Trzynasty Schron - Postapokalipsa i Fallout
Styczeń 28, 2020, 00:40:01 *
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Aktualności: Czy wiesz że... na Trzynastym Schronie wciąż działa system ankiet. Oddaj głos w aktualnej ankiecie
 
   Strona główna   Pomoc Kalendarz Zaloguj się Rejestracja  
Strony: 1 ... 6 7 [8] 9 10 11   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Kolekcja modułów do Fallout 3 PL w dawnym, dobrym duchu (wątek informacyjny)  (Przeczytany 125101 razy)
szczypiorofix
St. sierżant
*
Wiadomości: 308


To jest kura, panie generale!


« Odpowiedz #140 : Marzec 03, 2013, 19:02:45 »

Dobra, tak czy siak dzięki za wyjaśnienie pary spraw Smiley
Jak pogram trochę w "czystą" grę i przypomnę sobie questy i miejsca (grałem w Fo3 ostatnio chyba z rok temu) to spróbuję z tym modem Smiley
Zapisane

"Spoglądajcie często na swoje liczniki Geigera, dzieciaki. Tik-tik-tik, tak-tak-tak oznacza, że musicie stamtąd jak najszybciej spierdalać, a potem wziąć trochę Antyradu na wszelki wypadek." - Three Dog
spawi
Szeregowy
*
Wiadomości: 2


« Odpowiedz #141 : Marzec 27, 2013, 20:29:52 »

Witam
Zainstalowałem moda z Tawerny Hrothgara (4 party),ale nie działa do końca tak jak powinien.
Amunicja wciąż nic nie waży, waga waha się między -- a 0.0
Najemnicy kompani szpona posiadają tylko głowę i dłonie, reszty ciała nie widać. Po zabiciu w ekwipunku
mają hełm, broń której używali i amunicję do niej, żadnego śladu pancerza.
Po za tym mod działa bardzo dobrze.
Zapisane
Aurelinus
Moderator
*
Wiadomości: 590



WWW
« Odpowiedz #142 : Marzec 28, 2013, 01:42:42 »

Witam
Zainstalowałem moda z Tawerny Hrothgara (4 party),ale nie działa do końca tak jak powinien.
Amunicja wciąż nic nie waży, waga waha się między -- a 0.0
Najemnicy kompani szpona posiadają tylko głowę i dłonie, reszty ciała nie widać. Po zabiciu w ekwipunku
mają hełm, broń której używali i amunicję do niej, żadnego śladu pancerza.
Po za tym mod działa bardzo dobrze.
Nie będziesz widział wagi amunicji, bo jest dodana skryptem, po prostu sprawdzaj sobie udźwig, żebyś się nie zdziwił.
Co do najemników, to o ile udało ci się ich ubić, muszę wiedzieć co mają na sobie (dokładna nazwa pancerza/stroju). Najczęściej jest to jednak błąd gry (pojawia się w bardzo wielu modyfikacjach i nie wiadomo co go wywołuje), a takie postacie są niemal nie do zabicia. W razie trafienia na takich niewidzialnych przeciwników zrób reload gry.
Zapisane
spawi
Szeregowy
*
Wiadomości: 2


« Odpowiedz #143 : Sierpień 08, 2013, 22:14:17 »

Mam pewien problem podczas korzystania z karabinów gaussa 88 i 72. Otóż podczas korzystania z vats przy (chyba) strzale krytycznym, gdy kamera podąża za pociskiem widzę jak w stronę wroga leci wielki wykrzyknik na czerwonym tle, poza tym jednym przypadkiem obie bronie strzelają normalnie.
Zapisane
szczypiorofix
St. sierżant
*
Wiadomości: 308


To jest kura, panie generale!


« Odpowiedz #144 : Sierpień 10, 2013, 13:45:17 »

Powróciłem do moda Smiley
Mam tylko malutki problem: brak grafik do spluw Colt Python oraz Colt S&W M29 w Pipboyu. Spluwy działają i wyglądają w grze normalnie ale zamiast rysunku jest tylko coś a'la pikseloza w Pipboyu. Inne dodatkowe bronie jak np. katana czy topór wyglądają normalnie.
Nie pamiętam ale chyba poprzednim razem gdy wrzuciłem tego moda było wszystko normalnie.
Zapisane

"Spoglądajcie często na swoje liczniki Geigera, dzieciaki. Tik-tik-tik, tak-tak-tak oznacza, że musicie stamtąd jak najszybciej spierdalać, a potem wziąć trochę Antyradu na wszelki wypadek." - Three Dog
marcx
St. szeregowy
*
Wiadomości: 11


« Odpowiedz #145 : Listopad 01, 2013, 04:46:54 »

Dziś / czy tylko ? / żaden  z linków do Tawerny Hrothgara  niestety nie działa  Cry
vide - http://hrothgar.pl/topics68/modpack-do-fallout-3-i-new-vegas-vt1195.htm

" Warning: include(./config.php) [function.include]: failed to open stream: No such file or directory in /common.php on line 219

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /common.php:219) in /common.php on line 223 "
Zapisane
szczypiorofix
St. sierżant
*
Wiadomości: 308


To jest kura, panie generale!


« Odpowiedz #146 : Listopad 01, 2013, 10:54:22 »

Nie działa od kilku tygodni, niestety. Na szczęście mam całość na kompie i na chomiku. Jak chcesz dam ci namiary to sobie ściągniesz Wink
Zapisane

"Spoglądajcie często na swoje liczniki Geigera, dzieciaki. Tik-tik-tik, tak-tak-tak oznacza, że musicie stamtąd jak najszybciej spierdalać, a potem wziąć trochę Antyradu na wszelki wypadek." - Three Dog
Aurelinus
Moderator
*
Wiadomości: 590



WWW
« Odpowiedz #147 : Styczeń 08, 2014, 13:39:55 »

Przy okazji, upraszam wszystkich o niepublikowanie na Chomiku modułu, ani do F3 ani do FNV, mam tam swoje konto i jak jest potrzeba publikuję pliki. A normalnie są one dostępne bez żadnych opłat i ceregieli na ogólnodostępnych serwerach > założyłem specjalnie osobne tematy z linkami w obu działach.
Zapisane
matthan

Wiadomości: 1


« Odpowiedz #148 : Czerwiec 09, 2014, 23:50:34 »

mam pytanie co może być przyczyną błędów w grafice? Nie widzę dużej ilości przedmiotów, a w ekwipunku nie ma obrazków z większości... Tak jak kolega wyżej postacie często są niewidzialne lub tekstry ich ubrań lub włosów się co chwila zmieniają... wszystko instalowałem na nowo postawionej grze...
Zapisane
Aurelinus
Moderator
*
Wiadomości: 590



WWW
« Odpowiedz #149 : Czerwiec 19, 2014, 08:58:16 »

Żle zainstalowany moduł. Albo kolejność plików esm/esp jest skopana (musisz uruchomić grę przez FoMM i tam ustawić kolejność) albo nie skopiowałeś wszystkich plików gdzie trzeba (modele, tekstury).
Zapisane
Xysiek

Wiadomości: 1


Pokonasz strach to pokonasz śmierć.


« Odpowiedz #150 : Czerwiec 25, 2014, 08:30:58 »

Bardzo ciekawy modzik. Zainstaluję go jak dokończę główny rozdział. Super że tacy ludzie jak Ty żyją i dają radośc innym nie oczekując pieniędzy. Dzielą się swoją pasja, czasem i pracą za darmo.
Dzięki.
Zapisane
Pavlovic
Kapral
*
Wiadomości: 36


« Odpowiedz #151 : Sierpień 19, 2014, 15:13:24 »

Mam pytanie odnośnie sklepów. Jak działa uzupełnianie towaru u handlarzy? Z tego co czytałem, w Skyrim wystarczy wyłączyć gre i włączyć ponownie, aby handlarz dostał tajemniczy "spadek". W Fallout niejednokrotnie upchałem w schowkach masę sprzętu, ale handlarze nie mieli kasy żeby to kupić. Czy w kolekcji jest coś zmienione w tym temacie? I czy w New vegas jest podobnie?
Zapisane
Aurelinus
Moderator
*
Wiadomości: 590



WWW
« Odpowiedz #152 : Sierpień 19, 2014, 17:11:48 »

Nie jestem do końca pewien, ale chyba zawartość sklepów odświeża się co 3 dni liczone w grze i nie można tego zmienić bez specjalnej zabawy skryptami (z których żaden znany mi nie działa poprawnie).
Zapisane
smyczy
Kapral
*
Wiadomości: 40


« Odpowiedz #153 : Marzec 31, 2015, 08:15:42 »

Hej

Pozwólcie, że odkopię temat Smiley.
Skończyłem jakiś czas temu F: NV na twojej paczce i na bardzo trudnym + hardcore grało się elegancko, koniec z szarżą, wszystko trzeba było przemyśleć (chociaż może zbyt często uciekałem Tongue), dlatego postanowiłem pobawić się w F3 GOTY na podobnej paczce. Zatem tak jak wczesniej instaluję, ustawiam, odpalam max trudność i kapeć Sad, chodzi o to że nie bardzo czuję wyważenie poziomu trudności, przeciwnicy mają z milion HP, gdzie przy NV liczyła się taktyka (ja miałem mało HP, ale i przeciwników szło zaskoczyć), w F3 nie ma szans, byle placek e markecie urywa łeb 1 strzałem, a i skradanie nie bardzo się przydaje bo oni wszystko widzą Roll Eyes. Proszę o jakieś rady, bo może coś źle poinstalowalem ? albo po prostu taki noob ze mnie Smiley.

Dzięki za pomoc i pozdro
smk.
Zapisane
szczypiorofix
St. sierżant
*
Wiadomości: 308


To jest kura, panie generale!


« Odpowiedz #154 : Marzec 31, 2015, 09:35:15 »

Hej,
w zasadzie powinien się wypowiedzieć autor tego moda a nie ja ale ja od siebie mogę napisać tylko tyle - kiedyś instalowałem tego moda i tak - jest ciężko, ModPack do NV jest prostszy. Co prawda w obu modach duże znaczenie ma kto tak na prawdę pierwszy strzeli (i trafi). W NV dało się przeżyć walkę z dwoma bandytami na raz, w F3 trudno przetrwać z jednym. Z tego co pamiętam (dawno nie grałem) nie mają oni nie wiadomo ile HP i daje się ich normalnie pokonać ... pojedynczo. Pamiętam, że trochę męczyłem się właśnie w Super Duper Markecie (tam rzucają się wszyscy od razu) a wcześniej niezłą mordęgą było pokonanie tych 3 bandytów na tyłach Szkoły Springvale. Wykorzystanie granatów + quicksave/quickload (ileś tam) załatwiło sprawę. Do samej Szkoły nie wchodziłem, gdyż od razu wiedziałem, że bym sobie nie poradził. ModPack do F3 jest bardzo trudny na początku (wszystko waży), za bandytów dostajesz po 1 czy 2 expa a do następnego levelu sporo brakuje, rozbrojenie bomby w Megatonie to nie lada sztuka (z tego co pamiętam potrzeba dość wysokiej wartości Naprawy i Materiałów Wybuchowych). Ogólnie - nie jest lekko.
PS. twoja ksywkę już chyba gdzieś widziałem Wink
« Ostatnia zmiana: Marzec 31, 2015, 09:36:47 wysłane przez szczypiorofix » Zapisane

"Spoglądajcie często na swoje liczniki Geigera, dzieciaki. Tik-tik-tik, tak-tak-tak oznacza, że musicie stamtąd jak najszybciej spierdalać, a potem wziąć trochę Antyradu na wszelki wypadek." - Three Dog
smyczy
Kapral
*
Wiadomości: 40


« Odpowiedz #155 : Marzec 31, 2015, 09:41:23 »

Hej

Właśnie jakby kapke ciężej, ale ok ok ogarniemy Smiley

Oczywiście kolego znamy się z innego zakątka internetów  Wink

pozdro
smk.
Zapisane
szczypiorofix
St. sierżant
*
Wiadomości: 308


To jest kura, panie generale!


« Odpowiedz #156 : Marzec 31, 2015, 10:01:07 »

A powiedz mi jeszcze jedno (jak już trochę w to pograsz): czy masz może obrazki (tekstury) wszystkich broni widoczne w PipBoyu? Mi brakowało do jednego czy dwóch pistoletów (file not found). W grze wszystko wyglądało ok ale za to w PipBoyu nie było obrazków tych pukawek.
Może to kwestia wersji gry. Ja grałem na polskiej wersji pudełkowej, bo taką posiadam.

PS. jakie te internety małe... Wink
« Ostatnia zmiana: Marzec 31, 2015, 10:03:43 wysłane przez szczypiorofix » Zapisane

"Spoglądajcie często na swoje liczniki Geigera, dzieciaki. Tik-tik-tik, tak-tak-tak oznacza, że musicie stamtąd jak najszybciej spierdalać, a potem wziąć trochę Antyradu na wszelki wypadek." - Three Dog
smyczy
Kapral
*
Wiadomości: 40


« Odpowiedz #157 : Marzec 31, 2015, 10:27:05 »

Jestem dopiero na początku, tak że zbyt wiele nie widziałem, ale jak na razie jest ok, nie widzę problemów z obrazkami Smiley

Edit: Ok, pojawiło się coś - nie ma obrazków przy flarach.
« Ostatnia zmiana: Marzec 31, 2015, 19:35:03 wysłane przez smyczy » Zapisane
smyczy
Kapral
*
Wiadomości: 40


« Odpowiedz #158 : Kwiecień 01, 2015, 18:41:30 »

Kolejna ciekawa rzecz:

Odnośnie tego że trzeba pić jeść i spać - w DLC ZETA nie ma jedzenia (żarcie obcych nie działa), nie ma wody i nie ma łóżek Smiley tak że skończyłem mając prawie wszystkie staty na 1, 2 lub 3 Smiley, przez co vats nie miał sensu (przez niskie AP), udźwig 80, wytrzymałość na strzała.


pozdro
smk
Zapisane
szczypiorofix
St. sierżant
*
Wiadomości: 308


To jest kura, panie generale!


« Odpowiedz #159 : Kwiecień 01, 2015, 22:27:31 »

Jakieś żarcie i jedzenie możesz wziąć z Ziemi. Gorzej ze spaniem bo faktycznie z tego co pamiętam na statku-matce nie ma łóżek. Jedyne co chyba pozostaje to jak najszybsze ukończenie dodatku.
Ufoki nie śpią Wink

PS. co do obrazków - albo nie tylko ja coś sknociłem albo ... Jaką masz wersję gry? Grasz na angielskiej ze steama czy masz jakąś polską? Ja do tej pory testowałem na polskiej pełnej wersji pudełkowej (z koniecznością instalacji po wszystkim patcha 1.7). Ostatnio zdobyłem wersję cyfrową GOTY w PL i zauważyłem, że (porównując z wersją pudełkową) w cyfrowej GOTY wybierając pełne spolszczenie, brak jest pliku Fallout3_PL.esp (czy coś w ten deseń). Generalnie chodzi o plugin spolszczający. Wersja GOTY PL nie posiada już tego pliku a jedyny .esp to ten do Broken Steel. Wszystkie spolszczone teksty są po polsku i są spakowane w pliki master (inaczej niż wersja pudełkowa) ale nie testowałem jak ModPack będzie działał z wersją GOTY ze względu na brak czasu.
Obstawiam, że brak obrazków to raczej wina braku odpowiednich plików dds w ModPacku (ale mogę się oczywiście mylić). W zasadzie to nie wpływa na grę a stanowi pewien kosmetyczny defekt Wink
PPS. jak Ty w ogóle dałeś radę ukończyć ten dodatek (chodzi mi o poziom trudności i znikomy exp) ?? Cheesy
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 01, 2015, 22:38:03 wysłane przez szczypiorofix » Zapisane

"Spoglądajcie często na swoje liczniki Geigera, dzieciaki. Tik-tik-tik, tak-tak-tak oznacza, że musicie stamtąd jak najszybciej spierdalać, a potem wziąć trochę Antyradu na wszelki wypadek." - Three Dog
Strony: 1 ... 6 7 [8] 9 10 11   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Kanał RSS Trzynastego Schronu Trzynasty Schron na Twitterze Trzynasty Schron na Facebooku Trzynasty Schron na Tumblr Trzynasty Schron na Instagramie Postapokalipsa bez ograniczeń! Radia Trzynastego Schronu na TubaFM Trzynasty Schron na YouTube
Działa na MySQL Działa na PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2011, Simple Machines Prawidłowy XHTML 1.0! Prawidłowy CSS!