Autor Wątek: Krypty  (Przeczytany 23455 razy)

Nightmaster

  • Nocny strażnik
  • St. chorąży
  • *
  • Wiadomości: 541
  • Betonowa konserwa i ten od rila
Odp: Krypty
« Odpowiedź #20 dnia: 06 Stycznia 2011, 09:14:16 »
jakim cudem miałeś dwóch kompanów? a poza tym, atak się zaczyna w trakcie oglądania filmu
Co Cię nie zabije to zabije Cię co innego

Dr Rectum

  • St. chorąży - Redaktor
  • *
  • Wiadomości: 837
  • Hadouken!
Odp: Krypty
« Odpowiedź #21 dnia: 06 Stycznia 2011, 11:28:43 »
Oczko jest robotem, taki exception :P

Ja jak zauważyłem że drzwi się otwierają to uciekłem najnormalniej w świecie w róg. Sam spróbuj ;)

Cytat: Szakal119
Na jakim poziomie trudności? Bo nie chce mi się wierzyć, że na very hard + hardcore poszło Ci tak łatwo  :-*.
Ja gram w gry... nie masteruje ich  :/
Na normal i bez hardcre - nie lubię oglądać wskaźników i martwić się o żarcie. Po roku grania w ADOM'a mi się odbija :P

"The truth lies beyond Rectum"
"I do because i care"
"Ja wam dam cenzurować!!"

Szakal119

  • St. chorąży sztab.
  • *
  • Wiadomości: 392
Odp: Krypty
« Odpowiedź #22 dnia: 06 Stycznia 2011, 14:28:15 »
W takim razie wierzę Ci  :).
Ja tam lubię jak gra stanowi wyzwanie :).

Nightmaster, Oczko to ED-E  :-*.


Nightmaster

  • Nocny strażnik
  • St. chorąży
  • *
  • Wiadomości: 541
  • Betonowa konserwa i ten od rila
Odp: Krypty
« Odpowiedź #23 dnia: 06 Stycznia 2011, 15:39:43 »
wiem czym jest oczko;) tylko myślałem że jako kompan zajmuje normalnie jedno miejsce, Zazwyczaj chodzę sam albo z Boonem. A właśnie, jak będziecie chcieli wejść do 74 to towarzysz nie da rady się tam przenieść, musicie sobie radzić sami
Co Cię nie zabije to zabije Cię co innego

Archanix

  • Plutonowy
  • *
  • Wiadomości: 90
Odp: Krypty
« Odpowiedź #24 dnia: 06 Stycznia 2011, 21:06:01 »
Będąc w krypcie 74 poza zapiskami jest coś do obejrzenia? Na ponad 20 poziomie rozwalanie wszystkiego co się rusza jest dużo łatwiejsze więc nie znalazłem nic ciekawego.

Nightmaster

  • Nocny strażnik
  • St. chorąży
  • *
  • Wiadomości: 541
  • Betonowa konserwa i ten od rila
Odp: Krypty
« Odpowiedź #25 dnia: 07 Stycznia 2011, 08:49:26 »
Zrobię to czego robić nie trawię, zacytuje sam siebie...
a do Krypty 74 właściwie nie masz po co iść bo tam nic nie ma:P
Co Cię nie zabije to zabije Cię co innego

Archanix

  • Plutonowy
  • *
  • Wiadomości: 90
Odp: Krypty
« Odpowiedź #26 dnia: 07 Stycznia 2011, 13:01:10 »
no wiesz ja się spodziewałem mebli...

Szakal119

  • St. chorąży sztab.
  • *
  • Wiadomości: 392
Odp: Krypty
« Odpowiedź #27 dnia: 07 Stycznia 2011, 14:12:41 »
A propo jeszcze walki w krypcie 11, to w grze jest level scaling, więc na niskim poziomie postaci spotkamy tam pewnie tylko kilka protectronów. Z tego co pamiętam to na mnie wyskoczyły trzy boty zwiadowcze (te mocne), jeden pan wirwiflak i sześć wieżyczek mk V  :).

Dr Rectum

  • St. chorąży - Redaktor
  • *
  • Wiadomości: 837
  • Hadouken!
Odp: Krypty
« Odpowiedź #28 dnia: 07 Stycznia 2011, 18:57:50 »
no ja 4 wierzyczki i 2 te przepieprzone i jeden wyrwiflak :P

"The truth lies beyond Rectum"
"I do because i care"
"Ja wam dam cenzurować!!"

Nightmaster

  • Nocny strażnik
  • St. chorąży
  • *
  • Wiadomości: 541
  • Betonowa konserwa i ten od rila
Odp: Krypty
« Odpowiedź #29 dnia: 07 Stycznia 2011, 19:31:07 »
na mnie wyszły 3 roboty(trzykołowe), 2 wyrwiflaki, i 2 robomózgi. Myślałem że tam zawsze się pokazuje taka ekipa i temu się nie da tego przeżyć
Co Cię nie zabije to zabije Cię co innego

Szakal119

  • St. chorąży sztab.
  • *
  • Wiadomości: 392
Odp: Krypty
« Odpowiedź #30 dnia: 07 Stycznia 2011, 21:01:45 »
Mocna ekipa :).

3 roboty(trzykołowe)

To są te zwiadowcze. Dziwna nazwa moim zdaniem jak na najgroźniejsze z maszyn, bardziej pasowałoby do nich nazwa Roboty Wojskowe, Szturmowe, albo coś w tym stylu :/.


Nightmaster

  • Nocny strażnik
  • St. chorąży
  • *
  • Wiadomości: 541
  • Betonowa konserwa i ten od rila
Odp: Krypty
« Odpowiedź #31 dnia: 09 Stycznia 2011, 17:10:35 »
no mocna, ale też miałem sporo za sobą;)
a co do wybicia każdego w grze to nie ma możliwości, Pana Tak można zabić ale jak się wejdzie do jakiegoś budynku to ten ożywa, więc kicha z wyrżnięcia całego Mojave:P
Co Cię nie zabije to zabije Cię co innego

Szakal119

  • St. chorąży sztab.
  • *
  • Wiadomości: 392
Odp: Krypty
« Odpowiedź #32 dnia: 09 Stycznia 2011, 18:20:17 »
Ja miałem 27 poziom jak tam poszedłem. Ty pewnie miałeś wyższy :)?

Rezro

  • St. chorąży sztab.
  • *
  • Wiadomości: 4080
  • Why you people care so much where your souls are?
Odp: Krypty
« Odpowiedź #33 dnia: 09 Stycznia 2011, 18:30:06 »
To są te zwiadowcze. Dziwna nazwa moim zdaniem jak na najgroźniejsze z maszyn, bardziej pasowałoby do nich nazwa Roboty Wojskowe, Szturmowe, albo coś w tym stylu :/.
To są Roboty Wartownicze (Sentry Bot) tyle że tłumacze znowu spaprali sprawę :wpr13s:

Edit:
Takie tłumaczenie też może być użyte... choć moja wersja jest nieco ściślejsza: Wszak to sprzęt wojskowy, a nie cywilny.
« Ostatnia zmiana: 09 Stycznia 2011, 20:31:38 wysłana przez Rezro »

Szakal119

  • St. chorąży sztab.
  • *
  • Wiadomości: 392
Odp: Krypty
« Odpowiedź #34 dnia: 09 Stycznia 2011, 19:04:58 »
Jak już to Roboty Strażnicze  :). I tak też się nazywały w F3  :-*.

Morbid

  • Porucznik - Redaktor
  • *
  • Wiadomości: 410
Odp: Krypty
« Odpowiedź #35 dnia: 10 Stycznia 2011, 01:59:48 »
Krypta 11, fakt mocno klimatyczną, ostatnia walka napsuła mi masę krwi (hard, hardcore mode), ale dopiero po 2-3 wipe zorientowałem się że mam całkiem sporo min (wszelakich) i kilka granatów emp, do tego plasma caster (ca mk2 na klacie) i w sumie nie poszło źle po naszprycowaniu się prochami ;)

Co do krypty 19, powiem że to kolejna świetna sprawa, a patent (spoiler) z wysadzaniem jej w powietrze mocno mi przypomniał klimaty starych falli :)

Inną godną polecenia kryptą jest ta o numerze 34, strasznie mi to klimatem glow przypominało, a że tamta lokacja z jedynki jest moją ulubioną w ogóle jeżeli chodzi o fallouty, toteż czułem się w niej jak w domu :) Polecam, klimat pierwsza klasa, aczkolwiek lamy pokroju Rectuma martwiące się "wskaźnikami" będą niepocieszone  :D

Shael

  • St. sierżant sztab.
  • *
  • Wiadomości: 137
Odp: Krypty
« Odpowiedź #36 dnia: 10 Stycznia 2011, 07:37:14 »
To chyba był jedyny moment w grze w którym przydawały się granaty i miny EMP :P ,nigdy tego nie używałem aż do tego momentu :)

Szakal119

  • St. chorąży sztab.
  • *
  • Wiadomości: 392
Odp: Krypty
« Odpowiedź #37 dnia: 10 Stycznia 2011, 11:56:29 »
Inną godną polecenia kryptą jest ta o numerze 34, strasznie mi to klimatem glow przypominało, a że tamta lokacja z jedynki jest moją ulubioną w ogóle jeżeli chodzi o fallouty, toteż czułem się w niej jak w domu :) Polecam, klimat pierwsza klasa,

Mi też :). Zresztą takich silnie napromieniowanych miejsc jest więcej. I to mi się podoba, bo w końcu jest powód, żeby taszczyć ze sobą te wszystkie środki antyradiacyjne :-*.

To chyba był jedyny moment w grze w którym przydawały się granaty i miny EMP :P ,nigdy tego nie używałem aż do tego momentu :)

Ja jeszcze użyłem granatów EMP w Heliosie 1, bo wszedłem tam na średnio wysokim levelu i czekały na mnie boty strażnicze :). I raczej nigdzie więcej nie były potrzebne, bo mało jest miejsc w których spotykamy wrogo nastawione roboty.

MilkyWayPL

  • Sierżant
  • *
  • Wiadomości: 62
Odp: Krypty
« Odpowiedź #38 dnia: 21 Maja 2011, 23:10:16 »
Ja krypty omijam szerokim łukiem...
Po prostu nienawidzę plątaniny po korytarzach.

kryspin013

  • St. chorąży sztab.
  • *
  • Wiadomości: 412
Odp: Krypty
« Odpowiedź #39 dnia: 30 Maja 2011, 20:19:25 »
Bo betha po prostu spieprzyła te krypty ;]