Trzynasty Schron - Postapokalipsa i Fallout
Listopad 15, 2019, 13:02:22 *
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Aktualności: Czy wiesz że... na Trzynastym Schronie wciąż działa system ankiet. Oddaj głos w aktualnej ankiecie
 
   Strona główna   Pomoc Kalendarz Zaloguj się Rejestracja  
Strony: [1]   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Fallout 1 - Sfall  (Przeczytany 6773 razy)
kryspin013
St. sierżant
*
Wiadomości: 412



« : Styczeń 23, 2011, 01:10:12 »

Tak, mam Windows 7 i mam problem z grafiką w Falloucie... Wiele osób radzi by zainstalować "High Resolution Patch". Niby działa ale jest jakiś błąd przez który "przejścia" trwają strasznie długo np po użyciu przedmiotu i to strasznie wku Cenzura ... Znalazłem też "sfall" do Fallouta ale okazuje się, że wymaga wersji 1.2 US. Dobra? Doinstalowałem "pół-oficjalny" patch 1.2 i jest jakiś sukces, udało mi się włączyć fallota. Zmieniłem ustawienia na dx9 ale nie działa tak jak bym chciał, gra działa ale w filmach występują anomalie i robienie screenów nie działa tak jak powinno.


(Rozmowa z nadzorcą)



Co ciekawe z włączonym High Resolution Patch gra zmienia się w coś takiego:


(Rozmowa z nadzorcą. Tym razem nie brał Rutinoscorbinu.)



Jest ktoś kto wie jak naprawić ten probblem? Widziałem że u Uqahsa działało to sprawnie (Youtube). U mnie wydaje się, że zbyt wiele czynników może na to wpływać np "za nowe" Biblioteki DirectX.
« Ostatnia zmiana: Styczeń 29, 2011, 14:53:16 wysłane przez kryspin013 » Zapisane

Mad Ivan
Sierżant
*
Wiadomości: 54


« Odpowiedz #1 : Luty 27, 2011, 20:53:27 »

A próbowałeś hi-res z paczki od Id-Seven u mnie wydaje się działać bez opóźnień i błędów w zrzutach ekranu.
http://chomikuj.pl/id-seven
Zapisane

kryspin013
St. sierżant
*
Wiadomości: 412



« Odpowiedz #2 : Luty 28, 2011, 02:42:48 »

Przecież to jest ta sama wersja ;]

Ja wolałbym grać ze sfall na DX9 bo na hi-res opóźnienia występują dosyć często. Najprawdopodobniej są spowodowane przez procesor, kartę graficzną, sterowniki lub Biblioteki DirectX  Roll Eyes Przez to przejścia trwają do trzech/czterech razy dłużej  Angry

Dobra, doczytałem w pliku konfiguracji, że sfall w DX9 dla FO1 może powodować złe wyświetlanie filmów i że tryb 16-bitowy może spowodować spowalnianie przejść/zanikania więc raczej nic z tym nie zrobię  Roll Eyes
« Ostatnia zmiana: Luty 28, 2011, 03:03:07 wysłane przez kryspin013 » Zapisane

Strony: [1]   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Kanał RSS Trzynastego Schronu Trzynasty Schron na Twitterze Trzynasty Schron na Facebooku Trzynasty Schron na Tumblr Trzynasty Schron na Instagramie Postapokalipsa bez ograniczeń! Radia Trzynastego Schronu na TubaFM Trzynasty Schron na YouTube
Działa na MySQL Działa na PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2011, Simple Machines Prawidłowy XHTML 1.0! Prawidłowy CSS!