Autor Wątek: Fallout 2 - Multipalyer?  (Przeczytany 2978 razy)

kryspin013

  • St. chorąży sztab.
  • *
  • Wiadomości: 412
Fallout 2 - Multipalyer?
« dnia: 20 Lutego 2011, 14:10:34 »
Już dosyć dawno znalazłem coś czego po prostu nie można było nie znaleźć ;)

[Multiplayer]
;Set to 1 to enable the multiplayer server
;requires graphics mode 4 or 5
RunServer=0

;Send/recieve buffer size, default is 8192
;increase to prevent lag bursts when scrolling or at whole screen transitions (will increase latency)
;BufferSize=8392704
BufferSize=8192

;The minimum amount of time in ms sfall will wait before sending a frame refresh
MinFrameTime=100

;You'll probably want to set this to 1 unless you're playing over a 1gbit lan
;Only supported with a 640x480 or 1024x768 screen res
CompressFrames=1

;The port to create the server on
Port=4244

;A comma separated list of the PIDs that can be controlled by other players
NumPIDs=14
PIDlist=003e,00a0,00a1,0059,0061,006b,0088,00a2,0098,00a3,00a4,004f,0156,01d7

Wie ktoś może jak działa ten Multiplayer? Bo chętnie zagrałbym z kimś w trybie Cooperative.
« Ostatnia zmiana: 20 Lutego 2011, 15:08:11 wysłana przez kryspin013 »

Mad Ivan

  • Sierżant
  • *
  • Wiadomości: 54
Odp: Fallout 2 - Multipalyer?
« Odpowiedź #1 dnia: 20 Lutego 2011, 16:41:05 »
Jest to część sfall, a co do działania pozwolę sobie zacytować odpowiedź Timeslipa z NMA na podobne pytanie:

"To multiplayer coś o którym mówisz nie robi tego co myślisz, że robi; jest tylko po to żeby pozwolić innym graczom kontrolować pozostałe stwory w walce. W rzeczywistości to kupa "kupy" i raczej nie powinieneś próbować tego używać."

Więcej w tematach "FO2 Engine Tweaks", i "How to play multiplayer with sfall 2.7" na NMA.