Autor Wątek: Kolekcja modułów do Fallout 3 PL w dawnym, dobrym duchu (wątek informacyjny)  (Przeczytany 157695 razy)

Rezro

  • St. chorąży sztab.
  • *
  • Wiadomości: 4080
  • Why you people care so much where your souls are?
Odp: Kolekcja modułów do polskiej wersji Fallout 3 w dawnym, dobrym duchu
« Odpowiedź #100 dnia: 29 Lipca 2009, 19:31:17 »
Przepraszam Was bardzo, ale skoro aż tak bardzo Wam się nie podoba Fallout to co Wy tu w ogóle robicie  :-\ ? Kurcze, nie chce spamować, ale muszę stanąć w obronie starego Falla. Gra ma świetny klimat i grywalność, a to, że niektóre rzeczy nie są zgodne z rzeczywistością? Kogo to obchodzi? To nie ten rodzaj gry i trudno od niej tego oczekiwać, ważne, że rozgrywka jest bardzo przyjemna i wciągająca.

A komu niby tu nie podoba się stary Fallout? My tu wszyscy jesteśmy zagorzałymi fanami, co nie znaczy jednak że fanatykami. Seria Fallout mimo że jest wciąż szczytowym osiągnięciem cRPG to jednak pewne wady miała, zaś prawdziwy fan to nie ten co ignoruje wady, lecz ten co kocha grę mimo jej wad. Naprawdę nie wyciągaj błędnych wniosków z naszych rozmowy, bo wynika ona z naszej troski nie zaś złości.

nie wiem

  • Leseferyzm schronowy!
  • Gen. brygady - Redaktor
  • *
  • Wiadomości: 4777
  • Sejmik szlachecki musi być, a nie porządek!
    • Trzynasty Schron
Odp: Kolekcja modułów do polskiej wersji Fallout 3 w dawnym, dobrym duchu
« Odpowiedź #101 dnia: 29 Lipca 2009, 19:31:44 »
@Szakal

Wydaje mi się, że nie chodzi tutaj o nielubienie oryginalnego Fallouta, tylko o dostrzeganie jego błędów  :-*

Edit: O właśnie - Rezro mnie ubiegł :P
Oto człowiek stał się taki jak My (...)

***

Leseferyzm i konsultacja podstawą działania zdrowego systemu schronowego!

Szakal119

  • St. chorąży sztab.
  • *
  • Wiadomości: 392
Odp: Kolekcja modułów do polskiej wersji Fallout 3 w dawnym, dobrym duchu
« Odpowiedź #102 dnia: 29 Lipca 2009, 20:03:07 »
Jak wiadomo, nie jestem fanboyem Fallout 2, a takie niedoróby tylko potęgowały zawsze mój niesmak.

Wybaczcie jeśli źle was zrozumiałem  :)  :P.

Co innego dostrzeganie błędów, a co innego szukanie ich na siłę tak jak Wy to robicie (odnoszę wrażenie, że tak właśnie jest). Jasne gra ma kilka niedoróbek, ale narzekanie na to, że jest za dużo broni i amunicji, że to nierealne ????. To nie jest real postapokalipsa tylko crpg  :-[.

Tak między nami to słyszałem opinię, że po wojnie atomowej, następna wojna ma się toczyć przy użyciu kamieni. To co? Chcecie całą broń z falla wywalić i zacząć używać wyłącznie kamieni, żeby było real :-[?
« Ostatnia zmiana: 29 Lipca 2009, 20:05:50 wysłana przez Szakal119 »

Rezro

  • St. chorąży sztab.
  • *
  • Wiadomości: 4080
  • Why you people care so much where your souls are?
Odp: Kolekcja modułów do polskiej wersji Fallout 3 w dawnym, dobrym duchu
« Odpowiedź #103 dnia: 29 Lipca 2009, 20:43:37 »
Co innego dostrzeganie błędów, a co innego szukanie ich na siłę tak jak Wy to robicie (odnoszę wrażenie, że tak właśnie jest). Jasne gra ma kilka niedoróbek, ale narzekanie na to, że jest za dużo broni i amunicji, że to nierealne ????. To nie jest real postapokalipsa tylko crpg  :-[.

Jak dla mnie przeceniasz wagę zagadnienia Szakal.

Tak między nami to słyszałem opinię, że po wojnie atomowej, następna wojna ma się toczyć przy użyciu kamieni. To co? Chcecie całą broń z falla wywalić i zacząć używać wyłącznie kamieni, żeby było real :-[?

Opinia ta jest bzdurą taką sama jak "zima nuklearna".

Aurelinus

  • Moderator
  • *
  • Wiadomości: 625
    • Mój miniblog tematyczny
Odp: Kolekcja modułów do polskiej wersji Fallout 3 w dawnym, dobrym duchu
« Odpowiedź #104 dnia: 30 Lipca 2009, 13:48:07 »
Co innego dostrzeganie błędów, a co innego szukanie ich na siłę tak jak Wy to robicie (odnoszę wrażenie, że tak właśnie jest). Jasne gra ma kilka niedoróbek, ale narzekanie na to, że jest za dużo broni i amunicji, że to nierealne ????. To nie jest real postapokalipsa tylko crpg

A mnie się wydawało, że właśnie próbujemy trochę odczarować tę "krowią świętość" starego "settingu" i poszukać przyczyn, dlaczego Fallout 3 jest inny niż fani i fanboye Fallout/2 oczekiwali i czy ta inność na pewno oznacza "źle" i "nie-do-przyjęcia".
Wg jest wiele powodów, by uznać Fallout 3 za bardzo udaną grę, i jestem zdania, że gdyby dalej wydawcą był Interplay, to albo nie zobaczylibyśmy tego tytułu nigdy więcej, albo następna część po Van Burenie wyglądałaby identycznie jak obecny F3.

Edit: Można się co najwyżej sprzeczać, czy wątek o module jest dobrym miejscem, ale ew. przeniesienie lezy poza moimi kompetencjami.

Rezro

  • St. chorąży sztab.
  • *
  • Wiadomości: 4080
  • Why you people care so much where your souls are?
Odp: Kolekcja modułów do polskiej wersji Fallout 3 w dawnym, dobrym duchu
« Odpowiedź #105 dnia: 30 Lipca 2009, 14:37:41 »
Wyjątkowo muszę się z tobą zgodzić Aurelinus choć przeważnie się z tobą nie zgadzam. Jednakże wciąż stoję na stanowisku że gdyby Bethesda potraktowała fanów poważnie i zamiast wpierw ściemniać, a potem opluwać tych co myślą inaczej niż oni, lecz przeprowadziła zakrojone na szeroką skalę konsultacje i próbowała wyjaśniając swoje stanowisko (co jest wskazane przy tak kultowych tytułach), to by nie było tego żenującego pokazu wzajemnej nienawiści.

Aurelinus

  • Moderator
  • *
  • Wiadomości: 625
    • Mój miniblog tematyczny
Odp: Kolekcja modułów do polskiej wersji Fallout 3 w dawnym, dobrym duchu
« Odpowiedź #106 dnia: 01 Września 2009, 11:42:46 »
Edit:
Jest dostępna aktualizacja 2.07.12C:

1. Drobne poprawki Perków i brakujące opisy.
2. Usunięty błąd granatów odłamkowych wywołujący wrogość wobec gracza niezależnie od tego kto rzucał,
3. Testowo podniesiono ilość XP za zabitych przeciwników.


A nawet Aktualizacja 2.07.12D:

1. Opis perka "Ulepszone trafienie krytyczne".
2. Poprawka zasięgu amunicji karabinu myśliwskiego.
« Ostatnia zmiana: 06 Września 2009, 02:40:00 wysłana przez Aurelinus »

Aurelinus

  • Moderator
  • *
  • Wiadomości: 625
    • Mój miniblog tematyczny
Odp: Kolekcja modułów do polskiej wersji Fallout 3 w dawnym, dobrym duchu
« Odpowiedź #107 dnia: 24 Września 2009, 11:58:31 »
Nowa aktualizacja:

wersja 2.07.12E

1. Poprawka modelu baru zwalonego w Unofficial patch
2. Poprawka modelu pistoletu MP7


http://tawerna.nstrefa.pl/topics56/fallout-3-pl-modul-projekt-valkiria-echo-vt752.htm

Inculubum

  • St. chorąży sztab.
  • *
  • Wiadomości: 233
Odp: Kolekcja modułów do polskiej wersji Fallout 3 w dawnym, dobrym duchu
« Odpowiedź #108 dnia: 02 Listopada 2009, 19:21:26 »
Czy pobierając pack w rozmiarze 642,0 Mb, ściągnę ostatnią wersję czy też muszę ściągnąć tego patcha?

Aurelinus

  • Moderator
  • *
  • Wiadomości: 625
    • Mój miniblog tematyczny
Odp: Kolekcja modułów do polskiej wersji Fallout 3 w dawnym, dobrym duchu
« Odpowiedź #109 dnia: 03 Listopada 2009, 09:13:14 »
Musisz pobrać Aktualizację 2.07.12E. Przepakuję to w najbliższym czasie.

Aurelinus

  • Moderator
  • *
  • Wiadomości: 625
    • Mój miniblog tematyczny
Odp: Kolekcja modułów do polskiej wersji Fallout 3 w dawnym, dobrym duchu
« Odpowiedź #110 dnia: 16 Maja 2010, 19:17:52 »
Wersja 2.09


Przed aktualizacją wejdź do pomieszczenia i zrób Zapis przez Opcje. Po aktualizacji wczytaj ten zapis.
Jeśli mimo wszystko nie uda się wczytac zapisu, niestety, trzeba zacząć grę od nowa.
Obecna wersja nie jest całkowicie kompatybilna z wersją 2.08, ale nie powinno być problemu - może pojawić się w statsach zamieniony perk "Rewolwerowiec lub "Jednoręczność".

zmiany:
1. Zmienione modele kilku broni, min. nowy, klasyczny DKS-501, SR25k zamiast karabinu Victory, nowy model karabinu myśliwskiego z lunetą mojego autorstwa, zmieniony model Bozara, MP5, MP7, karabinu Gaussa, Ak-47 i kilku innych.
2. Zmieniony model pancerza komandosa
3. Nowy pistolet SIG P220 oraz karabin szturmowy FN CAL.
4. Poprawione/zamienione dwa perki "Rewolwerowiec lub "Jednoręczność" z powodu konfliktu adresów,
5. Poprawki w tekście i opisach,
6. Zmieniony kursor i celownik,
7. Master update. Mam nadzieję, że ilość problemów z sejwami spadnie zasadniczo.
Proszę szczegółowo zapoznać się z plikiem instalacyjnym. MasterUpdate polega na tym, że oryginalny plik esp został zamieniony na ESM, co powoduje, że silnik gry nie ingeruje w zawartość a tym samym poprawia stabilność gry z modułem.
z wydania GotY (pełne tłumaczenie PL), bo w innym wypadku MasterUpdate nie ruszyłby.


8. Sprzątanie i odchudzanie dało 100 MB oszczędności.
9. kompatybilność z patchem 1.7PL (wymagany do instalacji nowej wersji)

Proszę zwrócić uwagę na to, że w środku są dwa pliki ESM, należy skorzystać z tego, który jest przeznaczony do konkretnego wydania, nie z obydwu na raz, bo się pogryzą. (jest obecnie stare wydanie Fallout 3 z 2008 roku oraz nowe w wersji GotY (5 dodatków lub po 2 dodatki, to to samo)
« Ostatnia zmiana: 18 Maja 2010, 08:53:05 wysłana przez Aurelinus »

Fengraive

  • St. szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 11
Odp: Kolekcja modułów do polskiej wersji Fallout 3 w dawnym, dobrym duchu
« Odpowiedź #111 dnia: 20 Maja 2010, 13:57:38 »
Witam

Podoba mi się koncepcja przyświecająca temu modowi, zgłaszam więc w odpowiednim wątku pewien problem w trosce o ów chwalebny projekt.
« Ostatnia zmiana: 20 Maja 2010, 13:59:37 wysłana przez Fengraive »

pawelx

  • St. sierżant sztab.
  • *
  • Wiadomości: 117
Odp: Kolekcja modułów do polskiej wersji Fallout 3 w dawnym, dobrym duchu
« Odpowiedź #112 dnia: 20 Maja 2010, 16:55:37 »
Aurelinus dałbyś Linka alternatywnego bo z http://tawerna.nstrefa.pl nie da się pobrać.

Aurelinus

  • Moderator
  • *
  • Wiadomości: 625
    • Mój miniblog tematyczny
Odp: Kolekcja modułów do polskiej wersji Fallout 3 w dawnym, dobrym duchu
« Odpowiedź #113 dnia: 21 Maja 2010, 15:57:04 »
Ależ działa, sam sprawdzałem. Może masz coś nie tak z przeglądarką?

http://hrothgar.pl/topics56/fallout-3-projekt-valkiria-echo-linki-informacje-ogolne-vt752.htm

pawelx

  • St. sierżant sztab.
  • *
  • Wiadomości: 117
Odp: Kolekcja modułów do polskiej wersji Fallout 3 w dawnym, dobrym duchu
« Odpowiedź #114 dnia: 21 Maja 2010, 17:27:21 »
Wczoraj forum "Tawerny Hrothgara" było nie dostępne z powodu przenoszenia na inny serwer i nie wiedziałem  ile jeszcze im zajmie.
Dlatego poprosiłem  alternatywnego Linka.

Aurelinus

  • Moderator
  • *
  • Wiadomości: 625
    • Mój miniblog tematyczny
Odp: Kolekcja modułów do polskiej wersji Fallout 3 w dawnym, dobrym duchu
« Odpowiedź #115 dnia: 29 Maja 2010, 20:16:34 »
wersja 2.09.03

1. poprawki mechaniczne pistoletu 10mm i wersji z tłumikiem, Mausera M/96, karabinu Gaussa M72 i M88 (w tym prawidłowe modele)
2. poprawka skryptu Sydney,
3. poprawki z najnowszej wersji nieoficjalnego patcha w wersji 1.2
4. poprawki tekstur ubrań i pancerzy.
5. poprawka perka "Chemioodporność" i "Chemik" z powodu konfliktu nazw (mogą niestety zniknąć, jeśli ktoś ich używa),
6. poprawki dźwięków niektórych broni.

Aurelinus

  • Moderator
  • *
  • Wiadomości: 625
    • Mój miniblog tematyczny
Odp: Kolekcja modułów do polskiej wersji Fallout 3 w dawnym, dobrym duchu
« Odpowiedź #116 dnia: 30 Maja 2010, 22:53:51 »
Dodałem submoduł umożliwiający grę z dodatkiem Operation: Anchorage.

Wymaga posiadania zainstalowanej gry Fallout 3 (PL) wraz z patchem 1.7PLEN (lub wersji GotY), i modułu głównego oczywiście.

Zawiera on:

1. Wezwanie na symulację pojawi się dopiero po ukończeniu questu "handlowego" z Wygnańcami, tj. uznaniu za ich sprzymierzeńca,
2. Użyto wszystkich poprawek z nieoficjalnego patcha (wer. 1.2): błędy tekstur, modeli, nazw itp.,
3. Przywrócono brakujące 4 holotaśmy, oryginalnie wycięte,
4. Punkty zaopatrzeniowe są tylko jednorazowego użytku,
5. Delikatnie zmieniono perk "Oddział do zadań specjalnych",
6.2. Chiński pancerz maskujący wymaga zasilania bateriami rozszczepialnymi(zużywane co 30 sek.),
6.1. Pancerz i hełmofon są osobno (zmieniona textura hełmu),  ale pełne właściwości wymagają ubrania obu części pancerza.
8. Dodano pistolet maszynowy Walther MPL, karabinek AKMs, karabinek Colt XM-177.

Aurelinus

  • Moderator
  • *
  • Wiadomości: 625
    • Mój miniblog tematyczny
Odp: Kolekcja modułów do polskiej wersji Fallout 3 w dawnym, dobrym duchu
« Odpowiedź #117 dnia: 15 Czerwca 2010, 15:38:40 »
Jest teraz dostepna wersja 2.09.05 (nic nowego, po prostu poprawki pod kątem zgodności z Broken Steel) oraz submoduł kompatybizujący do Broken Steel.
Submoduł zawiera komplet poprawek do Broken Steel, min. z Unofficial patch, moich, nowy karabin XM586 z działającym granatnikiem podwieszanym oraz kilka innych pierdołek, których nie pamiętam; na pewno jest jeszcze Colt Anaconda w różnych wersjach i podróba (model oryginalny, poprawiony jednak przeze mnie) rewolweru C77-P z Battlefield 2142.

http://hrothgar.pl/topics56/fallout-3-projekt-valkiria-echo-linki-informacje-ogolne-vt752.htm

Zapraszam.

Pogrom

  • Kapral
  • *
  • Wiadomości: 25
Odp: Kolekcja modułów do Fallout 3 PL w dawnym, dobrym duchu (wątek informacyjny)
« Odpowiedź #118 dnia: 08 Sierpnia 2010, 21:30:06 »
Czy ta niesamowita kolekcja zadziała mi z Fallout 3 Game of the Year Edition? Bo ogólnie to jest super, choć niektóre części za bardzo utrudniają grę jak dla mnie (jestem jeszcze noobem).

Aurelinus

  • Moderator
  • *
  • Wiadomości: 625
    • Mój miniblog tematyczny
Odp: Kolekcja modułów do Fallout 3 PL w dawnym, dobrym duchu (wątek informacyjny)
« Odpowiedź #119 dnia: 08 Sierpnia 2010, 21:34:13 »
Czy ta niesamowita kolekcja zadziała mi z Fallout 3 Game of the Year Edition?
Tak, masz nawet dwa kompatybilne juz DLC. Szczegóły na TH.

Bo ogólnie to jest super, choć niektóre części za bardzo utrudniają grę jak dla mnie (jestem jeszcze noobem).
No cóż, taki urok modułów. :afr