Trzynasty Schron - Postapokalipsa i Fallout
Grudzień 09, 2019, 04:24:05 *
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Aktualności: Czy wiesz że... na Trzynastym Schronie wciąż działa system ankiet. Oddaj głos w aktualnej ankiecie
 
   Strona główna   Pomoc Kalendarz Zaloguj się Rejestracja  
Strony: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 11   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Kolekcja modułów do Fallout 3 PL w dawnym, dobrym duchu (wątek informacyjny)  (Przeczytany 123324 razy)
Hostus
Szeregowy
*
Wiadomości: 3



« Odpowiedz #120 : Styczeń 27, 2011, 00:35:42 »

Rozumiem, że masz dużo obowiązków, ale chyba się nie poddajesz?  Wink
Pozdrawiam,
Hostus
Zapisane

Myśleć jak Leonardo da Vinci! Bezcenne... ;]
Jagoda
St. kapral
*
Wiadomości: 55


« Odpowiedz #121 : Styczeń 10, 2012, 20:06:45 »

Witam.

Ostatnio pisałam, że na gwiazdkę zakupiłam Fallout New Vegas. Z zakupem zwlekałam dość długo,  a było to spowodowane tym, że czułam iż FNV raczej nie zaskoczy mnie niczym ciekawym. Po poświęceniu kilku godzin doszłam do wniosku, że wcale się nie myliłam. Nie wiem dlaczego, ale Fallout 3 wydaje mi się bardziej ciekawy.
W każdym razie z wielką przyjemnością powracam do modyfikacji Aurelinusa.
Pamiętam, że pierwsze modyfikacje jakie instalowałam opierały się generalnie na poprawie grafiki i ogólnej estetyki gry. Niestety, takie modyfikacje sprawiały, że gra często w nagłym momencie wysypywała się do windy, a mnie... No cóż, nie będę ukrywała, że szlag trafiał. Nauczyłam się grać w systemie DiD( Death is Death), z gry X3 Konflikt Terrański. Oznacza to, że skoro zginęłam, to nie żyję. Nie istniej coś takiego jak Load, czy Save.
Nie jest moją intencją podlizywanie się  Aurelinusowi, lecz przyznam się, że trudno znaleźć stabilną paczkę modyfikacji, tym bardziej, że jest ona dobrze dopracowana. Tak więc dzięki za poświęcenie swojego czasu na zrobienie tak dobrej kompilacji modów.

Swoją drogą znalazłam ciekawą modyfikację dla żeńskich bohaterów. Zadaniem tej modyfikacji jest podmiana sylwetek, ikon i ikon perków w pitboyu z męskich na żeńskie Smiley Mod nazywa się Vault girl complete f3. I tutaj chciałabym się zapytać, czy będzie to kolidowało z kompilacją  Aurelinusa ?

« Ostatnia zmiana: Styczeń 10, 2012, 20:57:58 wysłane przez Jagoda » Zapisane
kryspin013
St. sierżant
*
Wiadomości: 412



« Odpowiedz #122 : Styczeń 10, 2012, 21:36:48 »

Wiesz, ja zgaduje, że niektóre obrazki będziesz miała niezmodyfikowane ;] tylko tyle
Zapisane

Jagoda
St. kapral
*
Wiadomości: 55


« Odpowiedz #123 : Styczeń 10, 2012, 22:06:12 »

też tak właśnie myślę, aczkolwiek wolałam się upewnić. Ale żeby być pewna na 100%, to i tak chyba będę musiała sama to przetestować Cheesy
Mam inne pytanie. Posiadam angielską wersję językową, a po zainstalowaniu tej kompilacji mam ją po polsku. Cudnie, mimo iż znam angola, to jakoś lepiej czuje siew polskiej wersji. No ale do sedna. Co mam zrobić, aby pozbyć się"krzaczków w tekstach, które zastępują nasze polskie znaki? Mam na myśli takie litery jak ż,ś,ź i inne?
Z góry dziękuję za pomoc.
Pozdrawiam.

Edit.
Problem rozwiazany. Przypomniało mi się, że kiedyś pytalam o mod DarNified UI F3 i forumowicz Shael podał mi nazwę wraz z >>>linkiem<<< poprawiającym polskie fonty Cheesy Działa idealnie Cheesy

Przy okazji. Znalazłam fajny mod, który dodaje polskie pieniądze do gry Fallout 3. Jest to banknot 100 i 1000 złoty do wyboru Wink >>>Link<<<. Niby nic, ale cieszy oko Cheesy

Ps. Jak można skonfigurować potrzeby jak picie, jedzenie i spanie z plikiem hud_main_menu  znajdującym się w C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\Fallout 3 goty\Data\Menus\main ?

Gdyby dało się to dopisać, a wiem, że da, to nasze potrzeby były by wyświetlane na pulpicie. Wiedzielibyśmy kiedy trzeba iść spać i kiedy jesteśmy głodni. Na forum Nexusa widziałam to, ale ja jakoś nie umiem tego zrobić Sad

Tutaj jest mój "skren" na którym brakuje mi tylko wskaźników moich potrzeb jedzenia, spania i picia.

http://img267.imageshack.us/img267/3559/fallout3201201102052507.png
« Ostatnia zmiana: Styczeń 10, 2012, 22:57:11 wysłane przez Jagoda » Zapisane
Aurelinus
Moderator
*
Wiadomości: 582



WWW
« Odpowiedz #124 : Styczeń 11, 2012, 15:09:41 »

chciałabym się zapytać, czy będzie to kolidowało z kompilacją  Aurelinusa ?
Musiałbym sie upewnić, ale wg mnie - będzie zapewne z perkami, które zmieniłem, bo podmiana ikonek wymaga dodania perku w wersji "żeńskiej", który będzie w tym wypadku rózny od wersji męskiej. Ale jeśli chcesz, mogę ci taki dopasować do modułu.

Przy okazji. Znalazłam fajny mod, który dodaje polskie pieniądze do gry Fallout 3. Jest to banknot 100 i 1000 złoty do wyboru
Tylko to nieco "niefalloutowe".

Ps. Jak można skonfigurować potrzeby jak picie, jedzenie i spanie z plikiem hud_main_menu  znajdującym się w C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\Fallout 3 goty\Data\Menus\main ?
Po pierwsze - to działa tylko ze Script extenderem, po drugie, musiałabyś zainstalować wersję do której dostosowany jest DarnUI, a wersję z mojego modułu wyłączyć. Poza tym, to monitorowanie nie jest nazbyt pożądane, bo w przeciwieństwie do FNV tu masz tylko 3 poziomy "potrzeb", każdy monitorowany upierdliwymi okienkami przypominającymi o głodzie, piciu czy sikaniu.

Poza tym, już pracuję nad dostosowaniem F3 do grania na silniku FNV, więc mnóstwo problemów z prymitywizmem F3 ustąpi (i pojawi kolejnych milion z kompatybilnością).

Swoją drogą, Jagoda, dziwię się trochę, że jeszcze nie zaczęliśmy współpracy Pijmy piwo!, z tego co widzę to masz i smykałkę i zacięcie do tematu, a ja tęsknię i za chętnymi do prawdziwej pomocy/współpracy i żeńskiego towarzystwa Szpon aka Deat(c)hClaw o ile nią jesteś nieOrdynus.
« Ostatnia zmiana: Styczeń 11, 2012, 15:22:17 wysłane przez Aurelinus » Zapisane
Jagoda
St. kapral
*
Wiadomości: 55


« Odpowiedz #125 : Styczeń 11, 2012, 21:40:07 »

No więc tak - Sprawdziłam te perki i faktycznie oryginale zostały podmienione, a te, który ty dodałeś do kompilacji modów pokazują zwykłe perki symbolizujące płeć męską. Czyli jest ok. Nie można mieć wszystkiego Smiley

Co do banknotów, to zgodzę się, że nie jest to fallautowe, aczkolwiek, gdy zobaczyłam te polskie banknoty, to przyszła mi tylko jedna myśl do głowy; Muszę to mieć Cheesy Ale zawsze mozna dodać dolary.

Co do mojej płci, to będąc ostatnio w łazience, nic się nie zmieniło Cheesy
 
Pozdrawiam.
Zapisane
Aurelinus
Moderator
*
Wiadomości: 582



WWW
« Odpowiedz #126 : Styczeń 12, 2012, 17:41:50 »

No więc tak - Sprawdziłam te perki i faktycznie oryginale zostały podmienione, a te, który ty dodałeś do kompilacji modów pokazują zwykłe perki symbolizujące płeć męską. Czyli jest ok. Nie można mieć wszystkiego
Skoro tak ci dobrze, nic mi do tego.

aczkolwiek, gdy zobaczyłam te polskie banknoty, to przyszła mi tylko jedna myśl do głowy; Muszę to mieć
Kobieca logika pozostanie dla mnie nieuchwytna po wsze czasy... Ja pierd...

Co do mojej płci, (...) nic się nie zmieniło
Powyższa myśl (tj. dot. polskich banknotów) dowodzi tego ponad wszelką wątpliwość... Pomizianie kwiatkiem
Zapisane
Jagoda
St. kapral
*
Wiadomości: 55


« Odpowiedz #127 : Marzec 08, 2012, 07:51:12 »

Witam.

Czy jest szansa na opublikowanie nazw modyfikacji i skryptów, które wchodzą w skład twojej kompilacji modów ? Chciałabym wybrać te najciekawsze i samej coś tam wyskrobać.
Pozdrawiam.


« Ostatnia zmiana: Marzec 08, 2012, 08:06:46 wysłane przez Jagoda » Zapisane
Aurelinus
Moderator
*
Wiadomości: 582



WWW
« Odpowiedz #128 : Marzec 16, 2012, 21:30:36 »

Użyte modyfikacje masz w redme dołączonych do modułu, konkretne pliki znajdziesz w GECKu, albo F3Edit.
Zapisane
Rother1981
Szeregowy
*
Wiadomości: 1


« Odpowiedz #129 : Marzec 26, 2012, 16:49:39 »

Mam prośbę o podanie linku modu F3 i FNV bo znalazłem jedynie linki na chomiku do wersji 2.07.12 z góry dzięki
Zapisane
kryspin013
St. sierżant
*
Wiadomości: 412



« Odpowiedz #130 : Marzec 27, 2012, 17:45:31 »

@Aurelinus Czyżby usunęli ci wątek z modami na tawernie? Roll Eyes
Zapisane

Aurelinus
Moderator
*
Wiadomości: 582



WWW
« Odpowiedz #131 : Marzec 27, 2012, 18:46:47 »

Co wy opowiadacie? TH działa, była wyłączona kilkanaście godzin (2 tygodnie temu, zresztą), bo przenosiliśmy serwer, nic poza tym. hrothgar.pl na pewno skieruje was gdzie trzeba.

@Aurelinus Czyżby usunęli ci wątek z modami na tawernie?
Heh, nie można usunąć współwłaściciela, przynajmniej nie tam... Naczelny
« Ostatnia zmiana: Marzec 27, 2012, 18:48:57 wysłane przez Aurelinus » Zapisane
kryspin013
St. sierżant
*
Wiadomości: 412



« Odpowiedz #132 : Marzec 29, 2012, 22:04:59 »

Co wy opowiadacie? TH działa, była wyłączona kilkanaście godzin (2 tygodnie temu, zresztą), bo przenosiliśmy serwer, nic poza tym. hrothgar.pl na pewno skieruje was gdzie trzeba.

@Aurelinus Czyżby usunęli ci wątek z modami na tawernie?
Heh, nie można usunąć współwłaściciela, przynajmniej nie tam... Naczelny

To zaktualizuj linki Wink
Zapisane

Aurelinus
Moderator
*
Wiadomości: 582



WWW
« Odpowiedz #133 : Kwiecień 01, 2012, 00:48:57 »

To zaktualizuj linki Wink
Aa, no fakt O kurde!. Zaktualizowane.
Zapisane
szczypiorofix
St. sierżant
*
Wiadomości: 308


To jest kura, panie generale!


« Odpowiedz #134 : Marzec 01, 2013, 11:58:29 »

Zainstalowałem właśnie tego moda i mam pytanko Smiley
Wylazłem ze 101 i dostałem zadania z dodatków ale nie dodałem plików z paczki kompatybilnej z DLC czy mogę (muszę?) je dodać w trakcie czy dodać i zacząć od początku?
Dodam tylko, że mam edycję podstawową i dwa zestawy dodatków (Dzióra i Operacja Anchorage oraz Broken Steel i Point Lookout).

EDIT: PS. Gra jest cholernie trudna. Jakimś cudem dobiłem do drugiego levela ale nie daję rady w Supadupa Markecie Wink . Poza tym zauważyłem, że gdy chcę rozbroić bombę w Megatonie to w opisie napisane jest, że potrzebuje poziomu Broni Wybuchowych na poziomie "0" i nie wiem jakie są wymagania. Wszystko generalnie bardzo fajne, jedzenie, picie, spanie, spadająca powoli karma, szybsze uzależnienia od prochów, jednak poziom trudności jest (przynajmniej jak dla mnie) zdecydowanie za trudny, a mam ustawiony na "bardzo łatwy", więc nawet nie wyobrażam sobie jak to jest na trudniejszych poziomach. Da się coś z tym zrobić?
« Ostatnia zmiana: Marzec 01, 2013, 22:20:37 wysłane przez szczypiorofix » Zapisane

"Spoglądajcie często na swoje liczniki Geigera, dzieciaki. Tik-tik-tik, tak-tak-tak oznacza, że musicie stamtąd jak najszybciej spierdalać, a potem wziąć trochę Antyradu na wszelki wypadek." - Three Dog
Aurelinus
Moderator
*
Wiadomości: 582



WWW
« Odpowiedz #135 : Marzec 02, 2013, 22:10:51 »

Wylazłem ze 101 i dostałem zadania z dodatków ale nie dodałem plików z paczki kompatybilnej z DLC czy mogę (muszę?) je dodać w trakcie czy dodać i zacząć od początku?
Możesz dodać w trakcie gry o ile nie tknąłeś żadnego z dodatków tzn. nie wybrałeś się na żadną z nowych map.
Gra jest cholernie trudna.
Zdania sa podzielone, wielu mówi, że nadal za łatwo (w tym ja).
zauważyłem, że gdy chcę rozbroić bombę w Megatonie to w opisie napisane jest, że potrzebuje poziomu Broni Wybuchowych na poziomie "0" i nie wiem jakie są wymagania.
Powyżej 35-40 w ładunkach wybuchowych i naprawie. Zależy od kilku czynników.
Jakimś cudem dobiłem do drugiego levela ale nie daję rady w Supadupa MarkecieWszystko generalnie bardzo fajne, jedzenie, picie, spanie, spadająca powoli karma, szybsze uzależnienia od prochów, jednak poziom trudności jest (przynajmniej jak dla mnie) zdecydowanie za trudny, a mam ustawiony na "bardzo łatwy", więc nawet nie wyobrażam sobie jak to jest na trudniejszych poziomach. Da się coś z tym zrobić?
Po prostu odzwyczaj się od rzucania na wszystko i wszystkich, zacznij planować, weź pomagierów. Festiwal bezmyślności dla konsolaków kończy się z instalacją modułu Wink.
Zapisane
szczypiorofix
St. sierżant
*
Wiadomości: 308


To jest kura, panie generale!


« Odpowiedz #136 : Marzec 03, 2013, 01:01:16 »

Nie zauważyłem, ale nie uruchomiłem wcześniej tego pliku .exe, za drugim razem już było lepiej, drugi level nabiłem zaraz po wyjściu z Krypty 101. Generalnie mod bardzo fajny, wymagający, mało kasy, mało expa, wszystko ma swoją wagę i w zasadzie każdy strzał może spowodować uszkodzenia (nawet muchy mięsnej Wink), szybkie uzależnienie od Med-Xów hehe. Szybko nauczyłem się tego "planowania" Smiley ale niestety zrezygnowałem. Dlaczego?
Pierwszy raz miałem dość gdy wychodząc ze Sklepu Samochodowego napadł na mnie żołnierz Enklawy (oczywiście w panerzyku i z energetykiem), którego za n-tym razem jakimś cudem udało mi się pokonać a drugi raz (druga instalacja, tym razem poprawna) gdy znienacka na środku Pustkowi zza rogu wyskoczył Behemot (ja na 2. poziomie z bejzbolem lub .10 do wyboru) i powalił mnie w dwóch strzałach Wink chyba jestem zbyt cienki ale to mnie przerosło.
Zapisane

"Spoglądajcie często na swoje liczniki Geigera, dzieciaki. Tik-tik-tik, tak-tak-tak oznacza, że musicie stamtąd jak najszybciej spierdalać, a potem wziąć trochę Antyradu na wszelki wypadek." - Three Dog
Aurelinus
Moderator
*
Wiadomości: 582



WWW
« Odpowiedz #137 : Marzec 03, 2013, 05:22:36 »

niestety zrezygnowałem. Dlaczego?
Namawiał cię nie będę Wink.
Pierwszy raz miałem dość gdy wychodząc ze Sklepu Samochodowego napadł na mnie żołnierz Enklawy (oczywiście w panerzyku i z energetykiem), którego za n-tym razem jakimś cudem udało mi się pokonać
Żeby była jasność: to bug z podstawowej wersji gry, będziesz go miał tym bardziej bez modułu (a dokładnie nakładki modułu na Broken Steel).
a drugi raz (druga instalacja, tym razem poprawna) gdy znienacka na środku Pustkowi zza rogu wyskoczył Behemot (ja na 2. poziomie z bejzbolem lub .10 do wyboru) i powalił mnie w dwóch strzałach Wink chyba jestem zbyt cienki ale to mnie przerosło.
Behemoty są w module nietknięte, nie wyskakują zza rogu i są w określonych lokacjach, tak jak w podstawce. Jeśli od poczatku zagrasz na poprawnej instalacji, takie cuda się nie wydarzą (to też bug z któregoś DLC).
Zapisane
szczypiorofix
St. sierżant
*
Wiadomości: 308


To jest kura, panie generale!


« Odpowiedz #138 : Marzec 03, 2013, 13:25:03 »

Ok, już tłumaczę Smiley
za pierwszym razem grałem z dodatkami (4, oprócz Zety) i pojawił się ten żołnierz Enklawy przy Salonie Samochodowym, ok jakoś sobie poradziłem.
Behemot pojawił się gdy grałem na podstawce bez dodatków (nowa instalacja) z tym modem.
Pojawił się on na zachód od Stacji Metra Jury Street (czy jakoś tak), od metra na zachód, po lewej z daleka kościółek a na wprost w dole poprzewracane wagony i "teren mutantów" czyli zwłoki itp. po chwili pojawia się Behemot, przychodzi od strony kościóła (teraz gram bez moda, z dodatkami i z ciekawości sprawdziłem - też się pojawia, jedyne wyjście na tym poziomie - wiać ile sił w nogach Smiley), czyli to znaczy, że jest on tam normalnie i to nie zasługa moda Smiley.
Do tego moda na pewno wrócę w przyszłości Wink jak poznam więcej szczegółów i wszelakich znajdziek w tej grze ;)1 bo podejrzewam, że znasz wszelkie sekrety, znajdźki i inne trocki, dzięki którym gra jest dla Ciebie za łatwa Wink
« Ostatnia zmiana: Marzec 03, 2013, 13:28:10 wysłane przez szczypiorofix » Zapisane

"Spoglądajcie często na swoje liczniki Geigera, dzieciaki. Tik-tik-tik, tak-tak-tak oznacza, że musicie stamtąd jak najszybciej spierdalać, a potem wziąć trochę Antyradu na wszelki wypadek." - Three Dog
Aurelinus
Moderator
*
Wiadomości: 582



WWW
« Odpowiedz #139 : Marzec 03, 2013, 15:27:44 »

Do tego moda na pewno wrócę w przyszłości Wink jak poznam więcej szczegółów i wszelakich znajdziek w tej grze ;)1 bo podejrzewam, że znasz wszelkie sekrety, znajdźki i inne trocki, dzięki którym gra jest dla Ciebie za łatwa Wink
Problem (?) w tym, że moduł usuwa hektolitry błędów podstawki (bo jego elementem jest wielki community patch), a jak dorwiesz lepsze spluwy, niekoniecznie pchając się przeciw wszystkiemu co się nawinie - czasem wystarczy poczekać aż przeciwnicy sami się wykończą nawzajem (jak smugglerzy z Kompanią Szpona pod Dupermarketem) - to przestaniesz się przejmować. Nie żeby raptem zrobiło się lżej, ale przynajmniej nie będziesz musiał wiać Smiley.
Zapisane
Strony: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 11   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Kanał RSS Trzynastego Schronu Trzynasty Schron na Twitterze Trzynasty Schron na Facebooku Trzynasty Schron na Tumblr Trzynasty Schron na Instagramie Postapokalipsa bez ograniczeń! Radia Trzynastego Schronu na TubaFM Trzynasty Schron na YouTube
Działa na MySQL Działa na PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2011, Simple Machines Prawidłowy XHTML 1.0! Prawidłowy CSS!