyczny
Odp: Kolekcja modułów do polskiej wersji Fallout 3 w dawnym, dobrym duchu
« Odpowiedź #41 dnia: 30 Kwietnia 2009, 00:19:32 »
Ponieważ porządkuję balans gry, postanowiłem zrobić krótką listę dostępnej broni w wersji 3; podaję tylko podstawowe modele i parametry; lista nie uwzględnia kilku innych drugorzędnych parametrów, ale nie spisałbym wtedy tego nigdy.

Na razie pistolety, rewolwery i smg.

(nazwa w grze; kaliber; modyfikowalność; obrażenia/strzał+krytyczne(xseria); mnożnik krytyczny; rozrzut; zasięg*)

L= wskaźnik lub celownik laserowy, podnosi celność (ogólne),
Os= luneta strzelecka (rewolwery, k. snajperskie i wyborowe), podnosi zasięg i celność (nie zawsze)
Ot= luneta taktyczna (pistolety maszynowe i karabiny szturmowe), podnosi zasięg (nie zawsze) i celność

T= tłumik, zmniejsza obrażenia bazowe i zasięg, zwiększa krytyczne i mnożnik (nie zawsze), ew. zmniejsza trwałość broni

M= mechanizm magazynka (autospust lub zw. pojemności)
(+M)= niektóre modele pistoletów mogą występować również w wersji pistoletu maszynowego (Beretta, TEC-9),

rozrzut= kąt odchylenia pocisku od osi lufy (w stopniach(?), bez uwzględnienia ew. skoku lunety, kondycji broni, celności i pkt. umiejętności)

zasięg* (skuteczny)= strefa, w której broń może zadać obrażenia krytyczne (w jednostkach gry, 1 jg = ok. 1/10 stopy buta, tak sądzę...), podczas skradania, każde trafienie jest krytyczne

1. Pistolety:
1.1.  blaster obcych; ogniwo obcych; brak; 80+60; x2,5; 0,1; 512-1536
1.2.  obrzyn; loftka; brak; 50+10; x6; 3,0; 64-384
1.3.  obrzyn z gwintowaną lufą; loftka; brak; 50+12; x6; 2,5; 64-448
1.4.  laserowy Wattz 1000; małe ogniwo; brak; 18+12; x2,5; 0; 256-1024
1.5.  Beretta 92F; 9mm; +L; 15+10; x3,5; 0,5; 192-768
1.6.  Beretta 92G; 9mm; +L; 15+12; x3,5; 0,5; 256-768
1.7.  Beretta 93C; 9mm; +L(+M); 15+10; x3,5; 0,5; 192-768
1.8.  Colt 6520; 10mm; +L+T, 16+10; x3,5; 0,5; 256-768
1.9.  Colt M1911; .45"; +L+T; 16+10; x4; 0,5; 192-768
1.10. Desert Eagle Classic; .357"; +L+M; 30+16; x4,5; 0,6; 320-960
1.11. Desert Eagle XIX; .44"; +L+M; 36+16; x4,5; 0,6; 320-1088
1.12. PPK12 Gaussa; 2mmEC, +L; 40+20; x4; 0,1; 448-1536
1.13. Mk23; .45"; +L; 24+16; x3; 0,3; 256-832
1.14. .223 cala; .223"; +L+Os; 36+18; x4; 0,1; 384-1024
1.15. laserowy Eden Prime; małe ogniwo; brak; 22+14; x2,5; 0; 256-1024
1.16. magnetolaserowy Wattz 1000A; małe ogniwo; brak; 21+18; x2,5; 0, 256-1024
1.25. Mauser M/96; 9mm; brak; 15+9; x3; 0,3; 128-768
1.26. plazmowy Glock 86; małe ogniwo; brak; 25+25; x2; 0,5; 256-1024
1.27. PM63; .32' ACP; +T; 22+15; x3,5; 1,25; 192-768
1.28. Sig Sauer; 14mm; +L; 22+15; x3,5; 0,4; 448-1280
1.29. Ognista Lanca; ogniwo obcych; brak; 60+40; x2,5; 0,1; 512-2048
1.30. TEC-9; 4,7mm; +L+T, 15+12(x5), x2,5; 1,0; 256-960
1.31. Colt Python; .357"; +L+Os; 30+18; x3,5; 0,4; 320-1128
1.32. Colt 77-P; .44"; +L+Os, 32+18; x3,5; 0,35; 384-1152
1.33. S&W 19; .357"; brak; 25+15; x3; 0,5; 256-640
1.34. S&W 19 wer. policyjna; .357"; brak; 25+15; x3,5; 0,5; 256-832
1.35. Magnum S&W 29; .44"; +L+Os; 32+18; x4,5; 0,5; 320-1024

2. Pistolety maszynowe 1-ręczne:
2.1. Beretta 93R; 9mm; +L; 15+11(x3); x3,5; 0,5; 256-768
2.2. MP9; 10mm; +L+T; 12+6(x6); x2,5; 1,5; 256-768
2.3. Ingram (MAC); .45"; +L+T; 16+8(x5); x2,5; 1,4; 192-768/832
2.4. P90c; 10mm; +L+T; 10+12(X7); x2,25; 1,0; 192-896
2.5. T82; 9mm; brak; 16+9(x5); x2,8; 1,3; 192-896
2.6. TEC-9; 4,7mm; +L+T, 15+12(x5), x2,5; 1,2; 256-896
2.7. UZI; 9mm; +L+T; 12+6(x6); x2,5; 1,4; 192-768
2.8. VZ-61; .32" ACP, brak; 20+8(x5); x3; 1,4; 320-896
2.9. VZ-61 Scorpion; .32" ACP; +L; 18+14(x4); x3,5; 1,35; 256-832
2.10. MP-7; 4,7mm; +L+T+Ot;

3. Pistolety maszynowe 2-ręczne:
3.1. Colt M635; 9mm; +L+T; 18+12(x5); x2; 1,2; 386-960
3.2. M3A1 "Grease gun"; .45"; brak; 20+10(x5); x2; 1,3; 128-640
3.3. MP5A4; 9mm; +L+Ot; 19+4(x5); x2,5; 1,3; 192-1024
3.4. MP5SD, 9mm; +L+Ot; 18+6(x5); x3,2; 1,3; 192-832
3.5. MP5 10; 10mm; +T; 16+10(x5); x3; 1,3; 256-1088
3.6. MP40; 9mm; brak; 16+4(x4); x2; 1,5; 128-768
3.7. Thompson1928; .45"; brak; 12+10(x6); x1,5; 1,5; 256-896
« Ostatnia zmiana: 05 Maja 2009, 10:06:22 wysłana przez Aurelinus »

Sl4by

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 3
Odp: Kolekcja modułów do polskiej wersji Fallout 3 w dawnym, dobrym duchu
« Odpowiedź #42 dnia: 05 Maja 2009, 21:41:27 »
Z góry przepraszam za głupie pytanie ...
ale czy muszę ściągać wszystkie patche , od najstarszego do wersji 2.07 , czy mogę ściągnąć tylko wersję 2.07 i rozpocząć zabawę ?

Holden

  • Major
  • *
  • Wiadomości: 1572
Odp: Kolekcja modułów do polskiej wersji Fallout 3 w dawnym, dobrym duchu
« Odpowiedź #43 dnia: 05 Maja 2009, 21:45:31 »
Z tego co wiem wersja 2.07 zawiera wszystkie powszednie wersje - inaczej nie miało by to sensu ~~

Sl4by

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 3
Odp: Kolekcja modułów do polskiej wersji Fallout 3 w dawnym, dobrym duchu
« Odpowiedź #44 dnia: 05 Maja 2009, 21:48:59 »
no niby jest to takie oczywiste , ale w większości gier trzeba ściągać wszystkie patche , z drugiej strony to nie patche a nieoficjalne mody ... ja już nic nie mówię :-\

Aurelinus

  • Moderator
  • *
  • Wiadomości: 625
    • Mój miniblog tematyczny
Odp: Kolekcja modułów do polskiej wersji Fallout 3 w dawnym, dobrym duchu
« Odpowiedź #45 dnia: 05 Maja 2009, 22:50:44 »
Z góry przepraszam za głupie pytanie ...
ale czy muszę ściągać wszystkie patche , od najstarszego do wersji 2.07 , czy mogę ściągnąć tylko wersję 2.07 i rozpocząć zabawę ?
Tylko (lub aż) wersję 2.07 i aktualizację 2.07.08.

Aurelinus

  • Moderator
  • *
  • Wiadomości: 625
    • Mój miniblog tematyczny
Odp: Kolekcja modułów do polskiej wersji Fallout 3 w dawnym, dobrym duchu
« Odpowiedź #46 dnia: 15 Maja 2009, 09:35:31 »
Jest dostępna aktualizacja 2.07.09:

1. poprawka skryptu blokującego szybką podróż podczas eskorty (mam nadzieję, że rozwiązuje problemy z German Town),
2. poprawki dialogów Moiry (montaż) i stołu rusznikarskiego (demontaż)
3. poprawki kilku tekstur, które mogą mieć wpływ na znikające postacie

Przy okazji Tawerna zmieniła siedzibę:
http://tawerna.nstrefa.pl/topics56/fallout-3-kolekcja-modulow-zmiany-w-silniku-i-rozgrywce-vt752.htm

Holden

  • Major
  • *
  • Wiadomości: 1572
Odp: Kolekcja modułów do polskiej wersji Fallout 3 w dawnym, dobrym duchu
« Odpowiedź #47 dnia: 16 Maja 2009, 20:27:29 »
tym razem bez większego poślizgu newsik: http://trzynasty-schron.net/index.html?action=news&sub=vievkom&uniq=news_4a0efef8d2ae2

Napis zrobiłem na szybko w gimpie - potem się jeszcze nim porządnie pobawię  :P
« Ostatnia zmiana: 16 Maja 2009, 23:01:02 wysłana przez Holden »

Aurelinus

  • Moderator
  • *
  • Wiadomości: 625
    • Mój miniblog tematyczny
Odp: Kolekcja modułów do polskiej wersji Fallout 3 w dawnym, dobrym duchu
« Odpowiedź #48 dnia: 16 Maja 2009, 22:36:45 »
Napis zrobiłem na szybo w gimpie - potem się jeszcze nim porządnie pobawię

Dzięki, nawet spox. Możeby ogłosić jakiś mini-konkursik na 13stce dotyczący tytułu modułu? Z nagrodami cienko, ale mogę poświęcić stare wydanie któregos fallouta, bo mam kilka nawet...

Holden

  • Major
  • *
  • Wiadomości: 1572
Odp: Kolekcja modułów do polskiej wersji Fallout 3 w dawnym, dobrym duchu
« Odpowiedź #49 dnia: 16 Maja 2009, 22:44:11 »
hmm nie było by żadnego problemu, trzeba po prostu całość przygotować i można lecieć z koksem  :P

Wrathu

  • Gen. dywizji - Redaktor
  • *
  • Wiadomości: 1004
    • Wrathu Bandcamp
Odp: Kolekcja modułów do polskiej wersji Fallout 3 w dawnym, dobrym duchu
« Odpowiedź #50 dnia: 16 Maja 2009, 23:19:27 »
Może, nawiązując do nicku autora, Aurora Mod :) albo Survivor from V101, a może po prostu 101?
« Ostatnia zmiana: 16 Maja 2009, 23:24:51 wysłana przez Wrathu »
W facebook: https://www.facebook.com/Wrathu
W Soundcloud: https://soundcloud.com/wrathu
W Bandcamp: http://wrathu.bandcamp.com/
W YouTube: www.youtube.pl/Wrathu
Last FM użytkownik: http://www.lastfm.pl/user/Wrathu
Email: wrathu(małpa)trzynasty-schron.net

Aurelinus

  • Moderator
  • *
  • Wiadomości: 625
    • Mój miniblog tematyczny
Odp: Kolekcja modułów do polskiej wersji Fallout 3 w dawnym, dobrym duchu
« Odpowiedź #51 dnia: 17 Maja 2009, 00:01:11 »
Może, nawiązując do nicku autora, Aurora Mod :) albo Survivor from V101, a może po prostu 101?
W sumie już wygląda to zachęcająco, bo wszystkie niezłe - na razie masz Wrathu pół pudełka kredek :D

Hostus

  • Wiadomości: 3
Odp: Kolekcja modułów do polskiej wersji Fallout 3 w dawnym, dobrym duchu
« Odpowiedź #52 dnia: 17 Maja 2009, 14:08:02 »
Witajcie,

No, Aurelinusie, popełniłeś kawał dobrej i potrzebnej roboty.
F3 - "Aure of reality" to pierwsza gierka w której musiałem uciekać. ;)
Życzę Ci wytrwałości i żałuję, że nie potrafię Ci pomóc.

Pozdrawiam,
Hostus
Myśleć jak Leonardo da Vinci! Bezcenne... ;]

Aurelinus

  • Moderator
  • *
  • Wiadomości: 625
    • Mój miniblog tematyczny
Odp: Kolekcja modułów do polskiej wersji Fallout 3 w dawnym, dobrym duchu
« Odpowiedź #53 dnia: 17 Maja 2009, 14:35:17 »
Witajcie,

No, Aurelinusie, popełniłeś kawał dobrej i potrzebnej roboty.
F3 - "Aure of reality" to pierwsza gierka w której musiałem uciekać. ;)
Życzę Ci wytrwałości i żałuję, że nie potrafię Ci pomóc.

Pozdrawiam,
Hostus
Miło mi, że się podoba/ło.

Aurelinus

  • Moderator
  • *
  • Wiadomości: 625
    • Mój miniblog tematyczny
Odp: Kolekcja modułów do polskiej wersji Fallout 3 w dawnym, dobrym duchu
« Odpowiedź #54 dnia: 29 Maja 2009, 21:31:51 »
Aktualizacja 2.07.10 jest dostępna.

UWAGA! Proszę sobie przygotować sejwa w pomieszczeniu przed aktualizacją i potem go wczytać do gry. (zalecane na oficjalnej stronia)

1. Poprawka dialogu Protektora Casdina i questu ze zbieraniem starych technologii,
2. Poprawiona mechanika strzelbo bojowych HK CAWS i Pancora,
3. Nowy model karabinu szturmowego M41A
4. Poprawiony model prototypowego karabinu pulsacyjnego

http://tawerna.nstrefa.pl/topics56/fallout-3-kolekcja-modulow-zmiany-w-silniku-i-rozgrywce-vt752.htm#16844
« Ostatnia zmiana: 30 Maja 2009, 10:49:59 wysłana przez Aurelinus »

neton

  • Plutonowy
  • *
  • Wiadomości: 45
Odp: Kolekcja modułów do polskiej wersji Fallout 3 w dawnym, dobrym duchu
« Odpowiedź #55 dnia: 30 Maja 2009, 13:59:31 »
Kiedy można się spodziewać wersji 3.0 ?

Aurelinus

  • Moderator
  • *
  • Wiadomości: 625
    • Mój miniblog tematyczny
Odp: Kolekcja modułów do polskiej wersji Fallout 3 w dawnym, dobrym duchu
« Odpowiedź #56 dnia: 30 Maja 2009, 19:34:48 »
Kiedy można się spodziewać wersji 3.0 ?
Nieprędko. min. 2-3 tygodnie.

Aurelinus

  • Moderator
  • *
  • Wiadomości: 625
    • Mój miniblog tematyczny
Odp: Kolekcja modułów do polskiej wersji Fallout 3 w dawnym, dobrym duchu
« Odpowiedź #57 dnia: 30 Maja 2009, 21:57:19 »
Wypuściłem jeszcze jedna aktualizację - wersja 2.07.11

Przed aktualizacją wejdź do pomieszczenia i zrób Zapis przez Opcje. Po aktualizacji wczytaj ten zapis.

Zmiany:

1. Poprawki zasięgu broni i animacji pocisków,
2. Poprawka szybkiej podrózy,
3. Poprawki modeli, zmiana nazwy karabinu M41A na M714P38 (pozostał prototypowy karabin pulsacyjny M41A)

Aurelinus

  • Moderator
  • *
  • Wiadomości: 625
    • Mój miniblog tematyczny
Odp: Kolekcja modułów do polskiej wersji Fallout 3 w dawnym, dobrym duchu
« Odpowiedź #58 dnia: 07 Czerwca 2009, 15:27:17 »
Jest dostępna aktualizacja 2.07.12.

Zawiera poprawiony skrypt "wysadzania zamków" i działające zakończenie (tzn. brak zakończenia czyli możliwość kontynuacji po zakończeniu).
« Ostatnia zmiana: 10 Czerwca 2009, 10:13:36 wysłana przez Aurelinus »

tabjohn

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 5
Odp: Kolekcja modułów do polskiej wersji Fallout 3 w dawnym, dobrym duchu
« Odpowiedź #59 dnia: 14 Czerwca 2009, 21:31:46 »
Aurelinus - wykonałeś naprawdę kawał świetnej roboty. Mam kilka pytań:
1. Kiedy można się spodziewać wersji 2.8 lub 3.0?
2. Zmieniałeś wielkość skilla Explosives potrzebnego do rozbrojenia bomby w Megatonie, czy nadal jest 35?
3. Może warto dodać modyfikację (nie wiem czy się da), pozwalającą wybierać opcje dialogowe z klawiatury (za pomocą numerów) tak jak to było m.in. w F1 i F2. Myślę że nie tylko mi ułatwiłoby to grę.