Trzynasty Schron - Postapokalipsa i Fallout
Wrzesień 16, 2019, 02:09:06 *
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Aktualności: Czy wiesz że... na Trzynastym Schronie wciąż działa system ankiet. Oddaj głos w aktualnej ankiecie
 
   Strona główna   Pomoc Kalendarz Zaloguj się Rejestracja  
Strony: [1] 2 3   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Krypty  (Przeczytany 15754 razy)
Dr Rectum
St. chorąży - Redaktor
*
Wiadomości: 837


Hadouken!


« : Styczeń 05, 2011, 10:52:17 »

Był ktoś w jakiejś? Przekopał całą?

Ja byłem w jedenastce i muszę powiedzieć, że zajebiście zrobiono tło fabularne do niej. Wszystkie nagrania i teksty w krypcie dały mi obszerny obraz jej upadku. Do tego ostatnia akcja z siedzeniem na fotelu i oglądaniem filmu... majstersztyk.
Zapisane


"The truth lies beyond Rectum"
"I do because i care"
"Ja wam dam cenzurować!!"
Nightmaster
Nocny strażnik
St. chorąży - Redaktor
*
Wiadomości: 541


Betonowa konserwa i ten od rila


« Odpowiedz #1 : Styczeń 05, 2011, 11:56:25 »

już posłałem mój opis z lokalizacjami na mail redakcyjny. Objaśniam tam wszystkie krypty w Fallout: New Vegas, łącznie z Kryptą 74 Cheesy
Zapisane

Co Cię nie zabije to zabije Cię co innego
Szakal119
Sierżant
*
Wiadomości: 390



« Odpowiedz #2 : Styczeń 05, 2011, 15:15:24 »

Ja byłem we wszystkich oprócz 19 i 74. Tej pierwszej nie mogłem znaleźć, ale też nie szukałem jej zbyt wytrwale, bo miałem co innego na głowie Smiley. Wiem, że jest gdzieś na północ od zakładu karnego RNK i ukrywają się tam Kajdaniarze. Co do tej drugiej to chyba nie ma takiej  Huh?.

W 11 najbardziej rozwaliła mnie ostatnia wiadomość którą odsłuchujemy z głównego komputera.
Zapisane
Nightmaster
Nocny strażnik
St. chorąży - Redaktor
*
Wiadomości: 541


Betonowa konserwa i ten od rila


« Odpowiedz #3 : Styczeń 05, 2011, 15:18:27 »

co do krypty 74 to jest to pozostałość po F3, w konsoli wpisz sobie "coc vault74a" tylko bez cudzysłowów i znajdziesz się w jaskini:) w V11 to byli ci co się poświęcali??Tongue nie pamiętam już tego, teraz gram sobie rekreacyjnie zabijając wszystko co się rusza:P
Zapisane

Co Cię nie zabije to zabije Cię co innego
Szakal119
Sierżant
*
Wiadomości: 390



« Odpowiedz #4 : Styczeń 05, 2011, 15:47:49 »

Tak, to ta  Smiley .
Zapisane
Nightmaster
Nocny strażnik
St. chorąży - Redaktor
*
Wiadomości: 541


Betonowa konserwa i ten od rila


« Odpowiedz #5 : Styczeń 05, 2011, 15:58:12 »

nie da się przeżyć w tej komnacie tez pomocy konsoli;) a do Krypty 74 właściwie nie masz po co iść bo tam nic nie ma:P
Zapisane

Co Cię nie zabije to zabije Cię co innego
Szakal119
Sierżant
*
Wiadomości: 390



« Odpowiedz #6 : Styczeń 05, 2011, 16:12:31 »

Oczywiście, że się da przeżyć Smiley. Choć przyznaje, że walka jest dość trudna. Bardzo przydatne są granaty EMP.
Zapisane
Nightmaster
Nocny strażnik
St. chorąży - Redaktor
*
Wiadomości: 541


Betonowa konserwa i ten od rila


« Odpowiedz #7 : Styczeń 05, 2011, 16:17:59 »

do tego jakiś pancerz wspomagany, szczęścia pełno i krytyki;) sa różne kombinacje, teraz mam w planie wybić wszystkich na mapie i zobaczyć co się stanie:D
Zapisane

Co Cię nie zabije to zabije Cię co innego
Rezro
St. chorąży
*
Wiadomości: 4026


Why you people care so much where your souls are?


« Odpowiedz #8 : Styczeń 05, 2011, 16:56:34 »

teraz mam w planie wybić wszystkich na mapie i zobaczyć co się stanie:D

Wyskoczy komunikat "nić przepowiedni została przerwana" Grin
Zapisane
Nightmaster
Nocny strażnik
St. chorąży - Redaktor
*
Wiadomości: 541


Betonowa konserwa i ten od rila


« Odpowiedz #9 : Styczeń 05, 2011, 17:02:47 »

więc to jedyny sposób żeby nie było żadnego zakończenia? gra się po prostu skończy czy będzie można grac dalej?
Zapisane

Co Cię nie zabije to zabije Cię co innego
Jerzy
Major - Redaktor
*
Wiadomości: 1504


Nie możesz być lisem, lwem też nie, bądź jeżem


« Odpowiedz #10 : Styczeń 05, 2011, 17:08:11 »

Coś takiego w Morrowindzie mi wyskoczyło (do tego pije Rezro) jak zabiłem jakiegoś wampira w przypadkowo napotkanym grobowcu. Ale można było zdecydować się na dalszą grę, więc nie sądzę by zakończenia nie było.
Zapisane

Historia uczy nas tylko tego, że jeszcze nigdy, nikt się z niej niczego nie nauczył.
Coś się kończy, coś się zaczyna- apokalipsa jest wokół.
Nightmaster
Nocny strażnik
St. chorąży - Redaktor
*
Wiadomości: 541


Betonowa konserwa i ten od rila


« Odpowiedz #11 : Styczeń 05, 2011, 17:24:57 »

tylko jeśli wybije wszystkich to jakie będzie zakończenie? przecież wszyscy będa martwi więc nikt nie będzie miał rozwiązania
Zapisane

Co Cię nie zabije to zabije Cię co innego
Jerzy
Major - Redaktor
*
Wiadomości: 1504


Nie możesz być lisem, lwem też nie, bądź jeżem


« Odpowiedz #12 : Styczeń 05, 2011, 17:40:40 »

Hmm..
Ciekawy eksperyment. Karaluchy zwyciężyły, ale nie wiem czy autorzy przewidzieli taką strategię.
Zapisane

Historia uczy nas tylko tego, że jeszcze nigdy, nikt się z niej niczego nie nauczył.
Coś się kończy, coś się zaczyna- apokalipsa jest wokół.
Szakal119
Sierżant
*
Wiadomości: 390



« Odpowiedz #13 : Styczeń 05, 2011, 17:57:42 »

Wydaje mi się, że po prostu nie będzie można skończyć gry. Twórcy raczej nie przewidzieli, że będą w to grali masowi mordercy Tongue.
Zapisane
Rezro
St. chorąży
*
Wiadomości: 4026


Why you people care so much where your souls are?


« Odpowiedz #14 : Styczeń 05, 2011, 18:03:30 »

Tak szczerze to nie wiem jak to rozwiązano w grze? Wiele zależy od samej końcówki, czyli od tego czy da się zrobić ją "na Hama".

Coś takiego w Morrowindzie mi wyskoczyło (do tego pije Rezro) jak zabiłem jakiegoś wampira w przypadkowo napotkanym grobowcu. Ale można było zdecydować się na dalszą grę, więc nie sądzę by zakończenia nie było.

Własnie do tego nawiązałem... a skoro już o tym mowa to oznaczało to własnie to że zabiło się kluczową dla gry postać, oczywiście można było grać dalej tyle że MQ szedł w piach, choć grę i tak da się przejść Cheesy (swoją drogą polecam obejrzeć inne rekordowo szybkie przejścia na tej stronie).

Wydaje mi się, że po prostu nie będzie można skończyć gry. Twórcy raczej nie przewidzieli, że będą w to grali masowi mordercy Tongue.

Po tylu latach to nawet Bethesda wie o problemie śmierci kluczowych postaci, a jest to wbrew pozorom problem niebagatelny w otwartych cRPG'ach.
« Ostatnia zmiana: Styczeń 05, 2011, 18:17:52 wysłane przez Rezro » Zapisane
Glassius
St. chorąży
*
Wiadomości: 1188


Pozwólcie nam zostać Waszymi przyjaciółmi.


« Odpowiedz #15 : Styczeń 05, 2011, 18:07:55 »

Ja za to pamiętam, jak się w Arcanum grało. Jakie było moje zdziwienie, gdy po zabiciu sprzedawcy w Zamglonych Wzgórzach, znalazłem mapę do Tarantu w jego sejfie. Tak powinny wyglądać gry crpg! Praktycznie każdą kluczową postać można było spokojnie szlachtować, łącznie z Gilbertem Batesem, czy Nasrudinem (choć tego drugiego nie można było zabić Cheesy).
« Ostatnia zmiana: Styczeń 05, 2011, 18:09:39 wysłane przez Glassius » Zapisane

Skipper: You're from the future! Tell me, does the earth become the post-apocalyptic wasteland, terrorized by the roguing bands of the radioactive mutants?
Kowalski: Eee, no
Skipper: Oh...
Szakal119
Sierżant
*
Wiadomości: 390



« Odpowiedz #16 : Styczeń 05, 2011, 18:21:34 »

Dlatego Arcanum to najlepsza gra crpg ever, bo pod względem opcji i możliwości rozwiązywania questów nie miała sobie równych Smiley. Możecie mnie zlinczować, ale nawet Fallout pod tym względem przy nim wymiękał  Smiley.
A Nasrudina chyba można zabić, ale wtedy od razu przenosi nas do Otchłani.
Zapisane
Rezro
St. chorąży
*
Wiadomości: 4026


Why you people care so much where your souls are?


« Odpowiedz #17 : Styczeń 05, 2011, 18:29:19 »

Dlatego Arcanum to najlepsza gra crpg ever, bo pod względem opcji i możliwości rozwiązywania questów nie miała sobie równych Smiley. Możecie mnie zlinczować, ale nawet Fallout pod tym względem przy nim wymiękał  Smiley.

Czy najlepszy to ja nie wiem, ale to o czym mówisz to prawda i nie ma powodu cię za nic liczbować. Poza tym obie gry mają wspólne korzenie Wink
Zapisane
Dr Rectum
St. chorąży - Redaktor
*
Wiadomości: 837


Hadouken!


« Odpowiedz #18 : Styczeń 06, 2011, 01:26:20 »

Przypominam, że my tu o kryptach.

Ja nie miałem problemu i bez Power Armora, wystarczyło mieć w ekpie Snajpera i Oczko... schowałem się do rogu i czekałem aż zrobią co mają zrobić, sam nawet strzeliłem do jednego bota... Nawet się nie spociłem...
Zapisane


"The truth lies beyond Rectum"
"I do because i care"
"Ja wam dam cenzurować!!"
Szakal119
Sierżant
*
Wiadomości: 390



« Odpowiedz #19 : Styczeń 06, 2011, 08:14:54 »

Na jakim poziomie trudności? Bo nie chce mi się wierzyć, że na very hard + hardcore poszło Ci tak łatwo Kiss.

Ps1. Też nie miałem power armora.

Ps2. Jeśli chodzi o Arcanum to chodziło mi o to, że jest najlepszy jeśli chodzi o odgrywanie postaci Smiley. Swoje błędy miał Kiss.
Zapisane
Strony: [1] 2 3   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Kanał RSS Trzynastego Schronu Trzynasty Schron na Twitterze Trzynasty Schron na Facebooku Trzynasty Schron na Tumblr Trzynasty Schron na Instagramie Postapokalipsa bez ograniczeń! Radia Trzynastego Schronu na TubaFM Trzynasty Schron na YouTube
Działa na MySQL Działa na PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2011, Simple Machines Prawidłowy XHTML 1.0! Prawidłowy CSS!