Trzynasty Schron - Postapokalipsa i Fallout
Sierpień 19, 2019, 16:26:13 *
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Aktualności: Czy wiesz że... na Trzynastym Schronie wciąż działa system ankiet. Oddaj głos w aktualnej ankiecie
 
   Strona główna   Pomoc Kalendarz Zaloguj się Rejestracja  
Strony: 1 ... 3 4 [5] 6 7   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Modpack dla Fallout: New Vegas (zmiany, poprawki, nowości)  (Przeczytany 53895 razy)
Aurelinus
Moderator
*
Wiadomości: 582



WWW
« Odpowiedz #80 : Styczeń 22, 2014, 14:22:15 »

Jak wyłączyłem moduł to całość ruszyła. To samo tyczy się tego sklepu o którym wcześniej pisałem.
Po prostu wieczorem pousuwam te skrypty, najwyraźniej nie są potrzebne i jeszcze walą grę. Dobrze, że sprawdziłeś.

Co do armorów w dodatkach - jest tego tyle nadodawanych, że po prostu mogłem się zgubić który w grze jest a który nie (pustych plików z reguły nie tykam). Generalnie pancerze powinny odpowiadać statystykom tych z podstawki, więc jeśli tak nie jest to trzeba to poukładać jeszcze. Daj znać gdzie są błędy. To samo dotyczy broni (choć tu mogą sie zdarzyć tylko przypadki pojedyncze), jak np. tej wyrzutni rakiet, która oryginalnie zadaje takie obrażenia (podniosłem, bo jak rozumiem, niskie obrażenia były rekompensowane zużyciem 13 ! pocisków na raz).
Zapisane
Włóczykij
Kapral
*
Wiadomości: 35


« Odpowiedz #81 : Styczeń 22, 2014, 15:15:30 »

Jeszcze jedno szybkie pytanie, bo nie do końca sobie jeszcze radzę z tymi edytorami fallouta i w sumie uczę się metodą prób i błędów.

W Lonesome Road jest pewna zbroja która chyba jest najładniejszym wariantem zbroi rangersów (w mojej opinii):

Elite Riot Gear (Elitarny Strój Antyterrorysty) [Ulepszony pustynny pancerz bojowy] // ang/tłumaczenie/modpack

NVDLC04ArmorRiotGearUnique "Elite Riot Gear" [ARMO:0900885B]



W oryginale powinna znajdować się w lokacji:
Third Street Municipal Building, ale zamiast niej jest tam NVDLC04ArmorRiotGear "Riot Gear" [ARMO:09008855]


Czy gdzieś przeniosłeś ulepszoną wersję? Sklep? Lokacja inna?
Ewentualnie jak za pomocą edytora znajdować przedmioty w module (to sobie sam poradzę, trzeba się uczyć Wink )? Potrzebuje GECK'a? Czy da się to zrobić z poziomu FNVEdit?
Zapisane
Aurelinus
Moderator
*
Wiadomości: 582



WWW
« Odpowiedz #82 : Styczeń 22, 2014, 16:13:01 »

Najlepiej szukać za pomocą GECKa, FNVEdit bywa zawodny dla tych którzy nie znają pewnych niuansów związanych z jego używaniem (np. ignorowanie zawartości modułu głównego gry). Istnieje prawdopodobieństwo, że ten akurat model usunąłem, bo nie zauważyłem niuansów w jego wyglądzie, a nadmiar tych pancerzy przyprawiał mnie o ból głowy.

EDIT: mają go dwaj snajperzy i można go zrobić na stole operacyjnym Wink z gorszej wersji, tak jak i tę gorszą.

Co do tego końcowego skryptu, to potrzebuje więcej informacji, który to jest, bo nie mogę go zlokalizować (zapewne musisz mi podspoilerować sekwencję zdarzeń przed i który to quest)
« Ostatnia zmiana: Styczeń 23, 2014, 02:43:17 wysłane przez Aurelinus » Zapisane
Włóczykij
Kapral
*
Wiadomości: 35


« Odpowiedz #83 : Styczeń 23, 2014, 05:47:43 »

Skrypt z misją to skrypt który odpala się po przejściu z lokacji:
Cave of the Abaddon http://fallout.wikia.com/wiki/Cave_of_the_Abaddon
do lokacji:

Boxwood Hotel roof http://fallout.wikia.com/wiki/Boxwood_Hotel_roof

Zaraz po wejściu odpala się rozmowa z ED-E po której powinien zaskoczyć skrypt gdzie ED-E odlatuje w siną dal.

Jest to ostatni skrypt questu The Tunnelers http://fallout.wikia.com/wiki/The_Tunnelers
Albo pierwszy skrypt questu The Divide http://fallout.wikia.com/wiki/The_Divide_(quest)

(ED-E z dodatku nie jest tym samym ED-E co nasz na pustkowiach, inny model inne oznaczenia)

DLC zakończyłem, poza terminalem sklepowym i skryptem na dachu Boxwood nie ma problemów żadnych. (swoją drogą, świetne DLC Smiley końcówka jest wspaniała. Burn them all! )

Co do zbroi to faktycznie jest, da się ją zrobić w warsztacie amunicyjnym.
Co ciekawe, wcześniej nie miałem na liście dostępnych zbroi tej receptury. Pojawiła się dopiero po zdobyciu zbroi podstawowej (chyba, że ślepy jestem).

Jest jednak i tak błąd Wink

Przepis:
Pustynny hełm bojowy (gogle): Maska Ulyssesa
ma wymagania:
Maska Ulyssesa - ok
Superklej - ok
Wzmocniony Pustynny Pancerz bojowy -  Czyli ten sam który dopiero co zrobiłem z 2 normalnych pancerzów bojowych. Powinnien być tam hełm a nie pancerz.

W każdym razie po całej zabawie w zbieraniu itemów nie czujemy nagrody, bo pancerz jest nieznacznie gorszy od bojowego mark II który to normalnie w sklepie kupujemy.

Do tego hełm po "udoskonaleniu" traci bardzo fajny efekt który powinien mieć. Otóż ten hełm miał skrypt w którym od godziny 6 wieczorem do 6 rano po przykucnięciu włączała się wizja nocna.
Chyba widzę czemu. Oryginalnie hełm ma oznaczenie ENCH:0900D2AF, u Ciebie ma ENCH:01001151 i są tam domyślne efekty dla hełmów tego typu.
Czy dałoby się przywrócić ten bajer z nocnym widzeniem?  W zakładce Object Effect z Lonesome Road są wszystkie efekty.



W jakiej formie mam przygotować rozpiskę zbroi? Postaram się jakoś przejrzyście Ci to zrobić, bo bałagan jest i warto to poprawić.
Excel może być?
« Ostatnia zmiana: Styczeń 23, 2014, 06:18:01 wysłane przez Włóczykij » Zapisane
Aurelinus
Moderator
*
Wiadomości: 582



WWW
« Odpowiedz #84 : Styczeń 23, 2014, 14:08:44 »

1. Jest to ostatni skrypt questu The Tunnelers http://fallout.wikia.com/wiki/The_Tunnelers
Albo pierwszy skrypt questu The Divide http://fallout.wikia.com/wiki/The_Divide_(quest)
OK. Teraz chyba dam radę.

2. Co do zbroi to faktycznie jest, da się ją zrobić w warsztacie amunicyjnym.
Co ciekawe, wcześniej nie miałem na liście dostępnych zbroi tej receptury. Pojawiła się dopiero po zdobyciu zbroi podstawowej (chyba, że ślepy jestem).
Nie jestes ślepy, recepty na zmodyfikowane przedmioty (nie podstawowe) pojawiają się w zależności od posiadanego sprzętu, inaczej zascrollowałbyś się na śmierć, gdyby było widać wszystkie. Po prostu jak znajdziesz jakiś mod/ciekawy/nietypowy przedmiot warto zajrzeć na stół czy czegoś mu nie można dokręcić Smiley.

3. Przepis:
Pustynny hełm bojowy (gogle): Maska Ulyssesa
ma wymagania:
Maska Ulyssesa - ok
Superklej - ok
Wzmocniony Pustynny Pancerz bojowy
Powinnien być tam hełm a nie pancerz.[/quote]Pancerz jest niepotrzebny. Nie grałem w ten DLC, więc musiał mi wystarczyć opis, a ten sugerował inne ustrojstwo.

4. W każdym razie po całej zabawie w zbieraniu itemów nie czujemy nagrody, bo pancerz jest nieznacznie gorszy od bojowego mark II który to normalnie w sklepie kupujemy.
Poprawiłem przed chwilą.

5. Do tego hełm po "udoskonaleniu" traci bardzo fajny efekt który powinien mieć. Otóż ten hełm miał skrypt w którym od godziny 6 wieczorem do 6 rano po przykucnięciu włączała się wizja nocna.
Chyba widzę czemu. Oryginalnie hełm ma oznaczenie ENCH:0900D2AF, u Ciebie ma ENCH:01001151 i są tam domyślne efekty dla hełmów tego typu.
Czy dałoby się przywrócić ten bajer z nocnym widzeniem?  W zakładce Object Effect z Lonesome Road są wszystkie efekty.
Dużo fajniejszy efekt daje założenie do niego wspomagania bojowego wizji, które można włączac i wyłączać kiedy chcesz i pasuje do tego "hełmu".

6. bałagan jest i warto to poprawić.
Excel może być?
Nie do końca i nie. Najpierw napisz mi gdzies PW co ci tam bombarduje szarą komórę Wink.
« Ostatnia zmiana: Styczeń 23, 2014, 14:19:34 wysłane przez Aurelinus » Zapisane
Włóczykij
Kapral
*
Wiadomości: 35


« Odpowiedz #85 : Styczeń 23, 2014, 14:28:39 »

Na razie bawię się, kombinuje, gram. Dostosowuje grę i modpacka do własnych potrzeb, przy okazji uczę się tego całego edytora, takie błądzenie i kombinowanie. Wspomaganie wizji wypróbuje, jeszcze nie sprawdzałem tego.

Pogram jeszcze trochę i zobaczymy. Póki co mam wrażenie, że niektóre wartości zbroi są źle dobrane, jakbyś na czuja wpisywał wszystko i czasem Ci się mieszało, jakie wartości miał mieć dany typ pancerza (zwłaszcza te z DLC), gdyby całość była rozpisana w przejrzystej formie lepiej byłoby wszystko widać.
Zapisane
Aurelinus
Moderator
*
Wiadomości: 582



WWW
« Odpowiedz #86 : Styczeń 23, 2014, 17:15:34 »

Póki co mam wrażenie, że niektóre wartości zbroi są źle dobrane, jakbyś na czuja wpisywał wszystko i czasem Ci się mieszało, jakie wartości miał mieć dany typ pancerza (zwłaszcza te z DLC), gdyby całość była rozpisana w przejrzystej formie lepiej byłoby wszystko widać.
Nie zrozum mnie źle, ale jak zrobisz tej wielkości modpack i nie będzie zawierał błędów to pogadamy, a na razie znalazłeś kilka drobnostek (i jeden poważny problem z DLC), które niepotrzebnie próbujesz podlać nutką sensacji.
To jest mod, prywatne dzieło prywatnego człowieka, który poświęcił na to prywatny, nie opłacany przez nikogo czas i który zrobił go też z myślą o sobie przede wszystkim. Błędy były, są i pozostaną bo 100% też nie znajdziesz, zwłaszcza, że wcale wiele ich nie ma.
Zapisane
Włóczykij
Kapral
*
Wiadomości: 35


« Odpowiedz #87 : Styczeń 23, 2014, 22:57:06 »

Ależ ja nie miałem na myśli nic złego, nie odczytuj mnie proszę jako marudzącego użytkownika co nigdy nic sam nie robił i tylko narzekać potrafi Smiley , po prostu tego jest aż tyle, że to normalne, iż można się pogubić. Pewnie sam bym się pogubił, ba na pewno bym się pogubił.
Wiem jak wygląda ten cały edytor, strasznie niewygodny jest, łatwo przeoczyć coś. Zwłaszcza jak się nie zrobi dokumentacji i nie ma nigdzie zapisanych przeliczników, choć nie wiem w jaki sposób dobierałeś wartości pancerzy, zapewne miałeś jakiś swój wzór i szablon. Po prostu mam takie wrażenie, że w niektórych przypadkach wartości są troszkę dziwne. Teoretycznie gorsze jakościowo zbroje są lepsze od innych, czy duże rozbieżności w danym typie pancerza. Ale to tylko takie moje gdybania i przeczucia (które mogą być błędne, jestem tylko człowiekiem, popełniam błędy). Trzeba by mieć jakąś rozpiskę bardziej przejrzystą niż edytor by ogarnąć całość.

No nic wracam do gry, bo gra mi się wybornie za co bardzo dziękuje Wink

Edit:
Testuje tą kontrolkę i jest nieprzystosowana do hełmu od Elite Riot Armor. W sumie to jest niekompatybilna z wszystkimi przedmiotami z dlc. (próbuje to poprawić u siebie, ale geck nie chce mi zapisywać przerobienia skryptu Roll Eyes arrrr
« Ostatnia zmiana: Styczeń 24, 2014, 03:26:04 wysłane przez Włóczykij » Zapisane
Aurelinus
Moderator
*
Wiadomości: 582



WWW
« Odpowiedz #88 : Styczeń 24, 2014, 14:52:29 »

Testuje tą kontrolkę i jest nieprzystosowana do hełmu od Elite Riot Armor. W sumie to jest niekompatybilna z wszystkimi przedmiotami z dlc. (próbuje to poprawić u siebie, ale geck nie chce mi zapisywać przerobienia skryptu Roll Eyes arrrr
Sprawdzę i poprawię, jeśli trzeba Smiley

EDIT1: jeśli chodzi o zestawienia tabelaryczne, to jak najbardziej je robiłem, statystyki przedmiotów są raczej przemyślane i celowe. Natomiast faktem jest, że DLC robiłem dużo później i mogło mi tam umknąć to i owo.

EDIT2: poprawiłem hełmy z LR, teraz noktowizja jest dostępna tak jak w przypadku hełmów z podstawki (przycisk latarki). Dostosowanie kontrolki to większa zabawa (faktycznie nie działa i faktycznie nie da się poprawić skryptu). Najprawdopodobniej skrypt nie chce dalej nic dodać w linijce i trzeba by listing zastąpić plikiem FormList, ale wymaga to przetestowania - nie wiadomo czy taki FormList skrypt będzie czytał jako "wszystko na raz" czy "którykolwiek z zawartych" i przede wszystkim czy komenda "getEquipped" w ogóle pozwala na stosowanie FormList, podejrzewam że tak. Tyle że jak wyżej, FormList może być czytany jako cała zawartość co spowoduje, że musiałbyś założyć na raz wszystkie wymienione w nim hełmy. Niestety w skryptach jest z tym różnie, jedna komenda czyta FL jako całość inna jako "którykolwiek z nich". Trzeba sprawdzić w praniu, a na to teraz nie mam za bardzo czasu, może w łikend się zmuszę.
« Ostatnia zmiana: Styczeń 24, 2014, 19:19:26 wysłane przez Aurelinus » Zapisane
marcx
St. szeregowy
*
Wiadomości: 11


« Odpowiedz #89 : Styczeń 28, 2014, 14:12:19 »

Pytanie - czy pliki z tematu  "Modpack dla Fallout: New Vegas - tymczasowe linki"  są na bieżąco aktualizowane czy powiedzmy 1x na kwartał,  msc ?

I drugie - jak się ma 1 post w TYM temacie do aktualnej wersji Modpacka, zawartości, odnośników etc ?
Może warto by było go przeredagować  Słoneczko
Zapisane
Aurelinus
Moderator
*
Wiadomości: 582



WWW
« Odpowiedz #90 : Styczeń 28, 2014, 15:06:28 »

Pytanie - czy pliki z tematu  "Modpack dla Fallout: New Vegas - tymczasowe linki"  są na bieżąco aktualizowane czy powiedzmy 1x na kwartał,  msc ?
Nie są, są już stałe, mam nadzieję Wink.
I drugie - jak się ma 1 post w TYM temacie do aktualnej wersji Modpacka, zawartości, odnośników etc ?
Może warto by było go przeredagować.
Jest ok, opis jest dość aktualny.
« Ostatnia zmiana: Styczeń 28, 2014, 15:10:35 wysłane przez Aurelinus » Zapisane
kondzi0

Wiadomości: 1


« Odpowiedz #91 : Kwiecień 20, 2014, 11:04:45 »

Cześć, mógłby ktoś odświeżyć linki ?
Zapisane
Aurelinus
Moderator
*
Wiadomości: 582



WWW
« Odpowiedz #92 : Kwiecień 28, 2014, 01:03:32 »

Cześć, mógłby ktoś odświeżyć linki ?
Dropboxowe działają Wink.
Zapisane
Pavlovic
Kapral
*
Wiadomości: 36


« Odpowiedz #93 : Sierpień 13, 2014, 14:20:48 »

Witam. Dawno dawno nie zaglądałem na to forum. Pisze z nadzieją na jakieś wiadomości o kolekcji do nv. Dodatkowo mam pytanie, czy kolekcja będzie współpracować z nv ultimate edition? Zapatruję sie na kupno. Może ktoś poleci jakiś tani sklepik... ;P Czy przez allegro jest bezpiecznie? Widziałem tam oferty za 4 dychy. Przepraszam za spam. Nie chciałem sypać postami w kilku tematach, a ten wydaje się najodpowiedniejszy.
Zapisane
Aurelinus
Moderator
*
Wiadomości: 582



WWW
« Odpowiedz #94 : Sierpień 18, 2014, 19:59:58 »

Tak, będzie działał z UE, masz moduły dostosowujące modpack do wszystkich DLC z osobna.
Zapisane
smyczy
Kapral
*
Wiadomości: 40


« Odpowiedz #95 : Październik 28, 2014, 15:07:20 »

Hej

Swietny mod i kawal dobrej roboty! Chcialbym tylko zapytac czy bedzie to dzialac z "Project Nevada" ?

Dzięki
Smk
Zapisane
Aurelinus
Moderator
*
Wiadomości: 582



WWW
« Odpowiedz #96 : Listopad 08, 2014, 22:08:23 »

Tylko z modułem głównym PN, ale żadnej gwarancji nie daję.
Zapisane
smyczy
Kapral
*
Wiadomości: 40


« Odpowiedz #97 : Listopad 09, 2014, 12:19:42 »

spoko, działa z nowymi teksturami i nevada skies, tak że jest wypas Smiley
« Ostatnia zmiana: Listopad 17, 2014, 20:40:15 wysłane przez smyczy » Zapisane
kryspin013
St. sierżant
*
Wiadomości: 412



« Odpowiedz #98 : Czerwiec 09, 2015, 18:28:33 »

Można jeszcze gdzieś pobrać modpacka? Bo Hrothgar chyba umarło Roll Eyes

Edit: Przepraszam, nie zauważyłem drugiego wątku... Już mam
Zapisane

kryspin013
St. sierżant
*
Wiadomości: 412



« Odpowiedz #99 : Czerwiec 14, 2015, 00:46:03 »

@Aurelinus żyjesz jeszcze? Mam bardzo dziwne bugi w grze z modpackiem... Np większość osób w pierwszej lokacji to kobiety i zdarzają się takie kwiatki:

(tak to kobieta)
Albo przedmioty w eq nie mają obrazków ale tylko te z których coś tworzysz Roll Eyes

Zapisane

Strony: 1 ... 3 4 [5] 6 7   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Kanał RSS Trzynastego Schronu Trzynasty Schron na Twitterze Trzynasty Schron na Facebooku Trzynasty Schron na Tumblr Trzynasty Schron na Instagramie Postapokalipsa bez ograniczeń! Radia Trzynastego Schronu na TubaFM Trzynasty Schron na YouTube
Działa na MySQL Działa na PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2011, Simple Machines Prawidłowy XHTML 1.0! Prawidłowy CSS!