Trzynasty Schron - Postapokalipsa i Fallout
Grudzień 06, 2019, 06:28:06 *
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Aktualności: Czy wiesz że... na Trzynastym Schronie wciąż działa system ankiet. Oddaj głos w aktualnej ankiecie
 
   Strona główna   Pomoc Kalendarz Zaloguj się Rejestracja  
Strony: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 11   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Kolekcja modułów do Fallout 3 PL w dawnym, dobrym duchu (wątek informacyjny)  (Przeczytany 123261 razy)
Rezro
St. chorąży
*
Wiadomości: 4053


Why you people care so much where your souls are?


« Odpowiedz #100 : Lipiec 29, 2009, 19:31:17 »

Przepraszam Was bardzo, ale skoro aż tak bardzo Wam się nie podoba Fallout to co Wy tu w ogóle robicie  Undecided ? Kurcze, nie chce spamować, ale muszę stanąć w obronie starego Falla. Gra ma świetny klimat i grywalność, a to, że niektóre rzeczy nie są zgodne z rzeczywistością? Kogo to obchodzi? To nie ten rodzaj gry i trudno od niej tego oczekiwać, ważne, że rozgrywka jest bardzo przyjemna i wciągająca.

A komu niby tu nie podoba się stary Fallout? My tu wszyscy jesteśmy zagorzałymi fanami, co nie znaczy jednak że fanatykami. Seria Fallout mimo że jest wciąż szczytowym osiągnięciem cRPG to jednak pewne wady miała, zaś prawdziwy fan to nie ten co ignoruje wady, lecz ten co kocha grę mimo jej wad. Naprawdę nie wyciągaj błędnych wniosków z naszych rozmowy, bo wynika ona z naszej troski nie zaś złości.
Zapisane
nie wiem
Leseferyzm schronowy!
Gen. brygady - Redaktor
*
Wiadomości: 4777


Sejmik szlachecki musi być, a nie porządek!


WWW
« Odpowiedz #101 : Lipiec 29, 2009, 19:31:44 »

@Szakal

Wydaje mi się, że nie chodzi tutaj o nielubienie oryginalnego Fallouta, tylko o dostrzeganie jego błędów  Kiss

Edit: O właśnie - Rezro mnie ubiegł Tongue
Zapisane

Oto człowiek stał się taki jak My (...)

***

Leseferyzm i konsultacja podstawą działania zdrowego systemu schronowego!
Szakal119
Sierżant
*
Wiadomości: 390



« Odpowiedz #102 : Lipiec 29, 2009, 20:03:07 »

Jak wiadomo, nie jestem fanboyem Fallout 2, a takie niedoróby tylko potęgowały zawsze mój niesmak.

Wybaczcie jeśli źle was zrozumiałem  Smiley  Tongue.

Co innego dostrzeganie błędów, a co innego szukanie ich na siłę tak jak Wy to robicie (odnoszę wrażenie, że tak właśnie jest). Jasne gra ma kilka niedoróbek, ale narzekanie na to, że jest za dużo broni i amunicji, że to nierealne Huh??. To nie jest real postapokalipsa tylko crpg  Embarrassed.

Tak między nami to słyszałem opinię, że po wojnie atomowej, następna wojna ma się toczyć przy użyciu kamieni. To co? Chcecie całą broń z falla wywalić i zacząć używać wyłącznie kamieni, żeby było real Embarrassed?
« Ostatnia zmiana: Lipiec 29, 2009, 20:05:50 wysłane przez Szakal119 » Zapisane
Rezro
St. chorąży
*
Wiadomości: 4053


Why you people care so much where your souls are?


« Odpowiedz #103 : Lipiec 29, 2009, 20:43:37 »

Co innego dostrzeganie błędów, a co innego szukanie ich na siłę tak jak Wy to robicie (odnoszę wrażenie, że tak właśnie jest). Jasne gra ma kilka niedoróbek, ale narzekanie na to, że jest za dużo broni i amunicji, że to nierealne Huh??. To nie jest real postapokalipsa tylko crpg  Embarrassed.

Jak dla mnie przeceniasz wagę zagadnienia Szakal.

Tak między nami to słyszałem opinię, że po wojnie atomowej, następna wojna ma się toczyć przy użyciu kamieni. To co? Chcecie całą broń z falla wywalić i zacząć używać wyłącznie kamieni, żeby było real Embarrassed?

Opinia ta jest bzdurą taką sama jak "zima nuklearna".
Zapisane
Aurelinus
Moderator
*
Wiadomości: 582



WWW
« Odpowiedz #104 : Lipiec 30, 2009, 13:48:07 »

Co innego dostrzeganie błędów, a co innego szukanie ich na siłę tak jak Wy to robicie (odnoszę wrażenie, że tak właśnie jest). Jasne gra ma kilka niedoróbek, ale narzekanie na to, że jest za dużo broni i amunicji, że to nierealne Huh??. To nie jest real postapokalipsa tylko crpg

A mnie się wydawało, że właśnie próbujemy trochę odczarować tę "krowią świętość" starego "settingu" i poszukać przyczyn, dlaczego Fallout 3 jest inny niż fani i fanboye Fallout/2 oczekiwali i czy ta inność na pewno oznacza "źle" i "nie-do-przyjęcia".
Wg jest wiele powodów, by uznać Fallout 3 za bardzo udaną grę, i jestem zdania, że gdyby dalej wydawcą był Interplay, to albo nie zobaczylibyśmy tego tytułu nigdy więcej, albo następna część po Van Burenie wyglądałaby identycznie jak obecny F3.

Edit: Można się co najwyżej sprzeczać, czy wątek o module jest dobrym miejscem, ale ew. przeniesienie lezy poza moimi kompetencjami.
Zapisane
Rezro
St. chorąży
*
Wiadomości: 4053


Why you people care so much where your souls are?


« Odpowiedz #105 : Lipiec 30, 2009, 14:37:41 »

Wyjątkowo muszę się z tobą zgodzić Aurelinus choć przeważnie się z tobą nie zgadzam. Jednakże wciąż stoję na stanowisku że gdyby Bethesda potraktowała fanów poważnie i zamiast wpierw ściemniać, a potem opluwać tych co myślą inaczej niż oni, lecz przeprowadziła zakrojone na szeroką skalę konsultacje i próbowała wyjaśniając swoje stanowisko (co jest wskazane przy tak kultowych tytułach), to by nie było tego żenującego pokazu wzajemnej nienawiści.
Zapisane
Aurelinus
Moderator
*
Wiadomości: 582



WWW
« Odpowiedz #106 : Wrzesień 01, 2009, 11:42:46 »

Edit:
Jest dostępna aktualizacja 2.07.12C:

1. Drobne poprawki Perków i brakujące opisy.
2. Usunięty błąd granatów odłamkowych wywołujący wrogość wobec gracza niezależnie od tego kto rzucał,
3. Testowo podniesiono ilość XP za zabitych przeciwników.


A nawet Aktualizacja 2.07.12D:

1. Opis perka "Ulepszone trafienie krytyczne".
2. Poprawka zasięgu amunicji karabinu myśliwskiego.
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 06, 2009, 02:40:00 wysłane przez Aurelinus » Zapisane
Aurelinus
Moderator
*
Wiadomości: 582



WWW
« Odpowiedz #107 : Wrzesień 24, 2009, 11:58:31 »

Nowa aktualizacja:

wersja 2.07.12E

1. Poprawka modelu baru zwalonego w Unofficial patch
2. Poprawka modelu pistoletu MP7


http://tawerna.nstrefa.pl/topics56/fallout-3-pl-modul-projekt-valkiria-echo-vt752.htm
Zapisane
Inculubum
Sierżant
*
Wiadomości: 233



« Odpowiedz #108 : Listopad 02, 2009, 20:21:26 »

Czy pobierając pack w rozmiarze 642,0 Mb, ściągnę ostatnią wersję czy też muszę ściągnąć tego patcha?
Zapisane

Aurelinus
Moderator
*
Wiadomości: 582



WWW
« Odpowiedz #109 : Listopad 03, 2009, 10:13:14 »

Musisz pobrać Aktualizację 2.07.12E. Przepakuję to w najbliższym czasie.
Zapisane
Aurelinus
Moderator
*
Wiadomości: 582



WWW
« Odpowiedz #110 : Maj 16, 2010, 19:17:52 »

Wersja 2.09


Przed aktualizacją wejdź do pomieszczenia i zrób Zapis przez Opcje. Po aktualizacji wczytaj ten zapis.
Jeśli mimo wszystko nie uda się wczytac zapisu, niestety, trzeba zacząć grę od nowa.
Obecna wersja nie jest całkowicie kompatybilna z wersją 2.08, ale nie powinno być problemu - może pojawić się w statsach zamieniony perk "Rewolwerowiec lub "Jednoręczność".

zmiany:
1. Zmienione modele kilku broni, min. nowy, klasyczny DKS-501, SR25k zamiast karabinu Victory, nowy model karabinu myśliwskiego z lunetą mojego autorstwa, zmieniony model Bozara, MP5, MP7, karabinu Gaussa, Ak-47 i kilku innych.
2. Zmieniony model pancerza komandosa
3. Nowy pistolet SIG P220 oraz karabin szturmowy FN CAL.
4. Poprawione/zamienione dwa perki "Rewolwerowiec lub "Jednoręczność" z powodu konfliktu adresów,
5. Poprawki w tekście i opisach,
6. Zmieniony kursor i celownik,
7. Master update. Mam nadzieję, że ilość problemów z sejwami spadnie zasadniczo.
Proszę szczegółowo zapoznać się z plikiem instalacyjnym. MasterUpdate polega na tym, że oryginalny plik esp został zamieniony na ESM, co powoduje, że silnik gry nie ingeruje w zawartość a tym samym poprawia stabilność gry z modułem.
z wydania GotY (pełne tłumaczenie PL), bo w innym wypadku MasterUpdate nie ruszyłby.


8. Sprzątanie i odchudzanie dało 100 MB oszczędności.
9. kompatybilność z patchem 1.7PL (wymagany do instalacji nowej wersji)

Proszę zwrócić uwagę na to, że w środku są dwa pliki ESM, należy skorzystać z tego, który jest przeznaczony do konkretnego wydania, nie z obydwu na raz, bo się pogryzą. (jest obecnie stare wydanie Fallout 3 z 2008 roku oraz nowe w wersji GotY (5 dodatków lub po 2 dodatki, to to samo)
« Ostatnia zmiana: Maj 18, 2010, 08:53:05 wysłane przez Aurelinus » Zapisane
Fengraive
St. szeregowy
*
Wiadomości: 11


« Odpowiedz #111 : Maj 20, 2010, 13:57:38 »

Witam

Podoba mi się koncepcja przyświecająca temu modowi, zgłaszam więc w odpowiednim wątku pewien problem w trosce o ów chwalebny projekt.
« Ostatnia zmiana: Maj 20, 2010, 13:59:37 wysłane przez Fengraive » Zapisane
pawelx
Plutonowy
*
Wiadomości: 117



« Odpowiedz #112 : Maj 20, 2010, 16:55:37 »

Aurelinus dałbyś Linka alternatywnego bo z http://tawerna.nstrefa.pl nie da się pobrać.
Zapisane
Aurelinus
Moderator
*
Wiadomości: 582



WWW
« Odpowiedz #113 : Maj 21, 2010, 15:57:04 »

Ależ działa, sam sprawdzałem. Może masz coś nie tak z przeglądarką?

http://hrothgar.pl/topics56/fallout-3-projekt-valkiria-echo-linki-informacje-ogolne-vt752.htm
Zapisane
pawelx
Plutonowy
*
Wiadomości: 117



« Odpowiedz #114 : Maj 21, 2010, 17:27:21 »

Wczoraj forum "Tawerny Hrothgara" było nie dostępne z powodu przenoszenia na inny serwer i nie wiedziałem  ile jeszcze im zajmie.
Dlatego poprosiłem  alternatywnego Linka.
Zapisane
Aurelinus
Moderator
*
Wiadomości: 582



WWW
« Odpowiedz #115 : Maj 29, 2010, 20:16:34 »

wersja 2.09.03

1. poprawki mechaniczne pistoletu 10mm i wersji z tłumikiem, Mausera M/96, karabinu Gaussa M72 i M88 (w tym prawidłowe modele)
2. poprawka skryptu Sydney,
3. poprawki z najnowszej wersji nieoficjalnego patcha w wersji 1.2
4. poprawki tekstur ubrań i pancerzy.
5. poprawka perka "Chemioodporność" i "Chemik" z powodu konfliktu nazw (mogą niestety zniknąć, jeśli ktoś ich używa),
6. poprawki dźwięków niektórych broni.
Zapisane
Aurelinus
Moderator
*
Wiadomości: 582



WWW
« Odpowiedz #116 : Maj 30, 2010, 22:53:51 »

Dodałem submoduł umożliwiający grę z dodatkiem Operation: Anchorage.

Wymaga posiadania zainstalowanej gry Fallout 3 (PL) wraz z patchem 1.7PLEN (lub wersji GotY), i modułu głównego oczywiście.

Zawiera on:

1. Wezwanie na symulację pojawi się dopiero po ukończeniu questu "handlowego" z Wygnańcami, tj. uznaniu za ich sprzymierzeńca,
2. Użyto wszystkich poprawek z nieoficjalnego patcha (wer. 1.2): błędy tekstur, modeli, nazw itp.,
3. Przywrócono brakujące 4 holotaśmy, oryginalnie wycięte,
4. Punkty zaopatrzeniowe są tylko jednorazowego użytku,
5. Delikatnie zmieniono perk "Oddział do zadań specjalnych",
6.2. Chiński pancerz maskujący wymaga zasilania bateriami rozszczepialnymi(zużywane co 30 sek.),
6.1. Pancerz i hełmofon są osobno (zmieniona textura hełmu),  ale pełne właściwości wymagają ubrania obu części pancerza.
8. Dodano pistolet maszynowy Walther MPL, karabinek AKMs, karabinek Colt XM-177.
Zapisane
Aurelinus
Moderator
*
Wiadomości: 582



WWW
« Odpowiedz #117 : Czerwiec 15, 2010, 15:38:40 »

Jest teraz dostepna wersja 2.09.05 (nic nowego, po prostu poprawki pod kątem zgodności z Broken Steel) oraz submoduł kompatybizujący do Broken Steel.
Submoduł zawiera komplet poprawek do Broken Steel, min. z Unofficial patch, moich, nowy karabin XM586 z działającym granatnikiem podwieszanym oraz kilka innych pierdołek, których nie pamiętam; na pewno jest jeszcze Colt Anaconda w różnych wersjach i podróba (model oryginalny, poprawiony jednak przeze mnie) rewolweru C77-P z Battlefield 2142.

http://hrothgar.pl/topics56/fallout-3-projekt-valkiria-echo-linki-informacje-ogolne-vt752.htm

Zapraszam.
Zapisane
Pogrom
Kapral
*
Wiadomości: 25


« Odpowiedz #118 : Sierpień 08, 2010, 21:30:06 »

Czy ta niesamowita kolekcja zadziała mi z Fallout 3 Game of the Year Edition? Bo ogólnie to jest super, choć niektóre części za bardzo utrudniają grę jak dla mnie (jestem jeszcze noobem).
Zapisane
Aurelinus
Moderator
*
Wiadomości: 582



WWW
« Odpowiedz #119 : Sierpień 08, 2010, 21:34:13 »

Czy ta niesamowita kolekcja zadziała mi z Fallout 3 Game of the Year Edition?
Tak, masz nawet dwa kompatybilne juz DLC. Szczegóły na TH.

Bo ogólnie to jest super, choć niektóre części za bardzo utrudniają grę jak dla mnie (jestem jeszcze noobem).
No cóż, taki urok modułów. Afro
Zapisane
Strony: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 11   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Kanał RSS Trzynastego Schronu Trzynasty Schron na Twitterze Trzynasty Schron na Facebooku Trzynasty Schron na Tumblr Trzynasty Schron na Instagramie Postapokalipsa bez ograniczeń! Radia Trzynastego Schronu na TubaFM Trzynasty Schron na YouTube
Działa na MySQL Działa na PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2011, Simple Machines Prawidłowy XHTML 1.0! Prawidłowy CSS!