Ponieważ porządkuję balans gry, postanowiłem zrobić krótką listę dostępnej broni w wersji 3; podaję tylko podstawowe modele i parametry; lista nie uwzględnia kilku innych drugorzędnych parametrów, ale nie spisałbym wtedy tego nigdy.
Na razie pistolety, rewolwery i smg.
(nazwa w grze; kaliber; modyfikowalność; obrażenia/strzał+krytyczne(xseria); mnożnik krytyczny; rozrzut; zasięg*)
L= wskaźnik lub celownik laserowy, podnosi celność (ogólne),
Os= luneta strzelecka (rewolwery, k. snajperskie i wyborowe), podnosi zasięg i celność (nie zawsze)
Ot= luneta taktyczna (pistolety maszynowe i karabiny szturmowe), podnosi zasięg (nie zawsze) i celność
T= tłumik, zmniejsza obrażenia bazowe i zasięg, zwiększa krytyczne i mnożnik (nie zawsze), ew. zmniejsza trwałość broni
M= mechanizm magazynka (autospust lub zw. pojemności)
(+M)= niektóre modele pistoletów mogą występować również w wersji pistoletu maszynowego (Beretta, TEC-9),
rozrzut= kąt odchylenia pocisku od osi lufy (w stopniach(?), bez uwzględnienia ew. skoku lunety, kondycji broni, celności i pkt. umiejętności)
zasięg* (skuteczny)= strefa, w której broń może zadać obrażenia krytyczne (w jednostkach gry, 1 jg = ok. 1/10 stopy buta, tak sądzę...), podczas skradania, każde trafienie jest krytyczne
1. Pistolety:
1.1. blaster obcych; ogniwo obcych; brak; 80+60; x2,5; 0,1; 512-1536
1.2. obrzyn; loftka; brak; 50+10; x6; 3,0; 64-384
1.3. obrzyn z gwintowaną lufą; loftka; brak; 50+12; x6; 2,5; 64-448
1.4. laserowy Wattz 1000; małe ogniwo; brak; 18+12; x2,5; 0; 256-1024
1.5. Beretta 92F; 9mm; +L; 15+10; x3,5; 0,5; 192-768
1.6. Beretta 92G; 9mm; +L; 15+12; x3,5; 0,5; 256-768
1.7. Beretta 93C; 9mm; +L(+M); 15+10; x3,5; 0,5; 192-768
1.8. Colt 6520; 10mm; +L+T, 16+10; x3,5; 0,5; 256-768
1.9. Colt M1911; .45"; +L+T; 16+10; x4; 0,5; 192-768
1.10. Desert Eagle Classic; .357"; +L+M; 30+16; x4,5; 0,6; 320-960
1.11. Desert Eagle XIX; .44"; +L+M; 36+16; x4,5; 0,6; 320-1088
1.12. PPK12 Gaussa; 2mmEC, +L; 40+20; x4; 0,1; 448-1536
1.13. Mk23; .45"; +L; 24+16; x3; 0,3; 256-832
1.14. .223 cala; .223"; +L+Os; 36+18; x4; 0,1; 384-1024
1.15. laserowy Eden Prime; małe ogniwo; brak; 22+14; x2,5; 0; 256-1024
1.16. magnetolaserowy Wattz 1000A; małe ogniwo; brak; 21+18; x2,5; 0, 256-1024
1.25. Mauser M/96; 9mm; brak; 15+9; x3; 0,3; 128-768
1.26. plazmowy Glock 86; małe ogniwo; brak; 25+25; x2; 0,5; 256-1024
1.27. PM63; .32' ACP; +T; 22+15; x3,5; 1,25; 192-768
1.28. Sig Sauer; 14mm; +L; 22+15; x3,5; 0,4; 448-1280
1.29. Ognista Lanca; ogniwo obcych; brak; 60+40; x2,5; 0,1; 512-2048
1.30. TEC-9; 4,7mm; +L+T, 15+12(x5), x2,5; 1,0; 256-960
1.31. Colt Python; .357"; +L+Os; 30+18; x3,5; 0,4; 320-1128
1.32. Colt 77-P; .44"; +L+Os, 32+18; x3,5; 0,35; 384-1152
1.33. S&W 19; .357"; brak; 25+15; x3; 0,5; 256-640
1.34. S&W 19 wer. policyjna; .357"; brak; 25+15; x3,5; 0,5; 256-832
1.35. Magnum S&W 29; .44"; +L+Os; 32+18; x4,5; 0,5; 320-1024
2. Pistolety maszynowe 1-ręczne:
2.1. Beretta 93R; 9mm; +L; 15+11(x3); x3,5; 0,5; 256-768
2.2. MP9; 10mm; +L+T; 12+6(x6); x2,5; 1,5; 256-768
2.3. Ingram (MAC); .45"; +L+T; 16+8(x5); x2,5; 1,4; 192-768/832
2.4. P90c; 10mm; +L+T; 10+12(X7); x2,25; 1,0; 192-896
2.5. T82; 9mm; brak; 16+9(x5); x2,8; 1,3; 192-896
2.6. TEC-9; 4,7mm; +L+T, 15+12(x5), x2,5; 1,2; 256-896
2.7. UZI; 9mm; +L+T; 12+6(x6); x2,5; 1,4; 192-768
2.8. VZ-61; .32" ACP, brak; 20+8(x5); x3; 1,4; 320-896
2.9. VZ-61 Scorpion; .32" ACP; +L; 18+14(x4); x3,5; 1,35; 256-832
2.10. MP-7; 4,7mm; +L+T+Ot;
3. Pistolety maszynowe 2-ręczne:
3.1. Colt M635; 9mm; +L+T; 18+12(x5); x2; 1,2; 386-960
3.2. M3A1 "Grease gun"; .45"; brak; 20+10(x5); x2; 1,3; 128-640
3.3. MP5A4; 9mm; +L+Ot; 19+4(x5); x2,5; 1,3; 192-1024
3.4. MP5SD, 9mm; +L+Ot; 18+6(x5); x3,2; 1,3; 192-832
3.5. MP5 10; 10mm; +T; 16+10(x5); x3; 1,3; 256-1088
3.6. MP40; 9mm; brak; 16+4(x4); x2; 1,5; 128-768
3.7. Thompson1928; .45"; brak; 12+10(x6); x1,5; 1,5; 256-896