Autor Wątek: Kolekcja modułów do Fallout 3 PL w dawnym, dobrym duchu (wątek informacyjny)  (Przeczytany 157679 razy)

Hostus

  • Wiadomości: 3
Odp: Kolekcja modułów do Fallout 3 PL w dawnym, dobrym duchu (wątek informacyjny)
« Odpowiedź #120 dnia: 26 Stycznia 2011, 23:35:42 »
Rozumiem, że masz dużo obowiązków, ale chyba się nie poddajesz?  ;)
Pozdrawiam,
Hostus
Myśleć jak Leonardo da Vinci! Bezcenne... ;]

Jagoda

  • St. plutonowy
  • *
  • Wiadomości: 55
Odp: Kolekcja modułów do Fallout 3 PL w dawnym, dobrym duchu (wątek informacyjny)
« Odpowiedź #121 dnia: 10 Stycznia 2012, 19:06:45 »
Witam.

Ostatnio pisałam, że na gwiazdkę zakupiłam Fallout New Vegas. Z zakupem zwlekałam dość długo,  a było to spowodowane tym, że czułam iż FNV raczej nie zaskoczy mnie niczym ciekawym. Po poświęceniu kilku godzin doszłam do wniosku, że wcale się nie myliłam. Nie wiem dlaczego, ale Fallout 3 wydaje mi się bardziej ciekawy.
W każdym razie z wielką przyjemnością powracam do modyfikacji Aurelinusa.
Pamiętam, że pierwsze modyfikacje jakie instalowałam opierały się generalnie na poprawie grafiki i ogólnej estetyki gry. Niestety, takie modyfikacje sprawiały, że gra często w nagłym momencie wysypywała się do windy, a mnie... No cóż, nie będę ukrywała, że szlag trafiał. Nauczyłam się grać w systemie DiD( Death is Death), z gry X3 Konflikt Terrański. Oznacza to, że skoro zginęłam, to nie żyję. Nie istniej coś takiego jak Load, czy Save.
Nie jest moją intencją podlizywanie się  Aurelinusowi, lecz przyznam się, że trudno znaleźć stabilną paczkę modyfikacji, tym bardziej, że jest ona dobrze dopracowana. Tak więc dzięki za poświęcenie swojego czasu na zrobienie tak dobrej kompilacji modów.

Swoją drogą znalazłam ciekawą modyfikację dla żeńskich bohaterów. Zadaniem tej modyfikacji jest podmiana sylwetek, ikon i ikon perków w pitboyu z męskich na żeńskie :) Mod nazywa się Vault girl complete f3. I tutaj chciałabym się zapytać, czy będzie to kolidowało z kompilacją  Aurelinusa ?

« Ostatnia zmiana: 10 Stycznia 2012, 19:57:58 wysłana przez Jagoda »

kryspin013

  • St. chorąży sztab.
  • *
  • Wiadomości: 412
Odp: Kolekcja modułów do Fallout 3 PL w dawnym, dobrym duchu (wątek informacyjny)
« Odpowiedź #122 dnia: 10 Stycznia 2012, 20:36:48 »
Wiesz, ja zgaduje, że niektóre obrazki będziesz miała niezmodyfikowane ;] tylko tyle

Jagoda

  • St. plutonowy
  • *
  • Wiadomości: 55
Odp: Kolekcja modułów do Fallout 3 PL w dawnym, dobrym duchu (wątek informacyjny)
« Odpowiedź #123 dnia: 10 Stycznia 2012, 21:06:12 »
też tak właśnie myślę, aczkolwiek wolałam się upewnić. Ale żeby być pewna na 100%, to i tak chyba będę musiała sama to przetestować :D
Mam inne pytanie. Posiadam angielską wersję językową, a po zainstalowaniu tej kompilacji mam ją po polsku. Cudnie, mimo iż znam angola, to jakoś lepiej czuje siew polskiej wersji. No ale do sedna. Co mam zrobić, aby pozbyć się"krzaczków w tekstach, które zastępują nasze polskie znaki? Mam na myśli takie litery jak ż,ś,ź i inne?
Z góry dziękuję za pomoc.
Pozdrawiam.

Edit.
Problem rozwiazany. Przypomniało mi się, że kiedyś pytalam o mod DarNified UI F3 i forumowicz Shael podał mi nazwę wraz z >>>linkiem<<< poprawiającym polskie fonty :D Działa idealnie :D

Przy okazji. Znalazłam fajny mod, który dodaje polskie pieniądze do gry Fallout 3. Jest to banknot 100 i 1000 złoty do wyboru ;) >>>Link<<<. Niby nic, ale cieszy oko :D

Ps. Jak można skonfigurować potrzeby jak picie, jedzenie i spanie z plikiem hud_main_menu  znajdującym się w C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\Fallout 3 goty\Data\Menus\main ?

Gdyby dało się to dopisać, a wiem, że da, to nasze potrzeby były by wyświetlane na pulpicie. Wiedzielibyśmy kiedy trzeba iść spać i kiedy jesteśmy głodni. Na forum Nexusa widziałam to, ale ja jakoś nie umiem tego zrobić :(

Tutaj jest mój "skren" na którym brakuje mi tylko wskaźników moich potrzeb jedzenia, spania i picia.

http://img267.imageshack.us/img267/3559/fallout3201201102052507.png
« Ostatnia zmiana: 10 Stycznia 2012, 21:57:11 wysłana przez Jagoda »

Aurelinus

  • Moderator
  • *
  • Wiadomości: 625
    • Mój miniblog tematyczny
Odp: Kolekcja modułów do Fallout 3 PL w dawnym, dobrym duchu (wątek informacyjny)
« Odpowiedź #124 dnia: 11 Stycznia 2012, 14:09:41 »
chciałabym się zapytać, czy będzie to kolidowało z kompilacją  Aurelinusa ?
Musiałbym sie upewnić, ale wg mnie - będzie zapewne z perkami, które zmieniłem, bo podmiana ikonek wymaga dodania perku w wersji "żeńskiej", który będzie w tym wypadku rózny od wersji męskiej. Ale jeśli chcesz, mogę ci taki dopasować do modułu.

Przy okazji. Znalazłam fajny mod, który dodaje polskie pieniądze do gry Fallout 3. Jest to banknot 100 i 1000 złoty do wyboru
Tylko to nieco "niefalloutowe".

Ps. Jak można skonfigurować potrzeby jak picie, jedzenie i spanie z plikiem hud_main_menu  znajdującym się w C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\Fallout 3 goty\Data\Menus\main ?
Po pierwsze - to działa tylko ze Script extenderem, po drugie, musiałabyś zainstalować wersję do której dostosowany jest DarnUI, a wersję z mojego modułu wyłączyć. Poza tym, to monitorowanie nie jest nazbyt pożądane, bo w przeciwieństwie do FNV tu masz tylko 3 poziomy "potrzeb", każdy monitorowany upierdliwymi okienkami przypominającymi o głodzie, piciu czy sikaniu.

Poza tym, już pracuję nad dostosowaniem F3 do grania na silniku FNV, więc mnóstwo problemów z prymitywizmem F3 ustąpi (i pojawi kolejnych milion z kompatybilnością).

Swoją drogą, Jagoda, dziwię się trochę, że jeszcze nie zaczęliśmy współpracy :piwo2:, z tego co widzę to masz i smykałkę i zacięcie do tematu, a ja tęsknię i za chętnymi do prawdziwej pomocy/współpracy i żeńskiego towarzystwa :szp: o ile nią jesteś :nord:.
« Ostatnia zmiana: 11 Stycznia 2012, 14:22:17 wysłana przez Aurelinus »

Jagoda

  • St. plutonowy
  • *
  • Wiadomości: 55
Odp: Kolekcja modułów do Fallout 3 PL w dawnym, dobrym duchu (wątek informacyjny)
« Odpowiedź #125 dnia: 11 Stycznia 2012, 20:40:07 »
No więc tak - Sprawdziłam te perki i faktycznie oryginale zostały podmienione, a te, który ty dodałeś do kompilacji modów pokazują zwykłe perki symbolizujące płeć męską. Czyli jest ok. Nie można mieć wszystkiego :)

Co do banknotów, to zgodzę się, że nie jest to fallautowe, aczkolwiek, gdy zobaczyłam te polskie banknoty, to przyszła mi tylko jedna myśl do głowy; Muszę to mieć :D Ale zawsze mozna dodać dolary.

Co do mojej płci, to będąc ostatnio w łazience, nic się nie zmieniło :D
 
Pozdrawiam.

Aurelinus

  • Moderator
  • *
  • Wiadomości: 625
    • Mój miniblog tematyczny
Odp: Kolekcja modułów do Fallout 3 PL w dawnym, dobrym duchu (wątek informacyjny)
« Odpowiedź #126 dnia: 12 Stycznia 2012, 16:41:50 »
No więc tak - Sprawdziłam te perki i faktycznie oryginale zostały podmienione, a te, który ty dodałeś do kompilacji modów pokazują zwykłe perki symbolizujące płeć męską. Czyli jest ok. Nie można mieć wszystkiego
Skoro tak ci dobrze, nic mi do tego.

aczkolwiek, gdy zobaczyłam te polskie banknoty, to przyszła mi tylko jedna myśl do głowy; Muszę to mieć
Kobieca logika pozostanie dla mnie nieuchwytna po wsze czasy... :face:

Co do mojej płci, (...) nic się nie zmieniło
Powyższa myśl (tj. dot. polskich banknotów) dowodzi tego ponad wszelką wątpliwość... :flwr:

Jagoda

  • St. plutonowy
  • *
  • Wiadomości: 55
Witam.

Czy jest szansa na opublikowanie nazw modyfikacji i skryptów, które wchodzą w skład twojej kompilacji modów ? Chciałabym wybrać te najciekawsze i samej coś tam wyskrobać.
Pozdrawiam.


« Ostatnia zmiana: 08 Marca 2012, 07:06:46 wysłana przez Jagoda »

Aurelinus

  • Moderator
  • *
  • Wiadomości: 625
    • Mój miniblog tematyczny
Użyte modyfikacje masz w redme dołączonych do modułu, konkretne pliki znajdziesz w GECKu, albo F3Edit.

Rother1981

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 1
Mam prośbę o podanie linku modu F3 i FNV bo znalazłem jedynie linki na chomiku do wersji 2.07.12 z góry dzięki

kryspin013

  • St. chorąży sztab.
  • *
  • Wiadomości: 412
@Aurelinus Czyżby usunęli ci wątek z modami na tawernie? :/

Aurelinus

  • Moderator
  • *
  • Wiadomości: 625
    • Mój miniblog tematyczny
Co wy opowiadacie? TH działa, była wyłączona kilkanaście godzin (2 tygodnie temu, zresztą), bo przenosiliśmy serwer, nic poza tym. hrothgar.pl na pewno skieruje was gdzie trzeba.

@Aurelinus Czyżby usunęli ci wątek z modami na tawernie?
Heh, nie można usunąć współwłaściciela, przynajmniej nie tam... :snd
« Ostatnia zmiana: 27 Marca 2012, 18:48:57 wysłana przez Aurelinus »

kryspin013

  • St. chorąży sztab.
  • *
  • Wiadomości: 412
Co wy opowiadacie? TH działa, była wyłączona kilkanaście godzin (2 tygodnie temu, zresztą), bo przenosiliśmy serwer, nic poza tym. hrothgar.pl na pewno skieruje was gdzie trzeba.

@Aurelinus Czyżby usunęli ci wątek z modami na tawernie?
Heh, nie można usunąć współwłaściciela, przynajmniej nie tam... :snd

To zaktualizuj linki ;)

Aurelinus

  • Moderator
  • *
  • Wiadomości: 625
    • Mój miniblog tematyczny
Odp: Kolekcja modułów do Fallout 3 PL w dawnym, dobrym duchu (wątek informacyjny)
« Odpowiedź #133 dnia: 01 Kwietnia 2012, 00:48:57 »
To zaktualizuj linki ;)
Aa, no fakt :@. Zaktualizowane.

szczypiorofix

  • St. chorąży sztab.
  • *
  • Wiadomości: 308
  • To jest kura, panie generale!
Zainstalowałem właśnie tego moda i mam pytanko :)
Wylazłem ze 101 i dostałem zadania z dodatków ale nie dodałem plików z paczki kompatybilnej z DLC czy mogę (muszę?) je dodać w trakcie czy dodać i zacząć od początku?
Dodam tylko, że mam edycję podstawową i dwa zestawy dodatków (Dzióra i Operacja Anchorage oraz Broken Steel i Point Lookout).

EDIT: PS. Gra jest cholernie trudna. Jakimś cudem dobiłem do drugiego levela ale nie daję rady w Supadupa Markecie ;) . Poza tym zauważyłem, że gdy chcę rozbroić bombę w Megatonie to w opisie napisane jest, że potrzebuje poziomu Broni Wybuchowych na poziomie "0" i nie wiem jakie są wymagania. Wszystko generalnie bardzo fajne, jedzenie, picie, spanie, spadająca powoli karma, szybsze uzależnienia od prochów, jednak poziom trudności jest (przynajmniej jak dla mnie) zdecydowanie za trudny, a mam ustawiony na "bardzo łatwy", więc nawet nie wyobrażam sobie jak to jest na trudniejszych poziomach. Da się coś z tym zrobić?
« Ostatnia zmiana: 01 Marca 2013, 21:20:37 wysłana przez szczypiorofix »
"Spoglądajcie często na swoje liczniki Geigera, dzieciaki. Tik-tik-tik, tak-tak-tak oznacza, że musicie stamtąd jak najszybciej spierdalać, a potem wziąć trochę Antyradu na wszelki wypadek." - Three Dog

Aurelinus

  • Moderator
  • *
  • Wiadomości: 625
    • Mój miniblog tematyczny
Wylazłem ze 101 i dostałem zadania z dodatków ale nie dodałem plików z paczki kompatybilnej z DLC czy mogę (muszę?) je dodać w trakcie czy dodać i zacząć od początku?
Możesz dodać w trakcie gry o ile nie tknąłeś żadnego z dodatków tzn. nie wybrałeś się na żadną z nowych map.
Gra jest cholernie trudna.
Zdania sa podzielone, wielu mówi, że nadal za łatwo (w tym ja).
zauważyłem, że gdy chcę rozbroić bombę w Megatonie to w opisie napisane jest, że potrzebuje poziomu Broni Wybuchowych na poziomie "0" i nie wiem jakie są wymagania.
Powyżej 35-40 w ładunkach wybuchowych i naprawie. Zależy od kilku czynników.
Jakimś cudem dobiłem do drugiego levela ale nie daję rady w Supadupa MarkecieWszystko generalnie bardzo fajne, jedzenie, picie, spanie, spadająca powoli karma, szybsze uzależnienia od prochów, jednak poziom trudności jest (przynajmniej jak dla mnie) zdecydowanie za trudny, a mam ustawiony na "bardzo łatwy", więc nawet nie wyobrażam sobie jak to jest na trudniejszych poziomach. Da się coś z tym zrobić?
Po prostu odzwyczaj się od rzucania na wszystko i wszystkich, zacznij planować, weź pomagierów. Festiwal bezmyślności dla konsolaków kończy się z instalacją modułu ;).

szczypiorofix

  • St. chorąży sztab.
  • *
  • Wiadomości: 308
  • To jest kura, panie generale!
Nie zauważyłem, ale nie uruchomiłem wcześniej tego pliku .exe, za drugim razem już było lepiej, drugi level nabiłem zaraz po wyjściu z Krypty 101. Generalnie mod bardzo fajny, wymagający, mało kasy, mało expa, wszystko ma swoją wagę i w zasadzie każdy strzał może spowodować uszkodzenia (nawet muchy mięsnej ;)), szybkie uzależnienie od Med-Xów hehe. Szybko nauczyłem się tego "planowania" :) ale niestety zrezygnowałem. Dlaczego?
Pierwszy raz miałem dość gdy wychodząc ze Sklepu Samochodowego napadł na mnie żołnierz Enklawy (oczywiście w panerzyku i z energetykiem), którego za n-tym razem jakimś cudem udało mi się pokonać a drugi raz (druga instalacja, tym razem poprawna) gdy znienacka na środku Pustkowi zza rogu wyskoczył Behemot (ja na 2. poziomie z bejzbolem lub .10 do wyboru) i powalił mnie w dwóch strzałach ;) chyba jestem zbyt cienki ale to mnie przerosło.
"Spoglądajcie często na swoje liczniki Geigera, dzieciaki. Tik-tik-tik, tak-tak-tak oznacza, że musicie stamtąd jak najszybciej spierdalać, a potem wziąć trochę Antyradu na wszelki wypadek." - Three Dog

Aurelinus

  • Moderator
  • *
  • Wiadomości: 625
    • Mój miniblog tematyczny
niestety zrezygnowałem. Dlaczego?
Namawiał cię nie będę ;).
Pierwszy raz miałem dość gdy wychodząc ze Sklepu Samochodowego napadł na mnie żołnierz Enklawy (oczywiście w panerzyku i z energetykiem), którego za n-tym razem jakimś cudem udało mi się pokonać
Żeby była jasność: to bug z podstawowej wersji gry, będziesz go miał tym bardziej bez modułu (a dokładnie nakładki modułu na Broken Steel).
a drugi raz (druga instalacja, tym razem poprawna) gdy znienacka na środku Pustkowi zza rogu wyskoczył Behemot (ja na 2. poziomie z bejzbolem lub .10 do wyboru) i powalił mnie w dwóch strzałach ;) chyba jestem zbyt cienki ale to mnie przerosło.
Behemoty są w module nietknięte, nie wyskakują zza rogu i są w określonych lokacjach, tak jak w podstawce. Jeśli od poczatku zagrasz na poprawnej instalacji, takie cuda się nie wydarzą (to też bug z któregoś DLC).

szczypiorofix

  • St. chorąży sztab.
  • *
  • Wiadomości: 308
  • To jest kura, panie generale!
Ok, już tłumaczę :)
za pierwszym razem grałem z dodatkami (4, oprócz Zety) i pojawił się ten żołnierz Enklawy przy Salonie Samochodowym, ok jakoś sobie poradziłem.
Behemot pojawił się gdy grałem na podstawce bez dodatków (nowa instalacja) z tym modem.
Pojawił się on na zachód od Stacji Metra Jury Street (czy jakoś tak), od metra na zachód, po lewej z daleka kościółek a na wprost w dole poprzewracane wagony i "teren mutantów" czyli zwłoki itp. po chwili pojawia się Behemot, przychodzi od strony kościóła (teraz gram bez moda, z dodatkami i z ciekawości sprawdziłem - też się pojawia, jedyne wyjście na tym poziomie - wiać ile sił w nogach :)), czyli to znaczy, że jest on tam normalnie i to nie zasługa moda :).
Do tego moda na pewno wrócę w przyszłości ;) jak poznam więcej szczegółów i wszelakich znajdziek w tej grze ;)1 bo podejrzewam, że znasz wszelkie sekrety, znajdźki i inne trocki, dzięki którym gra jest dla Ciebie za łatwa ;)
« Ostatnia zmiana: 03 Marca 2013, 12:28:10 wysłana przez szczypiorofix »
"Spoglądajcie często na swoje liczniki Geigera, dzieciaki. Tik-tik-tik, tak-tak-tak oznacza, że musicie stamtąd jak najszybciej spierdalać, a potem wziąć trochę Antyradu na wszelki wypadek." - Three Dog

Aurelinus

  • Moderator
  • *
  • Wiadomości: 625
    • Mój miniblog tematyczny
Do tego moda na pewno wrócę w przyszłości ;) jak poznam więcej szczegółów i wszelakich znajdziek w tej grze ;)1 bo podejrzewam, że znasz wszelkie sekrety, znajdźki i inne trocki, dzięki którym gra jest dla Ciebie za łatwa ;)
Problem (?) w tym, że moduł usuwa hektolitry błędów podstawki (bo jego elementem jest wielki community patch), a jak dorwiesz lepsze spluwy, niekoniecznie pchając się przeciw wszystkiemu co się nawinie - czasem wystarczy poczekać aż przeciwnicy sami się wykończą nawzajem (jak smugglerzy z Kompanią Szpona pod Dupermarketem) - to przestaniesz się przejmować. Nie żeby raptem zrobiło się lżej, ale przynajmniej nie będziesz musiał wiać :).