Autor Wątek: Zależności fabularne w Falloutach  (Przeczytany 28063 razy)

Sason

  • Sierżant
  • *
  • Wiadomości: 69
Odp: Zależności fabularne w Falloutach
« Odpowiedź #40 dnia: 05 Kwietnia 2011, 20:11:05 »
Mam jeszcze takie głupie pytanie?? Co mogę zrobić w takiej sytuacji (Nie mam żadnego zapisu bo bo przypadkowo zamiast wczytać, zapisałem ;/)
jeżeli w gruzach, przy obozie zbrojeniowców, a właściwie na tej belce nad "zieloną rzeką" stoję dosłownie między ich strażnikiem a Katią... Nie mogę się ruszyć bo zasłaniają mi drogę z obu stron... Chciałem przesłać screena, ale jak go zrobiłem to wyszedł jakiś czarny ekranik z małymi wielokolorowymi plamkami xD...
 

kryspin013

  • St. chorąży sztab.
  • *
  • Wiadomości: 412
Odp: Zależności fabularne w Falloutach
« Odpowiedź #41 dnia: 05 Kwietnia 2011, 20:40:04 »
Bo screena w Falloucie robi się klawiszem F12 ;]

Możesz chyba tylko czekać, postacie po jakimś czasie się poruszają same. Spróbuj pogadać jeszcze ze strażnikiem (może się przesunie) i prześpij się używając PIPboya.

Sason

  • Sierżant
  • *
  • Wiadomości: 69
Odp: Zależności fabularne w Falloutach
« Odpowiedź #42 dnia: 05 Kwietnia 2011, 21:04:24 »
Aha, dzięki ;)

xd tu sie nie da odpoczywać... czyli msze czekać??

P.S.
Sytuacja wygląda jeszcze gorzej... Błagam wymyślcie coś, bo jak postoje chwilkę na tym mostku, to strażnik mało że się nie rusza to jeszcze zaczyna mnie atakować... A ja nie chciałem rozwalać zbrojeniowców tylko im pomóc ze szponami...
Błagam, pomóżcie...
« Ostatnia zmiana: 05 Kwietnia 2011, 21:14:03 wysłana przez Sason »

Jim Cojones

  • Podporucznik - Redaktor
  • *
  • Wiadomości: 541
Odp: Zależności fabularne w Falloutach
« Odpowiedź #43 dnia: 05 Kwietnia 2011, 21:10:52 »
Nie wszystkie postacie są oskryptowane w taki sposób, żeby kręcić się po okolicy, więc może się okazać, że to nie pomoże. :(

Istnieje mod, który pozwala na rozkazanie postaciom z drużyny na odsunięcie się o parę heksów. Niestety nie działa ze starymi save'ami i zmusza do rozpoczęcia gry od nowa. Za to Fallout 2 ma taką możliwość zarówno w dialogach, jak i poprzez popchnięcie dowolnej postaci za pomocą opcji w rozwijanym menu.

Jedynym stuprocentowo skutecznym rozwiązaniem jest sprzątnięcie Katji, chociaż oczywiście trochę szkoda pozbywać się NPCa z powodu głupiego bugu. Szczęściem w nieszczęściu jest przynajmniej to, że grę można przejść bez pomocy towarzyszy, więc nie jest to aż taka poważna strata.
Firepower mate! Separates the men from the boys.

Sason

  • Sierżant
  • *
  • Wiadomości: 69
Odp: Zależności fabularne w Falloutach
« Odpowiedź #44 dnia: 05 Kwietnia 2011, 21:15:07 »
Czyli chyba zostaje mi ją zlikwidować... I to zanim rozwali mnie strażnik... Cóż jak pech to pech...

kryspin013

  • St. chorąży sztab.
  • *
  • Wiadomości: 412
Odp: Zależności fabularne w Falloutach
« Odpowiedź #45 dnia: 05 Kwietnia 2011, 21:38:54 »
Wyślij mi save jak możesz, spróbuję coś zrobić ;)

Sason

  • Sierżant
  • *
  • Wiadomości: 69
Odp: Zależności fabularne w Falloutach
« Odpowiedź #46 dnia: 05 Kwietnia 2011, 22:17:45 »
jak wysłać?? Na maila??

kryspin013

  • St. chorąży sztab.
  • *
  • Wiadomości: 412
Odp: Zależności fabularne w Falloutach
« Odpowiedź #47 dnia: 05 Kwietnia 2011, 22:30:55 »
Spakuj folder z numerem slotu (np jak masz zapisaną grę na 8 miejscu to zapisem będzie cały folder o nazwie SLOT08) i wrzuć gdzieś np na http://www.sendspace.pl/ lub http://www.przeklej.pl/. Może uda mi się naprawić błąd z postacią.

PS Przypadł ci Fallout 1 do gustu?
« Ostatnia zmiana: 05 Kwietnia 2011, 22:34:55 wysłana przez kryspin013 »

Sason

  • Sierżant
  • *
  • Wiadomości: 69
Odp: Zależności fabularne w Falloutach
« Odpowiedź #48 dnia: 05 Kwietnia 2011, 22:34:18 »
http://www.sendspace.pl/file/90b185e964d4f62944f8a41

mam nadzieje, że coś wymyślisz :)  (save nr 4)
z góry dzięki.

Nawet niezły jest... Troszke z tą grafiką problemy, ale ogólnir OK... Tylko jakoś broni energetycznej nie moge znaleźć a na nią się nastawiłem... A można jakoś w trakcie gry dodać np. 1 do siły?? Bo mam 5, a mam 2 bronie wymagające 6...
« Ostatnia zmiana: 05 Kwietnia 2011, 23:08:53 wysłana przez Sason »

kryspin013

  • St. chorąży sztab.
  • *
  • Wiadomości: 412
Odp: Zależności fabularne w Falloutach
« Odpowiedź #49 dnia: 06 Kwietnia 2011, 00:01:32 »

Taki właśnie jest Fallout ;) W takie gry nigdy nie gra się na jednym zapisie bo są momenty gdzie można tak spieprzyć grę, że trza będzie zacząć od nowa. Ja na przykład miałem ponad 94 000 radów w Blasku i zapisałem grę :D
A ogólnie to bawiłem się savem ale na razie nic nie udało mi się zdziałać. Próbowałem nawet edytorem zapisu mimo to nie mogę w nim znaleźć nic na temat położenia postaci i NPC... Jedyną rzecz jaką udało mi się zrobić jest zmiana daty. Dzięki temu ten typek nie atakuje bez powodu...

Więc może jak ktoś się na tym lepiej zna to pomoże, ja jeszcze postaram się poszukać czegoś jutro.
Na w Win7 możesz spróbować jeszcze przywrócić pliki do poprzedniego stanu. Najlepiej skopiuj folder ze slotem. Wejdź we właściwości oryginalnego slotu, przejdź do zakładki poprzednie wersje i sprawdź datę ostaniej kopii pliku. Jak punkt przywracania był robiony w ostatnim czasie to przywróć folder.

PS Miałem ten sam dziwny błąd z ekranem co ty i widzę go pierwszy raz. Ciekawe jest to, że dzięki temu znikają "Tęczowe kwiatki".

PSS Można np wybrać profit dodający siły... Zresztą jak będziesz dobrze kombinował to znajdziesz pancerz, z bonusami do siły ;)

PSSS Zachęciłeś mnie do pogrania w Fallouta 1 :D

Szakal119

  • St. chorąży sztab.
  • *
  • Wiadomości: 392
Odp: Zależności fabularne w Falloutach
« Odpowiedź #50 dnia: 06 Kwietnia 2011, 09:01:44 »
1. Pistolet plazmowy leży w kanałach pod Nekropolis. W lokacji z ghulami dla których naprawiłeś pompę. W jednej z odnóg jest kilka zmasakrowanych ciał i pistolet jest przy jednym z nich.

2. W Bractwie Stali można zakupić u głównego lekarza kilka przydatnych operacji, każda dodaje +1 do jednego z atrybutów (poza szczęściem) i kosztuje kilka tysięcy kapsli.

Sason

  • Sierżant
  • *
  • Wiadomości: 69
Odp: Zależności fabularne w Falloutach
« Odpowiedź #51 dnia: 06 Kwietnia 2011, 11:02:36 »
OK, dzięki...  Ten plazmowy już znalazłem xD Czyli chyba bede musiał zacząć od nowa :/ Wcześniejszych wersji nie mam... Dzięki za pomoc ;) Ale od nowa zacznę ciut później bo muszę do tego nabrać siły xD

kryspin013

  • St. chorąży sztab.
  • *
  • Wiadomości: 412
Odp: Zależności fabularne w Falloutach
« Odpowiedź #52 dnia: 06 Kwietnia 2011, 15:07:04 »
Albo zabij po prostu Katje bo ja nie mogę znaleźć rozwiązania.

Sason

  • Sierżant
  • *
  • Wiadomości: 69
Odp: Zależności fabularne w Falloutach
« Odpowiedź #53 dnia: 06 Kwietnia 2011, 17:50:39 »
Chyba jednak zaczne od nowa, bo i tak postac troche spaliłem, niepotrzebnie dałem na główne cechy nauki ścisłe i retoryke ( mało się przydają z tego co zauważyłem...), chyba lepiej dać do jakiejś broni itp. Zresztą przejście bez pomocników byłoby ciut trudne, a ja już 2 innych zmarnowałem :/
Tak nawiasem mówiąc, jest może jakaś najlepsza para pomocników?? I czy da się jakoś zobaczyć parametry broni?? Bo mam opis ale czy da sie zobaczyć, np. ile obrażeń, ile pkt. akcji?? A u handlarza da sie zobaczyć chociaż jaką amunicję zużywa, bo u handlarz nigdy nawet opisu nie widziałem, tylko nazwę...

Rezro

  • St. chorąży sztab.
  • *
  • Wiadomości: 4080
  • Why you people care so much where your souls are?
Odp: Zależności fabularne w Falloutach
« Odpowiedź #54 dnia: 06 Kwietnia 2011, 18:52:46 »
Jak zainwestujesz trochę w charyzmę (wcale dużo nie trzeba) to możesz mieć wszystkich w drużynie... wszak to nie Fallout 3.

Sason

  • Sierżant
  • *
  • Wiadomości: 69
Odp: Zależności fabularne w Falloutach
« Odpowiedź #55 dnia: 06 Kwietnia 2011, 19:09:35 »
Nie ma ograniczenia do 2?? To ile trzeba miec char zeby zatrudnic wszystkich 4??

Rezro

  • St. chorąży sztab.
  • *
  • Wiadomości: 4080
  • Why you people care so much where your souls are?
Odp: Zależności fabularne w Falloutach
« Odpowiedź #56 dnia: 06 Kwietnia 2011, 19:43:30 »
Jeden członek drużyny na dwa punkty charyzmy... i o ile pamiętam nie dotyczy to Dogmeat'a, czyli powinno starczyć 6 pkt.

Wszystkie te szczegóły znajdziesz tu

Hammer

  • Pierwszy oficjalny psujamajster!
  • Gen. armii - Redaktor
  • *
  • Wiadomości: 232
Odp: Zależności fabularne w Falloutach
« Odpowiedź #57 dnia: 06 Kwietnia 2011, 19:48:23 »
w kontekstowym menu postaci, poprzytrzymaniu bodaj lewego czy prawego przycisku na postaci pokuje sie menu i tam jest opcja "przesuniecia" towazysza. Napewno to jest w f2, w f1 nie gwarantuje tego na 100%. Nie pamietam czy to tam bylo czy nie.
Boże, czemuś nas pokarał ciepłym alkoholem i zimnymi kobietami?

Sason

  • Sierżant
  • *
  • Wiadomości: 69
Odp: Zależności fabularne w Falloutach
« Odpowiedź #58 dnia: 06 Kwietnia 2011, 20:17:15 »
Dzięki za pomoc

Rezro

  • St. chorąży sztab.
  • *
  • Wiadomości: 4080
  • Why you people care so much where your souls are?
Odp: Zależności fabularne w Falloutach
« Odpowiedź #59 dnia: 06 Kwietnia 2011, 20:18:31 »
W Fo1 tego niestety nie ma... chyba już ktoś nawet o tym mówił?