Autor Wątek: Necropolis - pytanie  (Przeczytany 7739 razy)

Kronos

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 5
Necropolis - pytanie
« dnia: 07 Sierpnia 2011, 17:06:24 »
Witam,
mam pewien problem, w kanałach w Necropolis, podziemne ghule z którymi mam porozmawiać i odebrać od nich zadania są martwe. Pierwszy raz jak wszedłem w te kanały oni byli trupami. To jest jakiś bug czy jak? 

Jerzy

  • Major - Redaktor
  • *
  • Wiadomości: 1568
  • Nie możesz być lisem, lwem też nie, bądź jeżem
Odp: Necropolis - pytanie
« Odpowiedź #1 dnia: 07 Sierpnia 2011, 18:23:20 »
Też tak miałem. Nie bardzo pamiętam od czego to zależy (od czasu? od zabicia jakiegoś mutanta? wysłania karawany z wodą?). Wykonanie głównej misji jest możliwe. Przebadaj wszystko i znajdziesz hydroprocesor. Może nawet zarobisz doświadczenie za zadania których nie miał Ci kto zlecić?  :zwr
Historia uczy nas tylko tego, że jeszcze nigdy, nikt się z niej niczego nie nauczył.
Coś się kończy, coś się zaczyna- apokalipsa jest wokół.

Wybieraniec

  • St. chorąży
  • *
  • Wiadomości: 147
Odp: Necropolis - pytanie
« Odpowiedź #2 dnia: 07 Sierpnia 2011, 18:27:49 »
To nie jest bug, one są martwe tylko dlatego, bo są zabite :zwr(prawdopodobnie przez wszelakie boskie (?) stworzenia z którymi będziesz musiał się zmierzyć). W kanałach musisz znaleźć "osadkę" z świecącymi ghulami (wydaje mi się, że to są świecące bo dawno w F1 nie grałem), jeśli masz detektor ruchu użyj go i na mapie odnajdź odróżniające się (wymiarami) miejsce i pójdź w jego kierunku.

EDIT: Gdy wchodzisz po raz pierwszy do Necropolis skieruj się do najbliższej studzienki i zejdź drabinka na dól. Następnie pójdź w górę ekranu i przejdź przez zielony obszar wyjściowy, gdy będziesz w kolejnej części kanałów użyj w/w sposobu z detektorem.
« Ostatnia zmiana: 07 Sierpnia 2011, 19:20:03 wysłana przez Wybieraniec »

Kronos

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 5
Odp: Necropolis - pytanie
« Odpowiedź #3 dnia: 07 Sierpnia 2011, 19:22:45 »
Tak wiem, już znalazłem tych świecących tylko ciekawi mnie czemu te podziemne ghule są martwe.

Wybieraniec

  • St. chorąży
  • *
  • Wiadomości: 147
Odp: Necropolis - pytanie
« Odpowiedź #4 dnia: 07 Sierpnia 2011, 19:49:32 »
Jak już pisałem wcześniej są martwe prawdopodobnie dlatego, że zostały zabite przez kretoszczury, które będziesz musiał zabić (nie są wymagającymi przeciwnikami). A jeśli ich nie pokonasz to dowiesz się na własnej skórze co się z tymi ghulami stało :zwr
« Ostatnia zmiana: 07 Sierpnia 2011, 19:51:51 wysłana przez Wybieraniec »

Kronos

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 5
Odp: Necropolis - pytanie
« Odpowiedź #5 dnia: 07 Sierpnia 2011, 19:50:45 »
No ale nie wydaje się wam to bugiem? Skoro te ghule są potrzebne do wykonania zadania, a gra je zabija?

Wybieraniec

  • St. chorąży
  • *
  • Wiadomości: 147
Odp: Necropolis - pytanie
« Odpowiedź #6 dnia: 07 Sierpnia 2011, 19:55:11 »
Takie jest już życie w postapokaliptycznym świecie...
Gra je zabija abyś miał jakieś zajęcie w niej, a nie znalazł hydroprocesor po godzinie gry :zwr

Jerzy

  • Major - Redaktor
  • *
  • Wiadomości: 1568
  • Nie możesz być lisem, lwem też nie, bądź jeżem
Odp: Necropolis - pytanie
« Odpowiedź #7 dnia: 07 Sierpnia 2011, 22:37:44 »
Gadanie, jakbyś był tam wcześniej, to mogłoby być inaczej. Ale ta gra tak ma, często zaskakuje.
Historia uczy nas tylko tego, że jeszcze nigdy, nikt się z niej niczego nie nauczył.
Coś się kończy, coś się zaczyna- apokalipsa jest wokół.

toga5

  • Knight of Ni
  • *
  • Wiadomości: 836
  • идиот pиот
Odp: Necropolis - pytanie
« Odpowiedź #8 dnia: 08 Sierpnia 2011, 01:15:33 »
Ghule w Necropolis są martwe z powodu, że zostały zabite przez supermutanty 25 marca 2162.

Aby ghule uniknęły rzezi, należy (chyba) przed w/w datą rozprawić się z supermutantami w Mariposa i nie odwiedzać po tym dniu Necropolis.

Squonk

  • Schronowy Inżynier
  • Gen. armii - Redaktor
  • *
  • Wiadomości: 8804
  • Wytyczając kierunek - Emanacja azymutem!
    • Trzynasty Schron
Odp: Necropolis - pytanie
« Odpowiedź #9 dnia: 08 Sierpnia 2011, 01:58:06 »
A nie dokonają jej rozpuszczone w świat po zabiciu Mistrza pozostałe przy życiu hordy supermutków?
Możemy dojść od sukcesu do upadku, od marzeń do urny z prochami. Możemy spaść z czerwonego blasku rakiet, do 'bracie, czy mógłbyś mnie poratować'.

Rezro

  • St. chorąży sztab.
  • *
  • Wiadomości: 4080
  • Why you people care so much where your souls are?
Odp: Necropolis - pytanie
« Odpowiedź #10 dnia: 08 Sierpnia 2011, 08:55:23 »
Nie, egzekucja jest zaplanowana... choć z tego co kojarzę może też być w pewnych warunkach takie zakończenie, ale nie pamiętam już co i jak.

Wybieraniec

  • St. chorąży
  • *
  • Wiadomości: 147
Odp: Necropolis - pytanie
« Odpowiedź #11 dnia: 08 Sierpnia 2011, 10:10:18 »
Drodzy panowie, Kronosowi chodzi o zmarłe ghule przebywające w kanałach, a nie te na powierzchni :wpr13s:
Przynajmniej tak zrozumiałem jego wypowiedź :zwr

Squonk

  • Schronowy Inżynier
  • Gen. armii - Redaktor
  • *
  • Wiadomości: 8804
  • Wytyczając kierunek - Emanacja azymutem!
    • Trzynasty Schron
Odp: Necropolis - pytanie
« Odpowiedź #12 dnia: 08 Sierpnia 2011, 10:50:00 »
No właśnie te w kanałach. One też po wjazdzie mutków są sztywne.
Możemy dojść od sukcesu do upadku, od marzeń do urny z prochami. Możemy spaść z czerwonego blasku rakiet, do 'bracie, czy mógłbyś mnie poratować'.

toga5

  • Knight of Ni
  • *
  • Wiadomości: 836
  • идиот pиот
Odp: Necropolis - pytanie
« Odpowiedź #13 dnia: 08 Sierpnia 2011, 16:35:28 »
A nie dokonają jej rozpuszczone w świat po zabiciu Mistrza pozostałe przy życiu hordy supermutków?
Dlatego trzeba się postarać, aby nie rozpuścić mutków i przed 25.03.2162 wyeliminować je w Mariposa i Katedrze.

(ćwierćserio)@Kronos
A oryginał, czy pirat ?  :hyh

Szakal119

  • St. chorąży sztab.
  • *
  • Wiadomości: 392
Odp: Necropolis - pytanie
« Odpowiedź #14 dnia: 09 Sierpnia 2011, 13:06:21 »
A te na powierzchni są żywe? Jeśli też są martwe to wiadomo o co chodzi: zbyt późno tam przybyłeś.