Autor Wątek: Tragarz NPC  (Przeczytany 4332 razy)

Jagoda

  • St. plutonowy
  • *
  • Wiadomości: 55
Tragarz NPC
« dnia: 27 Października 2010, 14:23:10 »
Witam.

Na pewno wielokrotnie przytrafiło się wam, a już na pewno na początku gry, gdy nasza postać nie jest odpowiednio rozwinięta że nie jest w stanie dużo unieść. Na stronie Fallout3 Nexus znalazłam skrypt Mega Weigth, który "umożliwia" noszenie większej ilości towarów. Problem w tym że to jest bardziej cheat niż jakaś pomoc dla gracza. Za pomoca tego skryptu o ile dobrze pamiętam nasz bohater może dźwignąć do 50.000 kilogramów. To lekka przesada, tak więc mam pytanie czy jest jakiś inny skrypt który umożliwił by noszenie towarów.
Ostatnio tak myślałam i stwierdziłam że w Megatonie przy klinice jest żebrak, a obok niego Bramina czy jak ta krowa się nazywa ( piszę z głowy). I za odpowiednia cenę 1000 kapsli, ten żebrak mógłby sprzedać nam krowę, która miała by w sobie skrypcik Mega Weigth ;D. Krówka jako nasz NPC chodziła by wszędzie za nami i miała by możliwość przeniesienia np. do 750 kilogramów.
Nie wiem czy ktoś z 13 schronu zna się na modowaniu, ale fajnie by było jak by ktoś coś takiego zrobił. Mogło by to miło urozmaicić rozgrywkę, bo wielokrotne latanie do przykładowo sklepu Superduper, do którego wysyła na "przypsiółka" Moria z Megatony w celu pozyskania leków jak i żywności doprowadza mnie do szału  :face:

« Ostatnia zmiana: 27 Października 2010, 14:26:53 wysłana przez Jagoda »

Aurelinus

  • Moderator
  • *
  • Wiadomości: 625
    • Mój miniblog tematyczny
Odp: Tragarz NPC
« Odpowiedź #1 dnia: 27 Października 2010, 15:23:16 »
Ściągnij sobie po prostu moduł, który dodaje plecaki do gry. Po co ci te tweaki?

id-seven

  • Sierżant sztab.
  • *
  • Wiadomości: 94
  • *RaDiaTioN Fr3e*
Odp: Tragarz NPC
« Odpowiedź #2 dnia: 27 Października 2010, 15:30:29 »
Ja w ten sposób grałem co kolega\koleżanka?, czyli na początku miałem problem z ciężarem, gdy awansowałem, nie pamiętam na którym już levelu, wybrałem opcję +20 udźwig. Zawsze możemy dobrać broń gdy wybieramy się w teren lub zostawić np: 10 sztuk wina z 20 :) a to jest 10 jednostek ciężarowych do przodu.
« Ostatnia zmiana: 27 Października 2010, 21:19:14 wysłana przez seven »

Jagoda

  • St. plutonowy
  • *
  • Wiadomości: 55
Odp: Tragarz NPC
« Odpowiedź #3 dnia: 28 Października 2010, 14:35:09 »
Pisząc o tej krowie, którą moglibyśmy zakupić, miałam na myśli możliwość transportowania większej ilości towarów. No ale widzę że jednak będę musiała pozostać przy plecaku. W każdym razie dzięki   :piwo2:

Ze wszystkich plecaków jaki przypadł mi do gustu to BlackWolf Backpack. Skrypt posiada kilka wersji plecaka różniących się pojemnością od 15 do 70 i jako taki dobry, estetyczny wygląd.
« Ostatnia zmiana: 28 Października 2010, 14:42:59 wysłana przez Jagoda »

Aurelinus

  • Moderator
  • *
  • Wiadomości: 625
    • Mój miniblog tematyczny
Odp: Tragarz NPC
« Odpowiedź #4 dnia: 28 Października 2010, 15:02:41 »
Wiem, bo używam tych samych w moim module, przy czym ograniczam się tylko do +25 kg max. Większe plecaki to po prostu przegięcie, poza tym, cRPG to nie jest symulacja życia złomiarza, po kiego grzyba targasz ten cały złom? Szybko i sprawnie mozna zarobić wybierając tylko droższe i lżejsze rzeczy. Gra bez modułu, np. mojego, generuje takie ilości śmieci, że jest to dramat. A jeszcze to targać?

Jagoda

  • St. plutonowy
  • *
  • Wiadomości: 55
Odp: Tragarz NPC
« Odpowiedź #5 dnia: 29 Października 2010, 01:09:05 »
No ja rozpoczęłam grę od nowa właśnie dlatego ze gram z twoim modułem. :D Co do złomiarza.... hmmm ile razy grałeś w Fallout 3? Czy za każdym razem grałeś tak samo? Ja osobiście uważam że każda rozgrywka powinna być inna. Raz grasz jako dobry samarytanin, innym razem jako wyjęty z pod prawa. Tak więc rozgrywka jako złomiarz też może być ciekawa :D Na Nexusie widziałam skrypt za pomocą którego możemy łapać NPC i robić z nich niewolników, to tez może być ciekawe :D

Aurelinus

  • Moderator
  • *
  • Wiadomości: 625
    • Mój miniblog tematyczny
Odp: Tragarz NPC
« Odpowiedź #6 dnia: 29 Października 2010, 08:08:46 »
Na Nexusie widziałam skrypt za pomocą którego możemy łapać NPC i robić z nich niewolników, to tez może być ciekawe :D
Paranoja tego modu polega na tym, że przecież można to robić bez niego. Sporo modów na Nexusie jest tak wątpliwie odkrywczych.