Autor Wątek: Kolekcja modułów do Fallout 3 PL w dawnym, dobrym duchu (wątek informacyjny)  (Przeczytany 157705 razy)

Satan

  • Zbanowany
  • *
  • Wiadomości: 986
Odp: Kolekcja modułów do polskiej wersji Fallout 3 w dawnym, dobrym duchu
« Odpowiedź #80 dnia: 23 Czerwca 2009, 11:34:48 »
W podstawce Behemoty rozwalałem mieczem. Fakt, jest troszku za mało EXPa za to, zwiększ jego wytrzymałość i otrzymane doświadczenie... (czyli podpinam się do prośby)
Użytkownik został zbanowany.

Aurelinus

  • Moderator
  • *
  • Wiadomości: 625
    • Mój miniblog tematyczny
Odp: Kolekcja modułów do polskiej wersji Fallout 3 w dawnym, dobrym duchu
« Odpowiedź #81 dnia: 23 Czerwca 2009, 12:31:37 »
1.Czy (Lekkie) Karabiny Maszynowe jak M60 i M249 SAW są traktowane jako big guns czy jako small guns?

2.Aurelinus, błagam, zwiększ ilość otrzymywanych XP za Behemota...
98 min p. piechotnych, 20 min kapslowych, 7 strzałow z grubasa i do tego wyzerowałem poziom posiadania największych kalibrów jakich miałem i dostałem 15 XP  ::) . Behemot ma chyba z 5k zdrowia, a nagroda za powalenie go to TYLKO 15 XP.

1. Tak, to big guns.
2. Ma dokładnie 1800, w podstawce miał 2500, ale teraz ma damage treshold. W wersji 3 podniosłem do 25-30 bo inaczej sie nie da, nie ma osobnej tabeli dla creatures, podniesienie XP za behemoty podniesie wszystkim wrogom uznanym przez grę za "tough". Poprawienie/rozdzielenie tego to 2 lata mrówczej roboty.

Inculubum

  • St. chorąży sztab.
  • *
  • Wiadomości: 233
Odp: Kolekcja modułów do polskiej wersji Fallout 3 w dawnym, dobrym duchu
« Odpowiedź #82 dnia: 23 Czerwca 2009, 12:40:20 »
To chociaż im jakiegoś wartego uwagi loota ustaw.

Aurelinus

  • Moderator
  • *
  • Wiadomości: 625
    • Mój miniblog tematyczny
Odp: Kolekcja modułów do polskiej wersji Fallout 3 w dawnym, dobrym duchu
« Odpowiedź #83 dnia: 23 Czerwca 2009, 14:49:33 »
To chociaż im jakiegoś wartego uwagi loota ustaw.
Jest oryginalnie w grze extras za ubicie wszystkich + achievement.


wersja 2.07.12A

1. Poprawki dialogów, mogą zmniejszyć pradopodobieństwo trudności z Zapisywaniem gry oraz trudności związane z realizacją zadania "Ocaleni z Raju" (nietestowane)
2. Poprawka modelu maczety w trybie 1.szo-osobowym
3. Poprawka leczenia uzależnień u lekarzy. Teraz leczą wszystkie.
4. Poprawka balansowa Stealthboya i środków chemicznych
5. Testowo zmieniono upływ czasu: 1 godzina w realu = 24h w grze,(oryginalnie jest 1:30)

Aurelinus

  • Moderator
  • *
  • Wiadomości: 625
    • Mój miniblog tematyczny
Odp: Kolekcja modułów do polskiej wersji Fallout 3 w dawnym, dobrym duchu
« Odpowiedź #84 dnia: 06 Lipca 2009, 14:21:33 »
Jest dostępna Aktualizacja 2.07.12B.

1. Poprawka duplikujących się postaci w Cantenbury Commons, może nie zadziałać, jeśli już się pojawiły wcześniej,
2. Drobne poprawki tekstur strojów.

http://tawerna.nstrefa.pl/topics56/fallout-3-pl-modul-projekt-valkiria-echo-vt752.htm

pawelx

  • St. sierżant sztab.
  • *
  • Wiadomości: 117
Odp: Dyskusja oraz pomoc do modułu Aurelinusa
« Odpowiedź #85 dnia: 27 Lipca 2009, 10:33:57 »
Czy pojawi się w modzie łuk, kusza i Włócznia?

Aurelinus

  • Moderator
  • *
  • Wiadomości: 625
    • Mój miniblog tematyczny
Odp: Kolekcja modułów do polskiej wersji Fallout 3 w dawnym, dobrym duchu
« Odpowiedź #86 dnia: 27 Lipca 2009, 14:30:34 »
W najbliższej wersji tak, ale tylko kusza (i w określonych, fabularnych względach).

Pomysł z włócznią z Fallout 2 jest dla mnie jednym z najbardziej kuriozalnych (czytaj kompletnie bezsensownych); drugi taki głupi to chyba duch w Den. W każdym razie oba powodują, że Fallout 2 jest bliżej fantasy niż postnuke.

Satan

  • Zbanowany
  • *
  • Wiadomości: 986
Odp: Kolekcja modułów do polskiej wersji Fallout 3 w dawnym, dobrym duchu
« Odpowiedź #87 dnia: 27 Lipca 2009, 14:37:03 »
W pierwszym Folałcie też były włócznie.
Użytkownik został zbanowany.

Rezro

  • St. chorąży sztab.
  • *
  • Wiadomości: 4080
  • Why you people care so much where your souls are?
Odp: Kolekcja modułów do polskiej wersji Fallout 3 w dawnym, dobrym duchu
« Odpowiedź #88 dnia: 27 Lipca 2009, 22:13:00 »
Dla mnie za to jest kuriozalnym fakt że po katastrofie na taką skalę i niszczącym wszelką elektronikę impulsie EMP wszyscy latają w PA, z laserowymi pistoletami i innymi bajerami ... a to właśnie łuki, kusze, włócznie, shivy i wszelkiego rodzaju broń biała domowej roboty, a także samopały i muszkiety robione przez majsterkowiczów mają tak naprawdę jako jedyne sens! No oczywiście także prosta przedwojenna broń palna ale to już towar luksusowy.

Satan

  • Zbanowany
  • *
  • Wiadomości: 986
Odp: Kolekcja modułów do polskiej wersji Fallout 3 w dawnym, dobrym duchu
« Odpowiedź #89 dnia: 27 Lipca 2009, 23:24:40 »
Cytuj
wszyscy latają w PA, z laserowymi pistoletami i innymi bajerami
To pozostało w m.in. schronach bractwa czy takich miejscach jak The Glow. Potem odkrytego tego strukturę i zaczęto to produkować i ulepszać.
Użytkownik został zbanowany.

Aurelinus

  • Moderator
  • *
  • Wiadomości: 625
    • Mój miniblog tematyczny
Odp: Kolekcja modułów do polskiej wersji Fallout 3 w dawnym, dobrym duchu
« Odpowiedź #90 dnia: 28 Lipca 2009, 08:26:21 »
Tak jak już napisałem gdzieś, broń palna w Fallout nie powinna raczej być traktowana zbyt dosłownie, karabin M16 w takich czasach to raczej tylko nazwa, bo w bebechach powiniem mieć wszystko, nie wyłączając gumki od majtek i psuć się na potegę po każdej serii.
W Fallout/2 rozbawiał mnie zawsze temat robienia amunicji z odchodów braminich (robienia ich wogóle), to jedno, a dominować powinny właśnie naboje z bocznym zapłonem klasy .222 H, a nie wysokoenergetyczne bronie i nabój 10 mm (tak naprawdę .40S&W). Falloutowy świat niestety jest bardzo niekonsekwentny i pełen nielogicznych bzdur. Nic do tego nie ma żadna wizja świata "oczami ludzi z lat 50.tych", po prostu jest to utopia i taką pozostanie. A szkoda, świat w stylu Mad Maxa byłby znacznie ciekawszy i wiarygodniejszy.
« Ostatnia zmiana: 28 Lipca 2009, 08:28:14 wysłana przez Aurelinus »

Satan

  • Zbanowany
  • *
  • Wiadomości: 986
Odp: Kolekcja modułów do polskiej wersji Fallout 3 w dawnym, dobrym duchu
« Odpowiedź #91 dnia: 28 Lipca 2009, 11:16:41 »
Cytuj
W Fallout/2 rozbawiał mnie zawsze temat robienia amunicji z odchodów braminich (robienia ich wogóle), to jedno, a dominować powinny właśnie naboje z bocznym zapłonem klasy .222 H, a nie wysokoenergetyczne bronie i nabój 10 mm (tak naprawdę .40S&W). Falloutowy świat niestety jest bardzo niekonsekwentny i pełen nielogicznych bzdur. Nic do tego nie ma żadna wizja świata "oczami ludzi z lat 50.tych", po prostu jest to utopia i taką pozostanie.
Ależ to właśnie przysporzyło Falloutowi wielu fanów ;) Nie był by nawet w połowie tak fajny gdyby każdy nabój trza było opłakiwać z żalem a najlepszą bronią palną dostepną w sklepach byłby Zip Gun. :)
Użytkownik został zbanowany.

pawelx

  • St. sierżant sztab.
  • *
  • Wiadomości: 117
Odp: Kolekcja modułów do polskiej wersji Fallout 3 w dawnym, dobrym duchu
« Odpowiedź #92 dnia: 28 Lipca 2009, 11:27:52 »
...niszczącym wszelką elektronikę impulsie EMP... \
EMP niszczy tylko elektronikę  której płynie prąd oraz nośniki magnetyczne takie jak dyskietki czy kasety.

Rezro

  • St. chorąży sztab.
  • *
  • Wiadomości: 4080
  • Why you people care so much where your souls are?
Odp: Kolekcja modułów do polskiej wersji Fallout 3 w dawnym, dobrym duchu
« Odpowiedź #93 dnia: 28 Lipca 2009, 11:35:22 »
Cytuj
wszyscy latają w PA, z laserowymi pistoletami i innymi bajerami
To pozostało w m.in. schronach bractwa czy takich miejscach jak The Glow. Potem odkrytego tego strukturę i zaczęto to produkować i ulepszać.

Wiem i to właśnie powód dla którego pistolet laserowy nie powinien leżeć na ladzie w jakimś markecie na samym początku gry.

Tak jak już napisałem gdzieś, broń palna w Fallout nie powinna raczej być traktowana zbyt dosłownie, karabin M16 w takich czasach to raczej tylko nazwa, bo w bebechach powiniem mieć wszystko, nie wyłączając gumki od majtek i psuć się na potegę po każdej serii.

I dlatego też tej broni nie spotykamy w serii (FT się nie liczy) w przeciwieństwie do różnych innych dziwnych konstrukcji made by Gun Runners.

W Fallout/2 rozbawiał mnie zawsze temat robienia amunicji z odchodów braminich (robienia ich wogóle), to jedno, a dominować powinny właśnie naboje z bocznym zapłonem klasy .222 H, a nie wysokoenergetyczne bronie i nabój 10 mm (tak naprawdę .40S&W). Falloutowy świat niestety jest bardzo niekonsekwentny i pełen nielogicznych bzdur.

Jak to w komiksie ;) Powiem szczerze że nie osobiście ten przesyt broni nieźle mnie wkurzał ... ale czego nie robi się dla zwiększenia sprzedaży :'(

Nic do tego nie ma żadna wizja świata "oczami ludzi z lat 50.tych", po prostu jest to utopia i taką pozostanie.

Lata 50'te to tylko część klimatu serii i to tylko jeśli chodzi o wizję starego świata sprzed kryzysu paliwowego.

A szkoda, świat w stylu Mad Maxa byłby znacznie ciekawszy i wiarygodniejszy.

Prawda! Ale wiń za to Bethesdę, bo tak się składa że Mad Max to druga połowa klimatu Fallout'a ... przynajmniej jeśli chodzi o wizję pustakowi, bandytów, budowli ze złomu, itd.

...niszczącym wszelką elektronikę impulsie EMP... \
EMP niszczy tylko elektronikę  której płynie prąd oraz nośniki magnetyczne takie jak dyskietki czy kasety.

Zależy od siły impulsu i rodzaju elektroniki. Ale ostatecznie i tak mało co ma szansę działać po czymś takim.

Aurelinus

  • Moderator
  • *
  • Wiadomości: 625
    • Mój miniblog tematyczny
Odp: Kolekcja modułów do polskiej wersji Fallout 3 w dawnym, dobrym duchu
« Odpowiedź #94 dnia: 28 Lipca 2009, 21:51:42 »
Wiem i to właśnie powód dla którego pistolet laserowy nie powinien leżeć na ladzie w jakimś markecie na samym początku gry.
Stare Fallouty pod tym względem nie grzeszyły niczym lepszym. Przynajmniej nie 2.

I dlatego też tej broni nie spotykamy w serii (FT się nie liczy) w przeciwieństwie do różnych innych dziwnych konstrukcji made by Gun Runners.
Za to mamy bzdurne Ak-112 itp. nazwy-podróby, a na dokładkę realne Magnum, Desert Eagle. Jak wiadomo, nie jestem fanboyem Fallout 2, a takie niedoróby tylko potęgowały zawsze mój niesmak. Mimo wszystko Fallout 3 zachowuje tu odrobinę więcej konsekwencji.

Jak to w komiksie ;) Powiem szczerze że nie osobiście ten przesyt broni nieźle mnie wkurzał ... ale czego nie robi się dla zwiększenia sprzedaży.
Patrz wyżej.

Ale wiń za to Bethesdę, bo tak się składa że Mad Max to druga połowa klimatu Fallout'a ... przynajmniej jeśli chodzi o wizję pustakowi, bandytów, budowli ze złomu, itd.
Do mnie akurat bardziej przemawia wizja Bethesdy niż Black Isle. Wszystko zależy też od tego, w jakim kierunku potoczą się kolejne odsłony gry.

Rezro

  • St. chorąży sztab.
  • *
  • Wiadomości: 4080
  • Why you people care so much where your souls are?
Odp: Kolekcja modułów do polskiej wersji Fallout 3 w dawnym, dobrym duchu
« Odpowiedź #95 dnia: 29 Lipca 2009, 11:28:50 »
Wiem i to właśnie powód dla którego pistolet laserowy nie powinien leżeć na ladzie w jakimś markecie na samym początku gry.
Stare Fallouty pod tym względem nie grzeszyły niczym lepszym. Przynajmniej nie 2.

Nie przeczę, aczkolwiek w starej serii było jednak pewne opóźnienie w dostępie do broni energetycznej (w zasadzie wkurzało mnie że pistolet laserowy lub/i plazmowy dostajemy dopiero wtedy gdy już do niczego się nie przydaje ... czytaj: powinny być mocniejsze). Niemniej Fb3 to już przegięcie bo pistolet laserowy dostajemy już praktycznie na samym początku gry.

Za to mamy bzdurne Ak-112 itp. nazwy-podróby, a na dokładkę realne Magnum, Desert Eagle. Jak wiadomo, nie jestem fanboyem Fallout 2, a takie niedoróby tylko potęgowały zawsze mój niesmak. Mimo wszystko Fallout 3 zachowuje tu odrobinę więcej konsekwencji.

To prawda, niemniej ja wolałbym jednak spotkać się ze starymi przyjaciółmi, a nie tylko z nowym cyrkiem.

Do mnie akurat bardziej przemawia wizja Bethesdy niż Black Isle. Wszystko zależy też od tego, w jakim kierunku potoczą się kolejne odsłony gry.

Nie dziwię się, ale trzeba pamiętać że to jednak "wizja Bethesdy", a nie prawdziwy setting Fallout. Gdyby nikt nie próbował ściemniać że to niby "kontynuacja" to bym oceniał ją tak samo jak teraz oceniam FT, a nie w ramach jej rzekomych poprzedników.

Satan

  • Zbanowany
  • *
  • Wiadomości: 986
Odp: Kolekcja modułów do polskiej wersji Fallout 3 w dawnym, dobrym duchu
« Odpowiedź #96 dnia: 29 Lipca 2009, 12:54:21 »
Cytuj
przegięcie bo pistolet laserowy dostajemy już praktycznie na samym początku gry.
1. Wyjaśnione fabularnie
2. I tak jest do dupy ;)
Użytkownik został zbanowany.

Aurelinus

  • Moderator
  • *
  • Wiadomości: 625
    • Mój miniblog tematyczny
Odp: Kolekcja modułów do polskiej wersji Fallout 3 w dawnym, dobrym duchu
« Odpowiedź #97 dnia: 29 Lipca 2009, 13:10:52 »
Nie dziwię się, ale trzeba pamiętać że to jednak "wizja Bethesdy", a nie prawdziwy setting Fallout. Gdyby nikt nie próbował ściemniać że to niby "kontynuacja" to bym oceniał ją tak samo jak teraz oceniam FT, a nie w ramach jej rzekomych poprzedników.
Coś jednak jest na rzeczy, że I-play/BIS porzuciły dalszy rozwój serii pozostawiając F:T i Fallout: BoS. Tak jakby zabrakło koncepcji co robić dalej i widać to nawet po demie Van Burena, które wyraźnie wskazuje, że chciano odciąć kupon od Fallout 2 w wymuszonym, prymitywnym 3D. Taki też jest moim zdaniem ten oryginalny "setting" Fallouta. Na dłuższą metę kompletnie nierozwojowy, a jeśli - to i tak w kierunku, który widzisz w Fallout 3, bo niby w jakim?
Nawet z drobnych przecieków dotyczących FOL można wywynioskować, że stara koncepcja jest martwa, i pewnie u podłoża tych decyzji lezy min. sprzedaż Fallout 3. Po prostu stary setting był z jednej strony zbyt trudny dla przeciętnych graczy, a z drugiej pełen nielogiczności gmatwających go jeszcze bardziej (czyt. zniechęcających potencjalnych adeptów). To sie nie mogło udać na dłuższą metę.

Rezro

  • St. chorąży sztab.
  • *
  • Wiadomości: 4080
  • Why you people care so much where your souls are?
Odp: Kolekcja modułów do polskiej wersji Fallout 3 w dawnym, dobrym duchu
« Odpowiedź #98 dnia: 29 Lipca 2009, 14:18:41 »
Nie dziwię się, ale trzeba pamiętać że to jednak "wizja Bethesdy", a nie prawdziwy setting Fallout. Gdyby nikt nie próbował ściemniać że to niby "kontynuacja" to bym oceniał ją tak samo jak teraz oceniam FT, a nie w ramach jej rzekomych poprzedników.
Coś jednak jest na rzeczy, że I-play/BIS porzuciły dalszy rozwój serii pozostawiając F:T i Fallout: BoS. Tak jakby zabrakło koncepcji co robić dalej i widać to nawet po demie Van Burena, które wyraźnie wskazuje, że chciano odciąć kupon od Fallout 2 w wymuszonym, prymitywnym 3D. Taki też jest moim zdaniem ten oryginalny "setting" Fallouta. Na dłuższą metę kompletnie nierozwojowy, a jeśli - to i tak w kierunku, który widzisz w Fallout 3, bo niby w jakim?
Nawet z drobnych przecieków dotyczących FOL można wywynioskować, że stara koncepcja jest martwa, i pewnie u podłoża tych decyzji lezy min. sprzedaż Fallout 3. Po prostu stary setting był z jednej strony zbyt trudny dla przeciętnych graczy, a z drugiej pełen nielogiczności gmatwających go jeszcze bardziej (czyt. zniechęcających potencjalnych adeptów). To sie nie mogło udać na dłuższą metę.

Jestem tego świadomy i choć miałem pewną nadzieję na porządną kontumację to jednak nie miałem złudzeń (w przeciwieństwie do co poniektórych). Faktycznym problemem było tu jednak zachowanie Bethesdy żerującej najpierw na oczekiwaniach fanów swoją zapowiedzią kontynuacji, a później wyśmiewając ludzi mających inne oczekiwania niż chciała tego Bethesda. Od początku mówiłem że gdyby Bethesda nie wciskała kitu to by całej afery nie było.

Szakal119

  • St. chorąży sztab.
  • *
  • Wiadomości: 392
Odp: Kolekcja modułów do polskiej wersji Fallout 3 w dawnym, dobrym duchu
« Odpowiedź #99 dnia: 29 Lipca 2009, 19:07:28 »
Przepraszam Was bardzo, ale skoro aż tak bardzo Wam się nie podoba Fallout to co Wy tu w ogóle robicie  :-\ ? Kurcze, nie chce spamować, ale muszę stanąć w obronie starego Falla. Gra ma świetny klimat i grywalność, a to, że niektóre rzeczy nie są zgodne z rzeczywistością? Kogo to obchodzi? To nie ten rodzaj gry i trudno od niej tego oczekiwać, ważne, że rozgrywka jest bardzo przyjemna i wciągająca.