Autor Wątek: Zależności fabularne w Falloutach  (Przeczytany 28064 razy)

Szakal119

  • St. chorąży sztab.
  • *
  • Wiadomości: 392
Odp: Zależności fabularne w Falloutach
« Odpowiedź #20 dnia: 30 Marca 2011, 15:33:59 »
Mogę się mylić, ale inteligencja nie ma żadnego wpływu na broń energetyczną, a przynajmniej nic takiego nie zauważyłem. Jedynie percepcja dodaje kilka punktów do energetyków.
A z tego co wiem dzięki naukom ścisłym możemy odzyskiwać ogniwa energetyczne, przerabiać je na ogniwa fuzyjne i odwrotnie, oraz tworzyć specjalne rodzaje amunicji do energetyków. No i rzecz jasna włamywać się do kompów :).
Innych zależności chyba nie ma.

Rezro

  • St. chorąży sztab.
  • *
  • Wiadomości: 4080
  • Why you people care so much where your souls are?
Odp: Zależności fabularne w Falloutach
« Odpowiedź #21 dnia: 30 Marca 2011, 15:45:10 »
Niestety chwilowo nie mam możliwości tego sprowadzić, więc wstrzymam się z dalszym komentarzem...

Sason

  • Sierżant
  • *
  • Wiadomości: 69
Odp: Zależności fabularne w Falloutach
« Odpowiedź #22 dnia: 02 Kwietnia 2011, 11:36:37 »
Mam jeszcze takie pytanie... W Fo1 zabiłem mutantów w necropolis i naprawiłem pompę, ale za chiny nie mogę znalęźć tego chipu... Pomoże ktoś??

kryspin013

  • St. chorąży sztab.
  • *
  • Wiadomości: 412
Odp: Zależności fabularne w Falloutach
« Odpowiedź #23 dnia: 02 Kwietnia 2011, 11:44:47 »
Chip z tego co pamiętam jest ukryty w krypcie gdzieś pod ziemią ;] Czyli jak znajdziesz gdzieś świecące ghule to idziesz w dobrą stronę.

Sason

  • Sierżant
  • *
  • Wiadomości: 69
Odp: Zależności fabularne w Falloutach
« Odpowiedź #24 dnia: 02 Kwietnia 2011, 12:01:06 »
Mało mi to mówi xD Ale bede szukał dalej ..

Może ktoś inny pamięta?? Błagam... Nigdzie nie mogę go znaleźć...
« Ostatnia zmiana: 02 Kwietnia 2011, 12:09:19 wysłana przez Sason »

Szakal119

  • St. chorąży sztab.
  • *
  • Wiadomości: 392
Odp: Zależności fabularne w Falloutach
« Odpowiedź #25 dnia: 02 Kwietnia 2011, 12:52:14 »
W pomieszczeniu z pompą jest kilka drzwi, za jednymi z nich jest uwieziony ghul, a za drugimi drabinka prowadząca w dół i dalej już sobie poradzisz  :).

Sason

  • Sierżant
  • *
  • Wiadomości: 69
Odp: Zależności fabularne w Falloutach
« Odpowiedź #26 dnia: 02 Kwietnia 2011, 17:41:49 »
Wielkie dzięki ;)

Sason

  • Sierżant
  • *
  • Wiadomości: 69
Odp: Zależności fabularne w Falloutach
« Odpowiedź #27 dnia: 02 Kwietnia 2011, 19:40:11 »
Głupio mi ale mam jeszcze jedo pytanie... Czy jak mi zginęli mi Ochłap i Jan, to można gdzieś znaleźć innych towarzyszy, bo samemu jest ciężko... (nię mogę np. dać rady uwolnić członka Bractwa w Hub itp.)

kryspin013

  • St. chorąży sztab.
  • *
  • Wiadomości: 412
Odp: Zależności fabularne w Falloutach
« Odpowiedź #28 dnia: 02 Kwietnia 2011, 19:47:17 »
Mi też sprawiało problem uwolnić członka bractwa bo moi ginęli i mnie to wkurzało a do tego jeszcze nie miałem broni na moje skille...

Jest Tycho w Złomowie w jakimś barze. Dodatkowo Katja (z uczniów apokalipsy) i Tandi (cierniste piaski, początek gry)  ale nie wiem jak je przekonać ...

Sason

  • Sierżant
  • *
  • Wiadomości: 69
Odp: Zależności fabularne w Falloutach
« Odpowiedź #29 dnia: 02 Kwietnia 2011, 19:51:29 »
Aha, a uczniów apokalipsy gdzie znajde?? I gdzie moge kupic jakies antyrady i rad-x ??

PS. Tycho nie znalazłem, a Tandi nie umiem zabrać ze sobą...
« Ostatnia zmiana: 02 Kwietnia 2011, 20:17:57 wysłana przez Sason »

Szakal119

  • St. chorąży sztab.
  • *
  • Wiadomości: 392
Odp: Zależności fabularne w Falloutach
« Odpowiedź #30 dnia: 02 Kwietnia 2011, 20:23:37 »
1. Uczniów znajdziesz w bibliotece w Gruzach. Idź do Gruzów, po wczytaniu lokacji znajdziesz się w małym miasteczku o nazwie Adytum. Wyjdź z obszaru i znajdziesz się w lokacji z Ostrzami (taki gang, ale pokojowo nastawiony) idź w lewo i przejdź to kolejnego obszaru: jesteś w bibliotece. Katja to taka z zielonym irokezem.
2. Środki antyradiacyjne można kupić u niektórych handlarzy np. w sklepie Mydło i Powidło w Hub.
3. Tycho jest w Złomowie w Norze Szumowin, ale jeśli zabiłeś już Gizmo to chyba już nie możesz go przyłączyć.
4. Tandi przyłącza się sama podczas wykonywania zadania z Chanami, ale odłączy się automatycznie po powrocie do Cienistych Piasków i ponownie się już nie przyłączy.
5. Takie pytania możesz zadawać w dziala dotyczącym Fallout 1 a nie tutaj ;).

Sason

  • Sierżant
  • *
  • Wiadomości: 69
Odp: Zależności fabularne w Falloutach
« Odpowiedź #31 dnia: 02 Kwietnia 2011, 20:28:01 »
Dzięki za pomoc ;) Nie chciałem zakładać nowego tematu... Czyli zostaje mi tylko Katia... Gizmo = trup... Jan i Ochłap nie żyją, a Tandi już sobie poszła :( Teraz zostaje sobie jakoś radzić ;)

kryspin013

  • St. chorąży sztab.
  • *
  • Wiadomości: 412
Odp: Zależności fabularne w Falloutach
« Odpowiedź #32 dnia: 02 Kwietnia 2011, 22:33:31 »
... i Tycho, który z tego co pamiętam dobry był.

Z znajduje sie w tym miejscu w Złomowie (Junktown):

A tak wygląda:
« Ostatnia zmiana: 02 Kwietnia 2011, 22:36:29 wysłana przez kryspin013 »

Szakal119

  • St. chorąży sztab.
  • *
  • Wiadomości: 392
Odp: Zależności fabularne w Falloutach
« Odpowiedź #33 dnia: 02 Kwietnia 2011, 22:40:22 »
Tycho był najlepszy z NPC w jedynce. Poprawcie mnie jeśli się mylę, ale jeśli zabiliśmy już Gizmo, to nie możemy przyłączyć Tycho, ponieważ aby to zrobić musimy mu powiedzieć, że mamy zamiar załatwić grubego.

kryspin013

  • St. chorąży sztab.
  • *
  • Wiadomości: 412
Odp: Zależności fabularne w Falloutach
« Odpowiedź #34 dnia: 02 Kwietnia 2011, 22:52:25 »
Wydaje mi się mylisz. Ja najpierw zabiłem Gizmo i później przez przypadek trafiłem na Tycho jak chciałem rozwiązać jakiś problem w barze.

Szakal119

  • St. chorąży sztab.
  • *
  • Wiadomości: 392
Odp: Zależności fabularne w Falloutach
« Odpowiedź #35 dnia: 02 Kwietnia 2011, 23:02:28 »
A rozprawiłeś się z Czachami? Może z przyłączeniem go nie chodziło o Gizma, a właśnie o nich ;).

kryspin013

  • St. chorąży sztab.
  • *
  • Wiadomości: 412
Odp: Zależności fabularne w Falloutach
« Odpowiedź #36 dnia: 02 Kwietnia 2011, 23:18:09 »
Nie, jedynym warunkiem przyłączenia się Tycho jest po prostu podjęcie questa zabicia Gizmo.

Szakal119

  • St. chorąży sztab.
  • *
  • Wiadomości: 392
Odp: Zależności fabularne w Falloutach
« Odpowiedź #37 dnia: 02 Kwietnia 2011, 23:40:46 »
Można przyłączyć Tycho jak załatwimy już Gizma :). W rozmowie nie chodzi o załatwienie grubasa, ale ogólnie o wyczyszczenie miasta z szumowin. Sprawdzone, potwierdzone.

Sason

  • Sierżant
  • *
  • Wiadomości: 69
Odp: Zależności fabularne w Falloutach
« Odpowiedź #38 dnia: 03 Kwietnia 2011, 11:12:36 »
To fajnie... Musze po niego iść... On jest w tym barze na prawo od kasyna??

Szakal119

  • St. chorąży sztab.
  • *
  • Wiadomości: 392
Odp: Zależności fabularne w Falloutach
« Odpowiedź #39 dnia: 03 Kwietnia 2011, 11:22:11 »
Tak, w Norze Szumowin.