Autor Wątek: Czy Fallout NV to następca Fallouta 2?  (Przeczytany 18858 razy)

id-seven

  • Sierżant sztab.
  • *
  • Wiadomości: 94
  • *RaDiaTioN Fr3e*
Odp: Czy Fallout NV to następca Fallouta 2?
« Odpowiedź #20 dnia: 15 Listopada 2010, 00:01:46 »
Według opinii niektórych kolegów, Fallout skończył się na Fallout II - więc po co zawracać sobie głowę inny częściami? Przecież, nikt i nic nie dorówna pierwszym częściom, choćby były ze złota :trm A każda nowa część będzie powodem aby narzekać i wytykać np: że nowa część jest 3d a stara 2d  :bab
« Ostatnia zmiana: 15 Listopada 2010, 00:38:09 wysłana przez id-seven »

Dagon

  • Kapral
  • *
  • Wiadomości: 13
  • Rewolwerowiec pustkowi.
Odp: Czy Fallout NV to następca Fallouta 2?
« Odpowiedź #21 dnia: 15 Listopada 2010, 00:46:36 »
Według opinii kolegów, Fallout skończył się na Fallout II, więc po co zawracać sobie głowę inny częściami? Przecież, nikt i nic nie dorówna pierwszym częściom, choćby były ze złota :trm A każda nowa część będzie powodem aby narzekać i wytykać np: że nowa część jest 3d a stara 2d - jak oni mogli tak postąpić, zburzyli świat Fallouta  ;)

Jak usłyszycie co mam do powiedzenie to pewnie mnie ukrzyżujecie (biorąc przykład z Legionu Cezara:P).
Fallout 1 wciąż jest niedoścignionym mistrzem, ale w moim małym rankingu New Vegas zajmuje obecnie drugie miejsce.
Dlaczego?
Dlatego, że zachowując klimat Fallouta nie jest odgrzewanym kotletem, ale wprowadza mnóstwo nowych, przemyślanych i świetnie napisanych lokacji, frakcji i postaci.
W wątku głównym zaś dowiadujemy się że naprawdę "Wojna nigdy się nie zmienia", podobnie jak ludzkość, która zawsze będzie kontynuowała błędy z przeszłości.
Zawsze będzie podzielona przez różnice ideologiczne i chęć wzbogacenia się, zdobywania terytorium i surowców. (W tym wypadku podobnie jak podczas Wielkiej Wojny sposobu uzyskiwania energii). Podejmujemy też decyzję jaka drogę należy wybrać i co trzeba poświęcić żeby odbudować stary świat i zjednoczyć ludzkość.

Rezro

  • St. chorąży sztab.
  • *
  • Wiadomości: 4080
  • Why you people care so much where your souls are?
Odp: Czy Fallout NV to następca Fallouta 2?
« Odpowiedź #22 dnia: 15 Listopada 2010, 09:40:01 »
Problem w tym, że w dzisiejszych czasach nie ma szans na powstanie czegoś co chociaż przypominałoby F1 czy F2, czyli rzut izometryczny, walki w turach itp.
New Vegas kontynuuje wątki i często nawiązuje do F1 i F2. Ma też to "coś" czego brakowało w płytkim i badziewnym F3. I na dobrą sprawę wpisuje się w to co można określić mianem "fallouta najnowszej generacji" . Oczywiście wiele jeszcze można w nim poprawić  :).

Ot właśnie! Zgrabne podsumowanie :spk

@ id-seven

Niektórzy tak mają... aczkolwiek ja osobiście betonem nie jestem, tyle tylko że po prostu nie lubię chrzanienia: Dobry Fallout nie musi być kontynuacją, ani nawet być kanoniczny, byle tylko miał coś w sobie i miał coś do powiedzenia, a nie był tylko wydmuszką reklamowaną jako bóg wie co.

@ Dagon

Mam nadzieję że nie zrozumiałeś mnie źle: Ja bardzo cenię New Vegas jako grę i jako Fallout'a. To naprawdę godny spadkobierca poprzedników!

PS: Kontrowersje wokół Fo2 to dość stary temat: Choć Fo2 jest bardziej rozbudowany i stanowi część kanonu, to niestety też jest kilka zarzutów które można wobec niego postawić.
« Ostatnia zmiana: 15 Listopada 2010, 10:01:19 wysłana przez Rezro »

id-seven

  • Sierżant sztab.
  • *
  • Wiadomości: 94
  • *RaDiaTioN Fr3e*
Odp: Czy Fallout NV to następca Fallouta 2?
« Odpowiedź #23 dnia: 15 Listopada 2010, 13:39:36 »
Dobrym rozwiązaniem byłoby wydać moda do Fallouta I, który bazowałby na silniku Fallout III, tutaj mamy przykład - Hexen I na silniku Doom III ->
!

Dagon

  • Kapral
  • *
  • Wiadomości: 13
  • Rewolwerowiec pustkowi.
Odp: Czy Fallout NV to następca Fallouta 2?
« Odpowiedź #24 dnia: 15 Listopada 2010, 14:12:07 »
Dobrym rozwiązaniem byłoby wydać moda do Fallouta I, który bazowałby na silniku Fallout III, tutaj mamy przykład - Hexen I na silniku Doom III ->
!

Szczerze powiedziawszy to no nie widzę większego sensu.
Fallout 1 to wciąż bardzo grywalna gra, która bez większych problemów działa na najnowszych systemach operacyjnych i z odpowiednimi modami da się ją uruchomić w znacznie wyższych rozdzielczościach.
Poza tym pojawiłoby się mnóstwo problemów, w miastach jest znacznie więcej osób niż silnik Gamebryo potrafi pociągnąć.
Lokacje są zaprojektowane do rzutu izometrycznego, zwiedzanie ich z pierwszej osoby byłoby zwyczajnie nudne. Nie mówiąc już o ogromnych odległościach pomiędzy nimi, których nikomu  "na piechotę" nie chciałoby się pokonywać.  
No i mi osobiście jednak by trochę przeszkadzł brak izometrii i turowej walki.

BTW. Muszę przyznać, że ten remake Hexena wygląda całkiem zajebiście!

Mam nadzieję że nie zrozumiałeś mnie źle: Ja bardzo cenię New Vegas jako grę i jako Fallout'a. To naprawdę godny spadkobierca poprzedników!

PS: Kontrowersje wokół Fo2 to dość stary temat: Choć Fo2 jest bardziej rozbudowany i stanowi część kanonu, to niestety też jest kilka zarzutów które można wobec niego postawić.

Domyśliłem się że ci się podoba, biorąc pod uwagę jak mocno sobie cenisz dwie pierwsze części. ;)
« Ostatnia zmiana: 15 Listopada 2010, 14:19:54 wysłana przez Dagon »

id-seven

  • Sierżant sztab.
  • *
  • Wiadomości: 94
  • *RaDiaTioN Fr3e*
Odp: Czy Fallout NV to następca Fallouta 2?
« Odpowiedź #25 dnia: 15 Listopada 2010, 14:19:50 »
Dagonie nie ma rzeczy które nie można byłoby dostosować do silnika 3d :ajat Ja osobiście chciałbym zagrać w taką wersję Fallouta :ufok
« Ostatnia zmiana: 15 Listopada 2010, 14:25:02 wysłana przez id-seven »

Dagon

  • Kapral
  • *
  • Wiadomości: 13
  • Rewolwerowiec pustkowi.
Odp: Czy Fallout NV to następca Fallouta 2?
« Odpowiedź #26 dnia: 15 Listopada 2010, 14:26:14 »
Dagonie nie ma rzeczy które nie można byłoby dostosować do silnika 3d :) Ja osobiście chciałbym zagrać w taką wersję Fallouta :ajat

Zdaję sobie z tego całkowicie sprawę  :).
Jestem jak najbardziej za tym żeby ktoś spróbował coś takiego zrobić (chociaż wątpię, żebym chciał przechodzić taki remake więcej niż jeden raz).
Po prostu nie wydaje mi się, żeby grupa moderów dała radę osiągnąć coś sensownego.

Nie zmienia to faktu, że wolałbym żeby coś takiego powstało na silniku podobnym do Van Burena, albo chociaż na nowym produkcie Obsidiana "Onyx Engine", który w Dungeon Siege III prezentuje się świetnie i dodatkowo jest przystosowany do rzutu "pseudo-izometrycznego", fajnie by było gdyby byli mieszkańcy "Czarnej Wyspy" zaimplementowali też walkę turową. No i znowu się rozmarzyłem...

id-seven

  • Sierżant sztab.
  • *
  • Wiadomości: 94
  • *RaDiaTioN Fr3e*
Odp: Czy Fallout NV to następca Fallouta 2?
« Odpowiedź #27 dnia: 15 Listopada 2010, 14:37:26 »
Fallouta III przechodziłem w trybie FPP, dzięki czemu, oddychałem, patrzyłem, czułem, smakowałem, ten świat w pełni. Z kolei tryb TPP jawił mi się jako forma rozgrywki, statystyk i leveli :-X inaczej mówiąc odczuwałem mniejszą integracje ze światem otaczającym.
« Ostatnia zmiana: 15 Listopada 2010, 14:41:58 wysłana przez id-seven »

Dagon

  • Kapral
  • *
  • Wiadomości: 13
  • Rewolwerowiec pustkowi.
Odp: Czy Fallout NV to następca Fallouta 2?
« Odpowiedź #28 dnia: 15 Listopada 2010, 14:43:35 »
Fallouta III przechodziłem w trybie FPP, dzięki czemu oddychałem, patrzyłem, czułem, smakowałem ten świat w pełni. Z kolei tryb TPP jawił mi się jako forma rozgrywki, statystyk i leveli, zdecydowanie mój świat jest 3D :spk

Ale zdajesz sobie sprawę, że nie ma najmniejszego problemu, żeby rzut izometryczny był renderowany przez współczesne silniki 3D?
Gdyby komuś się chciało przeznaczyć wystarczająco dużo pracy i budżetu to nawet dałoby zaimplementować dobrze zbalansowaną funkcję przełączania widoku FPP z Izometrycznym.
Osobiście mam nadzieję, że coś takiego zobaczymy w Fallout 4 lub w kolejnym spin-offie Obsidiana (o ile taki kiedykolwiek powstanie ;( )

wiko

  • St. plutonowy
  • *
  • Wiadomości: 54
Odp: Czy Fallout NV to następca Fallouta 2?
« Odpowiedź #29 dnia: 13 Grudnia 2010, 15:56:00 »
Fallouta III przechodziłem w trybie FPP, dzięki czemu oddychałem, patrzyłem, czułem, smakowałem ten świat w pełni. Z kolei tryb TPP jawił mi się jako forma rozgrywki, statystyk i leveli, zdecydowanie mój świat jest 3D :spk

Ale zdajesz sobie sprawę, że nie ma najmniejszego problemu, żeby rzut izometryczny był renderowany przez współczesne silniki 3D?
Gdyby komuś się chciało przeznaczyć wystarczająco dużo pracy i budżetu to nawet dałoby zaimplementować dobrze zbalansowaną funkcję przełączania widoku FPP z Izometrycznym.
Osobiście mam nadzieję, że coś takiego zobaczymy w Fallout 4 lub w kolejnym spin-offie Obsidiana (o ile taki kiedykolwiek powstanie ;( )
Ja mam nadzieję że powstanie kolejny Fallout  :spk A teraz na temat Fallout:NV to świetny spin-off który trzyma klimat oryginału.IMHO nie powstanie Fallout z rzutu izometrycznego, bo teraz jest nowa generacja gier i nie powinno się wracać do przeszłości tylko patrzeć w przyszłość.Tylko nie pomyślcie sobie że nie lubię F1 i F2 dla mnie to są świetne gry (ba najlepsza seria w jaką kiedykolwiek grałem) gdy poznałem F3 byłem zachwycony ale gdy dostałem w prezencie Sagę  byłem wniebowzięty.I to jest moim zdaniem rzadkość bo większość ludzi w moim wieku patrzy na grafikę (idioci nie potrafią dostrzec prawdziwego piękna  :wpr13s: )
I'm a potato!