Autor Wątek: Kolekcja modułów do Fallout 3 PL w dawnym, dobrym duchu (wątek informacyjny)  (Przeczytany 158003 razy)

Sajok

  • Chorąży
  • *
  • Wiadomości: 140
Kolekcja modułów do Fallout 3 PL w dawnym, dobrym duchu (wątek informacyjny)
« Odpowiedź #180 dnia: 29 Listopada 2015, 00:34:52 »
Ja tam wolę zdobyć tą chałupę w Megatonie szybko niż późno, ale jak wspomniałem kto co lubi ;)

Fenix

  • St. kapral
  • *
  • Wiadomości: 32
Odp: Kolekcja modułów do Fallout 3 PL w dawnym, dobrym duchu (wątek informacyjny)
« Odpowiedź #181 dnia: 30 Listopada 2015, 20:35:28 »
W ogole nia dalo rady przejsc Achronage na tej paczce. Do polowy jeszcze szlo jako tako, ale byly co chwila dropy na pulpit, a od polowy calkowicie padly skrypty odpowidzialne za ten DLC. A zaczalem go robic przez przypadek i nawet nie wiedzialem, ze to jest dlc. I zaluje, bo robilem go majac 3lvl, a za ukonczenie w nagrode ejst dostep do zbrojowni  w ktorej jest tona super sprzetui i teraz jest za latwo. To jest bez sensu w tej grze, ze mozesz miec 1 lvl i zrobic wszystko.

Sajok

  • Chorąży
  • *
  • Wiadomości: 140
Kolekcja modułów do Fallout 3 PL w dawnym, dobrym duchu (wątek informacyjny)
« Odpowiedź #182 dnia: 30 Listopada 2015, 21:59:04 »
Dlatego ja zawsze jak gram to nie patrzę na statystyki broni tylko wczuwam się w daną role i z reguły korzystam jako snajper ze snajperki plus zbroja skórzana, jako hm... nazwijmy to umownie ninja z katany (dodanej modem) lub sziszkebaba plus zwykłe jakieś przedwojenne ubranie albo czasem lubię też zagrać używając okulawiacza/straszliwej strzelby plus pancerz skórzany. Nigdy nie używam pancerzy wspomaganych i najciężej artylerii. Sam zrobiłem sobie dużo drobnych zmian. Dlatego właśnie nie gram z tym modem. Gdybym znał gecka jak instalowałem tego moda i zmienił sobie kilka drobnych rzeczy, które mi nie pasowały (ixpbumbbase i bubbleheady!!!) to pewnie grałbym z nim do dziś a tak nie chce mi się już go wgrywać, żeby stracić własne poprawki. DLC mi się bardzo podobają i w F3 i jeszcze bardziej te w FNV ale za dużo dają korzyści jak się je skończy, chyba każdy z nich. Aha, jeszcze mi się przypomniało a propos tego co napisałeś: dlc nie dość, że daje wyszkolenie w pancerzach wspomaganych przed Cytadelą to dodatkowo mod znosi w ogóle konieczność takiego szkolenia... :o 
« Ostatnia zmiana: 30 Listopada 2015, 22:01:39 wysłana przez Sajok »

Fenix

  • St. kapral
  • *
  • Wiadomości: 32
Odp: Kolekcja modułów do Fallout 3 PL w dawnym, dobrym duchu (wątek informacyjny)
« Odpowiedź #183 dnia: 30 Listopada 2015, 22:34:14 »
Tez preferuje walke snajperem w lekkim pancerzu plus karabin szturmowy. Z Archonage jest wlasnie dobry, nieprzekombinowany kombinezon chinskiego snajpera z helmem +5 do kryta. Sa katany i jest tez niezly miecz po generale, ale na tej paczce modow Aurelinusa nie da sie niestety walczyc bronia biala w slabym pancerzu. Skradanie praktycznie nie dziala, a szkoda bo to moj ulubiony styl gry. Ogolnie F3 jest swietna gra, podobaja mi sie te duze opuszczone przestrzenie do eksploracji, ale jest kilka nieprzemyslanych rzeczy, ktore powoduja, ze gra duzo traci.

Sajok

  • Chorąży
  • *
  • Wiadomości: 140
Kolekcja modułów do Fallout 3 PL w dawnym, dobrym duchu (wątek informacyjny)
« Odpowiedź #184 dnia: 30 Listopada 2015, 23:38:13 »
Ogolnie F3 jest swietna gra, podobaja mi sie te duze opuszczone przestrzenie do eksploracji, ale jest kilka nieprzemyślanych rzeczy, które powodują, ze gra dużo traci.
Czytasz mi w myślach  ;D Choć bardziej podoba mi się FNV - ech, ten westernowy klimat...  ;D
Ja grę snajperem odkryłem dość późno. Połączenie snajperki ze skradaniem się daje chyba najprzyjemniejszy sposób grania. Widok łba w celowniku optycznym nie da się z niczym porównać  ;) Mi brakuje więcej (kilku, nie więcej) jakiś unikatowych bossów z unikatowymi wyłącznie dla siebie teksturami (taki mały modzik nieco to poprawia) i epickimi walkami. W sumie przydałoby się może jakieś miasto? Rivet City to za mało. Ale tak jak wspomniałeś eksploracja terenów sprawia dużo frajdy. Od kiedy załapałem plany metra lubię się też bujać po metrze, wcześniej mnie to frustrowało. No i fabuła. O ile zadania poboczne są jeszcze w miarę znośne o tyle wątek główny jest po prostu mało wciągający i jakoś tak w ogóle bez ikry zrobiony. Ale to norma u Bethy. Co by nie krytykować to jednak zawsze co jakiś czas wracam do F3, choć rzadziej niż do FNV.

Fenix

  • St. kapral
  • *
  • Wiadomości: 32
Odp: Kolekcja modułów do Fallout 3 PL w dawnym, dobrym duchu (wątek informacyjny)
« Odpowiedź #185 dnia: 01 Grudnia 2015, 00:07:42 »
W FNV jeszcze nie gralem. Mam tylko nadzieje, ze inwentarz jest tam lepiej rozwiazany, bo to co jest w F3 wola o pomste do nieba. Brak obrazkow i opisu przedmiotow, fatalna segregacja, przejrzystosc. Nie wiem jak mozna to bylo jeszcze bardziej spie..dolic.

Sajok

  • Chorąży
  • *
  • Wiadomości: 140
Kolekcja modułów do Fallout 3 PL w dawnym, dobrym duchu (wątek informacyjny)
« Odpowiedź #186 dnia: 01 Grudnia 2015, 00:24:00 »
Szczerze mówiąc na ten aspekt jakoś nie zwróciłem uwagi. Nawet nie wiem jakie różnice są w tej kwestii pomiędzy F3 i FNV. Tak czy siak moim (i chyba nie tylko) zdaniem fabuła FNV jest najlepsza spośród wszystkich gier opartych na silniku Bethy, może dlatego że to nie ona tworzyła fabułę FNV ;) Ja się staram po prostu za dużo nie nosić a to co potrzebne zostawiać w Megatonie. Wtedy jako taki porządek w inventory jest.

Fenix

  • St. kapral
  • *
  • Wiadomości: 32
Odp: Kolekcja modułów do Fallout 3 PL w dawnym, dobrym duchu (wątek informacyjny)
« Odpowiedź #187 dnia: 04 Grudnia 2015, 16:28:26 »
Gdzie moge znalezc lub kupic jakas dobra snajperke? Lepsza od DKS-501. Podobne pytanie odnosnie dodatkow do broni. Od poczatku gry znalazlem tylko 1 lunete i zadnej broni do demontazu. To ma jakis zwiazek z poio0mem postaci? Mam 5 albo 4lvl.

Sajok

  • Chorąży
  • *
  • Wiadomości: 140
Kolekcja modułów do Fallout 3 PL w dawnym, dobrym duchu (wątek informacyjny)
« Odpowiedź #188 dnia: 04 Grudnia 2015, 16:56:28 »
W oryginale możesz zdobyć dwie unikatowe snajperki: karabin rezerwisty (ma go snajper Tułacz w Kaplicy Dickerson Tabernacle) oraz karabin Victory (szałas na wzgórzu na zachód Rockbreaker's Last Gas). Czy modzie jest coś więcej? Tego nie wiem.

Fenix

  • St. kapral
  • *
  • Wiadomości: 32
Odp: Kolekcja modułów do Fallout 3 PL w dawnym, dobrym duchu (wątek informacyjny)
« Odpowiedź #189 dnia: 04 Grudnia 2015, 17:21:11 »
Dzieki. W oryginale albo NV uszkodzenie broni tez wplywa na obrazenia? Taki mechanizm plus brak funduszy i mozliwosci ze wzgledu na bra kumiejetnosci naprawy broni powoduje, ze praktycznie nie ma szans dowiedziec sie jaka bron jest najlepsza. Do tego brak dokladnego opisu i specyfikacji broni w grze. Wplywanie uszkodzenia broni na jej obrazenia to jest samo w sobie glupie. Bon dziala albo nie dziala, a jak dziala to o obrazeniach powinien decydowac kaliber, ilosc ladunku miotajacej i specyfikacja lufy, czy po prostu sama bron i nic wiecej.

ps: jest moze mozliwosc wylaczenia wplywu uszkodzenia broni na obrazenia?
« Ostatnia zmiana: 04 Grudnia 2015, 17:24:02 wysłana przez Fenix »

Sajok

  • Chorąży
  • *
  • Wiadomości: 140
Kolekcja modułów do Fallout 3 PL w dawnym, dobrym duchu (wątek informacyjny)
« Odpowiedź #190 dnia: 04 Grudnia 2015, 18:13:35 »
Też tak jest. Tyle, że w NV masz zestawy do naprawy broni do kupienia lub scraftowania, więc nie ma z tym problemu. No, niestety nie wiem jak to wyłączyć. Podejrzewam, że trzeba by znaleźć odpowiedni skrypt i w nim "pogrzebać". Może na nexusie jest jakiś modzik odpowiedzialny za to? Nigdy się tym problemem nie zajmowałem, choć teraz jak o tym myślę to coś w tym jest co piszesz.

P.S. Co do snajperek to którą byś nie używał przy odpowiednich umiejętnościach są niesamowicie skuteczne. W oryginale mają takie podstawowe cechy: zwykła Obrażenia:40 Punkty Akcji 38; Victory O:40 (powala przy krytyku) PA:38; Rezerwisty O:40 (zwiększone krytyki) PA:32 ale zdaje mi się, że ma mniejszy magazynek. To są cechy z oryginału, mod może je zmienia. Ja najbardziej lubie rezerwisty.

P.S.2 Kurde, jeszcze kilka postów i chyba sam zacznę grać z tą kolekcją modów, tak mnie tym wtórnie zainteresowałeś ;)

P.S.3 Właśnie znalazłem mój stary plik z własnymi modyfikacjami do megamodu. Nie wiem czy Cię zainteresuje (i czy w ogóle widzisz załącznik archive.zip), ale zerknij na niego jak chcesz. W środku jest też opis zmian.
« Ostatnia zmiana: 04 Grudnia 2015, 18:35:33 wysłana przez Sajok »

Fenix

  • St. kapral
  • *
  • Wiadomości: 32
Odp: Kolekcja modułów do Fallout 3 PL w dawnym, dobrym duchu (wątek informacyjny)
« Odpowiedź #191 dnia: 04 Grudnia 2015, 18:46:57 »
Nie widze zalacznika. DKS-501 ma 17 obrazen przy 50% i ciezko jest zabic jednego supermutka. Gram teraz i mam sytuacje, ze zebralo sie  4 naraz. Nie od pokonania na hadzie. :) Musze wgrac wczesniejsze sejwy i pole minowe zrobic. Amunicja sie skonczyla, klasy nie ma. Ide zaraz poszukac tych 2 snajperek albo porobie poboczne zadania zeby lvl nabic.

Wiesz ktora opcja w geck odpowiada za psucie sie broni? Bym ja o polowe zmniejszyl.
« Ostatnia zmiana: 04 Grudnia 2015, 18:53:42 wysłana przez Fenix »

Sajok

  • Chorąży
  • *
  • Wiadomości: 140
Kolekcja modułów do Fallout 3 PL w dawnym, dobrym duchu (wątek informacyjny)
« Odpowiedź #192 dnia: 04 Grudnia 2015, 19:28:42 »
Niestety, nie wiem. Zerknij pod tego linka http://geck.bethsoft.com/index.php?title=Weapon_Damage_Formula
Ogólnie jest tam opis gecka pod modding. Na tej konkretnej stronie co Ci wskazałem wydaje mi się "na czuja", że coś może być przydatne tyle że primo: mój angielski jest delikatnie mówiąc średni primo 2: trzeba by troszkę po eksperymentować z różnymi ustawieniami.... Ja bym się zastanowił nad zmienną "fDamageWeaponMult", ale sam to przemyśl czy aby nie idę złą drogą niczym Ludwig Dorn i Saba ;)
Inny sposób "rozwiązania" poniekąd problemu to znalezienie w gecku odpowiedniej(ich) broni i podniesienie jej(im) atrybutu "health" - powinny być wtedy bardziej wytrzymałe, choć nie wiem czy wtedy ich naprawa nie jest droższa... A tak - w razie czego - oczywista oczywistość: każdą broń możesz naprawiać tym (z reguły) egzemplarzem broni (skutek zależny od naprawy), może zatem taniej byłoby (o ile handel wysoki) kupować snajperki i samemu je naprawiać. Tak w ogóle to wydaje mi się, iż najtańszym majstrem od naprawy broni powinien (chyba) być Ken Ewers z Arefu po wykonaniu zadania "Więzy krwi".

Fenix

  • St. kapral
  • *
  • Wiadomości: 32
Odp: Kolekcja modułów do Fallout 3 PL w dawnym, dobrym duchu (wątek informacyjny)
« Odpowiedź #193 dnia: 04 Grudnia 2015, 19:43:11 »
Juz znalazlem "fDamageTo(typ broni, zbroja)"

Cytuj
może zatem taniej byłoby (o ile handel wysoki) kupować snajperki i samemu je naprawiać.

Poza tymi 2, ktore znalazlem nie widzialem poki co zadnych innych. Od poczatku gry praktycznie nie wydaje kapsli tylko zbieram i obecnie mam 1400. Koszt naprawy samej snajperki 468. Moim zdaniem hardcore. :) W sumie to jest gdzies handlarz z duzym zapasem gotowki?

Sajok

  • Chorąży
  • *
  • Wiadomości: 140
Kolekcja modułów do Fallout 3 PL w dawnym, dobrym duchu (wątek informacyjny)
« Odpowiedź #194 dnia: 04 Grudnia 2015, 20:12:16 »
Wydaje mi się, że najwięcej kasy powinni mieć ci wędrowni handlarze z centrali w Canterbury Common po - niestety - dofinansowaniu ich 200$ i 500$. Ale głowy nie dam, a jak wtopisz to kasy Ci nie oddam  ;) Wydaje mi się, że jak dofinansujesz maksymalnie Szczęściarza Haritha to wzrośnie Ci też szansa na to, że będzie miał snajperkę do sprzedania (pod naprawę). Ryzyk-fizyk. Dwie zwykłe snajperki, które mi przychodzą do głowy znajdziesz: schowek w głazie za Megatoną i snajper Arkansas na Polu Minowym. Pewnie dużo forsy będą mieli jacyś handlarze w Cytadeli.

Fenix

  • St. kapral
  • *
  • Wiadomości: 32
Odp: Kolekcja modułów do Fallout 3 PL w dawnym, dobrym duchu (wątek informacyjny)
« Odpowiedź #195 dnia: 04 Grudnia 2015, 22:16:46 »
Dokladnie te 2 mialem, a teraz doszla ta od snajpera z kaplicy - zadaje 22 obrazen. Wiesz moze czemu caly czas trace karme? Z tego co zauwazylem cyklicznie, co dobe.

Sajok

  • Chorąży
  • *
  • Wiadomości: 140
Kolekcja modułów do Fallout 3 PL w dawnym, dobrym duchu (wątek informacyjny)
« Odpowiedź #196 dnia: 04 Grudnia 2015, 23:57:02 »
To też wprowadził mod Aurelinusa, taką nazwijmy to "dynamiczną karmę". W oryginale Twoje czyny dają lub zabierają Ci karmę czyli jak w 73% populacji rpg. Teraz też tak jest, ale tylko przez określony czas. Jak zrobisz coś miłego dla ludzkości karma Ci wzrasta, ale po jakimś czasie zaczyna ponownie spadać do neutralnej, więc znowu musisz posadzić drzewka lub pobawić się z ghulami, że karma ponownie poszła w górę. Hm... mam mieszane uczucia co do tego systemu. Może jest on bardziej realny, ale jak jednak wolę utarte standarty.

Aurelinus

  • Moderator
  • *
  • Wiadomości: 625
    • Mój miniblog tematyczny
Odp: Kolekcja modułów do Fallout 3 PL w dawnym, dobrym duchu (wątek informacyjny)
« Odpowiedź #197 dnia: 05 Grudnia 2015, 01:29:57 »
Hm... mam mieszane uczucia co do tego systemu. Może jest on bardziej realny, ale jak jednak wolę utarte standarty.
Utarte standardy to reputacja w określonych środowiskach/lokacjach, których w F3 nie ma, albo są, ale działają inaczej niż "standardowo". Zatem jeśli istnieje tylko karma/reputacja globalna to ma to sens, jak dla mnie. Weźcie pod uwagę, że ten szczątkowy system reputacji, jaki istnieje (tak naprawdę tylko działający wg schematu jest/nie ma) pozostaje niezmienny dla lokalnych społeczności (Megatona, statek), natomiast utrzymująca się na stałym poziomie karma w tej grze prowadzi do swego rodzaju absurdu w postaci wiecznych prezentów od "lokalnych patriotów" za czyny dokonane 50 godzin wcześniej albo wiecznym spawnowaniem Czarnych Szponów w przypadku dodatniej/Regulatorów przy ujemnej i ten zabieg miał na celu eliminację tego.

Sajok

  • Chorąży
  • *
  • Wiadomości: 140
Kolekcja modułów do Fallout 3 PL w dawnym, dobrym duchu (wątek informacyjny)
« Odpowiedź #198 dnia: 05 Grudnia 2015, 11:27:47 »
Aurelinusie ja nie krytykują Twojego systemu, może rzeczywiście jest to dobre rozwiązanie jak się do tego przyzwyczaić. Tylko, jeżeli dobrze pamiętam (pewnie Fenix bardziej jest na czasie), to czy ta Karma przypadkiem mimo wszystko troszeczkę zbyt szybko nie wraca do stanu neutralnego? Ten system nie jest zły, po prostu jednym może odpowiadać inni wolą po staremu. Chociaż oczywiście to co piszesz jest jak najbardziej sensowne.  

EDIT: Przy okazji zapytam, coś chyba nie działają linki do ściągnięcia modu.... albo ja robię coś nie tak. Jak jest ostatnia wersja? Ja mam bodajże 2.09
« Ostatnia zmiana: 05 Grudnia 2015, 11:31:07 wysłana przez Sajok »

Fenix

  • St. kapral
  • *
  • Wiadomości: 32
Odp: Kolekcja modułów do Fallout 3 PL w dawnym, dobrym duchu (wątek informacyjny)
« Odpowiedź #199 dnia: 05 Grudnia 2015, 12:47:14 »
To co pisze Aurelinus brzmi rozsadnie. Nie dalbym rady jakby mi co chwila spawnowalo przeciwnikow. Na tej paczce ciez kosie walczy 1v1. Co do downloadu, to jest to wersja bodajze 3.0 i dzialaja tylko te linki z paczka podzielona na czesci.

Aurelinus, wplyw degradacji na obrazenia da sie jakos wylaczyc?
« Ostatnia zmiana: 05 Grudnia 2015, 12:52:41 wysłana przez Fenix »