Autor Wątek: Kolekcja modułów do Fallout 3 PL w dawnym, dobrym duchu (wątek informacyjny)  (Przeczytany 157692 razy)

szczypiorofix

  • St. chorąży sztab.
  • *
  • Wiadomości: 308
  • To jest kura, panie generale!
Dobra, tak czy siak dzięki za wyjaśnienie pary spraw :)
Jak pogram trochę w "czystą" grę i przypomnę sobie questy i miejsca (grałem w Fo3 ostatnio chyba z rok temu) to spróbuję z tym modem :)
"Spoglądajcie często na swoje liczniki Geigera, dzieciaki. Tik-tik-tik, tak-tak-tak oznacza, że musicie stamtąd jak najszybciej spierdalać, a potem wziąć trochę Antyradu na wszelki wypadek." - Three Dog

spawi

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 2
Witam
Zainstalowałem moda z Tawerny Hrothgara (4 party),ale nie działa do końca tak jak powinien.
Amunicja wciąż nic nie waży, waga waha się między -- a 0.0
Najemnicy kompani szpona posiadają tylko głowę i dłonie, reszty ciała nie widać. Po zabiciu w ekwipunku
mają hełm, broń której używali i amunicję do niej, żadnego śladu pancerza.
Po za tym mod działa bardzo dobrze.

Aurelinus

  • Moderator
  • *
  • Wiadomości: 625
    • Mój miniblog tematyczny
Odp: Kolekcja modułów do Fallout 3 PL
« Odpowiedź #142 dnia: 28 Marca 2013, 00:42:42 »
Witam
Zainstalowałem moda z Tawerny Hrothgara (4 party),ale nie działa do końca tak jak powinien.
Amunicja wciąż nic nie waży, waga waha się między -- a 0.0
Najemnicy kompani szpona posiadają tylko głowę i dłonie, reszty ciała nie widać. Po zabiciu w ekwipunku
mają hełm, broń której używali i amunicję do niej, żadnego śladu pancerza.
Po za tym mod działa bardzo dobrze.
Nie będziesz widział wagi amunicji, bo jest dodana skryptem, po prostu sprawdzaj sobie udźwig, żebyś się nie zdziwił.
Co do najemników, to o ile udało ci się ich ubić, muszę wiedzieć co mają na sobie (dokładna nazwa pancerza/stroju). Najczęściej jest to jednak błąd gry (pojawia się w bardzo wielu modyfikacjach i nie wiadomo co go wywołuje), a takie postacie są niemal nie do zabicia. W razie trafienia na takich niewidzialnych przeciwników zrób reload gry.

spawi

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 2
Odp: Kolekcja modułów do Fallout 3 PL w dawnym, dobrym duchu (wątek informacyjny)
« Odpowiedź #143 dnia: 08 Sierpnia 2013, 22:14:17 »
Mam pewien problem podczas korzystania z karabinów gaussa 88 i 72. Otóż podczas korzystania z vats przy (chyba) strzale krytycznym, gdy kamera podąża za pociskiem widzę jak w stronę wroga leci wielki wykrzyknik na czerwonym tle, poza tym jednym przypadkiem obie bronie strzelają normalnie.

szczypiorofix

  • St. chorąży sztab.
  • *
  • Wiadomości: 308
  • To jest kura, panie generale!
Odp: Kolekcja modułów do Fallout 3 PL w dawnym, dobrym duchu (wątek informacyjny)
« Odpowiedź #144 dnia: 10 Sierpnia 2013, 13:45:17 »
Powróciłem do moda :)
Mam tylko malutki problem: brak grafik do spluw Colt Python oraz Colt S&W M29 w Pipboyu. Spluwy działają i wyglądają w grze normalnie ale zamiast rysunku jest tylko coś a'la pikseloza w Pipboyu. Inne dodatkowe bronie jak np. katana czy topór wyglądają normalnie.
Nie pamiętam ale chyba poprzednim razem gdy wrzuciłem tego moda było wszystko normalnie.
"Spoglądajcie często na swoje liczniki Geigera, dzieciaki. Tik-tik-tik, tak-tak-tak oznacza, że musicie stamtąd jak najszybciej spierdalać, a potem wziąć trochę Antyradu na wszelki wypadek." - Three Dog

marcx

  • St. szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 11
Odp: Kolekcja modułów do Fallout 3 PL w dawnym, dobrym duchu (wątek informacyjny)
« Odpowiedź #145 dnia: 01 Listopada 2013, 03:46:54 »
Dziś / czy tylko ? / żaden  z linków do Tawerny Hrothgara  niestety nie działa  :'(
vide - http://hrothgar.pl/topics68/modpack-do-fallout-3-i-new-vegas-vt1195.htm

" Warning: include(./config.php) [function.include]: failed to open stream: No such file or directory in /common.php on line 219

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /common.php:219) in /common.php on line 223 "

szczypiorofix

  • St. chorąży sztab.
  • *
  • Wiadomości: 308
  • To jest kura, panie generale!
Odp: Kolekcja modułów do Fallout 3 PL w dawnym, dobrym duchu (wątek informacyjny)
« Odpowiedź #146 dnia: 01 Listopada 2013, 09:54:22 »
Nie działa od kilku tygodni, niestety. Na szczęście mam całość na kompie i na chomiku. Jak chcesz dam ci namiary to sobie ściągniesz ;)
"Spoglądajcie często na swoje liczniki Geigera, dzieciaki. Tik-tik-tik, tak-tak-tak oznacza, że musicie stamtąd jak najszybciej spierdalać, a potem wziąć trochę Antyradu na wszelki wypadek." - Three Dog

Aurelinus

  • Moderator
  • *
  • Wiadomości: 625
    • Mój miniblog tematyczny
Odp: Kolekcja modułów do Fallout 3 PL w dawnym, dobrym duchu (wątek informacyjny)
« Odpowiedź #147 dnia: 08 Stycznia 2014, 12:39:55 »
Przy okazji, upraszam wszystkich o niepublikowanie na Chomiku modułu, ani do F3 ani do FNV, mam tam swoje konto i jak jest potrzeba publikuję pliki. A normalnie są one dostępne bez żadnych opłat i ceregieli na ogólnodostępnych serwerach > założyłem specjalnie osobne tematy z linkami w obu działach.

matthan

  • Wiadomości: 1
Odp: Kolekcja modułów do Fallout 3 PL w dawnym, dobrym duchu (wątek informacyjny)
« Odpowiedź #148 dnia: 09 Czerwca 2014, 23:50:34 »
mam pytanie co może być przyczyną błędów w grafice? Nie widzę dużej ilości przedmiotów, a w ekwipunku nie ma obrazków z większości... Tak jak kolega wyżej postacie często są niewidzialne lub tekstry ich ubrań lub włosów się co chwila zmieniają... wszystko instalowałem na nowo postawionej grze...

Aurelinus

  • Moderator
  • *
  • Wiadomości: 625
    • Mój miniblog tematyczny
Odp: Kolekcja modułów do Fallout 3 PL
« Odpowiedź #149 dnia: 19 Czerwca 2014, 08:58:16 »
Żle zainstalowany moduł. Albo kolejność plików esm/esp jest skopana (musisz uruchomić grę przez FoMM i tam ustawić kolejność) albo nie skopiowałeś wszystkich plików gdzie trzeba (modele, tekstury).

Xysiek

  • Wiadomości: 1
  • Pokonasz strach to pokonasz śmierć.
Odp: Kolekcja modułów do Fallout 3 PL w dawnym, dobrym duchu (wątek informacyjny)
« Odpowiedź #150 dnia: 25 Czerwca 2014, 08:30:58 »
Bardzo ciekawy modzik. Zainstaluję go jak dokończę główny rozdział. Super że tacy ludzie jak Ty żyją i dają radośc innym nie oczekując pieniędzy. Dzielą się swoją pasja, czasem i pracą za darmo.
Dzięki.

Pavlovic

  • St. kapral
  • *
  • Wiadomości: 36
Odp: Kolekcja modułów do Fallout 3 PL w dawnym, dobrym duchu (wątek informacyjny)
« Odpowiedź #151 dnia: 19 Sierpnia 2014, 15:13:24 »
Mam pytanie odnośnie sklepów. Jak działa uzupełnianie towaru u handlarzy? Z tego co czytałem, w Skyrim wystarczy wyłączyć gre i włączyć ponownie, aby handlarz dostał tajemniczy "spadek". W Fallout niejednokrotnie upchałem w schowkach masę sprzętu, ale handlarze nie mieli kasy żeby to kupić. Czy w kolekcji jest coś zmienione w tym temacie? I czy w New vegas jest podobnie?

Aurelinus

  • Moderator
  • *
  • Wiadomości: 625
    • Mój miniblog tematyczny
Odp: Kolekcja modułów do Fallout 3 PL w dawnym, dobrym duchu
« Odpowiedź #152 dnia: 19 Sierpnia 2014, 17:11:48 »
Nie jestem do końca pewien, ale chyba zawartość sklepów odświeża się co 3 dni liczone w grze i nie można tego zmienić bez specjalnej zabawy skryptami (z których żaden znany mi nie działa poprawnie).

smyczy

  • Plutonowy
  • *
  • Wiadomości: 40
Hej

Pozwólcie, że odkopię temat :).
Skończyłem jakiś czas temu F: NV na twojej paczce i na bardzo trudnym + hardcore grało się elegancko, koniec z szarżą, wszystko trzeba było przemyśleć (chociaż może zbyt często uciekałem :P), dlatego postanowiłem pobawić się w F3 GOTY na podobnej paczce. Zatem tak jak wczesniej instaluję, ustawiam, odpalam max trudność i kapeć :(, chodzi o to że nie bardzo czuję wyważenie poziomu trudności, przeciwnicy mają z milion HP, gdzie przy NV liczyła się taktyka (ja miałem mało HP, ale i przeciwników szło zaskoczyć), w F3 nie ma szans, byle placek e markecie urywa łeb 1 strzałem, a i skradanie nie bardzo się przydaje bo oni wszystko widzą :/. Proszę o jakieś rady, bo może coś źle poinstalowalem ? albo po prostu taki noob ze mnie :).

Dzięki za pomoc i pozdro
smk.

szczypiorofix

  • St. chorąży sztab.
  • *
  • Wiadomości: 308
  • To jest kura, panie generale!
Hej,
w zasadzie powinien się wypowiedzieć autor tego moda a nie ja ale ja od siebie mogę napisać tylko tyle - kiedyś instalowałem tego moda i tak - jest ciężko, ModPack do NV jest prostszy. Co prawda w obu modach duże znaczenie ma kto tak na prawdę pierwszy strzeli (i trafi). W NV dało się przeżyć walkę z dwoma bandytami na raz, w F3 trudno przetrwać z jednym. Z tego co pamiętam (dawno nie grałem) nie mają oni nie wiadomo ile HP i daje się ich normalnie pokonać ... pojedynczo. Pamiętam, że trochę męczyłem się właśnie w Super Duper Markecie (tam rzucają się wszyscy od razu) a wcześniej niezłą mordęgą było pokonanie tych 3 bandytów na tyłach Szkoły Springvale. Wykorzystanie granatów + quicksave/quickload (ileś tam) załatwiło sprawę. Do samej Szkoły nie wchodziłem, gdyż od razu wiedziałem, że bym sobie nie poradził. ModPack do F3 jest bardzo trudny na początku (wszystko waży), za bandytów dostajesz po 1 czy 2 expa a do następnego levelu sporo brakuje, rozbrojenie bomby w Megatonie to nie lada sztuka (z tego co pamiętam potrzeba dość wysokiej wartości Naprawy i Materiałów Wybuchowych). Ogólnie - nie jest lekko.
PS. twoja ksywkę już chyba gdzieś widziałem ;)
« Ostatnia zmiana: 31 Marca 2015, 09:36:47 wysłana przez szczypiorofix »
"Spoglądajcie często na swoje liczniki Geigera, dzieciaki. Tik-tik-tik, tak-tak-tak oznacza, że musicie stamtąd jak najszybciej spierdalać, a potem wziąć trochę Antyradu na wszelki wypadek." - Three Dog

smyczy

  • Plutonowy
  • *
  • Wiadomości: 40
Hej

Właśnie jakby kapke ciężej, ale ok ok ogarniemy :)

Oczywiście kolego znamy się z innego zakątka internetów  ;)

pozdro
smk.

szczypiorofix

  • St. chorąży sztab.
  • *
  • Wiadomości: 308
  • To jest kura, panie generale!
A powiedz mi jeszcze jedno (jak już trochę w to pograsz): czy masz może obrazki (tekstury) wszystkich broni widoczne w PipBoyu? Mi brakowało do jednego czy dwóch pistoletów (file not found). W grze wszystko wyglądało ok ale za to w PipBoyu nie było obrazków tych pukawek.
Może to kwestia wersji gry. Ja grałem na polskiej wersji pudełkowej, bo taką posiadam.

PS. jakie te internety małe... ;)
« Ostatnia zmiana: 31 Marca 2015, 10:03:43 wysłana przez szczypiorofix »
"Spoglądajcie często na swoje liczniki Geigera, dzieciaki. Tik-tik-tik, tak-tak-tak oznacza, że musicie stamtąd jak najszybciej spierdalać, a potem wziąć trochę Antyradu na wszelki wypadek." - Three Dog

smyczy

  • Plutonowy
  • *
  • Wiadomości: 40
Jestem dopiero na początku, tak że zbyt wiele nie widziałem, ale jak na razie jest ok, nie widzę problemów z obrazkami :)

Edit: Ok, pojawiło się coś - nie ma obrazków przy flarach.
« Ostatnia zmiana: 31 Marca 2015, 19:35:03 wysłana przez smyczy »

smyczy

  • Plutonowy
  • *
  • Wiadomości: 40
Odp: Kolekcja modułów do Fallout 3 PL w dawnym, dobrym duchu (wątek informacyjny)
« Odpowiedź #158 dnia: 01 Kwietnia 2015, 18:41:30 »
Kolejna ciekawa rzecz:

Odnośnie tego że trzeba pić jeść i spać - w DLC ZETA nie ma jedzenia (żarcie obcych nie działa), nie ma wody i nie ma łóżek :) tak że skończyłem mając prawie wszystkie staty na 1, 2 lub 3 :), przez co vats nie miał sensu (przez niskie AP), udźwig 80, wytrzymałość na strzała.


pozdro
smk

szczypiorofix

  • St. chorąży sztab.
  • *
  • Wiadomości: 308
  • To jest kura, panie generale!
Odp: Kolekcja modułów do Fallout 3 PL w dawnym, dobrym duchu (wątek informacyjny)
« Odpowiedź #159 dnia: 01 Kwietnia 2015, 22:27:31 »
Jakieś żarcie i jedzenie możesz wziąć z Ziemi. Gorzej ze spaniem bo faktycznie z tego co pamiętam na statku-matce nie ma łóżek. Jedyne co chyba pozostaje to jak najszybsze ukończenie dodatku.
Ufoki nie śpią ;)

PS. co do obrazków - albo nie tylko ja coś sknociłem albo ... Jaką masz wersję gry? Grasz na angielskiej ze steama czy masz jakąś polską? Ja do tej pory testowałem na polskiej pełnej wersji pudełkowej (z koniecznością instalacji po wszystkim patcha 1.7). Ostatnio zdobyłem wersję cyfrową GOTY w PL i zauważyłem, że (porównując z wersją pudełkową) w cyfrowej GOTY wybierając pełne spolszczenie, brak jest pliku Fallout3_PL.esp (czy coś w ten deseń). Generalnie chodzi o plugin spolszczający. Wersja GOTY PL nie posiada już tego pliku a jedyny .esp to ten do Broken Steel. Wszystkie spolszczone teksty są po polsku i są spakowane w pliki master (inaczej niż wersja pudełkowa) ale nie testowałem jak ModPack będzie działał z wersją GOTY ze względu na brak czasu.
Obstawiam, że brak obrazków to raczej wina braku odpowiednich plików dds w ModPacku (ale mogę się oczywiście mylić). W zasadzie to nie wpływa na grę a stanowi pewien kosmetyczny defekt ;)
PPS. jak Ty w ogóle dałeś radę ukończyć ten dodatek (chodzi mi o poziom trudności i znikomy exp) ?? :D
« Ostatnia zmiana: 01 Kwietnia 2015, 22:38:03 wysłana przez szczypiorofix »
"Spoglądajcie często na swoje liczniki Geigera, dzieciaki. Tik-tik-tik, tak-tak-tak oznacza, że musicie stamtąd jak najszybciej spierdalać, a potem wziąć trochę Antyradu na wszelki wypadek." - Three Dog